Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • grimes
    replied
    Salutare,

    Am citit aici discutii despre uleiuri de motor. De Eneos de la Nippon Oil ce ştiţi? http://www.noeu.jx-group.eu/product/index.html
    Mi l-a recomandat la un magazin ca fiind pentru japoneze. "Nr. 1 in Japan"...

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Da, ciudata, nici eu nu ma asteptatm :

    http://www.carcomplaints.com/Honda/A...nk_leaks.shtml

    Vezi in foto dreapta jos, asa era si la mine. Curge pe undeva cum arata cu degetul "nenea" ala, dar mai spre fata. Acum trebuie sa gasesc un tutorial cum se "decapitoneaza" portbagajul pe partea aia.

    LE: am gasit asta : http://www.diymyhonda.com/rsx/tailli...-in-trunk-fix/

    pare foarte similara cu problema mea, stanga aceaasi zona. Posibil aceeasi rezolvare .
    Last edited by wolfydRg; 29-05-12, 10:40.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Ploaia o poti reproduce cu un furtun cu apa, la nevoie. Ciudata hiba oricum, n-am mai auzit pana acum apa in portbagaj la Accord. La DelSol e cunoscuta...

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    A dat rezultate creta si ploaia puternica de azi.
    Partea proasta e ca imi intra apa de la ploaie, partea buna e ca am restrans zona, vine din stanga rotii de rezerva, o zona de scurgere mica, pe sub mocheta aplicata pe aripa sau cum se mai cheama. Nu produce umezire la covorase sau in alta parte. Se vedea clar cum supureaza. Ar fi trebuit sa dau jos acel covoras si sigur zaream sursa. Ploua destul de puternic ca sa duc analiza pana la captat. Daca aveti hinturi sunt binevenite.

    E ca in desen dinspre partea cu X:

    Click image for larger version

Name:	info.PNG
Views:	1
Size:	60.0 KB
ID:	711868

    Metodic ar fi de urmarit acele garnituri de pe partea aia, la rezervor, la luneta sa nu fie dezlipit ceva. E imposibil sa nu gasesc buba. Las ca vine vremea buna si o luam metodic.

    Leave a comment:


  • mhh39
    replied
    Legat de dopuri. N-o lua de buna, insa sunt puse pentru a preveni condensul. Nu am idee daca sunt pentru scurgere, dar nu cred.
    Ai mers cu ea sau a stat pe loc? Bag de seama ca n-a baltit apa atat de mult, cat sa intre pe undeva. Verifica sub mocheta, poate au ramas urme de apa scursa.

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    A mai intampinat cineva problema "apa in portbagaj" ?
    Am gasit azi vre-o 17 litri, la roata de rezerva. Saraca era inecata. Intradevar e etansa, nu lasa sa iasa , dar de intrat a mai patit cineva ?
    Inca nu m-am prins pe unde a intrat, o sa fac un cerc cu creta alba, si la urmatoarea ploaie serioasa gasesc eu zona de intrare.

    Alta intrebare, dopurile alea de pe fundul masini de la roata de rezerva, ar fi trebuit sa permita apei sa iasa ? Sau la mine sunt infundate ?

    Leave a comment:


  • johnwst
    replied
    2.000 ron o fulie care rezista doar 100.000km??
    daca as face o comparatie as spune ca la bmw 530d galeria de admisie cu clapete si garnituri absolut originala a costa pana in 2.000 lei iar un litru de ATF tot original 60 lei fata de 100 la honda,unde mai pui ca la japoneze nu ai de ales intre original si variante mai ieftine aftermarket iar gasirea pieselor pe stoc e mereu o problema.
    mi-a placut mult honda dar sincer pe ici pe colo m-a dezamagit suficient cat sa nu-mi mai doresc upgrade la modelul nou si sa aleg alta marca momentan.

    Leave a comment:


  • Gabitzu
    replied
    La mine fulia aia de la arborele cotit(cred) cica e cam pe duca. Trebuie schimbata si pretul e de aprox. 2000RON. Se gaseste pe undeva mai ieftina dar nu mai proasta calitativ..cel putin sa tina 50k km ca astea am inteles ca au durata de viata aprox. 100k km. Ma scuzati daca am gresit topicul.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Trebuia sa bage cheia langa levier si sa deblocheze cutia. Cam greu sa strici o cutie AT dar nu imposibil.

