Distributie CU2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Distributie CU2

    Salut. Detin honda accord cu2 , 2009, manuala si vreau sa schimb distributia pentru ca am acel sunet la prima pornire la rece(Rattle noise) si din cate am citit pe forumurile din state ca e o "rola" de la vtec(VTC Actuator). Am schimbat si vtc actuator senzor(care e in poza 1) si nu s-a rezolvat problema. Am intrat mai adanc in problema si am vazut ca e o rola(poza 2) cea care face galagia la pornire. Am cautat codul piesei care il am pe masina si e 14310-R40-A01, dar am gasit varianta inbunatatita a piesei cu codul urmator 4310-R5A-305 (1000 lei am gasit-o in tara), dar nu sunt sigur 100% ca se potriveste piesa updatata. Daca tot desfac am zis sa schimb si distributia si am primit oferta cu lant(740 lei), intinzator(577 lei) si sina ghidaj(528 lei) toate piesele oem total 1900 lei aprox. Dar am gasit si un kit INA care are in plus fata de cele mentionate in distributie OEM si cele 2 pinioane(de sus si de jos de la motor) si e la 1900 lei(fara rola de la VTC) poza 3.
    I1. Mi se potriveste piesa updatata de la VTC ACTUATOR?
    I2. Sa merg pe orininal? sau pe INA? eu personal prefer OEM
    I3. Daca iau kit-ul oem sa caut si cele 2 pinioane ce sunt in plus la kit-ul INA? Sau nu sunt necesare la schimbare?
    Piesele au fost gasite la distribuitor fara adaos comercial(toate piesele ajung in minim o saptamana in tara). De pe ce site as mai putea sa gasesc piese oem?
    Link gasit catre youtube pentru RATTLE NOISE https://www.youtube.com/watch?v=F8b5x_v8Nz4

  • #2
    1. Un service de marca (ASKO de ex) are acces la baza de date si va sti cu precizie daca piesa noua se potriveste pe masina ta. De regula exista astfel de update-uri la piese, dar uneori anumite VIN-uri sunt excluse etc.

    2. OEM fara discutie.

    3. NU stiu sa iti raspund, tot unui service Honda m-as adresa.
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

    Comment


    • #3
      eu am avut acel rattle la cw2 si a fost schimbat in garantie vtc actuator
      a continuat sa faca dupa asta zgomotul iar cei de la asko au spus initial ca nu stiu ce e (dupa ce au mai testat alte ipoteze gen alternator murdar etc.)
      tot ei au spus si ca fenomenul nu pare sa aiba vreun impact negativ in motor si ca sa il ignor (mai ales ca facea numai la rece la frig)

      vorbeste la Asko, au info si experienta cu problema
      "Ethics. That's always so inconvenient."
      Cal Lightman

      Comment


      • #4
        O sa sun la ei maine poate ma ajuta cu un sfat, desi eu sunt din Timisoara. Si am cotrobait pe toate forum-urile din state si peste tot unde am gasit chesti legate de subiect si multi utilizatori au patit ca tine, a fost piesa schimbata pe garantie si a aparut dupa un timp inapoi, si e o greseala de proiectare a piesei si au scos piesa imbunatatita special pentru problema aia si teoretic ar trebui sa se rezolve. O sa sun la Asko maine si vad ce rezolv cu ei. Si mie imi face tot la prima pornire la rece, atat. Din cate am inteles daca e sa ai probleme cu lantul, intinzatorul are un senzor si apare check-u in bord( nu am ajuns la punctul ala, era doar o paranteza). La inceput am zis ca zgomotul e din electromotor, dupa am gasit valva de vtc(care am schimbat-o deja) si acum am gasit care e defapt problema si m-am speriat la ce am citit) dar daca tie ti-au zis in service ca e ok... o sa mai trag de ea asa pana la inceputul anului si sper sa fie ok. Multumesc de sfaturi
        Ps: Am mai gasit o chestie interesanta care spunea sa lasi contactul pus 5 secunde si dupa sa pornesti masina( la uni s-a mai "remediat" problema iar la alti nu, eu sunt unul dintre cazuri cu nu))

        Comment


        • #5
          Eu la ep3 pornesc masina si o opresc imediat.apoi cand pornesc e ok. Cica rola vtc are niste camere cu ulei in ea care se golesc peste noapte si face zgomotul ala pana se umple cu ulei. La mine vara nu face.

          Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

          sigpic

          Comment


          • #6
            Am vorbit cu cei de la asko, si a spus ca nu ma poate ajuta cu compatbilitatea de piese...

            Comment


            • #7
              Cred ca stii si tu ca informatia se plateste. Ia mergi si cere-le sa faca ei operatiunea de inlocuire distributie sa vezi ce bucurosi sunt sa te ajute cu compatibilitatea. Intr-un fel e normal, asta e afacerea lor, daca ar da informatii gratis oricui, ar pierde clienti.

              Comment


              • #8
                Stiu, si fix asta mi-au zis, ca imi pot face ei operatiunea si nu imi pot da informatia. Am incercat macar...

                Comment


                • #9
                  Tinand cont ca nu e asa urgent si eu as face astfel de operatiuni doar la dealer cu piese OEM, poate iti faci un drum prin Bucuresti si rezolvi toata treaba. Am invatat in repetate randuri, pe propria piele, ca micile economii sau diverse metode mai usoare/ ieftine se platesc scump mai tarziu.
                  '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                  Comment


                  • #10
                    Pai piese oem oricum cumparam+ ca am un service de incredere unde a lucrat si tata( am facut la ei segmentare la masina anterioara mazda 6) si a fost super ok(inca e). Eu voiam sa stiu doar codurile de la piesa respectiva, dar o sa cer oferta de pret pentru distributie si valva, sa vad cat imi zic ca costa la ei(am cerut, dar nu am primit nici un raspuns, o sa mai cer o data).

                    Comment


                    • #11
                      Trebuia sa le spui ca mergi cu drag la ei sa faci operatiunea daca au service in Timisoara. Pare o marlanie din punctul meu de vedere. Sa inteleg din asta ca ASKO nu mai are clienti pe care sa i jupoaie si inceearca in fel si chip sa si faca rost. Mai incearca si la Carpati poate gasesti pe cineva mai binevoitor, sau la orice service HONDA din tara.

                      Comment


                      • #12
                        Si eu am avut/am chestia asta, am fost la Asko si prima data au incercat sa-mi explice ca e alt motor ala din USA, cu alte piese in el si m-au trimis la plimbare. Ceea ce am facut si eu la randul meu, pentru ca n-a fost singurul moment in care au calcat in strachini.

                        Pe de alta parte, asta era acum vreo 6 ani sau mai bine si masina merge fara probleme, deci nu m-as ingrijora. In mod normal daca ai un service de incredere nu e problema sa apelezi la ei, insa iti asumi probabil riscul sa cumperi piese care nu se potrivesc ocazional.
                        ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
                        Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
                        Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
                        Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

                        Comment

                        Working...
                        X