´07 Accord 2.0L - Recomandare mecanic auto problema motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ´07 Accord 2.0L - Recomandare mecanic auto problema motor

    Buna ziua!
    Am rugamintea sa ma ajutati cu o recomandare pentru un mecanic priceput din București/ zone adiacente, cu care sa pot cerceta (si eventual rezolva) problema de consum ulei pe care o am la masina personala, Accord 2.0 CL7, 2007.
    Masina are 186k km, luata de nouă, condusa doar de mine si servisata la timp, in cele trei service-uri Honda(Asko, HNord, CarpatiM) si a ajuns sa consume in prezent aprox 1 l/2000km. Am folosit doar ulei Mobil si Motul.
    Caut de ceva timp un contact, discutiile de pana acum avute in service nefiind clarificatoare.

    Masina imi place mult in continuare si as vrea sa discut cu cineva care sa aiba si experienta si disponibilitatea de a ajuta cu interventiile necesare la nivelul acestui tip de motor, daca se ajunge acolo.
    Imi cer scuze daca nu este aria cea mai potrivita, am considerat ca aici as gasi expertiza cea mai buna pentru subiect.
    Va multumesc mult pentru ajutor.
    Stefan
    Last edited by hondatu; 02-04-21, 15:47.

  • #2
    Salut!

    Ai putea lua legatura cu Vali prin intermediul Coasta de Est. Are o experienta destul de mare cu modele Honda si cred ca isi va da seama destul de repede unde este problema la masina ta. Bafta!

    Comment


    • #3
      Multumesc frumos! Ma poti ajuta, te rog, cu un nr de telefon , in privat?

      Comment


      • #4
        Ai PM.

        Comment


        • #5
          La asa un consum mare problema este la segmentii de ungere.
          la ce interval de km ai facut schimburile de ulei?

          Comment


          • #6
            Salut! Am schimbat mereu la 10k si am folosit doar ulei Mobil, Honda si Motul. Primii 130k a avut doar Mobil 3000 5 w40-asa i-au pus in service de la inceput.. Apoi, mi s-a spus ca ar trebui pus ulei mai subtire pt motoarele Honda si am schimbat pe 0w20 Honda si a inceput circul. Am mai folosit si Mobil1 (sua) 0w30 iar acum sunt pe Motul 5w40. Aceasta e singura explicatie pe care o gasesc dar nu stiu daca aceasta e cauza reala.. Masina nu ar pic de trepidatii sau probleme de dinamica de condus, motorul trage bine inca.
            In 2018(140k) am pus-o pe tester si testul fe cimpresie a iesit in jur de 152_513 pe fiecare cilindru..mi-au spus ca e corespunzator varstei.
            Sincer, nu stiu ce sa fac cu ea mai departe si as vrea sa inteleg in primul rand care e buba. Am sa incerc sa ajung la mecanicul recomandat. Daca mai aveti si alte recomandari/idei, va multumesc mult.

            Comment


            • #7
              Și eu sunt curios de cum s-a ajuns aici, cred ca e primul caz de care aud cu consum ridicat de ulei la Accord CL. După cum ne-ai spus, mașina a avut parte de mentenanță corecta, eu as suspecta un ulei de motor contrafăcut (Mobil și Motul sunt din păcate susceptibile) care a uzat prematur sau poate ai scăpat-o fără ulei suficient și n-ai știut. Pana sa bagi 0W20 consuma ceva? După ce ai stopat cu 0W20 și revenit la ceva mai gros nu și-a revenit și a continuat sa consume ulei?

              Comment


              • #8
                Pana sa trec pe ulei subtire puneam max 100ml intre revizii. Apoi, dupa ce am trecut de la Honda la Mobil 0w30 a inceput sa consume progresiv 1l/8000-9000km, 1l/5000 km, pana am ajuns aici. E posibil poate ca Mobil 3000 cu care am mers primii 130k sa nu fi fost ok, am auzit apoi ca era un ulei destul de falsificat.. Poate ca trecerea de la un ulei 5w40 la inceput la unul 0w20/30 sa fi fost un soc prea mare.. nu stiu ce sa zic. Sa merg fara ulei, nu prea cred ca s_a intamplat. Cel putin, de cand am sesizat consumul, verific constant. In rest, masina merge f ok. As vrea tare mult sa-i dau de cap.

                Comment


                • #9
                  Ce-i drept trecerea se face de la ulei subțire la mai gros pe măsură ce motorul capătă uzură și începe sa consume. Cei ce merg cu 0W20 de la început și nu le consuma, sunt sfătuiți sa meargă în continuare pe asta pana devine necesar un ulei mai vascos. Dacă începi cu 5W40 care e într-adevăr un ulei considerat cam gros pentru Honda dar totuși îi merge bine, în nici un caz nu mai treci la 0W20. Am auzit de succes în ambele cazuri, fără consum de ulei cu 0w20 de noua mașina sau la fel cu 5W40. Ce nu pot sa îmi dau seama este de ce nu revine consumul la normal dacă bagi înapoi uleiul cu care mergea bine. Cat de dăunător sa fi fost pentru motor câteva schimburi cu 0W20?

                  Comment


                  • #10
                    Asta cu trecutul la un ulei mai gros dupa o anumita perioada de km este cea mai mare prostie. Ii faci mai mult rau motorului.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bogdi12001 View Post
                      Asta cu trecutul la un ulei mai gros dupa o anumita perioada de km este cea mai mare prostie. Ii faci mai mult rau motorului.
                      Este fix recomandarea pe care am primit-o și eu de la cineva care se pricepe foarte bine la uleiuri. Cumva și mie mi se pare logica aceasta trecere, nu știu cât de bine s-ar împăca un motor cu peste 300k sa ziceam, cu un ulei subțire gen 0W20.

                      Comment


                      • #12
                        Dupa ce ca segmentii de ungere sunt infundati cu depuneri daca tu ii bagi un ulei si mai gros cam ce crezi ca se intampla?
                        O problema mecanica nu se rezolva prin schimbarea uleiului.

                        Comment


                        • #13
                          Riscam sa deschidem și aici un topic despre uleiuri. Eu nu am oferit drept rezolvare folosirea unui ulei mai gros în cazul de fata, ce am lasat eu este recomandarea data de către cineva care cunoaște despre uleiuri și ordinea în care se folosesc ele pe parcursul utilizării unei mașini. Hai sa lăsăm omul sa vadă despre ce e vorba poate reușește sa îi dea de cap și sa învățăm și noi din asta.

                          Comment


                          • #14
                            rhemyis o problema ciudata este ca seria R de motoare consuma daca pui vascozitate mai mare ... ( 5w40 in loc de 0w30 cum este R18A2 sau 5w30 in loc de 0w20 cum este la R18A1). Vorba ta riscam sa deschidem discutii si aici despre uleiuri.
                            Catre autor am o singura intrebare ... cand a fost schimbatat Valva PCV ultima data ... la seria K o mare parte a consumului de ulei in reprezinta valva PCV neilocuita la timp.
                            Touge is what we live for

                            Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                            Comment


                            • #15
                              Valva se poate verifica ft usor, scoate furtunul si trage sau sufla aer cu gura din furtun, si cand sufli spre carterul inferior trebuie sa inchida. Circulatia gazelor este spre admisie.

                              Comment

                              Working...
                              X