Diferenta putere motor Accord 2009 2.2 i-DTEC

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    reziduuri/particule din "minunatul" filtru JAKO!
    ex CL7 AT 2006
    CN1 Sport 2005
    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

    Comment


    • #17
      Originally posted by alex2680 View Post
      Pai acum cateva zile am citit o postare pe forum cum ca motorina ieftina de la Mol ar fi de fapt aceeasi ca la Lukoil. Cineva sustinea asta dintr-o sursa sigura.
      Originally posted by razvan p. View Post
      am sa ma interesez de faza cu MOL=LUKOIL
      Eu am scris si o spun din nou: benzina mol, cel putin cea de 95(despre mol evo nu am informatii, stiu ca venea dinafara tarii), este de la Lukoil. Ca idee, Lukoil a schimbat sursa de petrol. Pana acum ceva timp petrolul era intr-adevar adus din Rusia, de o calitate mai slaba, cu o cantitate mare de sulf. Petrolul folosit acum in rafinaria Petrotel de la Ploiesti vine din Romania. Dealtfel sunt si ceva probleme cu calibrarea instalatiilor la noua sursa de titei, nereusind sa aduca benzina Ecto 95 la CO de 95, ea fiind in realitate de 96-97.

      Eu merg de aproximativ un an(cam 30.000-35.000 km), in proportie de 90% cu benzina Lukoil ecto 95, absolut nicio problema. Intr-adevar caut sa alimentez intotdeauna de la statii noi. Am una preferata in Ploiesti, construita de putin timp si alte doua in Titan.
      Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
      Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
      ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

      Comment


      • #18
        Eu cred ca vorbim de placebo cand ne referim la combustibili de la distribuitorii mari (nu fac referire la statii no name) . Nu avem nici o sursa sau informatii concrete/oficiale, doar ne dam cu parerea vis-a-vis de calitatea carburantilor. Oricum, nu cred ca vreo benzina afecteaza vtec-urile noastre, la diesel e putin mai delicat.
        '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

        Comment


        • #19
          @balaurul Poti detalia de ce e mai delicat la diesel?
          '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi Executive, Nighthawk Black Pearl

          NU mai folositi luminile de ceata atunci cand nu trebuie!

          Comment


          • #20
            Din cauza filtrului DPF in special .
            Nu mai zic ca iarna, folosind motorina proasta poti sa o patesti rau de tot. Motorina contine parafina, care la temperaturi scazute ingheata pe filtre si blocheaza alimentarea motorului.

            Bineinteles ca si o benzina proasta inseamna vesti proaste, insa arderea benzinei este mai "completa" si lasa reziduuri mai putine.
            '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

            Comment


            • #21
              Deci sa inteleg ca cei fara DPF au mai putine probleme cu motorina?
              Am mai auzit de oameni, in special la VAG, care puneau putin ulei 2T in motorina.
              Pana acum nu am avut probleme iarna de la motorina, mai degraba de la baterie.
              '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi Executive, Nighthawk Black Pearl

              NU mai folositi luminile de ceata atunci cand nu trebuie!

              Comment


              • #22
                @dragostan:ms de info.eu unul alimentez ACCORD ul cu motorina de la MOL si LEGEND ul cu EFIX 95 Rompetrol.am testat toate motorinele si clar ca cea de la MOL a iesit cel mai bine.motorul trage bine,nu fumega aproape deloc,eu am motorul stock, iar la pedala trage fara cracneala.de la ceilati....EFIX ROMPETROL-nu fumega dar nici nu trage,OMV-PETROM fumega si nu trage! )))Benzina EFIX face ca V6 ale sa nu balbaie deloc si la consum se simte.pe aceleasi distante scot si 1l mai putin.unde mai pun ca din cand in cand un catalizator imi aprinde temporar C.E. ul in bord.dispare,fiind o eroare tempoarara data de nefunctionalitatea unui catalizator decat la 40% din capacitate.cu EFIX trec mii de km,cu OMV-PETROM...pana intr-o mie de km!so,am tras niste concluzii si am abordat varianta asta.mai testam.din ce spui tu,benzina ECTO de la LUKOIL ar fi cu CO mai mare decat ce declara la pompa,95 adica?
                ex CL7 AT 2006
                CN1 Sport 2005
                KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                Comment


                • #23
                  Da, iar asta e o informatie foarte clara. Mai din interior de atat nu se poate

                  Si eu alimentam doar cu Efix 95 pana sa trec la Lukoil. E intr-adevar o benzina foarte buna, am fost foarte multumit de ea, dar iti spun sincer ca n-am simtit nicio diferenta trecand la Ecto 95.
                  Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                  Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                  ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                  Comment


                  • #24
                    Ok.Gasit problema la diferenta de putere pe care am mentionat-o.Se pare ca nu era de la filtrul de motorina,desi pana la urma am pus original.Problema era la capacul care sigileaza carcasa filtrului.Atunci cand am facut revizia la Brasov,respectiv Radacini Motors(partener nou Honda) ,cei de acolo nu aveau cheia originala Honda pt. a deschide caracasa si au fortat cu altceva pana mi-au fisurat si stricat capacul respectiv.Constatarea am facut-o la Polymobile Cluj si opinia lor a fost ca prindea aer la filtru si de acolo diferenta la putere.Avand in vedere ca nu aveau acel capac pe stoc si trebuia sa astept vreo 2 saptamani ,au lipit cum au putut capacul si il folosesc in continuare.Stiu,acum o sa sariti toti sa ma duc sa le dau in cap celor de la Radacini Brasov,sa-mi deconteze capacul(50 de euro fara tva),dar nu mai am drum prea curand la Brasov si ,sincer, nici nu mai am chef sa ma cert si sa trimit acte peste tot ca sa le fac reclamatii si dovezi ca ei au fost de vina,pentru ca oricum nu o sa mai colaborez cu ei dupa tot ce s-a intamplat.Acum doar caut sa fac rost de acel capac prin dezmembrari ,dar cam fara succes(cineva mi-a cerut 300 lei pe tot ansamblul,adica capac +carcasa+filtru,dar ce sa fac cu el...)Daca aveti idei,sau stiti de unde as putea comanda la un pret mai rezonabil?Oare motorul i-dtec de pe CRV e acelasi cu Accordul?

                    Comment


                    • #25
                      Eu stiu ca e identic. Dar nu bag mana in foc

                      Comment


                      • #26
                        Ok.Remediat problema (capacul) si se pare ca cei de la Radacini Motors Brasov sunt profesionisti,deoarece m-au contactat pe forum si au incercat sa rezolve problema.Eu deschisesem un dosar la ei pt. niste buguri specifice la Accord 2009-,iar printre acele probleme se afla si capacul respectiv.In pachetul pe care l-am primit era si capacul pentru filtrul de motorina,dar din pacate eu apucasem sa-l comand intre timp din Anglia la jumatate din pret.Asta e,bucuros ca s-a rezolvat problema si ca a inceput si in tarisoara noastra ca o reprezentanta sa-si respecte clientii si sa aiba grija sa fie multumiti de serviciile lor.Sanatate!

                        Comment

                        Working...
                        X