    Leave a comment:


  • WillyCR-VFAN
    replied
    Ieri dupa-amiaza am intalnit la Bucur Obor un tip cu un Accord full 2008 A/T care ramasese in drum. Am intrat in vorba cu el, mi-a spus ca s-a aprins martorul la ulei, ar fi completat el cu ceva ulei, masina nimic, ducea levierul in D si nu se misca, si-a sunat niste prieteni si ii astepta. A vazut CR-V-ul meu si sticker-ul HONDAFAN, a spus ca stie de existenta noastra, ca intra pe forum ca oaspete si afla multe lucruri utile si ca isi va face cont. L-am ajutat cu telefonul de la asistenta rutiera, cand am iesit din Bucur venisera acei prieteni, dar situatia in sine era ciudata, masina nu se misca deloc, oare ce se putuse intampla ?!

    Leave a comment:


  • sorinrs
    replied
    Originally posted by johnwst View Post
    Uleiul din cutie a fost schimbat la revizia de 60.000 iar acum am 100.000 deci teoretic mai duce minim 20.000km
    consumul chiar e ciudat, am fost la honda si testerul nu dat nici o eroare.
    Ar mai putea fi cumva de la reglajul tachetilor ca se cam aud cum bat?
    Din ce stiu eu, uleiul pt cutiile automatice de tip atf se schimba in Usa la 40 000 de km si procedura de schimb e una prin care se permite cutiei sa se curete temeinic: se trec prin cutie cam 12 l de atf prin intermediul unui dispozitiv care pe o parte baga lichid proaspat pe alta scoate pe cel jegos si asta in timp ce masina merge la ralanti in N cam 20 de minute. Am mai auzit ca la noi in romanica la toyota schimba doar 3 l din cutie fara acest procedeu...daca asa face si service honda atunci ar fi mai bine sa schimbi tu undeva (cica la radacini au asa ceva) sau sa-l schimbi de 2-3 ori in interval de o luna ca sa se curete de toata mizeria . Eu asa am procedat la citeva m,asini cu cutie auto...schimb repetat de 3-4 ori pina la curatire perfecta(uleiul a iesit jegos pina la ultimul schimb).

    Leave a comment:


  • johnwst
    replied
    CATELIU,cred ca ai gasi mai repede ajutor daca ai posta pe topicul pt civic.

    Leave a comment:


  • cateliu
    replied
    salut!

    mi-am cumparat de curand o honda civic ej9 si am probleme cu ea!2 bujii nu functioneaz.le-am schimbat am luat achizitinat 4 originale japoneze dar nimik.primesc curent dar nu functioneaza.unii mi-au spus ca de la valve ,unii ca injectoarele.inca nu i-am dat de cap.astept sa ma ajunte cineva!multumesc

    Leave a comment:


  • johnwst
    replied
    ce tare!
    dupa indelungi verificari si presupuneri am reglat capota si zgomotul s-a atenuat mult dar motorul inca tremura la relanti.
    cred ca tot un reglaj de culbutori m-ar scoate din necaz pt ca altceva nu vad ce ar putea avea.
    Last edited by johnwst; 13-04-10, 12:34.

    Leave a comment:


  • maruta
    replied
    Originally posted by johnwst View Post
    am si eu probleme cu vibratiile.
    de la un timp cand tin frana apasata si schimbatorul cuplat in D,incepe sa zdrangane masina din toate incheieturile de zici ca e diesel curat.
    nu stiu ce sa ii mai fac, bujiile,uleiul toate's schimbate,singura chestie i-am pus un catalizator sport cand s-a stricat cel vechi,dar masina a mers impecabil luni intregi si cu acesta nou.
    si mai e o chestie:
    tot de la un timp in oras indiferent ca e aglomeratie bara la bara sau trafic mai lejer sub 18-19 % nu scade consumul desi afara la 140km/h ia maxim 9%
    A/C-ul sta in permanenta oprit deci problemele sigur nu sunt de la el.
    Am impresia că la Accord se rezolvă prin resoftare problema asta. Cred că am asistat la o discuţie (nu am fost foarte atent) la unul din dealerii din Bucureşti; cineva venise cu un Accord şi era programat pentru o rescriere a softului sau aşa ceva...
    Sună la cei doi dealeri din Bucureşti şi spune-le problema ta!

    Leave a comment:

Working...
X