yobit net
Distributie Accord CL7 - zornaie de zor - Hondafan

Distributie Accord CL7 - zornaie de zor

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Distributie Accord CL7 - zornaie de zor

    Salutare.. de curand am primit cadou intarziat de la mos craciun: un accord cl7 gri si frumos.. are cateva urma de uzura, si ceva chit pe ea, dar astea se fac in timp. Momentan tre restaurata partea functionala.

    Zgomotul care mai intai a fost diagnosticat drept fulie nasoala, se dovedeste a fi in mare parte de la distributie. Si fulia avea garnitura rupta, insa tot lantul ala zornaie si rontaie de zor. Am fost la Carpati in bucuresti si mi-au spus ca partea minima de schimbat, doar lantul, patinele si intinzatorul fac ~ 500 euro piesele si ~1200 manopera. Asta daca nu sunt si pinioanele uzate. Worst case scenario(care e mai probabil din punctul lor de vedere avand in vedere sunetul) ~1000 euro piesele si nu stiu inca manopera. Doar lantu' l-am gasit pe Swag sau Febi, la jma de pret fata de original. Insa restul pauza.

    Dupa indelungi cautari, un amic a gasit si acest kit de ITN, cu 1.5 ani garantie:
    http://www.pieseauto.ro/kit-distribu...460467009.html
    inca nu stiu ce contine, voi afla maine. sunt nou in lumea japonezelor, insa muti imi tot spun ca nu prea gasesc aftermarket pt ea, desi stiu ca Accordul asta a fost destul de uzitat in lumea tuningului real(nu doar eleroane "make you go faster") unde presupun ca se folosea o distributie mai tapana...

    motor 2.2 iCTDI, 2005, berlina, 208.000 km..

    acum problema e ca stau tare prost cu bugetul in perioada asta, si ma cam uit la fiecare suta de lei.. nush daca sa las masina pe dreapta pana o fac sau e acceptabil sa o mai folosesc ~ luna doua pana strang cascavalul..

  • #2
    Ideal ar fi sa nu o folosesti pentru ca daca se rupe lantul ala stricaciunile sunt catastrofale.

    Uite aici kit-ul la un pret foarte decent zic eu :

    http://japserviceparts.co.uk/timing-...ine-honda.html

    Comment


    • #3
      Piesele OEM de la Honda sunt foarte bune si rezistente, iar pentru asa ceva (distributie) nici nu m-as uita la altceva. Asta cu tuning/ piese mai rezistente e o vrajeala. In principiu lumea cumpara after market pentru ca sunt mai iefitne, eu personal numar pe degete momentele cand after market a fost mai bun decat OEM, si am incercat ceva piese de-a lungul timpului.

      Adevarat exista si after market upgrade, firme serioase, dar pregateste-te sa scoti bani grei si sunt in general alt gen de subansamble, nu distributie: frane, ambreiaje, evacuare, admisie etc.
      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

      Comment


      • #4
        Combinatia de japserviceparts din uk plus transport 0 (ti-am dat pm) cred ca suna ceva mai bine. Mai ramane doar manopera.
        '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
        Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

        Comment


        • #5
          Multumesc mult de raspunsurile prompte.. Nu am mai verificat azi forumul, credeam ca primesc mail cand imi raspunde cineva.. o sa ma uit prin setarile contului sa vad daca exista optiunea..

          revenind la subiect, din ce am inteles e foarte posibil sa am nevoie si de rotile dintate, ca se aude destul de tare lantul si mi-au spus ca daca s-a mers asa mult timp cu el a ros si in dinti(am facut o paralela cu bicicleta, unde stiu ca lantul se erodeaza impreuna cu foile/pinioanele si am presupus ca e logic ce zic ei)
          O sa fac maine doua poze la oferta lor si le pun aici, sa putem compara piesele necesare.
          Lantul de la pompa de ulei nu se uzeaza la fel cu cel mare? sau ala nu tre schimbat?

          Comment


          • #6
            La GTC cand am schimbat kit-ul de distributie acesta era compus inclusiv din pinioane, suruburi de prindere a pinioanelor, patine, intinzator.
            ex. Accord CL7 Executive 2,0 M/T Arctic Blue Pearl

            Comment


            • #7
              la alte masini e mult mai ieftin kitul de distributie intradevar.. Acum m-am reuitat pe oferta celor de la dealerul honda Carpati Motor si 453 euro costa lant superior+ brat tensionare si ghidaje/suruburi, 937 cu tot cu pinioane si lant inferior + pinion pompa ulei.

