Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vvede
    replied
    Azi pe la ora 20.30 pe A1 spre intrare in Bucuresti un Accord Tourer (B 30 AHO, daca am retinut bine) pe platforma Nu am vazut sa fie lovit.
    Stie cineva ce a patit?
    Imi cer scuze ca am postat aici - am considerat ca e locul potrivit

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Aud si eu un mic scartait cand volanul e la dreapta maxim. Mi-e frica sa nu fir caseta de directie... Mai am garantie pana in februarie...

    @Schumi: Detaliaza te rog treaba cu priza directa. Si eu aud la plecari foarte usoare un zgomot (scartait) usor, ca si cum o tabla ar atinge ceva pe acolo... Traiam cu impresia ca asa a facut mereu... dar totusi e suparator zgomotul...

    Leave a comment:


  • Schumi
    replied
    Originally posted by alexmohora View Post
    Ha! Exact la fel face şi la mine. De vreo 2, 3 săptâmâni şi din când în când. Destul de rar. Lichid de servo este! Cel original. Maşina are 2 ani şi 25000km. Ce o fi?

    La mine a apărut după ce băieţii de la spălătorie au reuşit să găsească clema de reglat volanul. Când m-am urcat în maşină volanul era ”căzut”. Probabil au şters şi cu cârpa pe acolo... totuşi nu pot să zic dacă e din interior sau nu.
    Si eu am semnalat cu ceva vreme in urma aceeasi chestiune...numai la bracarea volanului pe loc spre stanga...este destul de suparator.
    Daca se gaseste o rezolvare, rog dati-mi si mie de semn...
    In rest la 48000 km masina se comporta ok...si ar mai fii bucsa de priza directa de care am mai amintit in posturile anterioare, care genereaza TOT la plecarea de pe loc niste zgomote foarte neplacute...recunosc vis a vis de aceasta problema exista rezolvare, cei de la Asko au reperat destul de repede cauza...numai ca trebuie sa la o zi masina la ei si nu prea imi da mana sa fac asta, utilizand-o zilnic.

    Leave a comment:


  • alexmohora
    replied
    Originally posted by sorinu View Post
    De cateva saptamani am observat un "fenomen" destul de ingrijorator la Accord-ul meu si anume la bracarea pe loc sau in usoara miscare a masinii se aude un scartait, un zgomot ca de cauciuc strivit (nu stiu cum sa il descriu mai bine). Nu este vorba de frecarea anvelopelor de asfalt, desi am sperat sa fie asta. Am ascultat cu atentie si nu pare sa vina din interior, de la volan, dar nici nu pot localiza exact zgomotul.
    Masina raspunde ca si pana acum la comenzile volanului si nu prezinta alte simptome.
    Are cineva idee ce poate fi?
    Ha! Exact la fel face şi la mine. De vreo 2, 3 săptâmâni şi din când în când. Destul de rar. Lichid de servo este! Cel original. Maşina are 2 ani şi 25000km. Ce o fi?

    La mine a apărut după ce băieţii de la spălătorie au reuşit să găsească clema de reglat volanul. Când m-am urcat în maşină volanul era ”căzut”. Probabil au şters şi cu cârpa pe acolo... totuşi nu pot să zic dacă e din interior sau nu.

    Leave a comment:


  • andreicsa
    replied
    Originally posted by sorinu View Post
    De cateva saptamani am observat un "fenomen" destul de ingrijorator la Accord-ul meu si anume la bracarea pe loc sau in usoara miscare a masinii se aude un scartait, un zgomot ca de cauciuc strivit (nu stiu cum sa il descriu mai bine). Nu este vorba de frecarea anvelopelor de asfalt, desi am sperat sa fie asta. Am ascultat cu atentie si nu pare sa vina din interior, de la volan, dar nici nu pot localiza exact zgomotul.
    Masina raspunde ca si pana acum la comenzile volanului si nu prezinta alte simptome.
    Are cineva idee ce poate fi?
    Verifica lichidul de Servo, eventual schimba-l, si cu ocazia asta verifica si pompa. Acelasi simptom l-am avut la A4 anu sta, si saraca nu mai avea lichid deloc S-a rezolvat prin schimbarea lichidului...

    Leave a comment:


  • sorinu
    replied
    De cateva saptamani am observat un "fenomen" destul de ingrijorator la Accord-ul meu si anume la bracarea pe loc sau in usoara miscare a masinii se aude un scartait, un zgomot ca de cauciuc strivit (nu stiu cum sa il descriu mai bine). Nu este vorba de frecarea anvelopelor de asfalt, desi am sperat sa fie asta. Am ascultat cu atentie si nu pare sa vina din interior, de la volan, dar nici nu pot localiza exact zgomotul.
    Masina raspunde ca si pana acum la comenzile volanului si nu prezinta alte simptome.
    Are cineva idee ce poate fi?

