Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by quiksand
    frate nu te supara , da teai cam contrazis cu delphi, ala zice baga full syuntetic, tu zici baga semi, ala zice nu baga ulei de nuj care la cutie , baga de motor,....nu vreau sa va iau la misto frate.. da... asa e cand ejti la inceput
    fratello nu ma supar
    fii atent cum facem : ia o foae si scrie tot ce scriu io acilea , apoi dai fa asemenea , deci :

    faci rost de bani pt. oloi cutie/motor + antigel
    iei masina , mergi la nenea ala cu haine murdare care lucreaza intr-n garaj pe care scrie '' schimb ulei ''
    cumperi frumos neste antigel din ala mai eftin , apoi ii spui sa iti dea niste ulei de cutie ( vreo 1-2l ) si sa tzil schimbe
    acuma
    cu banii cu care mai ramai trebuie sa te decizi ce ulei iei , daca iti mai raman putin bani atunci iei unu mai eftin ca deh , nai ce face , nu ?
    daca raman mai multi , atunci , trebuie sa te gandesti daca pui un ulei mai bun , sau pui unu mai naspa si de restu' bei in uikend.
    nah dupa ce te-ai hotarat zici la nenea ala care tzo' schimbat oloiu la cutie cu 15 minute mai 'nainte ca vrei sa pui si la motor ...si ii spui de care vrei ...si ii mai spui ca iti trebuie si filtru de ulei ..apoi el o sa caute in catalogul lui filtru pt. modelul tau de masina , bineinteles nu o sa stie daca e honda sau hyundei ..si nici modelul si nici tipul de motorizare , deci o sa dureze mai mult , dar o va gasii intr-un final
    shapoi iti schimba nenea ala oloiu si poti pleca linistit sa bei si un suc , daca mai ramai cu bani. 8)

    sper ca te-am ajutat indeajuns , frate 8)
    Vtec Junkie B16a2.

    Comment


    • Cioli.... :lol: :lol: :lol: :lol: nu m-am mai amuzat de mult asa bine.
      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

      Comment


      • M-ai rezolvat Cioli , 10x:P , sry Delphi... eram nervos.. cu "ala".... deci yo am inteles la , ce ulei bag la motor , bag si la cutie si aia e MS !!

        Comment


        • OK, quicksand, nu m-am suparat. Deci, baga si la motor si la cutie acelasi ulei. Serios, nu fac misto. Adica, daca bagi ulei de transmisie la cutie, n-o sa se strice, dar nu o sa mearga foarte bine.

          Iar ca ulei iti recomand Mobil1 5W40. La Augsburg e vreo 130 RON. Filtru de ulei ia de la magazinul Mann de la intersectia Calea Plevnei cu Mircea Vulcanescu (langa Spitalul Militar). Sau, poti sa mergi direct la schimbat uleiul si manopera e inclusa daca iei ulei si filtru de la ei.
          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

          Comment


          • Dacă tot e de dat sfaturi, atunci iote cum am făcut io:
            - dacă e uzura destul de mică la motor (sub 150.000km), ia neaparat un sintetic subțire, mai ales acum în sezonul rece o să ajute motoru la pornire până se încălzește;
            - dacă e destul de veche mașina și papă și ulei oleacă, semi-sintetic mai gros (depinde foarte mult de cât de mare e fanta de la segmenți), dar nu o să-ți mai scoată fum...
            - la cutie parerea mea e sa nu bagi ulei foarte gros sau foarte ieftin, pentru ca la Honde turația motorului poate depăși frecvent 4-5000rpm (dupa cum am văzut pe aici ca mai sunt meseriași de liniuțe...), si atunci poți forța inutil cutia mai ales în viteze mici, cel mai probabil se incinge vre-un ax si n-o sa stii de ce nu se sincronizează...

