yobit yobit.net hitbtc digifinex fal baktır
Problema inchidere centralizata ACCORD - Hondafan

Problema inchidere centralizata ACCORD

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema inchidere centralizata ACCORD

    Salut,
    Am achizitionat recent o HONDA ACCORD 2005 motor 2.0 I.
    A cateva nelamuriri legate de inchiderea centralizata.
    Daca aveam cheia in contact si se inchideau toate portierele, acestea se blocau instantaneu.
    Fostul proprietar dataorita unor "neplaceri" a dezactivat inchiderea centralizata pentru portierele de pe fata (sau cel putin asa zice el). A zis ca a facut aceasta operatiune la service autorizat si toata treaba s-a facut din calculator.
    La momentul de fata se inchid din telecomanda cheii doar protierele de pe spate. De asemenea daca e cheia in contact se blocheaza la inchiderea tuturor portierelor tot numai portierele de pe spate. Portiera de la sofer o deschid mecanic cu cheia iar cea pentru pasagerul din dreapta prin actionarea butonului de blocare/deblocare din interior de pe portiera.
    As vrea sa activez din nou centralizata pe toate portierele sa le pot deschide si inchide din telecomanda cheii.
    La ATI Motors in Iasi mi-au zis ca nu au cum sa faca chestia asta din calculator, dar ma gandesc ca odata dezactivata ar trebui sa se poata activa la loc tot din calculator.
    Imi poate recomanda cineva unde ma pot duce sa fac chestia asta?
    Mentionez ca masina nu a avut instalata alarma.
    Mulumesc
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/BogdanT/

  • #2
    eu banuiesc ca fostul proprietar a taiat/ scos niste fire de pe acolo, asa ca va trebui sa dai fetele de usa jos sa vezi daca mai exista firele acolo, si daca exista sa vezi daca mai primesc curent. du-te la un service autorizat, adica ati in cazul tau.
    civic 2.2 5D FK3
    CR-V 2.2 AT RE6

    Comment


    • #3
      Nu stiu ce sa zic, cred ca are curent, pentru ca daca deschid cu cheia portiera de la sofer se deschid automat si cele se pe spate, doar ce din fata dreapta ramane blocata.
      Chestia asta ma face sa cred ca nu a umblat la fire, tind sa cred ca a dezactivat-o din calculator.
      Ciudat e ca cei de la ATI mi-au zis ca nu au optiune de activare/dezactivare din calculator.
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/BogdanT/

      Comment


      • #4
        Mda... daca mai vii pe aici, te rog sa NE spui si cum ai rezolvat problema...
        Originally posted by BogdanT View Post
        Nu stiu ce sa zic, cred ca are curent, pentru ca daca deschid cu cheia portiera de la sofer se deschid automat si cele se pe spate, doar ce din fata dreapta ramane blocata.
        Chestia asta ma face sa cred ca nu a umblat la fire, tind sa cred ca a dezactivat-o din calculator.
        Ciudat e ca cei de la ATI mi-au zis ca nu au optiune de activare/dezactivare din calculator.

        Comment


        • #5
          S-o luam pe pasi:
          1. La usa dreapta fata ai actuatorul de la yala stricat/ars. Ala se schimba. Costa in jur de 70 Eur la reprezentanta + manopera. Vezi sa nu comanzi toata yala, doar actuatorul, vin separat. E si simplu sa verifice: iti deschida fata la portiera si cand actionezi din cheia de la sofer sau de la butonul de blocare de pe usa, ar trebui sa primesti semnal pe fir. Daca primesti semnal, actuatorul e dus.
          2. NU "se pot dezactiva din calculator doar anumite usi"! Din calculator vine un singur semnal de lock sau unlock, merge la controller-ul din usa soferului si de acolo pleaca la restul usilor. Din ce ai descris tu, si actuatorul de la usa soferului ti-e ars. Singurul motiv pt care iti functioneaza din broasca e ca se inchide mecanic (e ca si atunci cand iei borna la baterie dar tot poti bloca mecanic usa soferului).

          Sa-ti explic cum functioneaza inchiderea:
          a) daca inchizi din telecomanda sau din butonul de pe usa (lock/unlock), controller-ul de pe usa soferului primeste semnalul si il propaga la celelalte usi + yala portbagaj.
          b) daca inchizi (mecanic) cu cheia din yala de la sofer, se intampla doua chestii: yala soferului se inchide mecanic, respectiv se trimite semnal la controller-ul din usa si se executa actiunea de la pct a). Daca nu ai current (borna la baterie scosa de ex sau nu ti se alimenteaza partea electica de la yala), inchiderea se face excluziv mecanic per usa soferului.


