Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adi lungu
    replied
    Salut,

    Sper sa nu radeti dar astazi mi s-a intamplat sa ma curenteze masina! Am lasat-o cu motorul pornit si cand am coborat si am impins usa sa o inchid, m-a piscat . Apoi s-a mai repetat de vreo 2 ori. E vorba de accord 2008. Aveti idee ce poate fi?

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Ok acum am inteles. Nu am fost atent la aspectul asta si nici nu stiam de asa ceva.

    Leave a comment:


  • Rumburak
    replied
    Becurile au un marcaj si practic il poti pune rotit cu 180 de grade in soclu. Pozitia difera in dreapta fata de stanga daca imi aduc bine aminte.
    Incearca sa rotesti becul in soclu cu 180 de grade si vezi daca rezolvi.

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Cum adica sa le pun invers?

    Leave a comment:


  • danyel
    replied
    Aceeasi problema am avut la un far dupa ce i-am spart lupa, schimband un bec. Sper sa n-ai aceeasi belea.

    Leave a comment:


  • Rumburak
    replied
    Cred ca le-ai pus invers stanga/dreapta. Sa verifici asta.

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Am si eu o problema cu faza scurta. Am schimbat de curand becurile de faza scurta cu unele noi Philips cu aceleasi specificatii. Am facut un drum noaptea si am descoperit cu groaza ca pe faza scurta nu se vede mai mult de 15-20 de m. Credeti ca am dereglat farurile cu schimbarea becurilor?
    Daca nu care credeti ca ar fi problema?

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Pe mine schimbul pompei de ambreiaj de la pedala, adică cilindrul ma costat 270 cu montaj, evident nu la reprezentanta. Puțin zic eu.

    Leave a comment:


  • merluciu
    replied
    Iti recomand jakoparts, eu l-am schimbat de 2 ani si e mut ca o lebada. Trebuie sa ti-l greseze la Asko cu vaselina Honda care nu e inclusa in kit. A costat 300 de lei.

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Scartaie pedala de ambreiaj la o saptamana de la gresarea din service.
    Banui ca ma asteapta un cilindru de ambreiaj.

    Leave a comment:


  • ANT76
    replied
    O diagnoza facuta dar nu la reprezentanta a dat codul Element senzor VSA incorect. Mi s-a spus ca e din cauza ca saptamana asta am rectificat caseta directie si senzorul de inclinare a volanului nu mai citeste corect. Vestea proasta e ca nu a reusit resetarea pentru ca VSA sa functioneze asa ca trebuie cumva sa ajung la o reprezentanta.
    In privinta cauzei din care s-a aprins martorul galben motor si VSA , perioada in care nu ma lasa sa trec de 3000 rot iar dupa cativa km se stingeau singure testerul nu a gasit nimic.

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Un scan la reprezentata ar fi cel mai potrivit.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Posibil modulul drive by wire.

    Leave a comment:


  • ANT76
    replied
    Problema:cateodata dupa pornire se aprinde check engine si ramane aprins martorul vsa iar masina nu ma lasa sa trec de 3000 rotatii. Dupa 1-2 km se stinge vsa si dupa aceea check engine. Dupa ultima intamplare ramane permanent aprins triunghiul de atentionare vsa iar martorul vsa se aprinde si el in scurt timp. O parere?

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Vezi ce au in comun toate, poate au o cauza comuna. Daca nu, trebuie s-o iei pas cu pas si sa incerci sa faci debug pe fiecare in parte (conexiuni, legaturi, etc).

    Leave a comment:

Working...
X