yobit net
Probleme furtun pompa de servo - Hondafan

Probleme furtun pompa de servo

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cl_cezarr
    started a topic Probleme furtun pompa de servo

    Probleme furtun pompa de servo

    Salutare tuturor!
    As vrea sa va povestesc o patanie de-a mea cu masina, iar voi sa trageti invataminte sau concluzii. Am un accord 2.0 i-vtec, 155 cp, din 2008, 168K. Toate bune si frumoase, pana cand am fost sa fac schimbul de ulei si filtre la motor. Atunci am observat ca picura ceva ulei pe sub masina. Initial am crezut ca e de la schimbul de ulei. La o privire mai atenta, am observat ca picura de la furtunul de la pompa de servo. Era vorba de un por mic, dar care nu poate fi astupat. Am inteles ca e o presiune cam de 120 bari prin acel furtun. Evident am inceput sa caut piesa pe la dealeri si pe la cunostinte. La momentul ala am aflat ca un pret minim ar fi 1300 ron. Mi-a picat fata......nu puteam concepe ca sa dau 1300 de ron pe o bucata de cauciuc. Asadar, din zgarcenie m-am dus la o firma de sertizat furtune si i-am rugat sa imi schimbe furtunul si sa resertizeze capetele. Zis si facut. Afacerea a costat 200 Ron. Am crezut ca am rezolvat problema bine si ieftin. Din pacate nu e asa. Am observat imediat la prima cheie, ca se aude un sunet ciudat si suparator. E un zazait aspru care il face pompa de servo. Surpriza...la asta nu m-am asteptat. Am aflat de la Black Magic ca si el a incercat aceeasi metoda, dar lui i s-a spus ca furtunele astea de pe modelul nostru au un sistem de regalre a presiunii care nu poate fi copiat. Concluzia a fost ca am dat banii degeaba pe furtunul ala si ca tot trebuie sa iau unul nou. Mai mult am aflat ca e o problema recunoscuta in U.S, dar la noi in Europa nu. Unele masini au luat foc de la uleiul incins. Din fericire tot Black Magic mi-a dat un link la un site din U.S de unde se pot comnda furtunele astea cam cu 165 $ + taxe.

    Asadar dragi prieteni,..daca cumva patiti la fel...nu incercati ce am incercat eu....si luati piesa noua ca sa nu riscati sa stricati pompa de servo care am inteles ca si aia e undeva la 700 Euro.

  • Ciuciumax25
    replied
    Il comanzi direct de pe Amazon... https://www.amazon.com/Genuine-Honda.../dp/B00FYIA6FM. 165$

    Leave a comment:


  • Ramses
    replied
    Colegi, ajutati-ma cu o sursa de cumparare ieftina pentru furtunul servo Accord 2007 motor diesel 2,2 volan stanga. Am citit forumul, dar nu am idee cum sa iau

    Leave a comment:


  • Aplusplu
    replied
    La diesel 2.2, codul furtunului este 53713-SEF-G02dar nu se gaseste nicaieri aftermarket, doar la 300$. Furtunul pentru benzina SDA cel care era mentionat pe paginile anterioare am inteles de la unii ca l.ar fi montat si pe diesel, dupa ce au indoit capatul ce intra in pompa servo, pentru ca la benzina e dreapta teava dar la diesel vine serpuita. Eu am comandat 53713-SDA-Q02 dp aliexpress cu 20$ DAR se gaseste doar versiunea cu tubul de fier mai scurta, pentru volan dreapta. Asa ca partea de cauciuc a furtunului nou a fost lipita la restul furtunului vechi la un servis hidraulice in cazul meu.
    Zic toate a estea ptr ca nu s.a discutat prea bine despre pb aceasta la diesel.
    La mine de jumatate de an pierdea ulei printr.un por subtire pe furtun si arunca pe capacul motorului. Am completat dintr.un litru de castrol atf dex II rosu pana am ramas fara si apoi am comandat furtun. Sg nelamurire ce o mai am e ca nu mai stiu ce culoare avea uleiul de servo inainte sa inceapa scurgerea, si nu stiu daca e bun sau nu casteolul asta, si daca nu, dc nu e bun si ce altceva trebuie bagat?

