Problema mea a fost de cand am cumparat masina. (honda civic ej9, 1.4 i)
Primul schimb de ulei l-am facut cu 10W-40 Liqui Moly ( consum 2L la 8.000 km)
Al doilea schimb Liqui Moly Mos2 (consum 1,5L la 8.000 km)
Al 3-lea schimb Eneos 10W-30 (consum 2,5/2,7L la 8.000 km)
Al 4-lea schimb Eneos 10W-40 (consum 1L/2000 km, cel actual )
Masina nu scoate fum deloc.
Situatia se inrautateste si ma gandesc ca daca nu reusesc sa vand masina in 2000 de euro o sa o dezmembrez ca sa imi scot banii cat mai repede.
Are rost sa ma mai apuc de motor ?
Prima oara am crezut ca Honda o sa fie o masina fiabila ... dar m-am inselat
Astept raspunsurile voastre sa stiu daca ma apuc de treaba
).
Mecanicii nu am asa de buni in zona asa ca apelez la sfaturile voastre.
Primul schimb de ulei l-am facut cu 10W-40 Liqui Moly ( consum 2L la 8.000 km)
Al doilea schimb Liqui Moly Mos2 (consum 1,5L la 8.000 km)
Al 3-lea schimb Eneos 10W-30 (consum 2,5/2,7L la 8.000 km)
Al 4-lea schimb Eneos 10W-40 (consum 1L/2000 km, cel actual )
Masina nu scoate fum deloc.
Situatia se inrautateste si ma gandesc ca daca nu reusesc sa vand masina in 2000 de euro o sa o dezmembrez ca sa imi scot banii cat mai repede.
Are rost sa ma mai apuc de motor ?
Prima oara am crezut ca Honda o sa fie o masina fiabila ... dar m-am inselat
Astept raspunsurile voastre sa stiu daca ma apuc de treaba

Mecanicii nu am asa de buni in zona asa ca apelez la sfaturile voastre.
Comment