            (edit)PS: chestia cu uleiul mai gros nu e oficiala, mai ales ca nu e bine sa pui in motor alt ulei decit se specifica la carte, singura solutie corecta pentru un motor cu grad relativ mare de uzura este schimbarea in prima faza a segmentilor, iar mai apoi alezare, honuire, (eventual un set pistoane noi), desi e foarte scumpa solutia....
            ('_')
            '84 Prelude 1.8c-12

            Comment


            • mai am o problema.... , cu motorul, de vreo 1 saptamana in coace.. plec cu masina.. se incalzeste, adik si dupa juma de zi de mers.. relantiu` sta la 1 mie de ture... inainte statea la 8 sute (ceva de genu) , stie cineva de unde se trage problema...?

              Comment


              • Si eu....

                In primul rind verifica ce tip de benzina ai pus, ca in mod cert difera cifra octanica - sa nu folosesti decit acelasi tip de benzina, altfel trebuie sa-ti reprogramezi PGM-ul.( la mine trebuia sa scot o siguranta pentru 10 sec).
                In al doilea rind, schimba termostatul, ca se deschide prea devreme ( sau sta deschis), si nu trece suficienta apa prin by-pass ca sa incalzeasca camera de admisie la timp...
                ('_')
                '84 Prelude 1.8c-12

                Comment


                • aham..., am descoperit ca e un furtun crapat cam rau la gura , pe la rampa de injectie la PGM f1 acolo... poa sa fie si daia? benzina bag numai 95.. dar mai difera benzinariile, cateodata efix, cateodata agip.. sau omv..

                  Comment


                  • Mai spune odata din ce an e acordu'?
                    Daca nu curge furtunu ala, atunci nu acolo e problema.
                    Mai poate fi si de la valva din camera filtrului de aer.
                    ('_')
                    '84 Prelude 1.8c-12

                    Comment


                    • an 93....cod motor f20z1, si e la "debitmetru" pacolo.. furtun de aer... e..

                      Comment


                      • aer zici sigileaza-l... hehe
                        De acolo e....
                        ('_')
                        '84 Prelude 1.8c-12

                        Comment


                        • la accordu meu asta cel nou am o mare problema cu pedala de ambreiaj... o apuca din nou scartsaitul... asta dupa ce am rezolvat-o o data la service :roll:
                          The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                          DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                          Comment


                          • si eu am o problema cu pedala de ambreiaj...scartiie foarte tare, mai ales cand e rece...am fost la asko si au gasit un document de la Honda care se refera la problema asta...se schimba cilindrul de ambreiaj..eu sunt programat maine

                            e chiar o problema super enervanta, cred ca nici la dacie nu face asa urat...

                            Comment


                            • programarea se face de pe azi pe maine sau trebuie anuntat din timp. Si eu am aceeasi problema, iar marti merg la verificarea de 10.000 km.
                              Accord 2.0i LS 2006/MT Arctic Blue

                              Comment


                              • merci mult de instiintare Fitcool sa ne spui cum e pt ca vreau si eu neaparat sa scap de asta...

                                alta kestie pe care o am la Accord... cand sunt in treapta 2 si accelerez de la viteza (implicit turatie) mica simt un fel de vibratie in volan (usoara) si nu e de la vreo janta stramba sau geometrie sau echilibrat (mai ales pt ca dak merg constant nu se mai simte)... a mai "simtit" cineva asta!? :roll:

                                ... la relanti uneori cand sunt la stop (fara sa tin pe pedala de frana) am senzatia ca e o vibratie in motor, ca si cand nu ar merge perfect rotund si "da sa moara"... e cam aceiasi chestie pe care o simti la motoarele boxer (dar stiu ca acelea nu merg rotund din principiu si nah... :roll: ) si ultima kestie care cred ca tine de obisnuinta (dexteritatea fiecaruia): la plecarea de pe loc, daca nu o turez peste 1500 rpm de fiecare data trepideaza usor (se subtureaza)... si am incercat sa ma obisnuiesc cat mai mult cu ambreiajul. cred ca e unul mai dificil la Accord pt ca la nici o alta masina nu imi facea kiar asa... de fiecare data ops: si totusi imi e mila sa il patinez mult :?
                                The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                                DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                                Comment

                                Working...
                                X