Trepidatii la plecarea de pe loc la CRV 2.0 benzina - cutie manuala

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si mie mi se pare foarte plauzibila treaba asta sa fie de la socul automat.

    Intrebarea e se poate repara sau doar schimba?
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #32
      Pai la accord-ul meu din 96 cind sint - 10 grade afara sta si la 2200 de ture primul minut. La fel si la maxima, cam pe la 1800 la minus 10 .

      Ideea e ca socul automat da o comanda catre ECU, care trebuie sa ajusteze mic-ul de benzina/aer a.i. motorul sa nu moara sau sa dea in nas. Daca socul nu mai merge bine, e ca si cum pornesti o dacie antica, fara soc sau putin actionat....la ralanti sta, dar cind dai sa pleci....dardaie, da in nas, tremura.
      Mie altceva nu-mi vine in cap si nici nu cred ca are ce sa fie, in afara de soc. Omul a zis clar ca daca se incalzeste motorul, nu mai face asa. A facut si proba cu incalzitul pe loc. Dupa ce s-a incalzit, nici urma de tremurat...deci logic....e pe parte de alimentare, de amestec aer/benzina.
      Hondafan forever

      Comment


      • #33
        Perfect plauzibil ce zice sorinrs pur si simplu in sarcina la rece nu reuseste sa faca bine dozajul combustibilului bine. Ar trebui cercetat si pe forumurile din afara ...
        Honda Accord - 2006 2.0 Executive

        Comment


        • #34
          @sorinrs
          La ce piese te referi cand vorbesti de "soc"? Eu stiu ca la hondele de pana in 98-99 turatia la relanti era controlata prin IACV si fast idle nustucum valve. se putea umbla la fiv ca sa schimbi valorile relantiului. Dupa ~'98 alea 2 piese au fost inlocuite de una singura (rotary air control valve) prin care ecu controleaza relatiul in functie de ce semnale primeste de la cativa senzori, fara posibilitatea de a mai putea umbla tu sa schimbi vreo valuare. Motoarele seria K si R au aceeasi tip de valva. Mie nu imi e clar la ce va referiti cu socul asta, eu negasindu-i corespondenta in engleza

          In manualul accordului meu care are doar valva de tip nou (racv) zice asa:
          The idle speed of the engine is controlled by the Idle Air Control (IAC) Valve. The valve changes the amount of air bypassing into the intake manifold in response to electric current controlled by the ECM/PCM. When the IAC Valve is activated, the valve opens to maintain the proper idle speed.
          1. After the engine starts, the IAC valve opens for a certain time. The amount of air is increased to raise the idle speed about 150-300 rpm (min-1).
          2. When the coolant temperature is low, the IAC valve is opened to obtain the proper fast idle speed. The amount of bypassed air is thus controlled in relation to the engine coolant temperature.
          3. When the idle speed is out of specification and the Malfunction Indicator Lamp (MIL) does not indicate Diagnostic Trouble Code (DTC) 14, check the following items:
          s Air conditioning signal (See Page 11-A-86)
          s ALT FR signal (See Page 11-A-88)
          s Brake switch signal (See Page 11-A 90)
          s Start switch signal (See Page 11-A-91)
          s A/T gear position signal (see section 14)
          s PSP switch signal (See Page 11-A-92)
          s Hoses and connections
          s IAC valve and its mounting O-rings
          Ideal ar fi sa existe mecanici cu experienta care sa lamureasca omul... altfel pana nu desfaci ambreiajul sa vezi concret ce e acolo nu scapi
          ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

          Comment


          • #35
            Eu ma gandeam ca ambreiajul, bazandu-se pe frecare, se comporta diferit (coeficienti de frecare diferiti) la frecare/presiune in functie de starile termice in care se afla, adica intr-un fel face cand are -15 grade C si altfel cand are cateva zeci de grade. Daca ar fi problema doar de relanti sau de soc automat, ar trebui sa se resimta cumva si la cele cu cutii automate, banuiesc ca motorul lor e identic, diferenta fiind doar la transmisie. Willy sau altcineva cu automata pe benzina ar trebui sa ne zica daca a simtit vreodata aceste trepidatii la rece.

            Comment


            • #36
              @gab1
              Exact la ce ai postat mai sus ma refer. Toti senzorii aia dimpreuna cu valvele indeplinesc functia de "soc automat", asa cum i se spunea odata. Ele trebuiesc verificate si inlocuite daca nu mai functioneaza cum trebuie.
              Hondafan forever

              Comment


              • #37
                Salutare ... !

                Din pacate pentru mine , astazi mi-a venit si mie randul sa postez aceiasi problema pe forum ... Honda Civic 5D/I-Shift cu exact acelasi trepidat la plecare de pe loc ... ma scoate din minti chestia asta !!! Am vazut si sesizarile colegilor referitoare la "soc" dar sincer nu cred ca stau in picioare ... mai ales ca la mine , la ultima revizie masina a fost "pusa" si pe tester si nu a dat absolut nici o eroare ... Singurul chestie a fost ca (virgula) calculatorul recomanda un update de soft la CV dar dupa o scurta "consultare" cu mecanicul care s-a ocupat de masina am concluzionat ca nu este necesar si ca calculatorullor recomanda la fiecare verificare un update ...
                Chiar nu stiu ce sa mai cred ... pur si simplu ma scoate din sarite chestia asta ....

