Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ramm, la Asko nu e nici o problema sa vezi ce fac la masina. De foarte multe ori te cheama ei sa iti arate ce nu e in regula, si daca ai intrebari, iti raspund si iti dau explicatii. La CM insa au renuntat la obiceiul asta de o vreme. :wink:

    Eu mai citesc din cand in cand. Nu intru prea des pe forum, dar din cand in cand... :lol: :lol: :lol:
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • si eu intru sporadic pe forumul asta si nu dedusesem ca e vb de ASKO! :lol: :lol: :lol:
      ex CL7 AT 2006
      CN1 Sport 2005
      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

      Comment


      • Aaah, Razvan, ce bucurie! Nu te mai vazusem de mult pe aici! Welcome back, man! :supz:
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • Originally posted by razvan p.
          prea repede.dar fiind consumabil este bine sa stii ce anume a cedat,placa,discul sau rulmentul de presiune.fiecare piesa se poate uza intr-un anume fel si este relevant pt a stabili daca este exploatare deficienta sau bug tehnic!stiu accorduri de 200k care nu au problemele astea!asteptam detalii.
          Eu am un coleg la servici care la Accord-ul fara facelift a murit ambreajul la 55.000. Este prima masina la care pateste asa ceva. Reparatia l-a costat 2000 RON. Acum i-a ruginit capota, din descrierea lui "ca la dacie" :roll:
          Personal doar stergatoarele mi-au facut zile fripte, sper sa nu mai apara ceva
          Accord 2.0 LS

          Comment


          • Originally posted by Azertiti
            Originally posted by razvan p.
            prea repede.dar fiind consumabil este bine sa stii ce anume a cedat,placa,discul sau rulmentul de presiune.fiecare piesa se poate uza intr-un anume fel si este relevant pt a stabili daca este exploatare deficienta sau bug tehnic!stiu accorduri de 200k care nu au problemele astea!asteptam detalii.
            Eu am un coleg la servici care la Accord-ul fara facelift a murit ambreajul la 55.000. Este prima masina la care pateste asa ceva. Reparatia l-a costat 2000 RON. Acum i-a ruginit capota, din descrierea lui "ca la dacie" :roll:
            Personal doar stergatoarele mi-au facut zile fripte, sper sa nu mai apara ceva
            Eu personal am vazut ca unii conduc accordul ca pe dacie!!!.. :roll: .stau cu piciorul pe pedala de ambreiaj si masina e proasta...... :idea:
            i-a ruginit capota???pai daca e asa convins ca este vina producatorului sa se duca cu caietul de sevice si garantie la ASKO iar eu personal il voi ruga pe ionut sa vb cu vale 46 de la ASKO sa faca baietii aia o constatare pe care sa o publice pe forum!are garantie mare la coroziune din cate stiu eu.12 ani..
            sunt convins de multe dar nu si de faptul ca noi romanii suntem intai carcotasi si apoi specialisti!ca la dacie..... :lol:
            colegului nostru aici pe forum i-a picat la 78.000 si are diesel.sa vedem intai ce ne spune el.si eu sunt curios.
            @delphi:
            a ta este ruginita si i-ai pus ulei in praguri,nu?? :lol: :lol: :lol:
            ex CL7 AT 2006
            CN1 Sport 2005
            KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

            "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

            Comment


            • Baai nene dar chiar ai vazut tu capota aia ruginita?

              Mi se pare aiurea sa arunci asa cuvinte chiar daca e un forum si se mai accepta si mici aberatii. Ia sa vii cu poze... ce naiba e o masina de peste 20k euro. Poate a avut un accident si i-au schimbat-o+vopsit prost.
              Honda Accord 2.0, Elegance, Blueish Silver

              Comment


              • ambreiaju'

                pai astept sa programarea in service sa o desfaca si sa vad si eu de ce a picat ambreiaju'.....m-a surprins si pe mine !
                Va tin la curent.
                Parerea mea de fost inginer este ca pot fi 2 cauze (eu fiind exclus ...):
                prima) placa de presiune dimensionata gresit pentru cuplul foarte mare pe care il are dieselul
                a doua) ambreiajul dereglat la una dintre revizii si pe urma uzura prematura

                Dupa ce o demonteaza baietii aflam si va spun.

                Pe mine m-am exclus pentru ca in 24 de ani de soferie nu am patit niciodata sa-mi pice ambreiajul la vreuna dintre masinile pe care le-am avut, ba mai mult, ma tineau unele consumabile (cum ar fi placutele de frana) mult peste medie...asa am patit si cu accordul cand am schimbat primele placute pe la vreo 57k....
                De fapt ambreiajul inca nu a picat dar da semne daca il calc mai tare...
                O fi vreo problema la primele modele diesel cum am si eu si poate pe urma, la facelift, au remediat-o...
                Ne auzim dupa demontare....

