Ajutor! Consum CIVIC HYBRID

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor! Consum CIVIC HYBRID

    salut! Tocmai mi-am achiziţionat un Civic Hibrid si am consum exagerat de mare din punctul meu de vedere. In conditii de iarna in oras am un consum de 11-13 l /100km. Masina este fabricata in decembrie 2009 si are 42000 de mii km si e.cumparata de la reprezentanta. Honda....... in ceea ce priveste computerul de bord ..... pana la 30km/h imi arata ca nu asista deloc ( cadrul cu assistant nu se clinteste deloc) ....in cazul in care ii dau talpa si. Calc. Agresiv acceleraţia. Atunci cadrul cu assistant creste la maxim..... toate astea in conditiile in care nivelul bateriei este maxim..... as dori toti cei care poseda civic hibrid sa imi spuna ce consum au in conditii de iarna in oras....by the way consumull cel mai mic pe care l-am scos ( ├«njurat de foarte multi soferi din trafic...... mers extrem de domol a fost de 9, 5l )..... astept raspunsurile voastre.... e normal ca pana la 30km/h motorul electric sa nu asiste. Deloc????????...... plssss hellp
    Last edited by hondatu; 27-12-12, 14:50.

  • #2
    mi se pare normal si consumul si faptul ca motorul electric asista doar cand accelerezi. asa e conceput: sa ajute la acceleratie si nu sa ajute masina cand deja esti la viteza constanta.
    ti-am dat un raspuns cu mai multe detalii pe topicul meu.

    PS: pt aia care te injura/claxoneaza poti face cum am facut eu la a 2-a masina: am instalat claxoane de tren, cu aer comprimat. Daca face vreunul in trafic faze ii aplic un "tratament sonor" la ~110dB si se linisteste. Merge perfect mai ales pt smecherii in decapotabile.
    suna cam asa: http://www.youtube.com/watch?v=icnRMW6P9nc
    Last edited by bertro; 23-12-12, 02:59.
    2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
    2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

    Comment


    • #3
      @CIVICHYBRID: Incerc sa inteleg ce problema ai, dar nu reusesc. Poate reusesti sa reformulezi.

      Eu am un Hybrid din 2007 cu ~73000km. In conditii deosebite de iarna (<-15 grade, drumuri cu multa zapada si mers lent) am vazut consumuri peste 10l/100km, iar in rest rareori peste 8-9l/100km.
      Nu sunt la curent cu noutatile aduse de modelul din 2009, dar cel pe care-l detin are acceleratia destul de fina si e un aspect cu care trebuie sa te obisnuiesti pentru a merge eficient.

      Varianta 2007 asista electric indiferent de viteza atat timp cat bateria motorului electric nu este descarcata (caz in care masina este extrem de lenta). Intre 38-47km/h e o zona in care masina poate fi actionata doar de motorul electric (n-am reusit sa parcurg mai mult de 5km doar pe electric).

      In ultimul an am parcurs aproximativ 6000km, din care aproximativ 80% in oras (Iasi). Consumul mixt indicat de computerul de bord este 7.2l/100km. Am condus masina absolut normal pentru hybrid, desi plecam mai tot timpul primul de la semafor
      '13 CR-V 2.2 i-DTEC Lifestyle M/T

      Comment


      • #4
        Pai ca sa intelegi: problema reprezinta in fapt consumul. Se astepta sa il aiba foarte mic dar in realitate este foarte apropiat de un motor normal. In jur de 1L mai mic ... maxim 1.5 L. Se mai justifica in conditiile astea achizitia ? In opinia mea nu. Exista motoare care consuma la fel sau similar, si sunt normale, nu hibride. Probabil ca CIVICHYBRID se astepta sa fie mai mic consumul cu 3-4-5L % fata de un motor similar - greutate - putere - capacitate. Imi pare rau pentru el ca nu sa informat inainte despre ce poate/face/consuma masina, propabil ca asteptarile lui erau cu totul altele.
        Honda Accord - 2006 2.0 Executive

        Comment


        • #5
          Sistemul de la Honda nu functioneaza cel de la Toyota, din pacate. Motorul electric asista motorul temic si nu invers.
          Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
          In cautare de altceva

          Comment


          • #6
            Sunt offtopic aici, dar cum poate ca pe Toyota Prius motorul electric sa-l asiste pe cel termic? Lucrurile se complica tehnologic atunci cand se vrea variatia turatiei motorului electric similar cu cel termic.

