07 Accord 2.0L - Recomandare mecanic auto problema motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Multumesc foarte mult, tuturor, pentru toate comentariile si informatiile transmise. Caut inca variante ok de a procura sh piesa. Revin cu informatii! Week end bun!

    Comment


    • #47
      Buna seara! Imi cer scuze pentru ca nu am mai scris aici de mult dar evenimentele s-au succedat foarte repede si nu am mai reusit sa gasesc timp.

      De la momentul ultimelor postari si pana in prezent s-au mai intamplat urmatoarele:
      - s-au schimbat simeringurile de supape (noi, OEM),
      - schimbat ambele axe cu came si tot ce tine de partea de sus de pe un motor SH cu aprox 100k km, dezmembrat de pe masina similara. Cu aceasta ocazie s-a schimbat si partea de distributie, am inteles ca arata mai bine cea de pe motorul SH. Reglat tacheti (erau foarte strans reglati). Motorul merge bine, se aude bine si trage foarte bine.

      Cu cateva zile inainte de plecare in Thassos a inceput sa curga furtunul de servodirectie pe la imbinare - prilej de alte zile de stres si cautari . Rezolvat cu un furtun nou ( nu OEM) care pana acum, dupa aprox 2000km este ok. Multumesc pe aceasta cale furnizorului .
      In vacanta am avut urmatoarele peripetii:
      -a cedat becul Xenon dreapta - schimbat ambele;
      -mi s-a aprins de mai multe ori martorul de Check Engine. Rezolvat pana la urma in tara, era Knock Senzor defect. L-am schimbat cu cel de pe motorul vechi, pana acum nu s-a mai aprins.

      Acum, din punct de vedere al problemei initiale - consum de ulei marit - problema nu s-a rezolvat , din pacate ... Am condus aprox 2000 km de la schimbarea simeringurilor (si schimbul de ulei - MOTUL 5w40) si uleiul a ajuns la minim Mai repede chiar decat inainte..
      Din toate discutiile purtate cu colegi de pe forum si mecanic, cel mai probabil consumul mare de ulei apare la turatii de la 4000 in sus, pe autostrada, la drum intins si ar putea fi de la segmentii de curatare a uleiului. Am in plan sa incerc niste solutii speciale Amsoil ( multumesc, Tudor!) dar mai astept pana in sept pt ca trebuie sa schimb din nou uleiul pt aceasta operatiune ..

      Intre timp - am inceput sa am si alte tip de probleme, cu articulatiile. M-a lasat rulmentul roata stanga fata, huruie destul de pronuntat.
      In plus, in momentul in care trec peste denivelari mai pronuntate ( gen delimitatoare de viteza) masina are o miscare ciudata stanga dreapta, hurducaie urat si se aude si un zgomot infundat parca din partea de fata dreapta cand coboara de pe denivelare. ( miscarea stg-dreapta este diferita cand trec peste denivelare mult mai pronuntata pe partea dreapta.. nu stiu daca explic clar dar senzatia este diferita fata de comportamentul pe care il stiam). Am fost la un service, au urcat-o pe rampa si nu au gasit nimic in neregula pe partea de articulatie (cu exceptia rulmentului stg).
      Am facut si testul de amortizoare- iar este ok. Am 80-85% fata stg -dr si 73%spate- mi-au zis ca este in regula.
      Mai ciudat este ca acest comportament nu este replicabil tot timpul, doar cand denivelarea este suficient de bombata si trec cu o viteza de 30 km/h de ex.

      Dupa cum vedeti, peripetiile se tin lant dupa 192k km.. Ma asteptam cumva sa apara probleme dar senzatia este ca au venit prea gramada toate.
      M-ar ajuta un raspuns din partea celor cu modele similare(CL7/9 - 2007/2008) si km multi - cat de lunga poate fi lista problemelor cu care ma pot confrunta ? Ce defectiuni ati mai intampinat ? Este acesta un moment de cheltuieli de reparatii mai mari dupa care ma mai pot baza pe masina 2-3 ani sau voi incepe de acum sa cotizez cateva mii de RON/luna (+ stresul si timpul consumate cu gasirea pieselor si service)?
      Rulmentul stg fata original este 198 GBP pe Coxmotor iar dac iau in calcul si amortizoare sar de 820 GBP.

      ​​​​​​Chiar sunt intr-un moment de decizie legat de aceasta masina. Masina imi place mult in continuare dar incep sa ma gandesc ca poate ar tb sa ma opresc cu investitia in ea.

      Legat de rulmentul stg fata- merita sa pun si aftermarket ( ce mi-ati recomanda?) sau sa merg pe original ?

      Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi si informatii pana acum, chiar a fost si este un sprijin foarte mare in astfel de situatii!
      Suntem o comunitate fantastica si ma bucur sa va cunosc (chiar si virtual) pe unii dintre voi!
      Drumuri bune si fara probleme, va doresc! O seara frumoasa!

      Comment


      • #48
        Legat de comportamentul suspensiei problema ar trebui aa fie la suspensia spate. Rulment poti sa pui aftermarket.

        Comment

        Working...
        X