Inlocuire surub ajustare supape (valve adjustment screw)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Banuiala ta este corecta. Tensionerul demontat, il poti da la loc si bloca, dupa care remontezi.
    Obligatoriu verifica semnele de pe cele 3 roti sa se potriveasca cu eclisele lantului care au alta culoare decat restul ecliselor.
    Cu pornirea facuta....cum ti-o fi norocul! Cand nu merge la mana liber si usor, nu trebuie pornit!
    Succes !

    Comment


    • #17
      Ca sa ajungi la a 3-a roata (aia de pe arborele cotit ca acolo e beleaua), trebuie demontat capacul de la distributie.
      Loc foarte stramt.

      Dar nu poti da capacul jos, pana cand nu scoti surubul de la arborele cotit.
      Ala iese greu si cu pistol pneumatic.

      Plus dat jos un suport de motor, ca la fel : Nu ai decat maxim 20 de cm loc sa umblii

      Capacul de la tensioner nu a vrut sa iasa de nici o culoare, E practic sudat cu pasta.

      Bonus: N-am gasket, nici pistol


      Bonus 2: tensioner blocat la maxim, cand am scos camele.
      Ca eu am zis ca nu e nevoie sa-l blochezi. Dar se duce la maxim si nu mai revine la loc
      Nu prea mi se pare normal sa nu mai revina, odata ajuns la maxim - dar... asta e


      Asa ca am zis sa o duc la un service - mai mult ca sigur e ce banuiesc eu.
      La pret ies f OK, daca e doar asta.

      Comment


      • #18
        Sa ai bafta !

        Comment


        • #19
          Intinzatorul are crichet si tu cand ai slabit lantul pistonasul s-a dus la capat si acolo o sa ramana daca nu il deblochezi. Trebuia blocat intinzatorul inainte sa slabesti. Cu misfire pe cilindrul 1 eu i-as lua o compresie, probabil a lovit supapele daca s-a decalat. Lucrarea asta la modul cum ai vrut tu sa o faci mai aveai nevoie de un om macar sa te ajute. Pentru fulia de la vilbrochen poti sa iti confectionezi un blocator dintr-o piulita de la un olandez si o bara sudata de ea, o sa iti fie necesara la strangere sa poti strange corect, ai si cuplu si unghi de strangere. Chiar si cu pistol pneumatic iti trebuie unul destul de potent sa desfaci surubul. O sa iti trebuiasca surub nou.

          Comment


          • #20
            Salut. Am si cheie ptr fulie/vibrocen. Mie imi place sa-i zic arbore cotit -- fiindca asta si e.
            Arborele care il invart pistoanele la compresie.

            Oricum, bine ca mi-ai amintit de blocatorul ala. Sa le dau celor de la service - in caz ca nu au asa ceva


            Missfire-ul e si ca am umblat la supape la reglaje.

            Comment


            • #21
              Ceva noutati?

              Comment


              • #22
                Rezolvat.

                Am stat 2 saptamani dupa o piesa. Se dusese filetul la un tachet si a trebuit sa-l schimb cu tot.
                Nu mai tinea surubul care apasa pe supapa la respect.
                Puteam sa cer sa dea alt filet si pus un surubel mai mare - dar am zis sa nu umblu cu improvizatii.
                Desi ma saturasem de asteptat.



                Acum e ok.


                M4V3RiCk
                Senior Member
                Last edited by M4V3RiCk; 17-05-20, 21:10.

                Comment

                Working...
                X