Maintenance Minder - Depasire distanta avertizata

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maintenance Minder - Depasire distanta avertizata

    Salutare all,

    Am rugamintea sa ma ajutati cu o informatie:
    Ar trebui sa plec astazi intr-un tur mai prelungit in urmatoarele doua saptamani care ar insemna in jur de 1500 km.
    Problema este ca mi s-a aprins acum doua zile Maintenance Minder-ul ca mai am... 1500 km pana la schimbul de ulei.
    Fiind sarbatori & stuff, evident ca nu am avut cum sa fac o programare.
    Intrebarea mea este: ce consecinte din punct de vedere garantie pentru masina sunt daca depasesc intervalul cu 1-200 km maxim.

    Multumesc anticipat de raspunsuri.
    I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

    https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

  • #2
    Eu l-am depasit cu 500 km aproximativ si nu a fost nicio problema. Revizie facuta la Asko.

    Comment


    • #3
      Ar trebui sa conteze ce spune in cartea de service nu ce apare pe afisaj, cred.
      Asta inseamna 20k in conditii normale si 10k in conditii grele, atunci se schimba uleiul.
      Eu nu as depasi 20k totusi... uleiul il puteti schimba, cam cu aceleasi costuri, la orice reprezentanta din Europa.
      CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

      Comment


      • #4
        Originally posted by cerevelu View Post
        Ar trebui sa conteze ce spune in cartea de service nu ce apare pe afisaj, cred.
        Din ce imi amintesc, in carte zice ca schimbul se face la termenul prestabilit SAU cand atentioneaza senzorul...

        Comment


        • #5
          Mii de scuze... si cati KM aveti acum? Ce ma mira, de unde stie computerul ca sunt conditii grele sau standard de utilizare... cine stie... ma rog, or fi niste parametri si deduce... interesant.
          CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

          Comment


          • #6
            Pai in functie de conditiile zilnice de exploatare (distante parcurse, temperaturi, regim turatie, numar porniri, etc) el calculeaza cat mai poate fi folosit uleiul, plecand de la o valoare ideala, 20.000km.
            Wydarr : 1500 km de pe Maintenance Minder nu cred ca-ti vor ajunge sa faci efectiv 1500 km.
            Din ce am mai citit, pentru cateva sute de km depasire nu ar fi problema. Eu totusi as incerca sa schimb uleiul si filtrul de ulei la o reprezentanta Honda de printr-un oras pe unde treci. Asta ca sa stau eu linistit ca motorul are ulei proaspat la drum intins si nu unul spre sfarsitul vietii.

            Comment


            • #7
              Salutare și mulțumesc de mesaje.

              M-am mai linistit un pic, avand in vedere ca am facut aseara prima etapa de 233 km si pe contor mi-a scazut doar cu 50.
              Este la fel de adevarat ca ultimii 2-3000 de km, raportul Bucuresti vs. drumuri intinse a fost ceva de genul 80:20 si atunci el calcula estimatul de uzura ca si cum kilometri ramasi i-as fi facut in aceleasi conditii.
              Partea tare este ca in momentul in care s-a schimbat regimul, s-a ajustat si estimatul, deci ar trebui sa fie OK restul drumului.
              Referitor la intervalul dintre schimburi, cu tot cu ce a ramas la contor, estimez in jur de de 8500 km de la schimbul anterior, ceea ce este acceptabil, la bestiutza de motor, la regimul de functionare si la faptul ca mie imi place sa merg destul de turat cu motorul.
              Nu in ultimul rand, avand in vedere ca imi afiseaza codul "B" pe Maintenance Minder, care inseamna ulei, filtru, placutze, etc., prefer sa fac astea la Asko Chiajna.
              Pana atunci, mai putin turbo pe drumurile patriei.
              I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

              https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

              Comment


              • #8
                Dupa cum zici ca scade, ar trebui sa fii ok. Da, el ia in calcul regimul anterior si daca ai bagat mult Bucuresti pana acum, o sa scada lent la drum intins, deci ar trebui sa fii ok. Si cum ai zis, mai putin turbo, doar ca sa stai linitit.
                Drumuri bune sa ai!

                Comment


                • #9
                  Ca si update, am revenit acasa, mai am 400 km pe Maintenance Minder si am ajuns la 11200 km cu automasina. Phew.
                  Marti la 10, Asko Chiajna here I come.

                  Multumesc tuturor de sprijin si sfaturi si pareri
                  I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                  https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                  Comment


                  • #10
                    Am facut schimbul de ulei si filtru la aprox. 9800 km (in jur de 19 Dec, mi-e lene sa verific exact), la Type-R FK8. Service minder-ul m-a atentionat pe la 8500 km, cand imi spunea ca mai pot face 1500 km. Eram in Bucuresti. Am ajuns in Constanta si service minder-ul arata tot 1500 km. Am mai scris informatiile astea pe undeva, cifrele sunt pe acolo +-500 km, nu mai retin (mi-e urat sa ma uit in urma pe unde am mai postat). Teoretic, ulei + filtru, intra 5.4 L. Initial au fost pusi cca 5.2 L (verificat pe joja era ok). In timpul unui drum in afara, pe autostrada, mi s-a aprins martorul presiune scazuta ulei; asta la vreo 8-9 zile dupa schimb, fiind primul drum in afara orasului. Am completat 100 ml (pe joja tot ok), m-am mai invartit prin oras, nimic wow, apoi la urmatorul drum in afara mi s-a aprins iar (joja ok) si am mai completat 100 ml. In total, 5.2 dupa schimbul de ulei si filtru + cei 200 ml adaugati de mine inseamna exact 5.4 L, cat ar fi normal. Astazi, la un nou drum in afara, dupa o saptamana de invartit doar prin oras, mi se aprinde iar martorul de presiune scazuta. Ajung la destinatie (aprox. 40 km) si inainte sa plec spre casa joja e ok si nu completez. In timpul drumului spre casa (50 km) totul e ok, nu se mai aprinde. Nu am mers chiar forjat azi. Uleiul folosit a fost Honda 0W20. Service minder-ul a fost resetat la schimb si s-a calibrat in aprox. 1000 km, iar acum arata vreo 9000 km. Initial arata doar liniute. Pare calibrat ok, din moment ce regimul de utilizare e oras:afara, 70:30, in ultimul timp sau chiar mai mult in oras si pe distante relativ scurte, Constanta nefiind chiar un oras mare (drumuri de 15-20 min, max 10 km).
                    Inainte de primul schimb de ulei si filtru nu s-a aprins niciodata acest senzor, chiar si in conditiile in care am facut in jur de 100 km pe circuit.
                    Last edited by Sheva_C; 19-01-19, 23:57.
                    '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                    '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                    Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                    "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                    Comment


                    • #11
                      Rog un moderator daca se poate sterge postul meu (#10). Nu cred ca-si are rostul si aici. Multumesc.
                      '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                      '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                      Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                      "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                      Comment

                      Working...
                      X