Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mihaicoli
    replied
    Mai spune odata din ce an e acordu'?
    Daca nu curge furtunu ala, atunci nu acolo e problema.
    Mai poate fi si de la valva din camera filtrului de aer.

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    aham..., am descoperit ca e un furtun crapat cam rau la gura , pe la rampa de injectie la PGM f1 acolo... poa sa fie si daia? benzina bag numai 95.. dar mai difera benzinariile, cateodata efix, cateodata agip.. sau omv..

    Leave a comment:


  • mihaicoli
    replied
    Si eu....

    In primul rind verifica ce tip de benzina ai pus, ca in mod cert difera cifra octanica - sa nu folosesti decit acelasi tip de benzina, altfel trebuie sa-ti reprogramezi PGM-ul.( la mine trebuia sa scot o siguranta pentru 10 sec).
    In al doilea rind, schimba termostatul, ca se deschide prea devreme ( sau sta deschis), si nu trece suficienta apa prin by-pass ca sa incalzeasca camera de admisie la timp...

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    mai am o problema.... , cu motorul, de vreo 1 saptamana in coace.. plec cu masina.. se incalzeste, adik si dupa juma de zi de mers.. relantiu` sta la 1 mie de ture... inainte statea la 8 sute (ceva de genu) , stie cineva de unde se trage problema...?

    Leave a comment:


  • mihaicoli
    replied
    Dacã tot e de dat sfaturi, atunci iote cum am fãcut io:
    - dacã e uzura destul de micã la motor (sub 150.000km), ia neaparat un sintetic subþire, mai ales acum în sezonul rece o sã ajute motoru la pornire pânã se încãlzeºte;
    - dacã e destul de veche maºina ºi papã ºi ulei oleacã, semi-sintetic mai gros (depinde foarte mult de cât de mare e fanta de la segmenþi), dar nu o sã-þi mai scoatã fum...
    - la cutie parerea mea e sa nu bagi ulei foarte gros sau foarte ieftin, pentru ca la Honde turaþia motorului poate depãºi frecvent 4-5000rpm (dupa cum am vãzut pe aici ca mai sunt meseriaºi de liniuþe...), si atunci poþi forþa inutil cutia mai ales în viteze mici, cel mai probabil se incinge vre-un ax si n-o sa stii de ce nu se sincronizeazã...

    (edit)PS: chestia cu uleiul mai gros nu e oficiala, mai ales ca nu e bine sa pui in motor alt ulei decit se specifica la carte, singura solutie corecta pentru un motor cu grad relativ mare de uzura este schimbarea in prima faza a segmentilor, iar mai apoi alezare, honuire, (eventual un set pistoane noi), desi e foarte scumpa solutia....

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    OK, quicksand, nu m-am suparat. Deci, baga si la motor si la cutie acelasi ulei. Serios, nu fac misto. Adica, daca bagi ulei de transmisie la cutie, n-o sa se strice, dar nu o sa mearga foarte bine.

    Iar ca ulei iti recomand Mobil1 5W40. La Augsburg e vreo 130 RON. Filtru de ulei ia de la magazinul Mann de la intersectia Calea Plevnei cu Mircea Vulcanescu (langa Spitalul Militar). Sau, poti sa mergi direct la schimbat uleiul si manopera e inclusa daca iei ulei si filtru de la ei.

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    M-ai rezolvat Cioli , 10x:P , sry Delphi... eram nervos.. cu "ala".... deci yo am inteles la , ce ulei bag la motor , bag si la cutie si aia e MS !!

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Cioli.... :lol: :lol: :lol: :lol: nu m-am mai amuzat de mult asa bine.

