Consum foarte mare de ulei !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by sorinrs View Post
    N-are cum sa arda un kil de ulei numai pe la o-ringuri...sint uzati segmentii, rau, doar ai facut compresia si e aproape de minimul acceptat si dimpreuna cu o-ringurile uzate determina minunatia de consum de ulei.
    Adica ori faci motorul ori il dai inapoi ori mergi cu el asa pina te plictisesti sa-i bagi ulei....ca va mere asa muuuuuuuuult si bine....sa vezi ce fuge chiar.
    Poti fi uimit ce consum poti avea de la semeringuri si o valva PCV defecta. Si pentru ce sa treaca pe 20w50 mineral doar ca sa scape de consum .... la vascozitatea aia si temperaturile de afara o sa capete mai multe probleme decat rezolvari.
    Pe langa ce a semnala sorinrs mai pot fi ghidajele de la supape si/sau scunele de la supape. De obicei daca fumul albastru este la pornire/relati iar in mers dispare sunt semeringurile de la supape , tot timpul fum albastru segmenti , semeringuri supape , valva pcv , ghidaje , scaune supape , doar in ture inalte in general valva pcv si/sau segmentii.
    Ai deconectat alimentarea cu benzina cand ai facut testul? Bujiile aveau depuneri de ulei pe ele ?
    Touge is what we live for

    Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

    Comment


    • #32
      Nu am deconectat alimentarea pentru ca nu aveam habar. Poate fi influentat testul din aceasta cauza ? Eu am scos doar fisele si bujiile afara si atat. Nu am scos nici macar mufa de la delcou pentru ca imi era frica sa nu se aprinda ceva in bord.

      Bujiile aveau o culoare gri, una singura avea foarte putina depunere de ulei pe electrod insa greu vizibila.

      Ulei era pe bujii insa pe margini probabil din cauza garniturilor din capac.
      Guest
      Guest
      Last edited by Guest; 18-02-13, 18:53.

      Comment


      • #33
        Salutare. Am mai scris si pe sectiunea de HRV, dar am vazut ca si altii au probleme. Mari ca ale mele, nu cred ca are nimeni. Adica 2l/500km. Este un HRV din 99, 4WD 178000km. Sunt de-a dreptul disperat. Masina nu scoate fum pe cat ulei mananca. Si fumul nu este nicidecum albastru, mai degraba negru. Cu masina merge sotia si de multe ori merg in spate si vad ca nu scoate asa mult fum. Am cumparat-o din Romania acum 8 luni. Am fost cu ea la un service, cu toate ca ma pricep destul de bine. Nu scotea fum si nu manca ulei. Dupa vreo 400km i-am facut schimbul si de aici dezastrul. Am incercat toate metodele (alt tip ulei Motul, Aral, Mobil, Castrol etc, 10,20,15, i-am pus Slick). Degeaba. Acum am gasit un motor, dar este un D16W5, fata de D16W1 cat este al meu. Pot oare sa pun anexele mele?

        Comment


        • #34
          Salut ! In esenta motorul merge pus tinand cont ca e acelasi bloc... Insa o sa fie probleme pentru ca din ce vad W5 are Vtec iar W1 e non V-tec si trebuie modificata instalatia electrica, exact cum am facut si eu.

          De ce nu faci o verificare a motorului ? Peste tot am vazut ca se verifica compresia si pe urma testul leak-down in care iti arata exact pierderile suferite. Ca sa vezi unde din ce cauza ai pierderi desfaci motorul :P ca in cazul meu.

          Urmareste clipul de mai jos :


          Habar nu am care e treaba cu mancatu asta de ulei. La VAG nu aveam lipsa decat 100 de grame / 10000 km. La fel si la BMW 2.8

          Din ce vad majoritatea lubrifiantilor comercializati in Romania sunt trompete. Am cumparat bidonul de 4L de Motul cu 100 de lei si in 3 zile l-a mancat ca pe unt ) . O sa trec pe Liqui Molly

          Comment


          • #35
            Mda, nici la mine nu e roz treaba. A mea papa 2L/1000km. Asa am cumparat-o. Sa nu zic de fum la turatii mari. Doar ca la mine se stie problema... segmentare+semeringuri supape. Am cumparat piesele dar nu am timp sa le schimb... Pana cand o sa am ceva timp liber, completez si iarasi completez )

            ps. de cand am luat masina (septembrie) am bagat cam 20L ulei )
            You know those orange cones they put on the highway for you to knock down? I just beat my high score!

