Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Florinakke
    replied
    Am curatat EGR-ul, care mie mi s-a parut plin de smoala... nu si mecanicului. Acum nu mai tremura decat f putin - presupun ca asa trebuie sa faca un diesel. Va salut!

    Leave a comment:


  • Florinakke
    replied
    Maine ma duc la mecanic sa-i schimb uleiul, filtrele si poate reusesc sa-i curat clapeta de acceleratie si EGR-ul. Am sa-l rog sa arunce o privire si la suportii. Revin cu detalii

    @ro861 multam de corecturi si lamuriri.

    Leave a comment:


  • mihainstef
    replied
    Mai degraba verifica si suporti de motor si cutie. Daca zici ca face cand pleci doar din ambreiaj e posibil sa tremure motorul mai tare si sa ai vre-un suport mai obosit care cedeaza.

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    E vorba de tacheti, nu ticheti. Sunt niste piese care deschid/inchid supapele si sunt actionate de axa cu came, intre ele fiind prestabilita o distanta/joc care se regleaza.

    Leave a comment:


  • Florinakke
    replied
    Nici nu stiu unde sa postez si nici daca este o problema sau un pitic.

    De o perioada cand pornesc si dau sa plec de pe loc, fara sa apas acceleratia - doar cu a`ntaia, se aude un sunet infundat si tremurat. In rest masina se comporta normal, chiar silentioasa, fara pierderi de putere etc.
    Citeam o descriere asemanatoare pe clubaudi la diesel, iar toti cei de acolo au scapat doar cu inlocuirea tichetilor si axului cu came. Pe langa faptul ca nu stiu ce sunt aia (am vazut poze pe google) nici nu stiu daca masina mea are ticheti (daca toate motoarele au, va dati seama ce varza sunt). Am dat o cautare pe forum dupa criteriile astea, dar s-ar parea ca termenii nu au fost pomeniti niciodata pe aici.

    Mai mentionez, ca desi nu stiu cum sa testez ambreiajul, tine bine la plecare in panata si are aceeasi tensiune pe toata cursa panala podea.

    Va salut si weekend fain!

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    AM un mic inconvenient legat de oglinzi la Accord CU2. Cand dau drumul la dezghetare/dezaburire dureaza foarte mult pana dezgheata oglinzile.
    Am observat asta cand curatam masinile intr-o dimineata, la Civic in 2 minute erau perfect dezghetate ambele oglinzi iar la Accord abia daca se vedea ca incep sa se dezghete dupa vreo 10 minute. Dezaburirea la luneta isi face treaba mai repede (cca 5-7 minute) dar totusi mult mai incet decat la Civic (cca 2-3 minute).
    Aveti idee de la ce ar fi si ce as putea face sa imbunatatesc asta?

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Se pare ca e pompa de la pedala nu mai baga presiune. Nu curge se pare. Au completat ieri si dimineata iar era moale fara sa fie scurgeri. Ce e drept, ieri eu am completat cca 20 de ml.
    Last edited by Dan P; 01-12-15, 10:22.

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Nu mai era lichid in rezervorul pentru alimentare. Masina e in service.
    Astept sa vad ce au uitat sa stranga bine

    Leave a comment:


  • cci
    replied
    Poate lipsește doar siguranța (de la pedala) mai ales că e fost umblat recent pe acolo. Uită-te pe la pedale cu o lanterna.

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Sau poate fi rupta pedala, cum am patit eu, practic pintenul ce facea presiune in pompa nu mai lucra fiindca era fisurat/crapat mecanismul. Verifica si asta cu o lanterna la pedalier .

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Ok ms! Am sa verific.

    Leave a comment:


  • CatalinP
    replied
    Verifica daca mai exista lichid de frana in rezervorul dedicat ambreiajului.

    Daca mai exista lichid, atunci pistonul pompei nu mai face presiune - trebuie inlocuita garnitura.
    Daca nu mai exista lichid, trebuie vazut pe unde se pierde.

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Salutare, azi am plecat cu Accordul si dupa 300 de m mi s-a "inmuiat" pedala de ambreiaj. In 1 km am ramas fara posibilitatea de a mai schimba vitezele. E manuala si am schimbat de vreo 2 luni pompa de la pedala de ambreiaj. Acum intra doar fortat in viteza 1 eventual 2. Aveti idee ce poate fi?
    Acum pedala e "moale" ca si cum nu ar mai fi cuplata. Nu a dat nici un simptom inainte de acest incident.

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Cine a schimbat cilindrul de ambreiaj de curand la CL7? Ce ati ales si la ce pret e piesa?
    Vreau sa rezolv scartaitul ala de curand

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Pai daca o schimba pe garantie e ok. Sa o schimbe.
    Dace e pe cheltuiala ta ajunge o gresare. La scartait se greseaza si atat. Pompa se schimba cand nu isi mai face treaba, adica nu mai baga presiune sa decupleze ambreiajul.

    Ti-am mai spus, uita-te cu o lanterna la pedalier si misca pedala de ambreiaj, vezi sa nu fie fisurat mecanismul, in cazul asta va calca stramb si va produce scartait.

    Leave a comment:

Working...
X