Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • razvan p.
    replied
    Originally posted by johnwst
    la naiba..doar ce mi-au schimbat astia rulmentii de la alternator (daca i-au schimbat) :?: :?: :!: :idea: ca dupa o mie de km au inceput sa fluiere iar :rock:
    :twisted: :twisted:

    Leave a comment:


  • johnwst
    replied
    la naiba..doar ce mi-au schimbat astia rulmentii de la alternator (daca i-au schimbat) ca dupa o mie de km au inceput sa fluiere iar :rock:
    sincer as renunta la garantia unei masini noi daca s-ar putea.ar costa masina mai putin si eventualele reparatii le-as suporta eu,insa macar ar iesi treaba buna..

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    60.000 mile....asa spun cei din service

    Leave a comment:


  • johnwst
    replied
    Originally posted by razvan p.
    f bine. spune-mi uleiul la AT se schimba la 60k sau 100k???
    la 60.000km,scrie si in cartea garantiei.

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    f bine. spune-mi uleiul la AT se schimba la 60k sau 100k???

    Leave a comment:


  • johnwst
    replied
    Re: scurgere ulei la cutia viteze

    Originally posted by johnwst
    salutare tuturor.
    am un accord 2005 2,4A/T cu 55.000km parcursi,merge bine nu ma pot plange,insa am constatat o mica problema odata cu demontarea scutului motor:
    se scurge ulei la partea intre motor si cutie,(eu am indentificato drept ,,priza cutiei,,) unde ar trebui sa se afle discurile de cuplaj.
    intradevar,exista acolo o mica gaura ca un orificiu care pare a fi pt scurgerea diverselor reziduuri care ar putea sa apara eventual de la semeringurile care se afla acolo,insa iese destul de mult ulei acolo si e foarte curat,deci inclin sa cred ca am pierderi din cutie.
    as vrea sa aflu daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta,daca este vorba de un defect sau de ceva normal si totodata daca a facut careva revizia de 60.000km sa-mi spuna si mie cat costa cu tot cu consumabile(ulei cutie,motor,filtre,antigel).
    se pare ca este simeringul de la palier,care va fi schimbat pe garantie in urmatoarele zile.

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    interesant,,,,maine trag joja la cutie :-k

    Leave a comment:


  • johnwst
    replied
    as fi vrut eu,dar furtunasul de condens este mult mai in spate,mie imi curge ulei DIN CARCASA CUTIEI DE VITEZE,mai exact intre motor si cutie,credeam ca am specificat clar mai sus.

    Leave a comment:


  • PwR
    replied
    Sigur nu este gaurica pe unde curge condensul creeat de AC ??

    Leave a comment:


  • johnwst
    replied
    ce altceva ar putea fi?..suspectez ca nu etanseaza bine vreun semering..si poate gaura aceea special e facuta ca sa se scurga uleiul care apare acolo si sa nu se duca pe discuri sa le strice banuiesc..

    Leave a comment:


  • PwR
    replied
    Sigur este ulei?

    Leave a comment:


  • johnwst
    replied
    scurgere ulei la cutia viteze

    salutare tuturor.
    am un accord 2005 2,4A/T cu 55.000km parcursi,merge bine nu ma pot plange,insa am constatat o mica problema odata cu demontarea scutului motor:
    se scurge ulei la partea intre motor si cutie,(eu am indentificato drept ,,priza cutiei,,) unde ar trebui sa se afle discurile de cuplaj.
    intradevar,exista acolo o mica gaura ca un orificiu care pare a fi pt scurgerea diverselor reziduuri care ar putea sa apara eventual de la semeringurile care se afla acolo,insa iese destul de mult ulei acolo si e foarte curat,deci inclin sa cred ca am pierderi din cutie.
    as vrea sa aflu daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta,daca este vorba de un defect sau de ceva normal si totodata daca a facut careva revizia de 60.000km sa-mi spuna si mie cat costa cu tot cu consumabile(ulei cutie,motor,filtre,antigel).

    Leave a comment:


  • handyman
    replied
    http://www.hondafan.ro/phpBB2/viewtopic.php?t=1704

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    mai multe detalii........

    Leave a comment:


  • handyman
    replied
    mi-a murit motorul in timp ce eram cu a 2 la dristor in mij soselei. mi s-au aprins si martorii de bord.

    am deschis si un topic separat, dar am zis sa trec si aici ca e o problema cu accordul

    Leave a comment:

Working...
X