            Comment


            • #36
              Mai am o masina, un Nissan Serena din 99. 21000 km cu 10W60 de la Mobil, are si GPL, 174000 km lipsa ulei=0. Si nu este un Nissan original, este facut in Spania. Am mai avut un C Klasse tot din 99!!!, 356000 km, 2.2 CDI, niciun consum. De cand am luat masina cred ca am bagat 50l. Am inteles ca un motor D16Y8 sau D16Z6 ar merge. Stiti un motor pe undeva? Compresia este jalnica 8-9 pe 2 pistoane si cam 11 pe alte doua. Desi nu cred ca a luat-o bine nenea ala.

              Comment


              • #37
                @ emarian : fa testul de compresie din nou dar acum deconecteaza mufa de la delcoul , si scoate mufa de la pompa de benzina ( scoate bancheta ,desfa suruburile de la capac si deconecteaza mufa de la pompa asta e o varianta sau cauta siguranta de la pompa in panoul din compartimentul motor si scoate-o). Treaba cu mufa de la delcoul este simpla in plus nu risti sa busesti bobina de inductie (multi au patit treaba asta dupa testele de compresie , sau doar verificand daca merg bujiile scotand cate una pe rand si dand la caroserie/motor sa vada scanteia). Treaba cu erorile se sterg cand faci un reset , in mod normal daca totul este pus la loc inapoi erorile nu mai apar.
                Fa si treaba asta cu leak down vezi aici :http://honda-tech.com/showthread.php?t=1491041
                Inainte de a te apuca adu motorul la regimul normla de functionare , si seteaza compresorul sa ai presiune de 7bari sau 100psi. Apoi dupa testul de compresie

                @vwbully : D16W1 sunt cunoscute pentru probleme lor in special cu cilindrul 1 ... avem un coleg pe forum care a a fost in stadiul tau , apoi motorul a fost irecuperabil ( s-a desfacut o piulita de la cuzineti si de aici e istorie )... Mergi pe D16W5 fara nici o probleme , iti trebuie ecu-ul motorului si cateva schimbari minore. D16y8 si z6 sunt motoare aproape indentice ( difera chiulasa si alte mici componente) dar asemanatoarea cu seria D16W5 in special , toate enumerate fiind motoare vtec , fata de D16W1 care este non vtec. Probabil cand l-ai cumparat predecesorul a binevoit sa ii bage niste aditivi gen Metabond sa faca masina de vanzare ( practica des folosita ..) si dupa schimbul de ulei ai avut rezultatele de mai sus. Uite aici forumul dedicat pentru HR-V :http://www.hondasuv.com/members/forumdisplay.php?f=6
                Fumul negru arata mult combustibil nears , o dereglare la aprindere/injectie. Verifica intai asta , de obicei cand aprinderea nu este punsa bine la punct benzina tinde sa faca depuneri pe camasa astfel etansarea si ungerea pistonului nu mai este eficienta.
                Touge is what we live for

                Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                Comment


                • #38
                  Multumesc Vali ! Exact raspunsul pe care il asteptam Azi o sa clarific situatia

                  //Later Edit:

                  Din pacate am cautat 3 ore pe la toate service-urile din oras care se ocupa de mecanica in special pe motoare si sincer : suntem inapoiati rau. Din 14 service-uri 3 au avut tester de compresie si da, toate reparau motoare, insa niciunul nu a avut tester de picurare (leak tester). La reprezentanta la Ford aveau insa era computerizat si mergea doar pe Ford.

                  Pana la urma mi-am comandat :

                  Simeringuri supape Elring, garnitura chiulasa Elring, kit distributie Conti + pompa apa Airtex, suruburi chiulasa. 690 de lei sparti pana acum si urmeaza si segmenti si alte piese + mana de lucru. O sa postez probabil pe My Civic detaliile despre swap etc si problemele aparute. O sa ajung undeva pe la 300 de euro daca nu mai mult.

                  Multumesc tuturor pentru informatii, m-au ajutat mult . SI de tinut minte, eu habar nu aveam, cand cumperi un motor sa ai un tester de compresie sau un leak tester la tine. O sa imi cumpar special pentru asta pentru ca se iau tepe foarte usor daca te iei dupa fum si zgomotul motorului (varianta clasica de testare)
                  Guest
                  Guest
                  Last edited by Guest; 19-02-13, 14:59.

                  Comment


                  • #39
                    Deja am mai cumparat alte piese insa ma lovesc de o problema. Nu gasesc segmentii pe OEM la distribuitorii din Romania, am gasit ceva insa la un pret bun (300 de lei setul de segmenti / piston).

