Trepidatii la plecarea de pe loc la CRV 2.0 benzina - cutie manuala

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ai interpretat gresit, eu cred ca omul a fost sincer si nu ironic.
    "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

    '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

    Comment


    • #17
      Originally posted by sorinrs View Post
      Eu am spus ca problemele sint pe parte de ansamblu ambreiaj....nu am facut o propunere sa schimbi ambreiajul si nici nu am incercat in vreun fel sa te conving sa schimbi ceva. Aici postam cu totii in speranta de a primi/oferi ajutor, nu sa convingem pe careva de ceva.
      Asadar, inainte sa " multumesti , dar nu e cazul...." cauta sa apreciezi o parere emisa si mai putin sa o critici. Ceea ce ti se transmite aici este free-of-charge....asadar chiar si sugestiile "nefericite" isi au locul aici.
      Cunosc destui care au pus ambreiaj nou la alte marci si au acelasi simptom. Opinia mea e ca ambreiajul se schimba cind nu-si mai face treaba....patineaza, etc.
      Bafta cu aerisirea, daca ar fi asta, scapi ieftin....ori pompezi mereu vreo 20 de pedale, pina pleci , ori inlocuiesti pompa.
      Nu am vrut sa critic vreo parere . Fiecare parere este bine venita si incerc sa analizez sustenabilitatea acesteia.Daca este corect sau nu ceea ce sustin eu , atunci poate intervin si alte persoane cu propriile propuneri si pana la urma interesul este sa se identifice problema si sa devina suport si pentru altii.

      O sa incerc azi varianta cu pedale la rece inainte de plecare si vedem care-i rezultatul .
      Va tin la curent cu demersurile tehnice .

      Comment


      • #18
        Ai facut proba? cu amorsarea pompei?
        Hondafan forever

        Comment


        • #19
          Da , am facut proba si nu este de la pompa.
          Vreau sa mai testez azi o alta varianta pentru a delimita putin simptomele si anume : pornesc masina si o las sa se incalzeazsca fara a o misca din loc.Dupa ce se incalzeste si ajunge in parametrii normali , voi testa prin plecari usoare de pe loc . Daca fenomenul nu mai apare , cred ca ma indrept catre zona de aprindere ( bujii , fise ... ) . Acest aspect il eliminasem la un moment dat chiar daca "chipson78" recomandase o verificare .

          Ideea este ca azi dimineata cand erau -11grade , la plecarea de pe loc nu a trepidat pentru ca motorul era turat dar imediat ce motorul s-a incalzit putin ( dar nu era inca in parametrii ) a inceput cu trepidatiile.Cand motorul s-a incalzit complet , au disparut trepidatiile . Ca o concluzie pana acum , ar fi ca la momentul la care motorul este rece dar nu este turat , apare fenomenul de trepidatie si tine pana se incalzeste motorul. Asta este motivul pentru care ma indrept acum catre partea de bujii .Posibil ca bujiile care le am , sa nu lucreze foarte bine la rece si sa dea astfel de simptome. Vedem care este rezultatul de azi si actionam ulterior in consecinta . Asta este..... , incerc sa merg din aproape in aproape astfel incat sa nu fac nici cheltuieli inutile dar sa reusesc o identificare corecta/clara .

          Daca mai sunt si alte idei , sunt bine venite . ( treaba cu bujiile o eliminasem si uite ca acum ma intorc la aceasta idee ...)

          Revin cu detalii ..... ( dupa testul de azi )

          Comment


          • #20
            Pai o chestie, trepidarea se manifesta si cu ea cuplata in viteza total ? Adica ai bagat a-1-a ridici complet ambreiajul, si trepideaza ? Daca da nu cred ca e ambreiajul. In cazul asta ar fi managmentul aprinderii, dozajul combustibilului. Cand e pedala de ambreiaj sus, daca nu patineaza, nu e de la ambreiaj. Asa cel putin stiu eu.
            Honda Accord - 2006 2.0 Executive

            Comment


            • #21
              Trepidatia apare doar la momentul in care discul de ambreiaj cupleaza pe volanta si masina intra in sarcina de tractiune ( doar la plecarea de pe loc in treapta 1 ).Cand pedala de ambreiaj este eliberata complet si merg usor cu 1-a , nu trepideaza. ( ambreiajul nu patineaza )

              Comment


              • #22
                Am facut testul .... si ..... surpriza .... daca las motorul sa se incalzeasca complet , nu mai trepideaza la plecarea de pe loc.In aceste conditii , incerc sa ridic o noua ipoteza legata de trepidatii.
                Stand in masina sa se incalzeasca , ma tot gandeam la posibile cauze si imi pica ochii pe turometrul masinii ..... .La relanty , cand masina este complet calda , turometrul inregistreaza aproape 700rot/min( este putin sub 700rot/min) . Cred ca aceasta turatie este mult prea mica. In aceste conditii cred ca in momentul in care masina este rece dar turatia nu mai este la maxim dar nici nu a apucat sa se incalzeasca complet , turatia motorului ( respectiv benzina/aer la aceasta turatie ) nu este suficienta pentru necesarul de tractiune al masinii.

