Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La CW2 incepuse de vreun an sa imi zdrangane ceva sub masina la trecerea peste un anumit tip de denivelari. Zgomotul era unul inalt de metal pe metal. Un soi de clinchenit. Am tras intai de roti pentru ca am suspectat tabla aceea care e in spatele discului. Nu era ea. Dupa ce am decis sa ignor zgomotul o vreme am observat că se aude mai tare. Mai ales īn oraş cānd treceam pe drumuri unde pe margine era ceva care sa reflecte sunetul inspre mine se auzea foarte agasant.
    Am inceput iarasi cu masina cocotata pe elevator sa trag si sa imping de toate cele - roti, evacuare etc. Nimic.

    La Asko vorbind cu Cosmin am prins in sfarsit inculpatul. Cablul de la frana de mana care s-a slabit in 3 ani de utilizare. Era mai larg si la gropi se atingea de tablele din jurul lui. Au strans băieţii in 15 min cablul si acum tace.


    Deci cuvinte cheie: zgomot metalic sub masina, clinchenit, cablu de frana de mana.
    Last edited by Turkish; 30-05-13, 12:52.
    "Ethics. That's always so inconvenient."
    Cal Lightman

    Comment


    • Am si eu o problema cu becul de la faza scurta dreapta fata.
      Ieri am observant ca sunt arse becurile de faza scurta si pozitie spate (de pe portbagaj) de pe partea dreapta. Le-am dat jos si am cumparat becuri identice . Pozitia functioneaza insa faza scurta ba. Am verificat cu doua becuri le-am intors le-am bibilit dar nimic. Nu se aprinde si pace. Firele nu sunt dezlipite dar nu am idee ce ar fi. Ma gandesc la sigurante insa nu cred ca e una doar pe faza scurta dreapta fata . Voi ce parere aveti ? Ajung neaparat la service pentru un bec??
      ....

      Comment


      • la mazda 3 exista sigurante separate pentru fazele scurte dreapta / stanga
        arunca un ochi in manual sa nu fie asa si la honda
        "Ethics. That's always so inconvenient."
        Cal Lightman

        Comment


        • Sunt sigurante separate pe fiecare bec in parte de faza lunga/scurta. In total 4 sigurante, le gasesti in compartimentul motor. Pentru faza scurta dreapta, e siguranta nr. 6 (cele mici din dreapta, numeri de jos in sus). 15A.
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • Multam de sfat!

            Va tin la current.
            ....

            Comment


            • In afara de alea de la motor imi amintesc ca sunt si la picioare in stanga (dar nu tin minte exact daca sunt si pt becurile de faza). Oricum primele se verifica alea de compartimentul motor.
              Honda Accord - 2006 2.0 Executive

              Comment


              • Originally posted by wolfydRg View Post
                In afara de alea de la motor imi amintesc ca sunt si la picioare in stanga (dar nu tin minte exact daca sunt si pt becurile de faza). Oricum primele se verifica alea de compartimentul motor.
                Sigurantele care te intereseaza sunt in compartimentul motor. Si da, sunt separate pentru stanga si dreapta.

                Apropo, faza scurta si lunga, la CL7 fara xenon, sunt becuri H1. De la faza lunga la scurta difera sistemul de dispersie a luminii (oglinda, lupa).

                Comment


                • Mi se cam ard becurile la Accordul CL7 din 2008. Aveti vreo idee de ce?

                  Mi s-au ars pana acum in cca 2 luni:
                  Faza scurta stanga dreapta
                  Pozitia spate dreapta
                  Frana dreapta spate

                  La faza scurta fata s-au ars impreuna cu sigurantele.
                  ....

                  Comment


                  • Cred ca este un contact imperfect. Parca si Astrul a patit ceva de genul asta. Luata fiecare mufa verificata si eventual stransa in caza de nevoie.
                    Eventual se poate pune si ceva vasilina conductoare.
                    Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                    Comment


                    • Vezi ce au in comun toate, poate au o cauza comuna. Daca nu, trebuie s-o iei pas cu pas si sa incerci sa faci debug pe fiecare in parte (conexiuni, legaturi, etc).
                      -------------------
                      There is no point of having if you can't share.

                      Comment


                      • Problema:cateodata dupa pornire se aprinde check engine si ramane aprins martorul vsa iar masina nu ma lasa sa trec de 3000 rotatii. Dupa 1-2 km se stinge vsa si dupa aceea check engine. Dupa ultima intamplare ramane permanent aprins triunghiul de atentionare vsa iar martorul vsa se aprinde si el in scurt timp. O parere?
                        Accord 2.0i i-VTEC 2007
                        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ant76/

                        Comment


                        • Posibil modulul drive by wire.
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • Un scan la reprezentata ar fi cel mai potrivit.
                            Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                            Comment


                            • O diagnoza facuta dar nu la reprezentanta a dat codul Element senzor VSA incorect. Mi s-a spus ca e din cauza ca saptamana asta am rectificat caseta directie si senzorul de inclinare a volanului nu mai citeste corect. Vestea proasta e ca nu a reusit resetarea pentru ca VSA sa functioneze asa ca trebuie cumva sa ajung la o reprezentanta.
                              In privinta cauzei din care s-a aprins martorul galben motor si VSA , perioada in care nu ma lasa sa trec de 3000 rot iar dupa cativa km se stingeau singure testerul nu a gasit nimic.
                              Accord 2.0i i-VTEC 2007
                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ant76/

                              Comment


                              • Scartaie pedala de ambreiaj la o saptamana de la gresarea din service.
                                Banui ca ma asteapta un cilindru de ambreiaj.
                                ....

                                Comment

                                Working...
                                X