            Diferenta intre cele doua este ca la Toyota Prius cele doua motoare functioneaza independent, iar la Honda Civic Hybrid motorul electric functioneaza in paralel cu cel termic. Avantajul este ca simti puterea motorului electric la orice accelerare (daca bateria este incarcata), indiferent de viteza fata de Prius unde motorul electric functioneaza pana la o anumita viteza.
            Dezavantajul este ca la Civic ai o plaja aproape imposibila in care masina poate functiona doar cu motorul electric (35-47km/h, fara accelerare brusca), in timp ce cu Prius poti chiar pleca de pe loc doar cu motorul electric.

            Nu cred ca argumentul consum justifica achizitia Civic Hybrid, sunt alte avantaje pe care le observi mergand cu masina: extrem de silentioasa (in oras cu mers normal nu prea depasesti 2000rpm), plecari de pe loc rapide cu minim de acceleratie, recuperarea energiei de franare (ex: masina are 5 ani si 70000km si placutele de frana din fabrica, desi e automata).
            '13 CR-V 2.2 i-DTEC Lifestyle M/T

            Comment


            • #7
              Sincer, si eu am studiat un pic piata hibridelor. Intr-un oras aglomerat si imposibil de traversat la ore fierbinti, un hibrid silentios ar fi o placere. Ce ma mira, cand am cautat pe net Honda Civic sedan AT, am dat peste un numar mare de Honda Civic Hibrid de vanzare. Preturile foarte bune, daca ne raportam la modelul de 140CP. De exemplu, am gasit variante de Civic Hibrid la 6000-650 euro, cu numar de km apropiat de 100.000km. Deja pe la 7000-8000euro gasesti variante cu 40.000-60.000km, ceea ce nu este deloc rau avand in vedere si dotarile standard cu care vin Civic-urile Hibrid.
              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

              Comment


              • #8
                Nu ar fi deloc rau daca ar fi lipsite de probleme. Si din pacate au probleme. Punct.
                Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                Comment


                • #9
                  Si care ar fi acele probleme?
                  Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                  Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                  ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                  ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                  Comment


                  • #10
                    Una ar fi asta :

                    hybrid recall-1.pdf

                    e trist sa vad ALL. Plus ca o parte din utilizatori au dificultati in a demonstra ca au probleme cu baterie.
                    Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                    Comment


                    • #11
                      Hibrida mea are peste 80 mii km si n-am avut inca nicio problema. Si nu o menajez deloc. Pupa 6000 RPM aproape zilnic. Bateria tine ca in prima zi.
                      2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
                      2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

                      Comment


                      • #12
                        Ma bucur . Ce consumuri poti raporta pt oras/afara si media generala. Ms.
                        Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                        Comment


                        • #13
                          media pe toata viata e undeva intre 6.5 si 7.
                          media pe ultimii 8000km de prin august pana acum e 7.2 (fac naveta 35km*2 zilnic, din care vreo 20km la 115-120km/h, vreo 10km la 50-60km/h prin oras cu semafoare, stopuri, etc si vreo 5km blocat in trafic la ~10km/h).

                          Afara din oras consumul e de obicei intre 5 si 6.5, functie de anotimp si de cat de tare o calc. Cel mai mic a fost 4.7 pe un drum de ~500km mergand cu 100km/h constant, fara cruise control si fara sa o "calc" prea tare.

