Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jester
    replied
    Originally posted by Achim
    cam toate astea noi sunt pe lants... a mai ramas doar una da' nu mai stiu exact care pe curea... :wink:

    acum... probleme la Accord ca asa era titlul topicului: am senzatia ca boxa din stanga fata se aude mai incet ca aia din dreapta fata (si da... m-am jucat cu balance'ul etc...)

    Tu ai tweetere in bord, sus?

    Ca daca nu ai, e normal sa se auda mai incet, cel putin de pe locul soferului. Probabil pasagerul aude fix pe dos diferenta de volum. Daca nu ai tweetere sus, inseamna ca si inaltele vin tot din usi, si sunt estompate de obstacole (genunchi, etc).

    Daca au tweetere in bord, ignore me
    La mine (modelul ES) nu apare diferenta asta totusi.

    Leave a comment:


  • Achim
    replied
    cam toate astea noi sunt pe lants... a mai ramas doar una da' nu mai stiu exact care pe curea... :wink:

    acum... probleme la Accord ca asa era titlul topicului: am senzatia ca boxa din stanga fata se aude mai incet ca aia din dreapta fata (si da... m-am jucat cu balance'ul etc...)
    ... alta treaba ar fi ca zdrangane capacele (sper sa scap de ele in cel mai scurt timp) cand mergi pe piatra cubica si ai si geamul deschis (pt a le auzi). am inteles ca sunt prinse sub piulitele prezoanelor si nu au niciun fel de alt sistem de prindere, deci de aia fac sgomot... :roll:
    mi se pare ca are un lag la pedala de acceleratie (posibil din cauza calculatoarelor care mai nou sunt si pe acolo)... ca sa ma explic, cand iei piciorul din gaz pt a schimba o treapta de viteza dupa ce ai apasat sanatos pedala (condus sportiv) ea se mai tureaza putin "ca proasta" lucru care e extrem de frustrant. am crezut ca e soferul de vina da' pur si simplu asa face ea :roll:

    apropo de faza cu flash-urile... la mine daca am farurile stinse se aprinde putin mai greu xenonu fata de becu simplu de pe faza lunga, da' dak e intuneric se vede "smecher" pt ca ai senzatia ca sunt blituri :twisted: alta chestie... astazi seara am mers cu Accord'ul de 2.4 al lui STi (fara facelift) si lui ii merge xenonul non/stop... fie ca are farurile aprinse ori ba :P :lol:

    Leave a comment:


  • cioli
    replied
    m-am inselat inseamna , imi cer scuze pt. informarea proasta
    io cel putin la hondele mai vechi nu am vazut decat pe curea ( ex. la mine ) ...la astea noi pare se ca au trecut pe lant ops:

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Confirm ca si la CTR e pe lant. Este f important aspectul asta pentru motoarele cu VVT (in speta, VTC la Honda).
    Cat despre piese de schimb...luati, fratilor, originale, chiar daca sunt la un pret maricel. Compromisurile nu vor duce decat la cheltuieli si mai mari.

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    HONDA nu e OPEL ) oricum .. cum a mai zis un baiat sus... sper sa nu trebuiasca si rolele skimbate ... ca sunt bani si alea... bineinteles daca imi zice mecanicu ca trebuiesc skimbate iti dai seama ca iau ...

    Leave a comment:


  • Radu Neagu
    replied
    Originally posted by cioli
    honda nu prea are motoare pe lant , poate chiar deloc dupa anii 90' :roll:
    Jazz-ul 1.4 tot pe lant are distributia

    Leave a comment:


  • jester
    replied
    eu m-am abtinut pana acum sa spun ceva despre distributie, ca iar zice lumea ca honda nu e opel.

    Eu la OPEL , cand schimbam distributia schimbam tot.

    Adica curea, role intinzatoare si pompa de apa (era si aia pe curea)

    Daca schimbi numai cureaua, nu rezolvi nimic. Cureaua nu se rupe din cazua ca se toceste in asa hal incit nu mai rezista la tensiune, ci din cauza ca nu mai calca corect. Nu conteaza stilul d emers, nu conteaza ca zmucesti masina. Conteaza sa calce corect. Si daca rolele au capatat deja o forma si o directie, schimband cureaua ai sanse sa o rupi mai repede decat p-aia veche

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    si un pretz asa aproximativ... ? si inca odata daca puteti RECOMANDATI`mi SI MIE UN MECANIC CAT DE CAT BUN

    Leave a comment:


  • judge
    replied
    @quiksand: nu sunt chiar ieftine, dar nu cred ca vrei sa te zgarcesti la role - sunt la fel de importante ca si cureaua. De fapt, cred ca nu vrei sa te zgarcesti cu distributia. Adios engine daca merge ceva aiurea.

    @jester: my thoughts exactly.

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    si rolele alea sunt scumpe? imi recomandati pe cineva care lucreaza bine si "ieftin"? nu service ceva...

    Leave a comment:


  • jester
    replied
    accordul are pe lant, cmon , cel putin 2005 si 2006

    Leave a comment:


  • judge
    replied
    asa imi aducem aminte si eu... vazusem ceva imagini pe undeva (o diagrama a motorului) si parea sa fie lant.

    Leave a comment:


  • cryo
    replied
    huh? Accordul tot pe lant are....

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Originally posted by cioli
    honda nu prea are motoare pe lant , poate chiar deloc dupa anii 90' :roll:
    Cu exceptia S2000-ului! :wink:

    Leave a comment:


  • judge
    replied
    oh well, my bad. thanks for the info, cioli.

    Leave a comment:

Working...
X