Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jester
    replied
    LOL, e clar, n-o mai las pe fi-mea sa citeasca forumu asta, ca vorbiti urat

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    si cu tamponu e crapat doar cauciucu din cap... ala ar merge bagat ceva acolo cred
    corect asta am spus si eu. trebuie bagat ceva acolo...

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    bujiile nu sunt ude , doar pe dinafara putin de tot... si da e de la chiulasa... ca pierde fffff putin ulei.... dar alea mai tin mult.... si cu tamponu e crapat doar cauciucu din cap... ala ar merge bagat ceva acolo cred, dar nu e grav oricum.... merci oricum...

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    uleiul e posibil sa fie de la garnitura de chiuloasa.
    tampon.... farmacie poate?

    Leave a comment:


  • cioli
    replied
    Originally posted by quiksand
    Bai aseara am scos si yo busoanele alea din capu bujiilor , tuburile alea de plastic, pe unde vine curentu la bujii)) si aveau pe dinafara deci nu in interioru tubului , in afara lui pe exterior , niste ulei , e normal ? adik presupun ca daia sunt asa ca ulei sa fie pe exterior sa poata sa faca scanteie nu ?:d spunetimi ce sa fac sau sa nu fac:d
    in interiorul '' plasticului '' si la bujii era ulei ? daca nu , e ok ...mai ajunge ulei si pe acolo in timp ...ideea e sa nu fie bujiile ude ( pe interior , adica la iridiu ala )

    suport de motor ai putea incerca sal lipesti daca e crapat ...sau altul nou ...fro' 100 de oiro

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Ref. ulei la bujii: nu cred ca e normal sa fie ulei pe acolo.
    Ref. tampon motor: nu am habar de unde faci rost de un SH, se gasesc rar in RO. Daca totusi nu tii la calitate, incearca la Al Padrino (vis a vis de Inter).

    Ce sa faci? :-k fa un efort si mergi cu ea la Service la Carpati Motor.

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    si de unde as putea sa fac rost de un tampon pentru motor (chestia aia de tzine motoru , e un bratz care se prinde undeva in sasiu , si in cat are un cauciuc in care intra un surub de la motor ) cred ca e pentru vibratii ceva de genu... si cam cat ar costa? nu nou bineinteles,

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    sunt panicat :-$$$

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    Bai aseara am scos si yo busoanele alea din capu bujiilor , tuburile alea de plastic, pe unde vine curentu la bujii)) si aveau pe dinafara deci nu in interioru tubului , in afara lui pe exterior , niste ulei , e normal ? adik presupun ca daia sunt asa ca ulei sa fie pe exterior sa poata sa faca scanteie nu ?:d spunetimi ce sa fac sau sa nu fac:d

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Originally posted by dixy2k


    ma taxezi de citeori prinzi ocazia se pare.
    8) Ce sa fac, nu ma pot abtine... da' nu te superi, nu?

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    Originally posted by Delphi
    Originally posted by quiksand
    nici un duralube nu e bun ? sau are ceva daca iam bagat aditivi , daia care se skimba odata cu ulei deci raman doar pana cand skimb uleiu, va rog sami ziceti si mie ,cineva care se pricepe noroc
    Noi am mai tot discutat problema asta pe alte topicuri in legatura cu aditivii de ulei (cred ca le gasesti pe la Tehnica). Concluzia a fost ca NU SUNT NECESARI aditivi, nici Duralube, nici altceva. Adica, unii spun ca s-ar putea chiar sa faca rau, adica sa obtureze anumite zone care nu ar trebui, sau sa curete depunerile de unde nu ar trebui, dar asa cum spune si Dixy, chiar in cartea Honda scrie ca nu este nevoie de aditivi, ca sunt bani aruncati. Ideea este sa schimbi uleiul si filtrul la termenul indicat. Mai ales trebuie sa incalzesti uleiul si sa folosesti numai ulei sintetic (astea sunt glume pentru Dixy :lol: :lol:, nu le lua in seama).


    ma taxezi de citeori prinzi ocazia se pare.

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    merci mult ! da imi rasp si mie cineva la intrebarea cu ambreaju ? de la alt topic

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    E bine sa schimbi uleiul in timp, ba chiar mai des, si sa controlezi nivelul cam la intervale de 5000km, dar nu e bine sa bagi aditivi in baia de ulei.

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    da chiar am pus ulei ARAL semi sintetic , deci e bine sau e rau ? ca nu prea am inteles)daca e il skimb no problem))

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Originally posted by quiksand
    nici un duralube nu e bun ? sau are ceva daca iam bagat aditivi , daia care se skimba odata cu ulei deci raman doar pana cand skimb uleiu, va rog sami ziceti si mie ,cineva care se pricepe noroc
    Noi am mai tot discutat problema asta pe alte topicuri in legatura cu aditivii de ulei (cred ca le gasesti pe la Tehnica). Concluzia a fost ca NU SUNT NECESARI aditivi, nici Duralube, nici altceva. Adica, unii spun ca s-ar putea chiar sa faca rau, adica sa obtureze anumite zone care nu ar trebui, sau sa curete depunerile de unde nu ar trebui, dar asa cum spune si Dixy, chiar in cartea Honda scrie ca nu este nevoie de aditivi, ca sunt bani aruncati. Ideea este sa schimbi uleiul si filtrul la termenul indicat. Mai ales trebuie sa incalzesti uleiul si sa folosesti numai ulei sintetic (astea sunt glume pentru Dixy :lol: :lol:, nu le lua in seama).

    Leave a comment:

Working...
X