Probleme furtun pompa de servo

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciuciumax25
    replied
    Il comanzi direct de pe Amazon... https://www.amazon.com/Genuine-Honda.../dp/B00FYIA6FM. 165$

    Leave a comment:


  • Ramses
    replied
    Colegi, ajutati-ma cu o sursa de cumparare ieftina pentru furtunul servo Accord 2007 motor diesel 2,2 volan stanga. Am citit forumul, dar nu am idee cum sa iau

    Leave a comment:


  • Aplusplu
    replied
    La diesel 2.2, codul furtunului este 53713-SEF-G02dar nu se gaseste nicaieri aftermarket, doar la 300$. Furtunul pentru benzina SDA cel care era mentionat pe paginile anterioare am inteles de la unii ca l.ar fi montat si pe diesel, dupa ce au indoit capatul ce intra in pompa servo, pentru ca la benzina e dreapta teava dar la diesel vine serpuita. Eu am comandat 53713-SDA-Q02 dp aliexpress cu 20$ DAR se gaseste doar versiunea cu tubul de fier mai scurta, pentru volan dreapta. Asa ca partea de cauciuc a furtunului nou a fost lipita la restul furtunului vechi la un servis hidraulice in cazul meu.
    Zic toate a estea ptr ca nu s.a discutat prea bine despre pb aceasta la diesel.
    La mine de jumatate de an pierdea ulei printr.un por subtire pe furtun si arunca pe capacul motorului. Am completat dintr.un litru de castrol atf dex II rosu pana am ramas fara si apoi am comandat furtun. Sg nelamurire ce o mai am e ca nu mai stiu ce culoare avea uleiul de servo inainte sa inceapa scurgerea, si nu stiu daca e bun sau nu casteolul asta, si daca nu, dc nu e bun si ce altceva trebuie bagat?

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    Nu, tremuratul nu poate fi de-acolo. Roti sau mai degraba bucsaraie, pe-acolo. Bucsele mari pe fata in primul rind. Pe patite!
    Rezolva pierderea aia ca altfel exista riscul sa distrugi pompa si e scumpa rau.

    Leave a comment:


  • Daniel.
    replied
    Sunt sanse sa tremure volanul la viteze de peste 100km/h de la acest furtun ?
    Pierd undeva la 50/60ml ulei servo pe an si nu prea m-am deranjat cu el.
    Sunt momente cand dupa 1/2 ore de mers nu mai terpideaza iar dupa un timp aleatoriu iar terpideaza volanul.
    La vulcanizare am inteles ca rotile sunt ok insa nu pot bag mana in foc.

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    Stiu un CL9 cu furtun Gates montat acum vreo 5 ani. Merge fara probleme.

    Leave a comment:


  • raresvintea
    replied
    A pus cineva furtun Gates? Cat timp a trecut fara probleme?

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Incearca la un service, cum ar fi Asko.

    Leave a comment:


  • meranemilian
    replied
    salut, ma ajuta cineva va rog cu un sfat . Am o Honda CRV 2008 diesel 2.2 si recent pierd ulei pe la furtunul tur servodirectie si nu stiu unde sa gasesc asa ceva..pierd pe langa colierul acela de metal ..multumesc...

    Leave a comment:


  • raresvintea
    replied
    Nimeni nu a schimbat furtunul cu unul nou si i-a ramas cel vechi?

    Leave a comment:


  • LaurB
    replied
    Daca e graba mare, eu vad ca singura solutie sertizarea, undeva la 100Ron + manopera schimbare si umplere. Dar vine cu riscurile deja spuse mai sus.
    Atentie sa nu ramai fara lichid servo ca e jale cu pompa...
    Colegii de au masina diesel te mai pot ajuta. Altfel de luat de nou de pe Cox, http://www.pieseautoradacini.ro/Part...G0553713SEFG02

    Leave a comment:


  • cristi77
    replied
    Ma poate ajuta si pe mine cineva pentru iCDTI 2,2 ?

    Va salut,

    Am si eu nevoie de niste sfaturi. Este vorba despre furtunul de servo care este gaurit pe undeva si pierde lichid. Masina este Honda Accord Tourer An 2008 2,2 icdti, codul OEM de la furtun este 53713-SEF-G02 Daca ajuta cu ceva, VIN-ul masinii este JHMCN27308C202381.

    Varianta sa il cumpar nou este din cate am intetes 1300 de lei (fara manopera)
    Varianta sa il resertizez este din cate am inteles ~200-250 de lei.

    Va intreb daca intre timp a aparut vreo solutie after-market pentru un furtun nou pana in 200 usd. Am vazut ca SUA si CHINA nu servesc diesel, iar in UK sunt mai scurte pentru volanul pe dreapta :-) Va multumesc anticipat pentru orice informatii/sfaturi !

    Leave a comment:


  • raresvintea
    replied
    Are cineva un furtun gaurit/subred pt motoare pe benzina? Ofer bere rece

    Leave a comment:


  • LaurB
    replied
    Salutare.
    Las un feedback aici...daca nu e necesar, se poate sterge.
    am montat furtunul servo (povestea la #156) si totul a revenit la normal...nu mai vibreaza volanul, pompa servo tace cand lucreaza (inainte aveam un mic bazait in sarcina).
    Daca mai schimba cineva, sfatul meu, la montaj sa se inceapa cu conectarea la casetapeti si apoi sa se umple furtunul cu lichid servo inainte de a-l lega la pompa...asa scapati de zgomotele din pompa cand face partea de amorsare si o sa va fie mai usor la scosul aerului din instalatie.
    Bafta si zile faine.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Corect, dacă te contrazice cineva ai īși susțne parerea, īncepi și īl iei la mișto... Logic
    Asta nu scuză jignirile și folosirea cuvintelor aiurea.
    Pentru mine e un subiect īncheiat. La următoarea ieșire de genul ăsta voi aplica regulamentul.

    Leave a comment:

Working...
X