                Comment


                • test

                  Comment


                  • Originally posted by razvan p.
                    @delphi:
                    a ta este ruginita si i-ai pus ulei in praguri,nu?? :lol: :lol: :lol:
                    Nu, i-am pus nisip, dar cam curge prin gauri. N-am apucat sa le chituiesc pe toate, asa ca la aprox. 500 km trebuie sa fac plinul din nou.

                    Gaurile din podea ma ajuta sa franez mai bine cand frana de motor si cea de serviciu nu fac fata. Gaura din dreapta fata prin care imi intra apa la picioare cand treceam prin balti am astupat-o cu o folie de plastic luata din Obor, asa ca acum totul merge perfect, si pot sa conduc fara cizme de pescar. Capota este ruginita intr-adevar, dar asta a facut-o sa fie mai usoara, asa ca masina a castigat cel putin 3 secunde la 0-100 km/h. :lol: :lol: :lol:
                    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                    Comment


                    • "mai sa fie,stiam eu!!!chair cineva imi spunea ca accordul din fata aduce cu loganul.ei dar si dacia era neagra si am iubit-o mult,asa ca la primavara voi incepe grunduiala si antifonatul ca la dacie dupa care bag ulei de transmisie in praguri.ce zici delphi,sa pun si in faruri??" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
                      scuze de offtopic!!!! ops:

                      @om_debine:
                      asteptam deznodamantul.in cazul tau nici bateam apa in piua ca ai fi vinovat.daca esti "meserias" il strici in primii 30-40k km.
                      ex CL7 AT 2006
                      CN1 Sport 2005
                      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                      Comment


                      • Om_debine, eu as merge pe a doua varianta. Sa ne spui oricum rezultatul.
                        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                        Comment


                        • Persoana cu problemele respective nu a avut dacie ultimele masini, nu se pune problema sa fi mers prost pe ea. A cumparat-o la putin timp dupa ce s-a lansat si i-au mai aparut diverse probleme. Nu spun ca accord-ul e o masina proasta, am si eu una care merge perfect dar in cazul lui chiar au fost. La capota nu va ganditi ca sunt zone mari, s-a umflat vopseaua pentru ca a ruginit in cateva puncte, ca la dacie erau cuvintele lui cand o vazuse. O va schimba pe garantie, deja s-a dus la Carpati pentru ea. Am incercat sa il mut la ASKO dar nu a vrut...treaba lui aici
                          Daca recititi posturile mele de cand sunt pe forum nu cred ca am aruncat aiurea cuvinte cum zice alexmohora. Cred ca am doar cateva posturi unde am zis ceva rau de zis. Acela si cele in care vorbesc de rau stergatoarele originale
                          Accord 2.0 LS

                          Comment


                          • de sarit vopseaua de la pietricele stiu...
                            dar sa se umfle?????? .e primul caz!!!
                            ex CL7 AT 2006
                            CN1 Sport 2005
                            KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                            "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                            Comment


                            • Deaia nici eu nu imi fac probleme. Cumparand-o imediat ce s-a lansat probabil a suferit de mai multe boli ale tineretei care acum nu mai sunt.
                              Accord 2.0 LS

                              Comment


                              • probleme suierat motor accord 2.4i

                                in sfarsit!!!
                                se pare ca dupa vreo 5 drumuri la service masina mea a scapat (sper!) de tiuitul enervant care venea dinspre cureaua de accesorii.
                                s-au schimbat pe rand,rulmenti alternator,rulment intinzator si cureaua accesorii.
                                dupa indelungi batai de cap privind cauzele,am ajuns la concluzia ca de vina este un ,,bug,, de fabricatie a masinii care permite foarte usor noroiului si prafului sa ajunga in zona curelei care aflata in miscare se comporta ca un ventilator atragand si imprastiind si mai mult particulele de mizerie. :!: :?:
                                am pus pentru moment un pres de cauciuc intre protectia de plastic a aripii dreapta si scutul motor pe care l-am prins cu autoforante ca sa impiedic cat mai mult patrunderea mizeriei,dupa care o sa spal motorul si o sa urmaresc daca se mai murdareste in zona curelei si binenteles o sa va tin la curent. :roll:
                                P.S: circul si pe drumuri noroioase si de curiozitate am verificat masinile vecinilor care trec pe acelasi drum si am fost uimit ca desi alta marca dar cu acceasi pozitionare de motor ca si a mea,nu avea pic de mizerie in zona curelei in afara prafului obisnuit..
                                soferia este mai inselatoare decat viata..

                                Comment

                                Working...
                                X