Consum ulei neobisnuit Honda Civic 1.8 i-VTEC 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Redeschid acest topic, in caz ca cineva are totusi o solutie.

    Sunt in aceeasi situatie. Civic 5D 1.8 2012, mananca ulei. Mult. Adica 1L/1000km sau chiar mai mult, depinde de cum merg cred.
    Are 128k km si face asta de cand am luat-o pe la 114k

    Am incercat urmatoarele:
    * Schimbat ulei cu 5w30, de 3 ori, 3 producatori (Motul, Liqui Moly, Ravenol). Nu a ajutat
    * Schimbat valva PCV. Nu a ajutat (cea de dinainte parea oricum sa mearga perfect), si nu era nici foarte imbacsita
    * desfacut galeriile, furtune, etc, si totul este curat. Adica nu sunt depuneri de calamina, nu sunt scurgeri nicaieri

    In acest moment nu stiu ce as mai putea sa fac decat sa desfac motorul, ceea ce as vrea sa evit, fiind Honda si nefiind recomandat sa te bagi in el.

    A reusit cineva sa identifice alte posibile cauze? Ma ingrijoreaza faptul ca nu are nici un simptom ca mananca ulei, decat ca il mananca. Adica nefiind urme de scurgere si nici depuneri, nu imi explic ce se intampla.
    hexer
    Junior Member
    Last edited by hexer; 07-11-19, 11:44. Reason: cati km are

    Comment


    • #17
      Cred ca este o situatie destul de neplacuta, dar trebuie sa o abordezi cu calm, zic eu.
      Cel mai bine e sa incerci sa o iei prin eliminare, pana sa ajungi la solutia radicala de a te gandi sa desfaci motorul,

      De exemplu:
      Vezi daca sunt cumva scurgeri, chiar mici, sau daca intra uleiul in lichidul de racire. Garnituri, (chiulasa), oringuri, etc.
      Apoi, vezi ce se poate identifica in gazele de ardere, daca se "mananca" in procesul de ardere. Vizual sau printr-o diagnoza computerizata
      Utilizeaza numai uleiul recomandat de producator.
      Eventual incearca un tratament cu aditiv cu teflon sau similar.

      Succes si iti tin pumnii...!
      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

      Comment


      • #18
        Pe la Asko ati inceecat ?
        '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

        Comment


        • #19
          Si eu am aceeasi problema, consum de ulei destul de mare la civicul meu 1.8 productie 2012 (momentan sunt la 1L/2500 km, ulei 5w30 original Honda). Am postat deja asta la mine pe tread, dar o sa mut discutia aici. Se pare ca ceva afecteaza in special modelele produse in 2012. Cautand mai multe informatii am gasit asta pe un forum din Anglia:

          https://www.civinfo.com/forum/engine...n-problem.html

          In pare parte cam asta e ideea:

          Pistoanele utilizate la inceput pe unele motoare din generatia 2012 (se pare ca sunt in jur de 35.000 de masini) au niste specificatii mai "usoare"
          "I also struggled with excessive oil consumption in my Civic. Five months ago I replaced the pistons and rings, which solved the problem for now. A surprising discovery was the non-standard pistons marked "R3A" with very thin rings (1.0x0.8x1.5 mm). According to the catalog, there should be "R1A" pistons in my engine, while the rings should be 1.2x1.2x2.0 mm thick." Click image for larger version  Name:	R18Z4 pistons.JPG Views:	2 Size:	46.6 KB ID:	864471

          Si asta a fost in cazul unuia dintre ei rezolvarea:
          "I have replaced faulty R3A pistons with used R1A (from the Civic produced in 2016). Instead of original rings for R1A I have used TPR 32402 replacements. After the repair, the engine stopped consuming oil. By now I have traveled almost 15,000 km with new pistons."

          Aici este un reportaj facut de un canal de motornews din Polonia, la minutul 04:00 sunt ceva raspunsuri de la (banuiesc) ceva dealer de pe acolo:

          Click image for larger version  Name:	Honda_Youtube.JPG Views:	1 Size:	44.5 KB ID:	864472


