Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Delphi
    replied
    Originally posted by razvan p.
    @delphi:
    a ta este ruginita si i-ai pus ulei in praguri,nu?? :lol: :lol: :lol:
    Nu, i-am pus nisip, dar cam curge prin gauri. N-am apucat sa le chituiesc pe toate, asa ca la aprox. 500 km trebuie sa fac plinul din nou.

    Gaurile din podea ma ajuta sa franez mai bine cand frana de motor si cea de serviciu nu fac fata. Gaura din dreapta fata prin care imi intra apa la picioare cand treceam prin balti am astupat-o cu o folie de plastic luata din Obor, asa ca acum totul merge perfect, si pot sa conduc fara cizme de pescar. Capota este ruginita intr-adevar, dar asta a facut-o sa fie mai usoara, asa ca masina a castigat cel putin 3 secunde la 0-100 km/h. :lol: :lol: :lol:

    Leave a comment:


  • om_debine
    replied
    test

    Leave a comment:


  • om_debine
    replied
    ambreiaju'

    pai astept sa programarea in service sa o desfaca si sa vad si eu de ce a picat ambreiaju'.....m-a surprins si pe mine !
    Va tin la curent.
    Parerea mea de fost inginer este ca pot fi 2 cauze (eu fiind exclus ...):
    prima) placa de presiune dimensionata gresit pentru cuplul foarte mare pe care il are dieselul
    a doua) ambreiajul dereglat la una dintre revizii si pe urma uzura prematura

    Dupa ce o demonteaza baietii aflam si va spun.

    Pe mine m-am exclus pentru ca in 24 de ani de soferie nu am patit niciodata sa-mi pice ambreiajul la vreuna dintre masinile pe care le-am avut, ba mai mult, ma tineau unele consumabile (cum ar fi placutele de frana) mult peste medie...asa am patit si cu accordul cand am schimbat primele placute pe la vreo 57k....
    De fapt ambreiajul inca nu a picat dar da semne daca il calc mai tare...
    O fi vreo problema la primele modele diesel cum am si eu si poate pe urma, la facelift, au remediat-o...
    Ne auzim dupa demontare....

    Leave a comment:


  • alexmohora
    replied
    Baai nene dar chiar ai vazut tu capota aia ruginita?

    Mi se pare aiurea sa arunci asa cuvinte chiar daca e un forum si se mai accepta si mici aberatii. Ia sa vii cu poze... ce naiba e o masina de peste 20k euro. Poate a avut un accident si i-au schimbat-o+vopsit prost.

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    Originally posted by Azertiti
    Originally posted by razvan p.
    prea repede.dar fiind consumabil este bine sa stii ce anume a cedat,placa,discul sau rulmentul de presiune.fiecare piesa se poate uza intr-un anume fel si este relevant pt a stabili daca este exploatare deficienta sau bug tehnic!stiu accorduri de 200k care nu au problemele astea!asteptam detalii.
    Eu am un coleg la servici care la Accord-ul fara facelift a murit ambreajul la 55.000. Este prima masina la care pateste asa ceva. Reparatia l-a costat 2000 RON. Acum i-a ruginit capota, din descrierea lui "ca la dacie" :roll:
    Personal doar stergatoarele mi-au facut zile fripte, sper sa nu mai apara ceva
    Eu personal am vazut ca unii conduc accordul ca pe dacie!!!.. :roll: .stau cu piciorul pe pedala de ambreiaj si masina e proasta...... :idea:
    i-a ruginit capota???pai daca e asa convins ca este vina producatorului sa se duca cu caietul de sevice si garantie la ASKO iar eu personal il voi ruga pe ionut sa vb cu vale 46 de la ASKO sa faca baietii aia o constatare pe care sa o publice pe forum!are garantie mare la coroziune din cate stiu eu.12 ani..
    sunt convins de multe dar nu si de faptul ca noi romanii suntem intai carcotasi si apoi specialisti!ca la dacie..... :lol:
    colegului nostru aici pe forum i-a picat la 78.000 si are diesel.sa vedem intai ce ne spune el.si eu sunt curios.
    @delphi:
    a ta este ruginita si i-ai pus ulei in praguri,nu?? :lol: :lol: :lol:

