Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Achim
    2. Farul de pe stanga fata tot face condens, kiar dak am fost cu ea la service si mi-a dat cu silicon de vreo 2/3 ori (mi s-a spus ca dak mai face o data condens va fi schimbat pe garantie):?
    Una din cele doua rechemari oficiale (pe vremea cand mai era CM importator!) pe care le-a avut masina asta a inclus chiar asta, deci fara car si mar ar trebui sa fi rezolvat in privinta asta! :roll:
    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

    Comment


    • mai intai i-au dat cu silicon, dupa care au schimbat clemele, motivand ca aceasta e procedura standard care trebuie urmata inainte ca faru sa fie schimbat pe garantie :roll:
      The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



      DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

      Comment


      • scartait plastice volan

        De o saptamana am urmatoarea problema: cand fac manevre de schimbare de directie stanga sau dreapta (plecare de pe loc din parcare sau viraje stanga imprejur), mai ample de 25 grade, se aude un pacanit de plastic, ca si cum ar agata volanul ceva. Mentionez ca la "mana" nu se simte nimic, cursa volanului fiind normala. Care ar putea fi problema?
        Avand 18500km ma pregatesc de revizia de 20000km, si o sa pot sa-i interpelez pe prietenii de la Asko, Florin sau Alex.
        Accord 2.0i LS 2006/MT Arctic Blue

        Comment


        • Daca iti si troncane putin, poate fi flansa de la caseta sau un cap de bara.

          Comment


          • Bogdan, de troncanit, pe spate ar fi o problema: la denivelari sau gropite, se mai aude un troncanit metalic pe puntea spate. Mai rezist 1400km asa si merg la service. Garantia sper ca acopera drumurile noastre proaste

            Pe fata nu se aude troncanit, doar acel zgomot cu iz de plastic ...
            Accord 2.0i LS 2006/MT Arctic Blue

            Comment


            • 19.12.2006-19.08.2007. 28.000 km.probleme:jantele italiene s-au ales cu imaginea sifonata si emblema cazuta :lol: (ar trebui scris pe ele sa nu franezi de la 220 la 50.masina tine...ele nu.... :roll: :wink: nici o problema la masina.nu glumesc.ambreiaj sa scartaie nu am :wink: ,consum de ulei absolut deloc si cand spun asta spun absolut deloc!placutele s-au inlocuit la 20.000 dar subsemnatul stie de ce.remarc raspunsul fff bun al franelor chiar cu placutele varza!!!deocamdata sunt inca extrem de incantat!si atat!
              ex CL7 AT 2006
              CN1 Sport 2005
              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

              Comment


              • Razvane n-am inteles ce problema ai avut la Accord ?
                Ce treaba au jantele aftermarket cu Accordu si cum adica n-au tinut la franarea aia de urgenta ? Da si tu detalii , ti-au sarit pneurile de pe ele sau ce ? La ce presiune erau umflate ?
                Vezi ca pt viteze peste 180 km /h trebuie sa ai alta presiune in pneuri (scrie la usa soferului)

                Comment


                • Pai eu am inteles ca nu a avut nici o problema. Doar ca i-au sarit emblemele de la jenti, :lol: :lol: dar nefiind Honda nu se pune.
                  "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                  "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                  Comment


                  • dinoc:delfi a punctat corect :wink: masina nici o problema!la jante una minora si anume desprinderea prin "dezintegrare" :twisted: :twisted: a emblemei!!!!cei de O.Z. s-au gandit ca le vor pune toti pe fiatul punto???? :twisted:
                    ex CL7 AT 2006
                    CN1 Sport 2005
                    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                    Comment


                    • mi-a murit motorul in timp ce eram cu a 2 la dristor in mij soselei. mi s-au aprins si martorii de bord.

                      am deschis si un topic separat, dar am zis sa trec si aici ca e o problema cu accordul
                      2007 Accord Executive 2.2 iCDTI M/T, Dark Mocha
                      -= PH 33 GZS =-

                      Comment


                      • mai multe detalii........
                        ex CL7 AT 2006
                        CN1 Sport 2005
                        KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                        "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                        Comment


                        • http://www.hondafan.ro/phpBB2/viewtopic.php?t=1704
                          2007 Accord Executive 2.2 iCDTI M/T, Dark Mocha
                          -= PH 33 GZS =-

                          Comment


                          • scurgere ulei la cutia viteze

                            salutare tuturor.
                            am un accord 2005 2,4A/T cu 55.000km parcursi,merge bine nu ma pot plange,insa am constatat o mica problema odata cu demontarea scutului motor:
                            se scurge ulei la partea intre motor si cutie,(eu am indentificato drept ,,priza cutiei,,) unde ar trebui sa se afle discurile de cuplaj.
                            intradevar,exista acolo o mica gaura ca un orificiu care pare a fi pt scurgerea diverselor reziduuri care ar putea sa apara eventual de la semeringurile care se afla acolo,insa iese destul de mult ulei acolo si e foarte curat,deci inclin sa cred ca am pierderi din cutie.
                            as vrea sa aflu daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta,daca este vorba de un defect sau de ceva normal si totodata daca a facut careva revizia de 60.000km sa-mi spuna si mie cat costa cu tot cu consumabile(ulei cutie,motor,filtre,antigel).
                            soferia este mai inselatoare decat viata..

                            Comment


                            • Sigur este ulei?

                              Comment


                              • ce altceva ar putea fi?..suspectez ca nu etanseaza bine vreun semering..si poate gaura aceea special e facuta ca sa se scurga uleiul care apare acolo si sa nu se duca pe discuri sa le strice banuiesc..
                                soferia este mai inselatoare decat viata..

                                Comment

                                Working...
                                X