                Urmatoarea etapa , ar fi sa ridic turatia relanty-ului undeva la 850-900rot/min . Aici am o problema ...., nu stiu cum sa fac acest lucru .Aveti idee daca se poate face manual operatiunea de ridicare a turatiei motorului sau se face doar electronic ???

                Daca aveti alte idei ....sunt open .

                Comment


                • #23
                  Nu cred ca rpm-ul e de vina, cam la toate hondele e undeva in jur de 700 si ceva dupa ce se incalzesc. Nici nu cred ca e posibil sa il maresti la modelulul tau, decat poate daca umbli la soft, ceea ce nu cred ca e cazul. Incearca sa maresti un pic turatia cu care pleci de loc.. poate nu o turezi suficient la cat are ea nevoie. Poti sa mai incerci si niste injector cleaner si vezi ce se intampla http://www.youtube.com/watch?v=5m4K9I976Jw
                  Figura asta cu trepidatul mi-o face si mie cateodata accordul meu vechi de 12 ani. Si colegii cu civic se tot plangeau la un moment dat de aceeasi problema si parca tot nu s-a lamurit subiectul 100%. Mersul mult prin oras, inactivitatea prelungita, drumurile scurte, condusul "ca o domnisoara sa nu abuzezi bijuteria" nu ii face deloc bine. Din cand in cand trebuie sa o mai dezmortesti un pic si sa o calci pe coada Incearca sa faci cateva ture cu masina in care sa o forjezi bine de tot... inclusiv niste plecari de pe loc cu scartz.
                  ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                  Comment


                  • #24
                    Verifica choke-ul automat...poate nu functioneaza corect la rece, si-ti da prea putina benzina in amestec si din asta rezulta " dat-ul in nas".
                    Hondafan forever

                    Comment


                    • #25
                      Imi permit sa emit si eu o parere, chiar daca nu am Honda.
                      La 2 masini cu care merg frecvent (Astra H benzina, Clio Diesel) cu motorul rece am exact acelasi simtome - trepidatii cand ambreiajul cupleaza si motorul rece. (Trepidatiile sunt asemanatoare cu momentul in care treci peste speed-bumps-urile cele mici si repetitive).
                      Si eu sunt peste 90% sigur ca e vorba de discul de ambreiaj. Incearca atunci cand pleci de pe loc sa nu tii o turatie constanta, ci sa lasi turatia sa scada in timp de debraiezi. Adica: acelerezi pana la 2000rpm apoi ridici ambreiajul FARA a compensa scaderea turatiei din cauza miscarii masinii. De asemenea daca vei pleca putin mai turat decat de obicei + ridicat ambreiajul mai repede nu ar trebui sa mai sesizezi.
                      Incearca te rog si ce am scris eu mai sus si da de veste!
                      Succes!
                      Last edited by vvede; 17-12-12, 07:12.
                      Astra H, 1.6 Twinport

                      Comment


                      • #26
                        Incercati si chestia asta, la mine a mers - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...592#post434592

                        Comment


                        • #27
                          Salut Ciprian, detin exact aceeasi masina ca si tine, si la mine este exact aceeasi problema, am facut si eu exact aceleasi constatari. Este ceva legat de frig/foarte frig, iarna trecuta tot asa intrasem la idei, chiar la un moment dat ma hotarasem sa schimb tot kitul de ambreiaj. Nu am mai ajuns insa la operatiune iar odata cu venirea primaverii problema a disparut. Nu mi s-a mai intamplat deloc peste vara, functionare perfecta, plecam din loc (mai chinuit din lipsa de putere) si la ridicarea piciorului de pe ambreiaj fara sa accelerez deloc. Acum, odata cu venirea vremii reci, de 2-3 saptamani a reinceput sa revina problema, in aceleasi circumstante ca cele descrise de tine: Cand masina a stat peste noapte sau mult peste zi (adica este complet rece) si plec grabit cu ea (adica nu o las pornita 3-4 minute pana sa o curat de zapada/gheata), apar aceste trepidatii. Ambreiajul nu patineaza deloc, pedala tine la acelasi nivel ca si pana acum, singura chestie enervanta sunt trepidatiile care dispar dupa incalzirea motorului. Acum am aprox 68000 km, ambreiajul nu a fost inlocuit niciodata.

                          Comment


                          • #28
                            Si din descrierea ta logica spune ca choke-ul automat nu-si mai face treaba bine la frig .
                            Hondafan forever

                            Comment


                            • #29
                              cand zici te referi la soc :

                              ȘOC ~uri n. Dispozitiv de reglare a debitului de carburant și de aer în carburatorul unui motor cu ardere internă, folosit pentru pornirea lui la rece. <germ. Schock

                              Pare logica si varianta asta ... nu se duc ambreiajele asa usor.
                              Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                              Comment


                              • #30
                                Cand motorul este complet rece, turatia este undeva la 1200-1300 cred, adica sensibil peste 1000. Dupa ce se incalzeste, coboara la 700-800. Nu schockul automat e responsabil pentru asta? Ca nu inteleg de ce ar fi responsabil pentru vibratii. Chiar daca am turatia mai mare la relanti pe foarte frig, vibratiile apar.

                                Comment

                                Working...
                                X