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    Nu, tremuratul nu poate fi de-acolo. Roti sau mai degraba bucsaraie, pe-acolo. Bucsele mari pe fata in primul rind. Pe patite!
    Rezolva pierderea aia ca altfel exista riscul sa distrugi pompa si e scumpa rau.

    Leave a comment:


  • Daniel.
    replied
    Sunt sanse sa tremure volanul la viteze de peste 100km/h de la acest furtun ?
    Pierd undeva la 50/60ml ulei servo pe an si nu prea m-am deranjat cu el.
    Sunt momente cand dupa 1/2 ore de mers nu mai terpideaza iar dupa un timp aleatoriu iar terpideaza volanul.
    La vulcanizare am inteles ca rotile sunt ok insa nu pot bag mana in foc.

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    Stiu un CL9 cu furtun Gates montat acum vreo 5 ani. Merge fara probleme.

    Leave a comment:


  • raresvintea
    replied
    A pus cineva furtun Gates? Cat timp a trecut fara probleme?

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Incearca la un service, cum ar fi Asko.

    Leave a comment:


  • meranemilian
    replied
    salut, ma ajuta cineva va rog cu un sfat . Am o Honda CRV 2008 diesel 2.2 si recent pierd ulei pe la furtunul tur servodirectie si nu stiu unde sa gasesc asa ceva..pierd pe langa colierul acela de metal ..multumesc...

    Leave a comment:


  • raresvintea
    replied
    Nimeni nu a schimbat furtunul cu unul nou si i-a ramas cel vechi?

    Leave a comment:


  • LaurB
    replied
    Daca e graba mare, eu vad ca singura solutie sertizarea, undeva la 100Ron + manopera schimbare si umplere. Dar vine cu riscurile deja spuse mai sus.
    Atentie sa nu ramai fara lichid servo ca e jale cu pompa...
    Colegii de au masina diesel te mai pot ajuta. Altfel de luat de nou de pe Cox, http://www.pieseautoradacini.ro/Part...G0553713SEFG02

    Leave a comment:


  • cristi77
    replied
    Ma poate ajuta si pe mine cineva pentru iCDTI 2,2 ?

    Va salut,

    Am si eu nevoie de niste sfaturi. Este vorba despre furtunul de servo care este gaurit pe undeva si pierde lichid. Masina este Honda Accord Tourer An 2008 2,2 icdti, codul OEM de la furtun este 53713-SEF-G02 Daca ajuta cu ceva, VIN-ul masinii este JHMCN27308C202381.

    Varianta sa il cumpar nou este din cate am intetes 1300 de lei (fara manopera)
    Varianta sa il resertizez este din cate am inteles ~200-250 de lei.

    Va intreb daca intre timp a aparut vreo solutie after-market pentru un furtun nou pana in 200 usd. Am vazut ca SUA si CHINA nu servesc diesel, iar in UK sunt mai scurte pentru volanul pe dreapta :-) Va multumesc anticipat pentru orice informatii/sfaturi !

    Leave a comment:


  • raresvintea
    replied
    Are cineva un furtun gaurit/subred pt motoare pe benzina? Ofer bere rece

    Leave a comment:


  • LaurB
    replied
    Salutare.
    Las un feedback aici...daca nu e necesar, se poate sterge.
    am montat furtunul servo (povestea la #156) si totul a revenit la normal...nu mai vibreaza volanul, pompa servo tace cand lucreaza (inainte aveam un mic bazait in sarcina).
    Daca mai schimba cineva, sfatul meu, la montaj sa se inceapa cu conectarea la casetapeti si apoi sa se umple furtunul cu lichid servo inainte de a-l lega la pompa...asa scapati de zgomotele din pompa cand face partea de amorsare si o sa va fie mai usor la scosul aerului din instalatie.
    Bafta si zile faine.

    Leave a comment:

Working...
X