“07 Accord 2.0L - Recomandare mecanic auto problema motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • corsaru
    replied
    Da-i in *****, greu spre imposibil ajungi la ei. Nu răspunde la telefon și nici la email sau pe Facebook.
    Cu greu l-am prins pe patronul service-ului Bogdan Zdravcovici sa imi răspunda pe Facebook, a zis ca ei nu face mașini vechi decāt dacă am mai fost la ei client. Nu face cu piesele clientului! Vor sa comande ei piesele, nu sa vina clientul cu ele deja cumparate in portbagaj.

    Leave a comment:


  • Conduruta
    replied
    stefbi pe grupul de facebook hondafan, poti sa il cauti pe membrul Rally Honda. Eu nu am interactionat cu el, dar din ce observ e un fel de enciclopedie in ceea ce priveste hondele. Toata lumea il recomanda si banuiesc ca poti sa ceri o parere si de la el. Cred ca are un atelier pe undeva prin Bucuresti, nu stiu prea mult. Cert e ca si eu vreau sa iau legatura cu el intrucat urmeaza sa fac niste lucrari de intretinere la masina si pt o masina de 13 ani nu mai pot sa imi permit 200+tva manopera la asko, chiar daca masina are intreg istoric acolo.

    Leave a comment:


  • DejaVu
    replied
    Originally posted by corsaru View Post
    Esti lucrător acolo la acel service auto cred.
    Nu aveau la magazine de piese auto. Am găsit un service auto in Suceava de cutii automate, am discutat cu ei și mi-au trimis acel motul fara probleme. Am plătit ramburs + taxa curier și aia a fost tot.
    Nu lucrez la ei, ai cunosc de la infiintare, pe Miron Valentin il cunosc de cand avea par in cap(acum peste 20de ani), nu sunt nici prieten cu ei, sunt doar un client care-si repara masina la ei (cand nu pot singur).

    Poti pune aici un link cu cei din SV !

    Leave a comment:


  • corsaru
    replied
    Sa mai zic ca Coasta de est e service de show pe youtube? Saptamanal pune episoade, inclusiv omul cu evacuarile

    Leave a comment:


  • corsaru
    replied
    Esti lucrător acolo la acel service auto cred.
    Nu aveau la magazine de piese auto. Am găsit un service auto in Suceava de cutii automate, am discutat cu ei și mi-au trimis acel motul fara probleme. Am plătit ramburs + taxa curier și aia a fost tot.

    Leave a comment:


  • DejaVu
    replied
    Originally posted by bogdi12001 View Post
    Segmentii de ungere blocati nu o sa ii desfunzi cu nici un flush.
    este frectie la picior de lemn.
    Daca tot ai avut motorul desfacut ar fi trebuit scoase pistoanele si vazut ce este acolo.
    Asa este. Un motor "sanatos" nu trebuie sa consume ulei. Motoarele Honda fiind turate au tolerantele mai mici, si cand aceste tolerante ies din campul "service limit" o sa schimbi tipul de ulei pana o sa-i pui magiun. Cand iti scade uleiul pe Joja trebuie "intrat" in motor. Uleiul "pleaca" din "incinta" lui prin pierderi-scurgeri(garnituri, semeringuri, furtune) sau prin ardere(supape, pistoane, segmenti). Uzurile excesive apar ca urmare a exploatarii la extreme, si intretinerii neconforme.

    Leave a comment:


  • DejaVu
    replied
    Originally posted by corsaru View Post
    Am vrut eu sa cumpăr de la ei ultimul model de engine flush liqui moly si ce crezi? Doar dacă repari mașina la ei in service ti-l aduce. Altfel nu
    Au ei pe stoc ultima apariție din Germania sau din UK cumpărat.
    https://products.liqui-moly.com/engi...imo_b2b_com_nl

    Motul 10300 Automatic Transmission clean, tot asa nu il vānd la liber, aduce dacă ai mașina la ei in service. Asa mi-a zis in februarie cānd comandasem la ei alea 2
    Nu e clar: Coasta de Est e Service Auto, ce spui tu se poate rezolva la Magazin piese auto, consumabile si accesorii. Oare Asko, Honda nord sau altii ca ei iti vor comanda 1 bidon de ulei din UK sau D ?

    Leave a comment:


  • corsaru
    replied
    Am vrut eu sa cumpăr de la ei ultimul model de engine flush liqui moly si ce crezi? Doar dacă repari mașina la ei in service ti-l aduce. Altfel nu
    Au ei pe stoc ultima apariție din Germania sau din UK cumpărat.
    https://products.liqui-moly.com/engi...imo_b2b_com_nl

    Motul 10300 Automatic Transmission clean, tot asa nu il vānd la liber, aduce dacă ai mașina la ei in service. Asa mi-a zis in februarie cānd comandasem la ei alea 2

    Leave a comment:


  • DejaVu
    replied
    Originally posted by corsaru View Post
    Motul xcess 5w40 Italia e foarte slab, ar fi trebuit sa īntrebi aici in topic si ar fi spus colegii cu experienta ce sa cumperi.
    Service-ul Coasta de est e dealer autorizat Motul, treaba lor.
    Coasta de est are o colaborare, acord comercial si de marketingcu Motul (a nu se confunda cu exclusivitatea), DAR la cererea clientului aduce orice ulei sau produs, piesa existent pe piata.

    Leave a comment:


  • bogdi12001
    replied
    Segmentii de ungere blocati nu o sa ii desfunzi cu nici un flush.
    este frectie la picior de lemn.
    Daca tot ai avut motorul desfacut ar fi trebuit scoase pistoanele si vazut ce este acolo.

