Diferenta putere motor Accord 2009 2.2 i-DTEC

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferenta putere motor Accord 2009 2.2 i-DTEC

    Poveste: revizia facuta la reprezentanta (ulei si filtru ulei, filtru aer pe original, filtru polen si combustibil aftermarket), dar primul filtru de motorina comandat nu s-a potrivit si a trebuit sa ma intorc in alta zi sa-l puna. Dupa 2 zile a sosit filtrul de la Jakoparts dar inainte de a duce masina la service i-am facut plinul, din pacate si din neatentie cu motorina mai slab cotata decat premium (specific ca era de la Mol si pana la reprezentanta erau vreo 500m, deci nu am apucat sa simt o schimbare).
    Dupa schimbarea filtrului de motorina la un drum mai lung am simtit o diferenta usoara in felul cum tragea masina,desi nu foarte mare, avand in vedere ca iti simti masina cand tu esti obisnuit cu ea. Prima data am crezut ca e de la motorina dar dupa ce m-am enervat un pic si i-am dat sa usuc cat mai repede rezervorul, am revenit la Premium.
    Schimbarea a fost subtila dar parca tot nu a revenit parca la ce era (acum are o anumita lentoare si in acceleratie si in putere). Eu ma asteptam la o imbunatatire avand in vedere ca toate filtrele au fost schimbate si cel de motorina avea 20.000km in picioare.
    Intrebare: ar putea filtrul de motorina sa afecteze puterea motorului (Jakoparts 70 lei,original 270 lei)? Am mai auzit ca ar putea fi si filtrul de particule. Ceva idei?
    Last edited by hondatu; 26-08-14, 16:59.

  • #2
    scapa urgent de orice filtru de motorina AEM si in mod special de JAKO....!!! FILTRUL DE MOTORINA IL VEI PUNE DOAR OEM!
    cei de la reprezentanta nu ti au spus??????motorina ii pui doar standard,in mod special de la MOL!va fi singura ce iti va garanta porniri usoare la rece,no smoke si reprize bune!cu EFIX lesina iar cu OMV sau petrom te asiguri de fum!

    toate cele bune!
    ex CL7 AT 2006
    CN1 Sport 2005
    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

    Comment


    • #3
      Salut razvan p. cum se cunosti asa sigur combustibilii?

      Comment


      • #4
        salut.ajuta ma sa inteleg:"se cunosc" sau "eu cunosc"?Nu te supara dar vreau sa inteleg sigur ce m-ai intrebat!
        ex CL7 AT 2006
        CN1 Sport 2005
        KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

        "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

        Comment


        • #5
          cred ca a vrut sa zica "cum de cunosti..." d e langa s pe tastatura.

          Ai facut testul pe diesel pe Accordul tau presupun.
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • #6
            @tickerk!MERCI!Nu ma dumiream!da,sigur,pun ce am avut ca practica!

            @basil:am multe "pasarici" pe creier,combustibilii si calitatea lor au fost de fapt un stol!daca ai sa rasfoiesti forumul ai sa gasesti un tabel si ceva teste elaborate oarecum facute cand eram mai tanar!.pt benzina.
            Acum sunt "proaspat" dieselist la batranete!am avut insa "socuri" cand am alimentat din diverse satii/pompe....imediat combustibilul a fost "parat"!
            un amic mi-a spus ca masina lui are peste 200.000k km si a fost alimentata de la MOL doar!cu motorina standard evident-nu puneti premium decat sub -12gC ,-nu va ajuta plus ca si injectoarele "sufera"!daca se asculta atent motorul se va observa un zgomot mai pronuntat in partea de sus!
            MOL-EFIX-OMV-PETROM incercate si testate pe parcursul a 12.500km!nu ma ating de LUKOIL nici daca ar fi mokka!am vazut motor diesel de LAND CRUISER terminat de un injector blocat...avea card LUKOIL!
            in rest,filtrul DIESEL pt HONDA doar OEM!
            ex CL7 AT 2006
            CN1 Sport 2005
            KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

            "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

            Comment


            • #7
              ok.Deci tu spui ca e de la filtru de motorina(probabil o sa-l schimb pana in iarna).Dar cu motorina ce ai? Ca pun Premium de la Mol ,nu vad o problema sau poate nu am inteles eu exact si trebuie sa fii mai explicit.In rest,nu am observat sa fumege,chiar daca pun premium,dar parca trage mai bine.Salutari!

