Salutare.
Doresc sa sa cumpar o Honda CRV 2012 2.0 benzina. Am fost sa o vad, si pentru a verifica motorul, pe langa alte lucruri,a desfacut si capacul de ulei, asa cum spun multi, ca sa vad daca sufla. Masina afisata cu 60k km, si spre surprinderea mea, sufla aer destul de bine, aproape la fel de tare ca pe orificiul jojei. Am plecat descumpanit de acolo,crezand ca motorul are segmentii dusi. Ajuns acasa, fiind sofer de 1.6 i-dtec, am desfacut si busonul masinii mele si surpriza: sufla de zici ca acolo este teava de esapament, la busonul de alimentare cu ulei. Masina mea are 60k km, reviziile facute din 10 in 10 mii, nu consuma ulei si motorul trage ca nou. Am citit pe anumite forumuri ca asa este la Honda, e ceva normal. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi, ce sa verific, etc. Multumesc anticipat!
Doresc sa sa cumpar o Honda CRV 2012 2.0 benzina. Am fost sa o vad, si pentru a verifica motorul, pe langa alte lucruri,a desfacut si capacul de ulei, asa cum spun multi, ca sa vad daca sufla. Masina afisata cu 60k km, si spre surprinderea mea, sufla aer destul de bine, aproape la fel de tare ca pe orificiul jojei. Am plecat descumpanit de acolo,crezand ca motorul are segmentii dusi. Ajuns acasa, fiind sofer de 1.6 i-dtec, am desfacut si busonul masinii mele si surpriza: sufla de zici ca acolo este teava de esapament, la busonul de alimentare cu ulei. Masina mea are 60k km, reviziile facute din 10 in 10 mii, nu consuma ulei si motorul trage ca nou. Am citit pe anumite forumuri ca asa este la Honda, e ceva normal. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi, ce sa verific, etc. Multumesc anticipat!
Comment