Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • wolfydRg
    replied
    Cred ca este un contact imperfect. Parca si Astrul a patit ceva de genul asta. Luata fiecare mufa verificata si eventual stransa in caza de nevoie.
    Eventual se poate pune si ceva vasilina conductoare.

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Mi se cam ard becurile la Accordul CL7 din 2008. Aveti vreo idee de ce?

    Mi s-au ars pana acum in cca 2 luni:
    Faza scurta stanga dreapta
    Pozitia spate dreapta
    Frana dreapta spate

    La faza scurta fata s-au ars impreuna cu sigurantele.

    Leave a comment:


  • IepurasulRaz
    replied
    Originally posted by wolfydRg View Post
    In afara de alea de la motor imi amintesc ca sunt si la picioare in stanga (dar nu tin minte exact daca sunt si pt becurile de faza). Oricum primele se verifica alea de compartimentul motor.
    Sigurantele care te intereseaza sunt in compartimentul motor. Si da, sunt separate pentru stanga si dreapta.

    Apropo, faza scurta si lunga, la CL7 fara xenon, sunt becuri H1. De la faza lunga la scurta difera sistemul de dispersie a luminii (oglinda, lupa).

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    In afara de alea de la motor imi amintesc ca sunt si la picioare in stanga (dar nu tin minte exact daca sunt si pt becurile de faza). Oricum primele se verifica alea de compartimentul motor.

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Multam de sfat!

    Va tin la current.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Sunt sigurante separate pe fiecare bec in parte de faza lunga/scurta. In total 4 sigurante, le gasesti in compartimentul motor. Pentru faza scurta dreapta, e siguranta nr. 6 (cele mici din dreapta, numeri de jos in sus). 15A.

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    la mazda 3 exista sigurante separate pentru fazele scurte dreapta / stanga
    arunca un ochi in manual sa nu fie asa si la honda

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Am si eu o problema cu becul de la faza scurta dreapta fata.
    Ieri am observant ca sunt arse becurile de faza scurta si pozitie spate (de pe portbagaj) de pe partea dreapta. Le-am dat jos si am cumparat becuri identice . Pozitia functioneaza insa faza scurta ba. Am verificat cu doua becuri le-am intors le-am bibilit dar nimic. Nu se aprinde si pace. Firele nu sunt dezlipite dar nu am idee ce ar fi. Ma gandesc la sigurante insa nu cred ca e una doar pe faza scurta dreapta fata . Voi ce parere aveti ? Ajung neaparat la service pentru un bec??

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    La CW2 incepuse de vreun an sa imi zdrangane ceva sub masina la trecerea peste un anumit tip de denivelari. Zgomotul era unul inalt de metal pe metal. Un soi de clinchenit. Am tras intai de roti pentru ca am suspectat tabla aceea care e in spatele discului. Nu era ea. Dupa ce am decis sa ignor zgomotul o vreme am observat că se aude mai tare. Mai ales īn oraş cānd treceam pe drumuri unde pe margine era ceva care sa reflecte sunetul inspre mine se auzea foarte agasant.
    Am inceput iarasi cu masina cocotata pe elevator sa trag si sa imping de toate cele - roti, evacuare etc. Nimic.

    La Asko vorbind cu Cosmin am prins in sfarsit inculpatul. Cablul de la frana de mana care s-a slabit in 3 ani de utilizare. Era mai larg si la gropi se atingea de tablele din jurul lui. Au strans băieţii in 15 min cablul si acum tace.


    Deci cuvinte cheie: zgomot metalic sub masina, clinchenit, cablu de frana de mana.
    Last edited by Turkish; 30-05-13, 12:52.

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Exact, se prelinge usor usor, nu stiu traseul exact. Dar crede-ma ca intr-un final ajunge si la usita aia. La ploi scurte-linistite probabil ca nu o sa intre. Dar daca ploua torential sau vine umezeala de toamana cu apa din abundenta, atunci sigur ajunge si la usita.
    Daca nu aveti garnitura buna, refaceti-o cu poxipol si la urma folositi un mastic izolant rosu. Asa am facut si a disparut problema.
    Prima oara am suspectat garnitura de la stop, ca si acolo poate fi problema. Dar prin analiza cu portbagaj golit si fara lucruri pe acolo + cateva torentiale masive am descoperit exact pe unde intra. Greu de banuit si dibuit in timp scurt , asa experienta mea poate fi pretioasa pentru unii .

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Rooth apa se prelinge pe caroserie si se infiltreaza pe la "usita" respectiva. Daca speli masina cu Wap-ul apa venind cu presiune intra fara probleme pe acolo. Fa o proba

    La mine nici macar nu are acea garnitura.

    Leave a comment:


  • rooth
    replied
    Originally posted by wolfydRg View Post
    Me happy, dupa ce am decapitonat zona, am gasit buba.
    Am lasat bancheta rabatata aseara si dupa ploaia sanatoasa de azi noapte am intrat in portbagaj prin masina. Cu ocazia asta am prins infractorul umed. L-am asteptat vreo saptamana si ceva, nu sa dat prins decat aseara. Nu intrase mult, dar putin cate putin se face plinul.
    Zona de infiltrare e aceasta :

    [ATTACH=CONFIG]32209[/ATTACH]

    piesa vinovata ar fi asta

    [ATTACH=CONFIG]32210[/ATTACH]

    Nu am gasit vreo garnitura care sa se schimbe, asa ca o procedez la operare manuala si izolarea cu ceva substanta masticata. Ma bucur ca nu e ceva mai complex.
    Totusi nu inteleg pe unde ajunge apa acolo,ma refer la sursa efectiva ( garnitura am inteles ca trebuie schimbata) . Piesa de care vorbesti este acoperita de bara spate , nu-i inteleg ,, traseul ,, apei .

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Aici am si eu probleme, insa la Coupeul din 98. Probabil o sa o astup complet asa de siguranta. Avand in vedere ca are rol de vas comunicant dar oricum sunt multe alte "aerisiri", nu cred ca o sa ne bubuie timpanele

    Probabil multi au aceasta problema insa nu afla de ea. Cel mai mult intra apa la spalatul masinii cu wap-ul

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Me happy, dupa ce am decapitonat zona, am gasit buba.
    Am lasat bancheta rabatata aseara si dupa ploaia sanatoasa de azi noapte am intrat in portbagaj prin masina. Cu ocazia asta am prins infractorul umed. L-am asteptat vreo saptamana si ceva, nu sa dat prins decat aseara. Nu intrase mult, dar putin cate putin se face plinul.
    Zona de infiltrare e aceasta :

    Click image for larger version

Name:	06062012_001.jpg
Views:	1
Size:	50.4 KB
ID:	711913

    piesa vinovata ar fi asta

    Click image for larger version

Name:	piesa17.png
Views:	1
Size:	132.5 KB
ID:	711914

    Nu am gasit vreo garnitura care sa se schimbe, asa ca o procedez la operare manuala si izolarea cu ceva substanta masticata. Ma bucur ca nu e ceva mai complex.

    Leave a comment:


  • IepurasulRaz
    replied
    Salut!
    Recomand Eneos, am pus la ultimele doua schimburi 0w-20 in masina mea (Accord CL7 2.0), sunt foarte multumit. In functie de nr de km si gradul de uzura, poti trece la o vascozitate mai mare (sa fie specificata in manual).
    E un coleg pe forum care poate aduce, la preturi bune.

    Leave a comment:

Working...
X