    Leave a comment:


  • cioli
    replied
    Originally posted by quiksand
    frate nu te supara , da teai cam contrazis cu delphi, ala zice baga full syuntetic, tu zici baga semi, ala zice nu baga ulei de nuj care la cutie , baga de motor,....nu vreau sa va iau la misto frate.. da... asa e cand ejti la inceput
    fratello nu ma supar
    fii atent cum facem : ia o foae si scrie tot ce scriu io acilea , apoi dai fa asemenea , deci :

    faci rost de bani pt. oloi cutie/motor + antigel
    iei masina , mergi la nenea ala cu haine murdare care lucreaza intr-n garaj pe care scrie '' schimb ulei ''
    cumperi frumos neste antigel din ala mai eftin , apoi ii spui sa iti dea niste ulei de cutie ( vreo 1-2l ) si sa tzil schimbe
    acuma
    cu banii cu care mai ramai trebuie sa te decizi ce ulei iei , daca iti mai raman putin bani atunci iei unu mai eftin ca deh , nai ce face , nu ?
    daca raman mai multi , atunci , trebuie sa te gandesti daca pui un ulei mai bun , sau pui unu mai naspa si de restu' bei in uikend.
    nah dupa ce te-ai hotarat zici la nenea ala care tzo' schimbat oloiu la cutie cu 15 minute mai 'nainte ca vrei sa pui si la motor ...si ii spui de care vrei ...si ii mai spui ca iti trebuie si filtru de ulei ..apoi el o sa caute in catalogul lui filtru pt. modelul tau de masina , bineinteles nu o sa stie daca e honda sau hyundei ..si nici modelul si nici tipul de motorizare , deci o sa dureze mai mult , dar o va gasii intr-un final
    shapoi iti schimba nenea ala oloiu si poti pleca linistit sa bei si un suc , daca mai ramai cu bani. 8)

    sper ca te-am ajutat indeajuns , frate 8)

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    quicksand, cioli face misto de tine :lol: :lol: nu baga antigel la motor :lol: :lol: (poate doar la spalatorul de parbriz :lol: :lol: - acum fac eu misto). La motor poti sa bagi orice fel de ulei, sintetic, semi-sintetic, sau mineral, cum vrei tu (am vazut ca si Petrom vinde ulei de motor). Acuma, uita-te si tu ca sunt niste topicuri pe tema uleiului de motor la Honda - Tehnica, si mai uita-te si la ce fel de ulei si-a pus Cioli la ultimul schimb :wink:. La Carpati Motor la Service iti recomanda Mobil1 5W40 (fully-synthetic)
    Apropos de cutie, daca nu crezi pe cineva care stie, treaba ta. Intreaba la Service la Carpati Motor, la Asko, unde gasesti pe cineva care se pricepe la Honda. Si daca vii la intalnirea de sambata viitoare si nu uit, iti aduc o copie din manualul Honda.
    And quicksand, please do not reffer to me as "ala". . Thank you for your understanding.

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    frate nu te supara , da teai cam contrazis cu delphi, ala zice baga full syuntetic, tu zici baga semi, ala zice nu baga ulei de nuj care la cutie , baga de motor,....nu vreau sa va iau la misto frate.. da... asa e cand ejti la inceput

    Leave a comment:


  • cioli
    replied
    Originally posted by quiksand
    mah unu a zis intrun fel ,tu intrun fel... mai astept parerea altuia... sa bag ulei FULL SINTETIC la motor, si la cutie tot ulei de motor?
    baga antigel si la motor , sa fii sigur de o treaba !

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Da, exact asa e. Daca esti curios, du-te la un vanzator serios de uleiuri si spune-i sa se uite in carte ce fel de ulei se recomanda la masina ta. Ai sa vezi ca se recomanda ulei de motor.

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    mah unu a zis intrun fel ,tu intrun fel... mai astept parerea altuia... sa bag ulei FULL SINTETIC la motor, si la cutie tot ulei de motor?

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Quicksand, fii atent:
    La motor, baga Mobil1 5W40 - "fully synthetic". Trebuie sa iei si un filtru de ulei.
    La cutie bagi tot ulei de motor (in afara cazului in care nu faci rost de Honda MTF = Manual Transmission Fluid), dar asta nu trebuie sa fie neaparat "fully synthetic" (de ex. poti sa bagi Mobil1 10W40). Nu pui ulei de transmisie la cutie! :!:
    Antigel, nu stiu, ia si tu unul mai strainesc si nu asa de ieftin. Vezi sa ti-l dozeze bine mecanicul, sa nu-ti inghete la iarna!

    Leave a comment:

Working...
X