“07 Accord 2.0L - Recomandare mecanic auto problema motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multumesc!

    Comment


    • #32
      Buna! Revin cu update aici si o mare nevoie de ajutor.
      Abia astazi am ajuns cu ea la Vali si pe langa simeringurile ce trebuiau schimbate a mai intervenit o problema mare: axa cu came pe evacuare are semne de uzura f urate. Nu-mi explic cum s-a ajuns aici, masina a fost servisata la 10k km / 1 an, doar in service-uri Honda( Carpati, Asko, Honda Nord), cu ulei Mobil si Motul.
      Problema este ca tb sa gasesc urgent o solutie de a schimba axa cu came evacuare si culbutori evacuare.
      Iau in calcul o varianta second cat mai ok sau noi-dar aici depinde f mult de pretul pana la care ajung .
      14120-RTB-A00 axa came evacuare
      14624-RAA-A00 cublutor evacuareva
      Ma puteti indruma catre niste furnizori second ok?
      Aveti idee unde as putea gasi aceste piese repede( noi sau second)?
      Multumesc foarte mult pentru ajutor!

      Comment


      • #33
        Www.honpa.eu
        sunt din Ungaria
        la motoarele astea au avut probleme cu axele. Noi au pret de zici ca sunt facute din aur. Reglajul la culbutori a fost facut la intervalul recomandat?
        bogdi12001
        Senior Member
        Last edited by bogdi12001; 10-06-21, 14:48.

        Comment


        • #34
          Sa-mi fie cu iertare, insa de mai bine de 14 ani, de cand frecventez forum-ul asta, eu nu am auzit de astfel de probleme la arborii de distributie. Iar la K20 (Accord CL) cu atat mai putin, fiind cele mai bune motoare facute de Honda. Inclin sa cred ca fie in service nu s-a schimbat uleiul (doar scriptic), fie uleiul a fost contrafacut. As merge mai degraba pe varianta a doua.

          Eu personal as cauta prin dezmembrari.

          Comment


          • #35
            Da, si eu sunt complet puzzled de intreaga situatie!
            Repet, reviziile au fost facute doar in service-uri Honda iar uleiul luat de la ei( primii 130k km) si apoi cumparat de mine de la importatori (Motul) sau din magazine de specialitate (Mobil, Motul). Am avut doar aceste doua tipuri de ulei. Motorul nu scoate zgomote ciudate, nu tacane iar la relanti aproape ca nu il simti, nu are vibratii..

            Comment


            • #36
              Click image for larger version

Name:	IMG-20210610-WA0004.jpg
Views:	312
Size:	29.2 KB
ID:	876016

              Comment


              • #37
                Imi pare rău să aud asta, nici eu n-am auzit pana acum de probleme asa de grave la un CL īntreținut corespunzător. Poți sa iei legătura cu Marutzu (cauta pe Facebook Marutzu Maru Martin), e un băiat din Craiova care cunoaște bine domeniul Honda și cred ca te poate ajuta sa găsești piesa de care ai nevoie. Noi sunt extrem de scumpe axele, nu cred ca merita.

                Comment


                • #38
                  Multumesc mult!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by IB View Post
                    Sa-mi fie cu iertare, insa de mai bine de 14 ani, de cand frecventez forum-ul asta, eu nu am auzit de astfel de probleme la arborii de distributie. Iar la K20 (Accord CL) cu atat mai putin, fiind cele mai bune motoare facute de Honda. Inclin sa cred ca fie in service nu s-a schimbat uleiul (doar scriptic), fie uleiul a fost contrafacut. As merge mai degraba pe varianta a doua.

                    Eu personal as cauta prin dezmembrari.
                    Ar trebui sa iti extinzi cautarile inafara tarii.
                    k20 a avut aceasta problema. Stiu si motor de s2000 in aceiasi situatie.
                    Aici nu ai gasit asa ceva pt ca la noi s-au vandut mult prea putine masini de genul asta.

                    https://tuningpro.co/the-3-most-comm...gine-problems/

                    Ca o paranteza, legat de uleiul Motul am ceva retineri. De cand a aparut cel produs (ambalat sau blenduit) in Italia au cam inceput si problemele. Am scos ulei Motul rulat 2500 km intr-un iaris si la km astia era deja negru si ca apa, motorul era foarte zgomotos.
                    bogdi12001
                    Senior Member
                    Last edited by bogdi12001; 10-06-21, 23:35.

                    Comment


                    • #40
                      Multumesc,
                      bogdi12001
                      Senior Member
                      bogdi12001 , foarte relevant articolul trimis. Nu stiam de aceasta problemă , o experimentez pe propria piele.. Recunosc ca e o mare dezamagire..
                      Ar avea sens sa incerc sa schimb axa cu una de pe un motor dezmembrat? ( ar fi posibil sa fac rost de un motor sh similar).
                      Inteleg din articol ca interventia e destul de anevoiasa si nu stiu daca ar avea succes si cat timp.. daca apare din nou uzura...

