Suflu motor pe la buson ulei - ´12 CR-V benzina -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suflu motor pe la buson ulei - ´12 CR-V benzina -

    Salutare.
    Doresc sa sa cumpar o Honda CRV 2012 2.0 benzina. Am fost sa o vad, si pentru a verifica motorul, pe langa alte lucruri,a desfacut si capacul de ulei, asa cum spun multi, ca sa vad daca sufla. Masina afisata cu 60k km, si spre surprinderea mea, sufla aer destul de bine, aproape la fel de tare ca pe orificiul jojei. Am plecat descumpanit de acolo,crezand ca motorul are segmentii dusi. Ajuns acasa, fiind sofer de 1.6 i-dtec, am desfacut si busonul masinii mele si surpriza: sufla de zici ca acolo este teava de esapament, la busonul de alimentare cu ulei. Masina mea are 60k km, reviziile facute din 10 in 10 mii, nu consuma ulei si motorul trage ca nou. Am citit pe anumite forumuri ca asa este la Honda, e ceva normal. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi, ce sa verific, etc. Multumesc anticipat!
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 01-02-20, 20:21.

  • #2
    Nu numai la Honda este asa. La fosta masina (Avensis 1.8) am uitat sa infiletez busonul (era doar pus peste gaura) si am pornit motorul. Intr-un minut de mers la ralanti (~1600rpm) mi-a aruncat afara jumate de litru de ulei.

    Comment


    • #3
      Am inteles, mersi pt raspuns. Deci nu am nici o sansa sa verific motorul decat la un service autorizat.

      Comment


      • #4
        Originally posted by SilviuZ View Post
        Am inteles, mersi pt raspuns. Deci nu am nici o sansa sa verific motorul decat la un service autorizat.
        Important este caietul de service, desi acesta poate fi falsificat; nr de km reali se pot afla la service, teoretic. De regula motorul acesta de 2l este cam cel mai bun motor de la Honda, cel putin asa cred eu; la 60k km e ca si nou. Dar, 60k in 8 ani, mi s-ar parea cam suspect. Este posibil dar... e straniu. Oricum daca asa este e o masina de luat in consideratie.
        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

        Comment


        • #5
          Este si normal sa sufle. Este presiunea creata de pistoane, se creaza presiune si in spatele lor nu doar in camera de ardere. O parte din aceste gaze sunt preluate de valva PCV si introduse in admisie.

          https://foxbodyproject.wordpress.com...e-replacement/

          Comment


          • #6
            Am inteles, va multumesc mult pentru raspunsuri! Si eu cred ca este normal sa se faca presiune in spatele pistoanelor.
            Din ce am putut verifica, masina are km reali, insa facuti doar in oras si pe munti (momentan locuiesc in Elvetia), in concluzie ma astept ca masina sa aiba uzuri destul de mari, chiar daca este A/T. Acest fapt, dublat de un miros in habitaclu care (cred eu) provine de la infiltratii pe la trapa, m-au facut sa renunt la cumparare. Poate ca e mai bine asa, de vreo saptamana mi-a incoltit in minte ideea de a cumpara un CIVIC Type R FK2 care are in prezent niste preturi tentante, insa este destul de greu de gasit un exemplar in stare excelenta.

            Comment

            Working...
            X