    Leave a comment:


  • corsaru
    replied
    Motul xcess 5w40 Italia e foarte slab, ar fi trebuit sa īntrebi aici in topic si ar fi spus colegii cu experienta ce sa cumperi.
    Service-ul Coasta de est e dealer autorizat Motul, treaba lor.

    Leave a comment:


  • corsaru
    replied
    Ți-am dat pm legat de soluții speciale engine flush si ulei, ce am īncercat eu.

    Leave a comment:


  • bogdi12001
    replied
    Legat de comportamentul suspensiei problema ar trebui aa fie la suspensia spate. Rulment poti sa pui aftermarket.

    Leave a comment:


  • stefbi
    replied
    Buna seara! Imi cer scuze pentru ca nu am mai scris aici de mult dar evenimentele s-au succedat foarte repede si nu am mai reusit sa gasesc timp.

    De la momentul ultimelor postari si pana in prezent s-au mai intamplat urmatoarele:
    - s-au schimbat simeringurile de supape (noi, OEM),
    - schimbat ambele axe cu came si tot ce tine de partea de sus de pe un motor SH cu aprox 100k km, dezmembrat de pe masina similara. Cu aceasta ocazie s-a schimbat si partea de distributie, am inteles ca arata mai bine cea de pe motorul SH. Reglat tacheti (erau foarte strans reglati). Motorul merge bine, se aude bine si trage foarte bine.

    Cu cateva zile inainte de plecare in Thassos a inceput sa curga furtunul de servodirectie pe la imbinare - prilej de alte zile de stres si cautari . Rezolvat cu un furtun nou ( nu OEM) care pana acum, dupa aprox 2000km este ok. Multumesc pe aceasta cale furnizorului .
    In vacanta am avut urmatoarele peripetii:
    -a cedat becul Xenon dreapta - schimbat ambele;
    -mi s-a aprins de mai multe ori martorul de Check Engine. Rezolvat pana la urma in tara, era Knock Senzor defect. L-am schimbat cu cel de pe motorul vechi, pana acum nu s-a mai aprins.

    Acum, din punct de vedere al problemei initiale - consum de ulei marit - problema nu s-a rezolvat , din pacate ... Am condus aprox 2000 km de la schimbarea simeringurilor (si schimbul de ulei - MOTUL 5w40) si uleiul a ajuns la minim Mai repede chiar decat inainte..
    Din toate discutiile purtate cu colegi de pe forum si mecanic, cel mai probabil consumul mare de ulei apare la turatii de la 4000 in sus, pe autostrada, la drum intins si ar putea fi de la segmentii de curatare a uleiului. Am in plan sa incerc niste solutii speciale Amsoil ( multumesc, Tudor!) dar mai astept pana in sept pt ca trebuie sa schimb din nou uleiul pt aceasta operatiune ..

    Intre timp - am inceput sa am si alte tip de probleme, cu articulatiile. M-a lasat rulmentul roata stanga fata, huruie destul de pronuntat.
    In plus, in momentul in care trec peste denivelari mai pronuntate ( gen delimitatoare de viteza) masina are o miscare ciudata stanga dreapta, hurducaie urat si se aude si un zgomot infundat parca din partea de fata dreapta cand coboara de pe denivelare. ( miscarea stg-dreapta este diferita cand trec peste denivelare mult mai pronuntata pe partea dreapta.. nu stiu daca explic clar dar senzatia este diferita fata de comportamentul pe care il stiam). Am fost la un service, au urcat-o pe rampa si nu au gasit nimic in neregula pe partea de articulatie (cu exceptia rulmentului stg).
    Am facut si testul de amortizoare- iar este ok. Am 80-85% fata stg -dr si 73%spate- mi-au zis ca este in regula.
    Mai ciudat este ca acest comportament nu este replicabil tot timpul, doar cand denivelarea este suficient de bombata si trec cu o viteza de 30 km/h de ex.

    Dupa cum vedeti, peripetiile se tin lant dupa 192k km.. Ma asteptam cumva sa apara probleme dar senzatia este ca au venit prea gramada toate.
    M-ar ajuta un raspuns din partea celor cu modele similare(CL7/9 - 2007/2008) si km multi - cat de lunga poate fi lista problemelor cu care ma pot confrunta ? Ce defectiuni ati mai intampinat ? Este acesta un moment de cheltuieli de reparatii mai mari dupa care ma mai pot baza pe masina 2-3 ani sau voi incepe de acum sa cotizez cateva mii de RON/luna (+ stresul si timpul consumate cu gasirea pieselor si service)?
    Rulmentul stg fata original este 198 GBP pe Coxmotor iar dac iau in calcul si amortizoare sar de 820 GBP.

    ​​​​​​Chiar sunt intr-un moment de decizie legat de aceasta masina. Masina imi place mult in continuare dar incep sa ma gandesc ca poate ar tb sa ma opresc cu investitia in ea.

    Legat de rulmentul stg fata- merita sa pun si aftermarket ( ce mi-ati recomanda?) sau sa merg pe original ?

    Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi si informatii pana acum, chiar a fost si este un sprijin foarte mare in astfel de situatii!
    Suntem o comunitate fantastica si ma bucur sa va cunosc (chiar si virtual) pe unii dintre voi!
    Drumuri bune si fara probleme, va doresc! O seara frumoasa!

    Leave a comment:


  • stefbi
    replied
    Multumesc foarte mult, tuturor, pentru toate comentariile si informatiile transmise. Caut inca variante ok de a procura sh piesa. Revin cu informatii! Week end bun!

    Leave a comment:

Working...
X