          E cam dubios ca ambele usi din fata au aceeasi problema, eu as zice ca poate "dezactivarea" de care a vb fostul proprietar a insemnat taierea/scoaterea firelor de alimentare la actuatoare. Daca nu e asa si sunt arse, le inlocuiesti si gata.
          La masina mea am avut actuatorul dreapta fata dus, l-am schimbat anul trecut la reprezentanta(de aia stiu si costul ).

          Partea buna e ca comanda de centralizata iti functioneaza!! Nu trebuie reprogramat nimik.
          Ai putea incerca la o firma ce monteaza alarme auto sa verifici ce ti-am zis, astia de obicei au electricieni buni si au experienta cu yale pe o gama larga de modele.

          Comment


          • #6
            sry pentru necro, dar am exact aceasi problema. Usa fata dreapta nu raspunde la nimic, fata stanga da comanda in usole din spate cand apas eu tija sau inchid/deschid din cheie.

            Avand in vedere ca deschiderea fetei de usi este extem de simpla, deja am demontat de 2 ori sa arunc o privire pe usa soferului, imi puteti indice unde sa masor (macar ce mufa, daca nu stiti exact pinii) si cum (verific inchidere de circuit sau voltaj cu multimetrul?) pentru a verifica daca primeste actuatorul semnal? as prefera sa nu comand actuatarele inaintea verificarii, poate firele sunt de vina... cat despre schimbat, le schimb pe amandoua in 30 min cred, e destul de simplu.

            Comment


            • #7
              Actuator găsești pe ebay; eu tot pe dreapta am avut ars și am luat unul pentru Acura TSX. Doar ai grija sa fie pentru partea dreaptă.
              2008 Honda Accord 2.0 i-VTEC M/T SSE Carbon Bronze Pearl

              Comment


              • #8
                Intampin si eu aceeasi problema la usa dreapta a unui Accord CL7. S-a intamplat dupa ce intr-o zi am curatat si uns balamalele si incuietorile usilor cu vaselina spray pe care am folosit-o cu moderatie, ori a fost coincidenta, ori i-a facut mai mult rau vaselina aia. Faza e ca la inchidere si deschidere acel cui din usa da sa coboare sau sa urce dar nu cu suficienta putere si ramane in pozitia initiala, deduc ca nu e ars actuatorul dar ceva il opreste sa-si faca treaba. Trebuie sa dau fata de usa jos si sa vad daca depistez problema.
                Yannlepantrec, de unde ai luat actuatorul in caz ca iti mai aduci aminte, vreun link ceva mai ai in istoricul comenzilor de pe ebay in caz ca voi avea si eu nevoie de unul?

                Comment


                • #9
                  Nu mai are magazinul sellerul respectiv. Era din SUA oricum.
                  La o cautare gasesti destul de usor ceva de genul, dar sa citesti bine descrierea si sa clculezi bine pretul inainte sa licitezi:
                  http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_od...D+OEM&_sacat=0
                  2008 Honda Accord 2.0 i-VTEC M/T SSE Carbon Bronze Pearl

                  Comment


                  • #10
                    In urma cautarilor am gasit o sursa dar nu stiu cat de sigura este, ce vinde si piese OEM aparent, la preturi destul de bune zic eu. Pe cine intereseaza pun link-ul pentru ca am inteles ca e o problema destul de intalnita la Accord-uri: http://haparts.pl/72115-sda-a11.html (actuator dreapta fata)
                    Le-am trimis un e-mail, fac si livrari internationale, pana la mine la Constanta mi-au comunicat un cost de livrare de 45 PLN deci ar costa cu totul in jur de 200 lei. Mai am insa o promisiune de la o cunostinta care imi poate aduce produse de pe amazon.com si de acolo as lua actuatorul la vreo 100 lei dar daca nu se concretizeaza atunci pare o idee buna sa iau si de la "poloneji".

                    Comment


                    • #11
                      ai rezolvat?

                      Comment


                      • #12
                        ncă nu, astept sa-mi confirme acea cunostinta comanda pentru ca am de luat mai multe de pe amazon. Problema e destul de cunoscuta se pare, am si intrebat un electrician si nici nu terminasem de explicat ce problema am ca știa deja cu ce mă confrunt. Se pare ca actuatorul are in el un motoras ai cărui cărbuni se uzează iar motorasul nu mai furnizează puterea dorita, deci poti primi semnal catre el dar degeaba, asa cum cred ca e si la mine, cuiul da sa coboare sau sa urce dar nu suficient de puternic. In cele mai multe cazuri solutia este un nou actuator.

                        Comment

                        Working...
                        X