          Am scris si eu la importator si mi-au bagat aceeasi pastila cu "consumul e normal cu un asemenea motor, si in carte scrie ca poate sa consume pana la 1L/1000km". I-am intrebat daca ei ar reusi sa vanda macar o singura masina de noua si sa le spuna clientilor "trebuie sa completati 10L de ulei intre revizii". Sa vad eu cine le-ar mai cumpara masina. La intrebarea daca exista diferenta constructiva pe parte de pistoane/segmenti intre modelele 2012-2013 nu am primit raspuns.
          Problema seamana izbitor de mult cu cea intalnita pe motoarele TSI din grupul VAG. Iar acolo au fost construite milioane de motoare cu segmenti subtiri care cedau in timp. Din cate stiu VW nu a recunoscut niciodata problema asta oficial. Ceea ce ma face sa cred ca nici Honda nu va misca nici un deget. Ma astept ca numarul utilizatorilor afectati sa creasca tot mai mult. Problema incepe sa apara dupa ce masina trece de 60-70.000km.
          Ar fi interesant daca am putea sa centralizam cat mai multe cazuri din acestea. O lista cu VIN, km, anul si luna productiei, cand a inceput si cat consuma acum. Forumul asta din pacate mi se pare ca are tot mai putini membri activi si nu are vizibilitate prea multa. Poate o idee mai buna ar fi un grup pe facebook, sau pe alt canal mai vizibil.
          Eu am de gand sa dau in judecata Honda dupa ce voi repara masina.
          BV26CAT
          Senior Member
          Last edited by BV26CAT; 09-11-19, 08:24.

          Comment


          • #20
            Postul lui BV26CAT m-a facut sa desfac motorul, exasperat de consumul mare de ulei si convins ca daca nu il desfac acum, mai tarziu voi regreta si poate nu o sa mai am ce sa ii fac. Am gasit pistoane R3A in el pe care le voi inlocui. Atasez si cateva poze.

            Comment


            • #21
              Postul lui BV26CAT m-a facut sa desfac motorul, exasperat de consumul mare de ulei si convins ca daca nu il desfac acum, mai tarziu voi regreta si poate nu o sa mai am ce sa ii fac. Am gasit pistoane R3A in el pe care le voi inlocui. Atasez si cateva poze.

              Comment


              • #22
                Nu ma pricep la motoare, īnsa am văzut un clip de-al lui Scotty Kilmer, care zicea ca si valva PCV poate fi cauza unui consum exagerat de ulei.

                https://youtu.be/1Z4yek9oTfE

                Sent from my SM-G955F using Tapatalk

                L.E. - acu vad ca s-a mentionat valva PCV, scuze.
                DarthMaul40
                Senior Member
                Last edited by DarthMaul40; 12-12-19, 15:13.

                Comment


                • #23
                  Nu poate ajunge la asemenea valori din valva PCV. Dar da, conteaza si ea la consumul de ulei.

                  LE:
                  leem_pid
                  Junior Member
                  leem_pid Sa il si cureti foarte bine ca are depuneri destul de serioase. Si neaparat verifica si cuzinetii si etansarea supapelor.
                  '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by leem_pid View Post
                    Postul lui BV26CAT m-a facut sa desfac motorul, exasperat de consumul mare de ulei si convins ca daca nu il desfac acum, mai tarziu voi regreta si poate nu o sa mai am ce sa ii fac. Am gasit pistoane R3A in el pe care le voi inlocui. Atasez si cateva poze.
                    Vei schimba cu pistoane R1A? Ai gasit oem?

                    Comment


                    • #25
                      Las si eu asta aici, poate va foloseste la reparatia motorului:

                      https://hondafan.ro/forum/forum/aria...157#post683157

                      din postul lui BV26CAT rezulta ca doar la segmenti e problema:

                      A surprising discovery was the non-standard pistons marked "R3A" with very thin rings (1.0x0.8x1.5 mm). According to the catalog, there should be "R1A" pistons in my engine, while the rings should be 1.2x1.2x2.0 mm thick."
                      InjectoR
                      Senior Member
                      Last edited by InjectoR; 01-01-20, 01:07.
                      Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                      … Jazz do it ...

                      Comment


                      • #26
                        In 2 zile este gata masina curatat tot, pistoane R1A noi OEM (R3A nu se mai gasesc in catalog nici sa vrei sa le cumperi). Va anunt cum merge. Pana atunci pun cateva poze cu felul in care arata motorul dupa curatare, pus pistoane si segmenti noi, schimbat simeringuri supape, frezat supape.

                        Comment


                        • #27
                          Meserieeeee ! Frumos arata toate curate !

                          Comment


                          • #28
                            Bravo! Unde ai facut lucrarea?
                            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                            Comment


                            • #29
                              Carpati Motor in Bucuresti

                              Comment


                              • #30
                                Salut! Cat a costat operatia pe cord deschis

                                Comment

                                Working...
                                X