CR-V Hybrid 2019 - sunete ciudate la pornirea la rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CR-V Hybrid 2019 - sunete ciudate la pornirea la rece

    As dori sa semnalez o problema care o am de ceva timp la masina din titlu, si anume la pornirea la rece a motorului termic se aud ceva sunete/batai ciudate. Nu are ritm, e total aleatoriu.

    Problema aceasta o au si alti posesori de cr-v hybrid din Austria si Germania, insa foarte putini pana la aproape deloc au ajuns la un service pentru o constatare.

    Cica in Austria s-ar fi recunoscut ca o problema comuna si Honda ar fi trimis ceva specialist pentru o constatare mai amanuntita. Deocamdata astept ca utilizatorul respectiv sa revina cu informatii noi.

    Pe YouTube am gasit un filmulet cu un Accord Hybrid (in State, bineinteles) care avea aceleasi sunete. Tot de prin State mai zicea cineva ca a ajuns la 90k mile cu acel sunet, nu dispare, insa masina functioneaza la fel.

    Cum zicea cineva: tehnologie noua, probleme noi.

    Pun aici link-ul cu problema semnalata:
    https://youtu.be/jxDdeACia78

    Gesendet von meinem SM-G960F mit Tapatalk


  • #2
    Ooof. Si eu aud niste zgomote ciudate... Soichiro Honda rescrie conceptele fundamentale ale firmei din cavou... sunt curios daca mai ramane fraza cu "ne luam angajamentul de a livra clientilor nostri de pe toate meridianele lumii, produse de cea mai inalta calitate la preturi corecte."
    Chiar ma miram si ma intrebam ce urmeaza dupa tragedia cu uleiul diluat.
    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

    Comment


    • #3
      Asta nu este decat un nou episod rezultat din politica asta mizerabila a tuturor constructorilor de nu mai testa suficient un produs inainte de a fi comercializat si transferarea tuturor problemelor care apar in sarcina consumatorului, amagit ca are garantie si service pentru rezolvarea acestora.
      Pacat ca si Honda s-a alaturat acestui trend...


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

      Comment


      • #4
        ro861
        Senior Member
        ro861 din pacate asa este. Dar banuiesc ca relatia cu clientul in DE e mai buna si interesu e mai mare decat in ro, fata de rezolvarea unei probleme

        Comment


        • #5
          Honda s-a alaturat acestui trend pentru ca nu are incotro. Lumea auto se schimba de la zi la zi. Aliantele dintre 2, 3 sau mai multi constructori de autovehicule ii forteaza pe cei ramasi independenti sa-si reduca cheltuielile pentru a mai putea oferi pruduse la preturi ieftine, asa cum o fac cei din aliante, care, pot imparti costuri cu piese, conceptii, know-how, etc. Era de la sine inteles ca Honda va ajunge un constructor sub-mediocru intr-un timp extrem de scurt. Din pacate, globalizarea este un regres.

          Comment


          • #6
            Ma apropii de 10k si nu am auzit niimic de genul asta. E adevarat ca nu ma dau jos din ea dupa ce o pornesc ci stau inauntru... dar tot nu aud nimic. Daca trag linie cel mai tare ma enerveaza ca nu am acces la android play dar ha... nici pe televizorul Panasonic nu am app-ul de HBOGO pentru ca sunt in lupte...

            Comment


            • #7
              bflorian
              Member
              bflorian daca stai la semafor in primele 2-3 minute, cu radioul oprit, ar trebui sa auzi si din masina. Pe urma dispare sunetul.

              Din moment ce nu toate fac asa, ma gandesc ca e o anomalie, another mystery a la Honda (gen cum era trepidatul pe timp de iarna la Civic).

              Deocamdata nu ma impacientez, nici nu sunt dezamagit, nici nu vreau sa ii defaimez, nici sa ii tarai prin noroi (la marca Honda ma refer) si nu regret alegerea.

              E foarte probabil sa fie o problema comuna la care o sa i se gaseasca rezolvarea in curand ... sau poate ca nu. Daca nu s-ar gasi, atunci as fi dezamagit, asa peste 1-2 ani.

              Mai am si alte probleme cu el dar nu tin de acest topic.

              Cred ca o sa imi fac o programare in curand si fac prima revizie mai repede, poate mai primesc ceva raspunsuri de la Honda. Desi nu imi fac mari sperante, cei care au pasit pragul pentru prima revizie cu hybrid-ul nu cred ca au fost prea multi, insa imi pun sperante in mecanicul japonez, care pare priceput.





              Gesendet von meinem SM-G960F mit Tapatalk


              Comment


              • #8
                Mecanic japonez? Unde?
                '10 Honda Insight 1.3 IMA Hybrid, Nighthawk Black

                Comment


                • #9
                  Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                  Mecanic japonez? Unde?
                  Domnul scarr este in Germania.
                  Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                  Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                  Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                    Mecanic japonez? Unde?
                    E un dealer Honda in Stuttgart, unde lucreaza un mecanic japonez

                    In fine, o sa vad in primul rand ce parere au ei despre treaba aceasta.

                    Comment


                    • #11
                      Un partener Honda (din de) a primit sarcina (direct de la Honda, din productie) de a citi si verifica anumite valori + screenshot-uri la anumite grafice in timpul pornirii la rece si sa trimita datele la fabrica pentru interpretare.
                      Informatia este de la un posesor de CR-V Hybrid din de.

                      Comment


                      • #12
                        Acum ca a venit iarna ii dau pornirea din telecomanda. Aka stau afara cand porneste. Parca aud un soi de trepidatie mai vanjoasa dar nu este aritmica... Dar ma gandesc ca fiind mai frig poate se straduieste mai tare motorul la inceput. La minusuri ii dau totusi cotiera si spatiul de depozitare aferent care sunt mai dificil de folosit comparativ cu generatia III pe care am avut-o anterior.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by bflorian View Post
                          Acum ca a venit iarna ii dau pornirea din telecomanda. Aka stau afara cand porneste. Parca aud un soi de trepidatie mai vanjoasa dar nu este aritmica... Dar ma gandesc ca fiind mai frig poate se straduieste mai tare motorul la inceput. La minusuri ii dau totusi cotiera si spatiul de depozitare aferent care sunt mai dificil de folosit comparativ cu generatia III pe care am avut-o anterior.
                          E standard optiunea de a porni din telecomanda? Si cum se face?
                          Iar legat de sunet, ciudat, dar azi nu a mai facut. Honda si misterele lor.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by scarr View Post

                            E standard optiunea de a porni din telecomanda? Si cum se face?
                            Iar legat de sunet, ciudat, dar azi nu a mai facut. Honda si misterele lor.
                            Nu e standard. Am pornirea pe telecomanda alarmei. In SUA am inteles ca e pe telecomanda masinii dar nu si in Europa.

                            Comment


                            • #15
                              NHTSA este in SUA o institutie ce tine de Ministerul Transporturilor (din cate am citit) si se ocupa, printre altele, cu inregistrarea plangerilor, recall-urilor si a investigatiilor pentru diferite modele de masini, intocmind tot felul de rapoarte ce tin in mare parte de siguranta.

                              Legat de problema cu sunetele ciudate la pornirea la rece exista cateva rapoarte de service:
                              https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/20...98906-5233.pdf
                              https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/20...87883-2280.pdf
                              https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/20...88283-2280.pdf

                              Mai multe informatii despre CR-V 2019: https://www.nhtsa.gov/vehicle/2019/HONDA/CR-V/SUV/FWD

                              Comment

                              Working...
                              X