Consum foarte mare de ulei !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu cred ca o sa trec pe MetaBomb (metabond) sa vad daca am ceva rezultate tot pe 10W-40 si pana la urma daca tot asa il consuma e timpul pentru 15W. Motorul asta nu il mai desfac ) m-am hotarat.

    Va multumesc inca odata pentru raspunsurile oferite.

    Comment


    • #17
      nu-i vina producatorului ( Honda ) pentru abuzul proprietarilor. am tot un EJ9 cu 210.000 km si cu 5w-40 masina nu mananca gram de ulei in regim de 5000-7000 rpm in fiecare zi. Metabond e marketing , nu arunca banii pe geam.
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Rau...00068.JPG.html

      Comment


      • #18
        Cam asta este si parerea mea. Mi-e aproape imposibil sa cred ca un motor de 1.4 de la Honda poate arde atata ulei in conditii de exploatare normala. In ritmul asta, Honda n-ar mai fi ajuns unde este acum, cel mai important constructor de motoare termice.

        Chiar daca masina a condus-o o femeie, este irelevant. Mai mult ii dauneaza un proces de mentenanta necorespunzator, decat daca motorul este abuzat din prima zi, dar are parte de mentenanta periodica si corespunzatoare, asa cum doreste constructorul.

        Comment


        • #19
          eu zic totusi sa verifici semeringurile de la supape , este prima problema legata de consumul de ulei. Mecanicii in general ca nu cunosc honda spun ca trebuie segmentare .... semmeringurile de la supape se pot schimba si fara sa dai chiulasa jos , e ceva mai mai multisor de munca dar costurile raman minime iar pretul semeringurilor nu cred ca depaseste 150ron (admisie-evacuare).
          CU aditivul iti spun ca face aceeasi treaba ca si Magnetii Magici , Economizorul de energie , si alte asemenea gaselnite.
          Remediaza cauza nu ameliora doar efectul ei , ca intr-un final costurile per total sa fie foarte mari.
          Touge is what we live for

          Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

          Comment


          • #20
            Si eu sint de parere ca segmentii sint ok. E ilogic ce a spus mecanicul, ca segmentii de ungere s-au dus....aia se duc odata cu toti, adica dupa 7-8 sute de mii de km in cazul motorului tau.
            Aproape sigur masina a stat ceva vreme pe drepata, si cind asta se intimpla, O-ringurile de la supape(scaune), in lipsa uleiului si a temperaturii calde, imbatrinesc si cedeaza ca si material, ele fiind proiectate sa lucreze in conditii de cald si unse. De asta masina nu scoate fum, daca erau segmentii scotea fum, era mai mult ulei ars.
            Ideal ar fi sa verifici asta si sa remediezi, costurile unui swap fiind mult mai mari.
            Totatl de acord cu ce a zis si Vali_lj ref la metabond si alte panarame.
            Hondafan forever

            Comment


            • #21
              Intre timp am schimbat motorul cu unul de la Marutzu. Un D15B vtec de 130 de cai.

              Mi-a garantat motorul, intradevar merge foarte bine insa vreau sa ii fac un rebuild pentru ca mananca ulei si scoate fum albastru.

              Am facut un test de compresie si rezultatele au iesit : pistonul 1 (140) pistonul 2 (138) pistonul 3 (140) pistonul 4 (139)

              Din ce am vazut si pe honda tech limita minima de service este de 135.

              Asa ca se merita sa segmentez motorul tinand cont ca imi consuma in jur de 300-400 g (motul ) / 300 km ?

              Comment


              • #22
                1 litru de ulei la o mie de km e un consum prea mare. Pina il refaci treci pe ulei mineral 20 W 50 si o sa ai consum de ulei mai mic. Ma intreb in ce a constat garantia motorului daca in opinia mea e deja dus...(la 1 l ulei consumat la 1000 de km ), cumva ca porneste si merge? Pai va mai merge asa inca vreo 300 de mii de km daca ii pui ulei mereu, pe care nici nu tre sa-l mai schimbi, fiind mereu nou.
                Hondafan forever

                Comment


                • #23
                  Am garantia ca motorul daca nu functioneaza il pot returna si primi banii inapoi insa nu vreau sa fac asta.

                  Sa merg in continuare pe compresia asta ? Sa schimb doar simeringurile la supape in speranta ca nu o sa mai manance ulei ?

                  Comment


                  • #24
                    N-are cum sa arda un kil de ulei numai pe la o-ringuri...sint uzati segmentii, rau, doar ai facut compresia si e aproape de minimul acceptat si dimpreuna cu o-ringurile uzate determina minunatia de consum de ulei.
                    Adica ori faci motorul ori il dai inapoi ori mergi cu el asa pina te plictisesti sa-i bagi ulei....ca va mere asa muuuuuuuuult si bine....sa vezi ce fuge chiar.
                    Hondafan forever

                    Comment


                    • #25
                      Fum albastru iti da inca de la pornire?
                      ex. Accord CL7 Executive 2,0 M/T Arctic Blue Pearl

                      Comment


                      • #26
                        Nu scoate fum deloc la pornire ci dupa ce se incalzeste si incep sa il alerg sau sa accelerez brusc dupa 3500-4000 de ture. De obicei cand intra vtec.

                        Nu va ganditi ca e patura mare de fum insa se observa imediat. Daca il turez pe loc in 6000 de ture scoate fum mai mult.

                        Am bagat si Ceratec de la Liqui Molly dupa recomandarea lu Marutzu insa tot la fel face.



                        Originally posted by sorinrs View Post
                        N-are cum sa arda un kil de ulei numai pe la o-ringuri...sint uzati segmentii, rau, doar ai facut compresia si e aproape de minimul acceptat si dimpreuna cu o-ringurile uzate determina minunatia de consum de ulei.
                        Adica ori faci motorul ori il dai inapoi ori mergi cu el asa pina te plictisesti sa-i bagi ulei....ca va mere asa muuuuuuuuult si bine....sa vezi ce fuge chiar.
                        Asta vroiam sa stiu, daca asta e valoarea minima a compresiei acceptate atunci ii fac o segmentare si gata .

                        Mai bag inca 300 in motor si termin povestea ).

                        Va multumesc pentru raspunsuri

                        Comment


                        • #27
                          Eu aveam consumul asta de ulei si compresia buna ( la D16Y8). S-a rezolvat cu segmentare+schimb simeringuri supape. Acum, nu mai consuma ulei. Ceratec ala nu poate sa compenseze uzura segmentilor.
                          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                          My cars:

                          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                          Comment


                          • #28
                            Eu zic sa schimbi NEAPARAT simeringurile supape iar daca tot desfaci motorul fa-i si o segmentare. Cand scoate fum albastru DOAR dupa ce se incalzeste motorul inseamna ca-s de vina in principal simeringurile supape.
                            ex. Accord CL7 Executive 2,0 M/T Arctic Blue Pearl

                            Comment


                            • #29
                              Asa era si la mine. Am schimbat doar simeringurile si nu s-a rezolvat.
                              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                              My cars:

                              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                              Comment


                              • #30
                                OK . Oricum trebuia sa schimb distributia, pompa de apa si simeringurile.

                                Ultima mea intrebare: Daca schimb segmentii mai am nevoie de altceva in afara de garnitura de chiulasa ?

                                Nu prea as vrea sa fac un total rebuild cu cuzineti schimbati si alte piese ... nu imi permite bugetul inca.

                                Comment

                                Working...
                                X