              Comment


              • #8
                Originally posted by razvan p. View Post
                @tickerk!MERCI!Nu ma dumiream!da,sigur,pun ce am avut ca practica!

                @basil:am multe "pasarici" pe creier,combustibilii si calitatea lor au fost de fapt un stol!daca ai sa rasfoiesti forumul ai sa gasesti un tabel si ceva teste elaborate oarecum facute cand eram mai tanar!.pt benzina.
                Acum sunt "proaspat" dieselist la batranete!am avut insa "socuri" cand am alimentat din diverse satii/pompe....imediat combustibilul a fost "parat"!
                un amic mi-a spus ca masina lui are peste 200.000k km si a fost alimentata de la MOL doar!cu motorina standard evident-nu puneti premium decat sub -12gC ,-nu va ajuta plus ca si injectoarele "sufera"!daca se asculta atent motorul se va observa un zgomot mai pronuntat in partea de sus!
                MOL-EFIX-OMV-PETROM incercate si testate pe parcursul a 12.500km!nu ma ating de LUKOIL nici daca ar fi mokka!am vazut motor diesel de LAND CRUISER terminat de un injector blocat...avea card LUKOIL!
                in rest,filtrul DIESEL pt HONDA doar OEM!
                Pai acum cateva zile am citit o postare pe forum cum ca motorina ieftina de la Mol ar fi de fapt aceeasi ca la Lukoil. Cineva sustinea asta dintr-o sursa sigura.
                DML- de fumegat nu iti va fumega, pt ca ai DPF. Mie mi s-a recomandat de fiecare data sa pun filtrul de combustibil si de ulei doar OEM. In rest, poti merge pe aftermarket pt f polen si aer.
                Si totusi, gandeste-te ca un filtru de motorina il schimbi la 30k km. Eu zic ca merita 270 ron si conduci linistit.
                ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                Comment


                • #9
                  am sa ma interesez de faza cu MOL=LUKOIL....eu am un i-CTDI si se vede daca fumega...in rest,motorina premium este mai putin "uleioasa" ceea ce face ca zgomotul la nivelul injectoarelor sa creasca!implicit consumul am inteles!
                  ex CL7 AT 2006
                  CN1 Sport 2005
                  KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                  "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alex2680 View Post
                    Pai acum cateva zile am citit o postare pe forum cum ca motorina ieftina de la Mol ar fi de fapt aceeasi ca la Lukoil. Cineva sustinea asta dintr-o sursa sigura.
                    DML- de fumegat nu iti va fumega, pt ca ai DPF. Mie mi s-a recomandat de fiecare data sa pun filtrul de combustibil si de ulei doar OEM. In rest, poti merge pe aftermarket pt f polen si aer.
                    Si totusi, gandeste-te ca un filtru de motorina il schimbi la 30k km. Eu zic ca merita 270 ron si conduci linistit.
                    De acord cu faptul ca merita,numai ca mie nu mi-au recomandat cei de la Radacini(ei fiind parteneri Honda doar de cateva luni si nu prea aveau experienta).Sincer, am zis ca fac eu o afacere si obtin aceeiasi performanta dar pe bani mai putini.M-am inselat,asa ca dupa cum am spus pana la iarna il schimb.In rest,in legatura cu carburantii,mi-e mi se pare ca difera calitatea, nu numai de la firma la firma,dar si de la statie la statie.Revin cu o impresie dupa ce schimb filtrul,sa lamuresc daca filtrul de motorina a fost problema.Salutari!

                    Comment


                    • #11
                      Scapa de filtrul de motorina aftermarket cat mai repede. Am vazut pe viu ce laturi ies din filtrele astea ieftine. Cati km ai la bord?
                      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Doc View Post
                        Scapa de filtrul de motorina aftermarket cat mai repede. Am vazut pe viu ce laturi ies din filtrele astea ieftine. Cati km ai la bord?
                        115.000 km.De ce?Poate sa afecteze cu ceva grav motorul?

                        Comment


                        • #13
                          Intre altele iti poate face praf injectoarele. Pune-i un filtru OEM cit de repede
                          "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                          Comment


                          • #14
                            Dupa ce il schimbi verifica si rezervorul. Vezi daca a plecat ceva pe retur.
                            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Doc View Post
                              Dupa ce il schimbi verifica si rezervorul. Vezi daca a plecat ceva pe retur.
                              Salut.Sa plece ce?Ca sa stiu sa explic la reprezentanta.

                              Comment

                              Working...
                              X