                          Consumul doar prin oras e undeva pe la 8-9 vara si 10-11 iarna. Poate sa sara de valorile astea daca sunt prins la multe semafoare sau e trafic nasol, furtuna de zapada, etc.

                          Intr-adevar, consumul in mers e doar cu vreo 2l/100 mai bun decat la un civic non-hibrid. Dar unde castigi mai mult e cand stai la semafoare minute intregi si motorul termic se opreste in loc sa arda gaz degeaba. La fel si cand recuperezi energie la franare / la vale si apoi o poti reutiliza cand trebuie sa accelerezi din nou. Nu sunt economii mari si probabil nu merita sa iei un civic hibrid daca nu primesti o reducere de taxe de la guvern. Eu am primit vreo $3500 inapoi care au cam acoperit dif intre hibrida si non-hibrida cu dotari similare.
                          Last edited by bertro; 05-01-13, 16:04.
                          2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
                          2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

                          Comment


                          • #14
                            SALUT DAN! te rog frumos da-mi un mail pe dance_energy_iasi@yahoo.com cu numarul tau de tel.... sunt din iasi si chiar vreau sa vorbesc cu tine de consum si eventual sa imi dai niste sfaturi .... eventual poate stabilim o intalnire ! ms frumos
                            Last edited by CIVICHYBRID; 21-03-13, 14:57.

                            Comment


                            • #15
                              Am si eu un Civic Hybrid din 2009 (10-2008)
                              Nu pot sa-i fac un consum separat . Am facut consumul in primele luni de cand o cumparasem , de vreo 10 ori de la plin la plin. Am scos 5,2-5,6 % media (20% Bucuresti + 80% interurban) Computerul de bord arata valori ireale, defapt la orice masina el are rol estimativ.
                              Am descoperit filosofia acesteti masini : sa te inveti sa conduci eficient .
                              Hybrid nu are legatura cu Sport , este chiar in antiteza !!
                              Nu conduc batraneste, adica voit economic insa conteaza mult sa-ti modifici comportamentul atunci cand iti iei un Hybrid.
                              Plecare lina de pe loc , acceleratie lenta , utilizare roata libera oricand situatia o impune , fara accelarari in curbe sau intre 2 semafoare. Viteza in oras nu depaseste 55 km/h
                              Motorul electric ajuta la tractiune atunci cand soferul se poarta "grosolan" cu masina, cei 17 cai nu sunt pt a pleca de pe loc sau a lerge pe electric, nici Prius-ul de la Toyota nu face mare branza, acolo electricul menajeaza termicul doar la plecarea de pe loc, apoi dupa cateva minute trebuie sa" indoape" bateria deja consumata.
                              Consider ca Honda este cu mult peste Prius ca inteligenta.
                              Motorul electric la Civic Hybrid tine loc de : volanta, alternator , electromotor pornire si tractiune. Deci are 4 functii esentiale.
                              Daca intelegi ce a proiectat inginerul de la Honda atunci vei avea o masina fff economica si putin poluanta (108 gCO/km)
                              Am prieten care foloseste masina doar la deplasari in afara orasului si consuma constant 3,8-4,4% iar la viteza constanta de 68-72km/ora consum de 3,5%
                              Motorul termic este deosebit de eficient , daca nu depasesti 2600-3000 rot/min iarasi esti in castig.
                              Per ansamblu este o masina creata pt a te invata sa conduci corect si economic.
                              Desigur masina se poate adapta la orice stil de condus , asta cu costurile inerente.
                              Nu am auzit pana acum de Honda Hybrid cu defectiuni. Nu are ce. Totul e facut bine. Constructorul garanteaza minim 8 ani bateriile , cu siguranta ca vor tine 15-16 ani lejer. Acelea nu sunt baterii obisnuite, defapt nu au mare lucru in comun cu ceea ce stim noi, contin cele mai rare/pretioase metale iar tehnologia de constructie /functionare inca este secreta...

                              Comment

                              Working...
                              X