                      Pe de alta parte, cat timp ma mai poate tine piesa actuala si care ar fi riscurile de a continua sa folosesc masina asa? Mulțumesc frumos!

                      Comment


                      • #41
                        In situatia actuala nu mai folosi masina.
                        Spanul rezultat din axa va fi plimbat prin tot motorul si nu este prea ok.
                        Schimbata ori axa ori toata chiulasa si eu nu as mai folosi motul si bineinteles verificata presiunea de ulei sau daca gasesti un motor ok schimbat tot.
                        bogdi12001
                        Senior Member
                        Last edited by bogdi12001; 11-06-21, 07:19.

                        Comment


                        • #42
                          Cei de la coasta de est au un video cu o problema oarecum asemănătoare și da e foarte indicat cum zice colegul sa nu mai folosești mașina pentru ca șpanul rezultat din uzura camelor face rău tuturor pieselor īn mișcare.

                          https://m.youtube.com/watch?v=YMmIFI9tHQw

                          In ultimile 10 minute ale clipului se prezintă defectele si impactul lor asupra celorlalte piese. Ca sa īți faci o idee despre problema per ansamblu īn caz ca te hotărăști sa iei alt motor.

                          Despre posibila problema cu uleiul contrafăcut nici nu știu ce sa mai zic, o fi Motul-ul nou făcut īn Italia, poate sa fie făcut și īn Pakistan, totuși, chiar atāt de prost sa fi fost sa distrugă un motor sau ești tu ghinionist? Alții nici nu-și bat capul, baga ulei de unde apuca, cel mai ieftin pe care īl găsesc, īl schimba cānd īși aduc aminte și tot merg cu rablele sute de mii de km.

                          Comment


                          • #43
                            Gandeste-te ca spanul ala ajunge la semicuzineti unde ai tolerante de 3 sutimi, iti dai seama ca o sa zgarie supraferele. Nu mai zic la chiulasa unde la palierele axelor nu ai semicuzineti. Acolo daca a facut uzura este buna de aruncat chiulasa.
                            Ce m-a speriat la motoarele astea este pretul pieselor, cu banii de o axa cu came iti cam iei o masinuta.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by bogdi12001 View Post

                              Ar trebui sa iti extinzi cautarile inafara tarii.
                              k20 a avut aceasta problema. Stiu si motor de s2000 in aceiasi situatie.
                              Aici nu ai gasit asa ceva pt ca la noi s-au vandut mult prea putine masini de genul asta.
                              Corect, partial. Adica eu ma refeream strict la piata din Ro, pentru ca toate Accord-urile CL importate la noi erau fabricate in Japonia. Daca ma uit la problemele aparute in SUA (de ex), ar putea sa fie intr-adevar si o problema legata de calitate. Asa cum motorul R18 de pe FD1 este tanc, dovedindu-si fiabilitate la noi (fabricate tot in Japonia), acelasi motor a avut probleme in SUA (fisuri in blocul motor - un ex). Honda face motoarele pt SUA chiar acolo. Alta calitate, alta discutie.

                              Pe de alta parte, aceste k20 de pe Accord, la noi in tara primeau 5w30 sau 5w40 in reteaua de dealeri. In SUA primeau 0w20 din ratiuni de taxe, norme de poluare, etc. Probabil conteaza si aspectul asta, mai ales ca problemele apar dupa 100k km.

                              Despre S2000 nu discutam, e alta mancare de peste cu redline la 9300 rot/min. Motoarele nu sunt nici pe aproape la fel.

                              Comment


                              • #45
                                Poza sugereaza frecare semifluida in zona rola-cama. Rola cum arata?
                                Printre cauzele posibile pot fi :
                                - impuritati in ulei, ceea ce conduce la "corpuri straine" intre rola si cama si la ruperea filmului de ulei dintre ele;
                                -onctuozitate mult prea mica a uleiul (si daca ma uit bine, parca uleiul este adunat in mici pungute in loc sa fie intins pe toata suprafata; dar poate s-a sters);
                                -vibratii ale culbutorului (multiple sunt cauzele, una fiind jocul din ghidul supapelor)
                                -materiale cu duritate slaba.
                                -alte cauze, care poate nici nu ne trece prin minte;

                                Oricum vad ca este K20 Z2, avand doar cama mare pe evacuare. Am acelasi motor, 247.000 Km , ulei Honda 0W20, Accord CL7 AT si in urma cu o luna la refacerea jocului termic al culbutoarelor, nu am observat asa ceva. Este drept ca desi vede des ture la calcarea acceleratiei, nu sta mult acolo, cutia automata aduncand-o la turatie mica.
                                Iti doresc bafta si ...ce pot sa spun la asa necaz. Poate doar sa te incurajez sa cauti solutii. Un Passat m-a necajit cu bucsa de biela sparta si pana la urma cu un piston din dezmembrari, cu o bucsa dintr-o biela si un mecanica care lucra si acasa, s-a rezolvat destul de ieftin. Bafta inca o data!!

                                Comment

                                Working...
                                X