              Tot cei de acolo mi-au recomandat sa merg pe mobil1 0w40, avand in vedere ca motorul este mai uzat(200.000 km), ca ar fi cea mia eficienta solutie dpdv al raportului calitate/pret. O sa merg sa schimb uleiul 5w30 ESP pe care l-am luat pe unul 0w40. Sa merg pe varianta Mobil 1 0w40 New life sau Mobil 1 0w40 Turbodiesel? La pret sunt similare..

              Comment


              • #8
                Deci, un pic de curățenie ar prinde bine aici; în primul rând, diesel-ul din generația asta, nu are cod CL7, ci CN1 sau CM1 pentru varianta Tourer.

                Doi, mai există un topic cu distribuția la diesel, un mod le poate uni, nu au rost 2 separate.

                Și 3, la diesel pune DOAR ulei 0-30 cu norma C2 pentru DPF. Un ulei mai gros nu-l va ajuta deloc, din contră, îi va grăbi sfârșitul.
                -------------------
                There is no point of having if you can't share.

                Comment


                • #9
                  Multumesc de corectie legat de cod, aflasem si eu fix in ziua in care am vazut postul tau.. legat de ulei, masina nu are DPF, doar cele dupa 2008~2009 au, si mecanicul de la reprezentanta a zis ca 0w30 honda, 5w35 Mobil 1 sau 0w40 Repsol.. Acum sa vedem cum se impaca cu 5W30 Mobil 1 ESP..

                  In ceea ce priveste topicurile, am decis sa fac topic nou ca sa nu intervin pe topicul omului sa ma trezesc cu "binecuvantari" de la el.. Daca MOD-ul considera ca am gresit, Mea Culpa.

                  Azi s-a facut constatarea, erau praf lanturile, cel lung tinut de un cap(fiind demontat si facut cerc din nou) se inclina pe lateral 10~15 grade cred.. din ce citisem pe undeva trebuia sa se limiteze la maxim 3%.
                  intinzatorul era deja extins la maxim si tot nu reusea sa il tensioneze. toate ghidajele erau roase, le-am pus la inlocuire, si sus is jos, la fel si intinzatoarele.

                  BTW, e promotie de primavara incepand cu 15~25 martie si vor avea reducere universala de ~15% la piese si posibil si manopera. Am amanat reparatia pana atunci. Va tin la curent legat de costuri
                  Last edited by Sonny; 05-03-16, 08:09.

                  Comment


                  • #10
                    Salut, poti sa imi spui ce a presupus constatarea? se aude si la mine si m-am gandit sa fac o constatare dar din ce inteleg de la tine s-a demontat distributia si automat toate piesele pana la ea deci trebuie neaparat schimbata... eu as vrea sa stiu daca se poate vedea ceva fara sa se demonteze. Merci!
                    Accord CL7 SSE 2.0 A/T
                    Ex - Accord CN1 Executive 2.2

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Sonny View Post
                      Multumesc de corectie legat de cod, aflasem si eu fix in ziua in care am vazut postul tau.. legat de ulei, masina nu are DPF, doar cele dupa 2008~2009 au, si mecanicul de la reprezentanta a zis ca 0w30 honda, 5w35 Mobil 1 sau 0w40 Repsol.. Acum sa vedem cum se impaca cu 5W30 Mobil 1 ESP..
                      De 5W35 n-am auzit pana acum, dar omul cat traieste invata.
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • #12
                        My bad delphi, e 5W30.. am scris in graba.

                        @ vibreaza:

                        Cam tre demontata pentru verificare. ~ 1200lei manopera(care presupune si schimbarea, costa la fel). Lantul nu are voi sa se indoaie pe lateral daca e tinut de un cap prea mult. La cea uzata se indoaie, si bate in capac, in rotile dintate etc. De asemenea, cand e asa e de uzat incat sa bata, s-a si lungit iar intanzatoarele hidraulice, desi extinse la maximum, nu reusesc sa il tensioneze. de unde bataia efectiva.
                        Iar legat de lantul scurt de la pompa de ulei, (multi mi-au zis ca nu tre sa se schimbe ca nu are stres) de obicei se schimba si ala
                        Lantul de distributie lung are o demultiplicare de 1/2 fata de turatia vibrochenului. Lantul de la pompa de ulei dubleaza rotatia vibrochenului, adica de 4 ori mai rapid decat cel lung. Cel putin asa mi-a explcat mecanicul de acolo. Daca nu bate f rau inca nu ai uzura pe rotie dintate, desi alea nu sunt f scumpe fata de restul pieselor. fa o constatare dupa data de 15 cand le intra reducerea, din ce am inteles, tuturor dealerilor oficiali. Teoretic, distributia e de tip"fara intertinere", insa cateodata, unele lanturi dau kicks.. de asemenea tre sa schimb si fulia de la alternator. ar trebui sa se invarta in o singura directie, la mine se invarte in ambele. a observat asta cand a dat jos cureaua de accesorii.
                        in afara de lanturi, intanzatoare si ghidaje, tre sa schimbi si uleiul si antigelul la aceasta operatiune au zis. Antigelul tre albastru parca, voi ce marca folositi? sau nu conteaza?