                    Insa, am gasit pe net segmenti NPR la un pret bun.

                    http://www.ebay.com/itm/NPR-Pistons-...563547&vxp=mtr

                    Are cineva habar despre acest producator ?

                    Nu prea as vrea sa ma trezesc ca in cateva luni desfac iar motorul ...

                    Comment


                    • #40
                      NPR



                      Prezentare marca :

                      Înfiinţată în 1931 Nippon Piston Ring Co Ltd. (NPR) este specializată în producerea şi vânzarea segmentelor şi bucşelor cilindrice pentru autoturisme, autovehicule maritime şi terestre. Compania este principalul furnizor lui TOYOTA, NISSAN, HONDA, DAIHATSU, KOMATSU şi mulţi alţi producători japonezi.

                      Certificată conform ISO 14001.

                      QED
                      Hondafan forever

                      Comment


                      • #41
                        NPR si Riken sunt producatorii "de casa" ai Honda. In schimb sper sa fie ce trebuie pe ebay...
                        Touge is what we live for

                        Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                        Comment


                        • #42
                          Da... dupa 2 zile de mesaje la peste 10 comercianti, multi au recunoscut ca asa zisi segmenti RIK sunt produsi de o companie RIC din Taiwan si nu de Riken Corporation in Japan. In descrierea produselor nu era mentionata treaba asta, de aceea am zis sa fiu precaut.

                          5 sau 6 dintre comerciantii care vandeau segmenti NPR mi-au zis acelasi lucru, ca sunt facuti in Taiwan si ca nu sunt genuine.

                          Pana la urma am reusit sa gasesc un magazin din UK care vinde numai produse genuine si m-au asigurat ca produsul o sa vina insotit de certificatul de garantie de la producator, etc si ca sunt facuti 100% in Japan , etc.

                          Daca ma bagam sa ii cumpar pe aia Riken mai mult ca sigur luam teapa.

                          Un set de segmenti Riken genuine costa exact cat cei OEM. - 250 de lei set / piston

                          De asemenea am luat legatura cu cei de la reprezentanta ieri si mi-au comunicat pretul de 1000 de lei setul complet de segmenti, aproape cat am dat pe motor :P.

                          Asa ca o sa merg pe NPR.

                          Multumesc de raspunsuri .

                          Comment


                          • #43
                            @emarian Te rog poti sa-mi confirmi ce tip de motor e cel pentru care cauti segmenti? Si cati CP zici ca are?
                            http://www.facebook.com/EneosRomania

                            Comment


                            • #44
                              Imi cer scuze ca nu am mai postat pana acum insa am fost ocupat. Motorul a fost desfacut astazi . Arata foarte bine "inauntru".
                              Se vede ca a ars ulei pentru ca exista o depunere destul de mare in capul pistonului.

                              Problema dupa parerea mecanicului, ar fi fost simeringurile de la supape, desi i s-a parut si lui ciudat consumul mare de ulei. . (in ultima saptamana am completat 5 litri de ulei - cam 1 litru / zi).

                              Maine cand o sa curete chiulasa si o sa schimbe simeringurile imi va confirma daca asta a fost problema.

                              Sper sa fie gata saptamana aceasta, ma chinui sa cumpar segmenti din Romania acum. Cei din UK o sa vina intr-o saptamana si asta ar ramane ultima varianta.

                              Vad ca nizi un furnizor nu are pe stoc segmenti Japanparts, Ashika...

                              Segmentii sunt la fel ca cei de pe : D16Y8/Y7/Z6, D15Z1 si alte modele europene.

                              Originally posted by eneosoil View Post
                              @emarian Te rog poti sa-mi confirmi ce tip de motor e cel pentru care cauti segmenti? Si cati CP zici ca are?
                              Motorul este D15B-Vtec (128 hp). Provine de pe un CRX din `95.

                              Comment


                              • #45
                                Pacat ca a trebuit sa desfaci motorul pentru a afla asta. Este un coleg prin bucuresti cu motorul refacut dar semeringurile de la pistonul 4 nu s-au asezat bine. Consumul lui era de 1 litru /200km. De asta te rugasem sa vezi daca bujiile au depunere de ulei ars.(acolo era cauza). La fel si valva pcv poate cauza consum exagerat de ulei.
                                Multa bafta cu rodajul si asteptam vesti
                                Touge is what we live for

                                Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                                Comment

                                Working...
                                X