                Masina in acest moment are 76000Km ...toti facuti de mine ....

                Comment


                • #38
                  Revin dupa cateva zile si citind ce s-a mai scris pe aceasta tema , tind sa cred ca sorinrs a postat cea mai probabila cauza . Am facut o paralela intre cele 2 honde pe care le detin ( Honda FRV 2.0 benzina si CRV 2.0 benzina ).Motoarele sunt identice numai ca la pornirea la rece , FRV-ul urca la 1900-2000ture iar CRV-ul nu trece de 1300 ture . Asa cum am mai zis , trepidatia apare cand motorul se incalzeste putin si implicit scade turatia motorului.( cand motorul este rece si implicit turat sau cand motorul este cald complet cu tutarie la 700rot/min , nu sunt probleme cu trepidatiile ) . O sa mai sap sa vad ce se poate face la acest soc automat. Eu am luat masina in sep2012 si fiind cald afara nu am avut probleme.Problemele au aparut doar cand s-a racit vremea si numai in conditiile explicate mai sus. Multumesc sorinrs --> cred ca este cea mai plauzibila varianta .

                  Comment


                  • #39
                    Pentru putin, mai ales ca inca nu avem o confirmare care cu siguranta ar ajuta mai multi hondari.
                    Sper sa revii cu pareri dupa ce vei fi rezolvat problema...nu de alta dar tare curios sint si eu sa aflu cum/ce piese dau impreuna functia de "soc automat" si ce defectiuni apar in timp.
                    Hondafan forever

                    Comment


                    • #40
                      Revin pe masura ce am vesti .Pana una alta , va doresc un an mai bun si fara evenimente neplacute . La Multi Ani 2013 !

                      Comment


                      • #41
                        Salut,

                        Din pacate am si eu probleme cu aceasta trepidatie resimtita atunci cand motorul este rece.

                        Masina - Honda Accord CL7 2.0 M/T - an 2007, 60.000km.

                        La mine nu se manifesta la plecarea de pe loc/ schimbatul vitezelor, ci numai in mers. Se comporta identic cu o janta care bate, exact acelasi gen de vibratie. Se resimte cel mai mult pe la 60-80 kmh. Am incercat sa o scot din viteza in mers, sa apas ambreiajul fara a scoate din viteza etc - face la fel! Consider ca e exclus sa fie din ambreiaj. Ma gandesc la motor, dar e ciudat ca face cu aceeasi intensitate si la 3000 rpm (in sarcina la 80 kmh in treapta a 4-a sa zicem) si la ~1000 rpm (scoasa din viteza in mers la 80 kmh).

                        Gandul ma duce la bujii sau aprindere. Am citit pe aici si de probleme cu shock-ul electronic.

                        In curand masina va intra intr-o revizie ampla, in care voi schimba printre altele ulei cutie, bujii, ulei motor (0w30), jante fata (le am noi deja) si cauciucuri.

                        Ma gandesc sa schimb astea toate, apoi sa vad daca mai face.

                        Totusi, daca veti idei care m-ar putea ajuta sa identific problema, astfel incat sa o pot rezolva paralele cu revizia (sa nu mai trebuiasca sa revin in service dupa) ar fi excelent!

                        Multumesc!
                        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                        Comment


                        • #42
                          Citisem pe un forum tot de honda ca aceasta trepidatie ar veni de la planetara, apare o mica uzura dar nu mai retin thread-ul ca sa pun aici. Caut si revin.
                          Accord Type S, 2.4 190cp+
                          Nissan Patrol '90, 2.8 116cp bestia de noroaie
                          Land Rover Discovery 2, Td5 2.5 170cp, overland

                          Comment


                          • #43
                            Confirm si eu aceeasi problema la plecarea de pe loc (treapta I), trepideaza.
                            '16 Honda Civic Sedan 1.8 M/T
                            '07 Honda CR-V 2.0 M/T

                            Comment


                            • #44
                              Si la mine trepideaza uneori la plecare si e diesel. Am impresia ca e vre-un tampon motor sau cutie. Cand e rece motorul trepideaza mai tare fata de cand e cald iar la cuplare ambreiajul fiind in sarcina amplifica vibratia.
                              Grey
                              Senior Member
                              Last edited by Grey; 11-10-15, 21:27.
                              ACCORD 2.2 I-DTEC 2010 M/T Executive

                              Comment


                              • #45
                                Salut, am inceput sa experimentez si eu aceasta mica ezitare la prima plecare de pe loc, dar doar in anumite conditii. Daca afara e frig si motorul sta la peste 1000 de ture si dau sa plec sa zicem in maxim 1 minut de la pornire, nu se simte deloc, dar daca motorul este cat de cat cald si turatia sta normal, cum o bag in drive si dau sa plec (aici ma refer ca o accelerez eu, nu o las sa plece singura) simt cum da in nas putin si gata, pe urma orica as incerca nu mai e niciun simptom. La o verificare la honda nord nu au gasti nicio problema pt ca atunci cand ajung la ei , motorul e cald deja.

                                Comment

                                Working...
                                X