    Leave a comment:


  • Azertiti
    replied
    Originally posted by razvan p.
    prea repede.dar fiind consumabil este bine sa stii ce anume a cedat,placa,discul sau rulmentul de presiune.fiecare piesa se poate uza intr-un anume fel si este relevant pt a stabili daca este exploatare deficienta sau bug tehnic!stiu accorduri de 200k care nu au problemele astea!asteptam detalii.
    Eu am un coleg la servici care la Accord-ul fara facelift a murit ambreajul la 55.000. Este prima masina la care pateste asa ceva. Reparatia l-a costat 2000 RON. Acum i-a ruginit capota, din descrierea lui "ca la dacie" :roll:
    Personal doar stergatoarele mi-au facut zile fripte, sper sa nu mai apara ceva

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Aaah, Razvan, ce bucurie! Nu te mai vazusem de mult pe aici! Welcome back, man! :supz:

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    si eu intru sporadic pe forumul asta si nu dedusesem ca e vb de ASKO! :lol: :lol: :lol:

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Ramm, la Asko nu e nici o problema sa vezi ce fac la masina. De foarte multe ori te cheama ei sa iti arate ce nu e in regula, si daca ai intrebari, iti raspund si iti dau explicatii. La CM insa au renuntat la obiceiul asta de o vreme. :wink:

    Eu mai citesc din cand in cand. Nu intru prea des pe forum, dar din cand in cand... :lol: :lol: :lol:

    Leave a comment:


  • SirAndrew
    replied
    in postul tau, ramm, spui ca asko e naspa :wink:

    Leave a comment:


  • ramm
    replied
    ASKO :!: :idea: oameni buni...voi nu cititi forumu' asta destul..

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Originally posted by johnwst
    Originally posted by razvan p.
    Originally posted by johnwst
    (daca i-au schimbat) :?: :?: :!: :idea:
    :twisted: :twisted:
    pai nici la dacie nu se strica un rulment NOU intr-o mie de km!!
    tare as fi dorit sa vad cu ochii mei ce si mai ales cum au umblat ei acolo,da' reprezentantele astea ,,serioase,, nu te lasa inauntru langa mecanici,doar vin la tine cu cheia in mana si iti spun ca e gata..aiurea sentiment de frica ma incearca in momentele alea,rugandu-ma sa fie toate bine puse si stranse la loc.. :roll:
    Care? CM?

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    prea repede.dar fiind consumabil este bine sa stii ce anume a cedat,placa,discul sau rulmentul de presiune.fiecare piesa se poate uza intr-un anume fel si este relevant pt a stabili daca este exploatare deficienta sau bug tehnic!stiu accorduri de 200k care nu au problemele astea!asteptam detalii.

    Leave a comment:


  • om_debine
    replied
    ambreiajul

    74.000 Km => se pare ca s-a dus ambreiajul
    am diesel
    .....
    nashpa

    Leave a comment:


  • johnwst
    replied
    Originally posted by razvan p.
    Originally posted by johnwst
    (daca i-au schimbat) :?: :?: :!: :idea:
    :twisted: :twisted:
    pai nici la dacie nu se strica un rulment NOU intr-o mie de km!!
    tare as fi dorit sa vad cu ochii mei ce si mai ales cum au umblat ei acolo,da' reprezentantele astea ,,serioase,, nu te lasa inauntru langa mecanici,doar vin la tine cu cheia in mana si iti spun ca e gata..aiurea sentiment de frica ma incearca in momentele alea,rugandu-ma sa fie toate bine puse si stranse la loc.. :roll:

    Leave a comment:

Working...
X