    Leave a comment:


  • andreicsa
    replied
    Originally posted by S O R I N View Post
    Andrei si nu ti se aprinde martorul in bord daca nu ai decat teava ? Cum ai rezolvat problema?
    Are distantier. Ai detalii la mine pe topicul masinii, sau daca vrei pe privat sa nu se supere nimeni

    Leave a comment:


  • S O R I N
    replied
    Andrei si nu ti se aprinde martorul in bord daca nu ai decat teava ? Cum ai rezolvat problema?

    Leave a comment:


  • andreicsa
    replied
    Originally posted by gab1 View Post
    eu din cate am inteles catalizatoarele astea sport sau hiflow cum le-o mai zice au mai putine celule/cm2 decat cele OEM, deci nu prea cred ca masina va mai respecta norma euroX... daca imi aduc bine aminte astea au pana in 200cel/cm2 fata de 6-800cel/cm2. si de asta probabil sunt mult mai ieftine. eu sunt curios daca se trece testul de poluare cu ele
    distantierul ala muta senzorul de O2 mai departe traseul gazelor de evacuare, pacalindu-l astfel ca ,catalizatorul "isi face treaba".
    daca se trece itpul cu ele cred ca isi merita efortul, daca nu... mai bine pui o teava simpla in loc de cat si stii o treaba
    Eu am teava goala/simpla ... si NU ies noxele la ITP

    Catalizatorul sport e un fel catar = nici cal nici magar, dar contine cuvantul SPORT

    PS: de cate celule e cel pe care l-ai montat pe masina?

    Leave a comment:


  • gab1
    replied
    eu din cate am inteles catalizatoarele astea sport sau hiflow cum le-o mai zice au mai putine celule/cm2 decat cele OEM, deci nu prea cred ca masina va mai respecta norma euroX... daca imi aduc bine aminte astea au pana in 200cel/cm2 fata de 6-800cel/cm2. si de asta probabil sunt mult mai ieftine. eu sunt curios daca se trece testul de poluare cu ele
    distantierul ala muta senzorul de O2 mai departe traseul gazelor de evacuare, pacalindu-l astfel ca ,catalizatorul "isi face treaba".
    daca se trece itpul cu ele cred ca isi merita efortul, daca nu... mai bine pui o teava simpla in loc de cat si stii o treaba

    Leave a comment:


  • johnwst
    replied
    sunetul e la fel
    catalizatorul e universal dar pe marimi diferite in functie de cilindreea motorului.
    baietii care l-au montat au pus un distantier la sonda lambda tocmai pentru a fi siguri ca nu va da erori vreodata
    ca pret 650 cataliz + 180 manopera + 70 cinstea baietilor total 900 ron

    Leave a comment:


  • S O R I N
    replied
    L ai montat ? Se aprinde vreun martor in bord ? Se aude mai grav sunetul de toba ? E special pt honda sau e universal ? Cat a costat ?

    Leave a comment:


  • johnwst
    replied
    am rezolvato pana la urma,catalizatorul era de vina.

    se pare ca este compus din 2 elemente filtrante puse unul langa celalalt in aceeasi carcasa si care s-au spart la partea din mijloc unde este amplasata sonda lambda

    am optat pentru catalizator sport cu insertii metalice si daca ar fi sa ma iau dupa spusele vanzatorului nu se va mai umbla la el vreodata
    Last edited by johnwst; 12-08-09, 21:12.

    Leave a comment:


  • johnwst
    replied
    am observat ca de la un timp nu fuge mai mult de 220km/h pe care ii atinge destul de greu
    si tot de la un timp consuma mai mult indiferent de stilul de condus,iar tobele sunt destul de afumate
    s-a aprins si check engine si se pare ca ar fi catalizatorul infundat..
    masina e 2.4 a/t 97.000km
    acum ma bate ideea unui catalizator sport magnaflow care pare destul de ieftin (100eur fata de 1.200eur cataliz original) si as vrea sa aflu daca si-a mai pus cineva pe aici?

    Leave a comment:


  • Rumburak
    replied
    Originally posted by sorinu View Post
    l-am gasit de cumparat on-line, deci nu prea am cum sa-l iau in mana pana nu il platesc...
    Vad doua rezolvari mai bune in cazul tau:
    1) intrebi colegii de pe forum care si-au schimbat finalele si sunt dispusi sa-ti cedeze "tip"-ul original
    2) mergi la un atelier, iti alegi un "tip" pe gustul tau si il sudezi. Asa te asiguri si ca o sa ramana acolo ...

    Leave a comment:

Working...
X