                        Comment


                        • #13
                          Ms Sonny..din pacate distributia mai asteapta putin din cauza unui eveniment nefericit..ma lovit o duba in spate si sunt de vopsit si schimbat vreo 5-6 elemente prin urmare mai mult ca sigur o sa vopsesc toata masina. Pentru cei care sunteti interesati de vopsit o sa va spun experienta si o sa pun si poze. Asigurarea este la carpatica si din service-urile cu decontare directa am ales Top Lac...unii zic ca e ok altii il blameaza. O sa vedem!

                          Sent from my SM-G925F using Tapatalk
                          Accord CL7 SSE 2.0 A/T
                          Ex - Accord CN1 Executive 2.2

                          Comment


                          • #14
                            Am ridicat azi masina din service, dupa o lunga asteptare.. Aparent, daca sta masina fara ulei o saptamana, e posibil sa ti se strice pompa de vacuum, dar au turnat putin ulei pe deasupra in ea si l-au fortat sa intre astfel degripand-o.. Sincer, nu am inteles prea bine, eram putin nervos ca am lasat masina fara nici un bec aprins si dupa doua saptamani mi-au spus ca e posibil sa mai am nev de o piesa, pompa de vacuum, ca nu se mai stinge becul..
                            Total costuri pana acum, manopera plus piese: 4400 lei, pt ca am beneficiat de 15% discount general, conform promotiei de primavara.. asta include lanturi(cel lung si cel scurt de la pompa de ulei), intinzatoare si toate patinele, garniturile de la injectoare(niste saibe metalice), kit garnituri capac colbutori.

                            Surpriza nasoala insa, turbina shuiera mai tare decat inainte si motorul nu mai trage.. e lesinat rau.. am facut un chrono - 20 de secunde 0-100, schimbat la 3500 ture.. acul urca liniar de la 1300 de ture in sus, nu are un burst de la 1800-1900rpm de cand intra turbina. Inainte sa o iau au pus testerul e ea, si mi-a spus ca sta perfect in specificatii, si ca turbina baga ~1.7 presiune la ~3000 de ture si ca asa e limitata din fabrica, injectoarele au calibrari de 0.3~0.6 per injector... si am stat langa el, la majoritatea valorilor era fix la mijloc intre minim si maxim.. testerul spune ca e perfecta, dar acelereaza de parca nu ar avea turbina deloc.. nici un martor in bord aprins. maine ma intrc la ei sa imi puna din nou testerul, dar de data asta in mers. E culmea, merg la reprezentanta sa imi schimb distributia, si masina mergea perfect si cu lantul ala lalai, acum cu lant nou, se misca ca dracu..
                            Mentionez ca turbina a fost reconditionata cu un kit la Radacini brasov anul trecut, am si factura, in iunie.. si toate furtunasele aferente au fost puse noi noute OEM..

                            Daca are cineva vreo sugestie referitor la ce sa verific sau ce ar putea fi: 0767.771.007

                            va tin la curent..

                            Comment


                            • #15
                              Uite, s-a intimplat acum citiva ani: un amic avea un A4 Tdi si masina nu tragea. Vorbea de chestii scumpe, injectoare, pompe, povesti. Nu ma pricep si poate chiar de-aia, dracu stie. Am pus mina pe-acolo si-am dat de o fisura la micul furtun de dupa turbina. Fisura orizontala in partea de jos, bafta chioara ca am pus mina acolo. Turbina lucra dar ce ajungea in rampa nu era ce trebuie ci presiunea atmosferica. Inlocuirea furtunului aluia a costat vreo 6-7 lei second si a rezolvat totul.
                              Last edited by Io si Ea; 29-03-16, 01:05.
                              "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                              Comment

                              Working...
                              X