Sunet motor 1.5 turbo 2017

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunet motor 1.5 turbo 2017

    Salutare,

    In seara asta am pornit motorul si am auzit sunetul din filmare de mai jos. Daca nu ar fi fost seara si daca motorul nu era semi cald, probabil ca nu il auzeam.
    Sunetul pe care eu il suspectez este cel mai gros/cloncanit/bataie (nu tacanitul ascutit). L-am mai auzit de cateva ori.
    Pare sa se auda din partea stanga de sub motor. Mai pregnant semi cald, mai difuz la cald.

    Voi ce pare aveti?

    https://drive.google.com/file/d/1-UL...ew?usp=sharing

  • #2
    Knocking? Ce benzina ai pus?

    Comment


    • #3
      Rompetrol 95.

      Comment


      • #4
        Incearca sa treci pe 98/100 si vezi daca mai face.

        Comment


        • #5
          Mai am niste filmari mai din timp...aparent bataia aia a cam fost pe acolo tot timpul. dar acum pare mai pregnanta. O sa bag din nou 98 si vad cum se aude. Dar sa fie asa de puternic sunetul de autoaprindere?


          Pentru referinta un film mai vechi:

          https://drive.google.com/file/d/1Y-g...ew?usp=sharing

          Comment


          • #6
            La filmul vechi nu remarc nimic aiurea ca si sunet... E zgomot de motor cu injectie directa, asa suna si la mine, asa suna si la un coleg de-al meu care are varianta Sport... Intr-adevar, la filmuletul asta nou, parca nu suna ok... Fa-i un plin cu benzina premium si cu prima ocazie cand ai de iesit din oras, condu-o ceva mai turat decat de obicei si vezi dupa aia cum se comporta.

            Comment


            • #7
              O sa ii bag niste benzina 98, desi nu cred ca rezolva (eu bag cam 1 plin de 98 la fiecare 2 de 95). Deasemenea, schimb foarte rar sub 3000 rpm si pana la 4000 vede zilnic (nu pot sa ma abtin).
              Desi o turez, asta nu inseamna ca rup acceleratia in 2,; rar trec de jumatatea boost-ului (din meniul de pe bord). Suspectez o rola/ceva pe acolo nefixat f bine pt ca sunetul nici nu pare foarte ritmic si daca ar fi fost ceva pe la pistoane/biele/etc, ma gandesc ca pana la 22.000 km cat am acum aveam alte semnale (ulei/fum/temperatura crescuta/intensitate crescuta a sunetului/etc).

              Le-am trimis si celor de la honda filmuletul, astept sa vad ce zic.

              Sunetul l-am inregistrat cu telefonul sub masina/scut (daca deschizi capota se cam pierde printre celelalte "instrumente").

              Comment


              • #8
                Si eu ma apropii de 22000 km
                Despre zgomot, da, asta as face si eu, i-as pune la treaba pe cei de la service. De aia avem garantie....

                Comment


                • #9
                  Bunn.... Am fost la Honda, au ascultat motorul; am ascultat impreuna cu ei o alta masina ( 9k km) => zgomot specific. ))

                  Multumesc frumos si cred ca putem sa parcam topicul.

                  Comment


                  • #10
                    Am o intrebare: de ce băgați 95 īn mașina turbo?
                    CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                    Comment


                    • #11
                      Si eu tot 95 de la mol bag. Cu cea de 98 am facut 300 km cu un plin...consum 12.5 in oras, enorm. La plinul de azi am revenit la 95. Ca sunet nu am obseevat nicio diferenta. Si in carte la fel scrie: minim 95 sau superior.
                      Last edited by alexme24; 07-11-18, 00:45.

                      Comment


                      • #12
                        Eu am bagat doar OMV 100 de la primul plin, asta bagam si la fosta masina. Consumul nu e penalizat de asta, daca ar consuma mai putin as crede ca e stricata.

                        Comment


                        • #13
                          Și eu tot OMV 100 sau superioara din alte tari am băgat de cānd am mașină.N-are rost să mă complic pentru cāțiva lei/plin.Sunt extrem de mulțumit de consum,chiar foarte aproape de un diesel.Benzina,rodajul făcut corect și respectarea reviziilor duc la buna funcționare a oricărei mașini.Opinia mea.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dantt View Post
                            Și eu tot OMV 100 sau superioara din alte tari am băgat de cānd am mașină.N-are rost să mă complic pentru cāțiva lei/plin.Sunt extrem de mulțumit de consum,chiar foarte aproape de un diesel.Benzina,rodajul făcut corect și respectarea reviziilor duc la buna funcționare a oricărei mașini.Opinia mea.
                            nici nu se pune problema de chitrosenie. E o dif doar de 20 de lei intre plinuri. Doar ca daca scrie in carte si de 95, nu o face rau motorului. Voi incerca si eu omv100 sa vad diferenta.
                            Last edited by alexme24; 07-11-18, 09:31.

                            Comment


                            • #15
                              Nici nu m-am gāndit la chitrosenie.Insa,sa fim serioși,la ce calitate a benzinei/motorinei e pe la noi,eu unul nu-mi permit sa cobor mai jos de OMV 100 sau similare.Am văzut diferență perceptibilă cert,nu placebo, in comportamentul motorului cānd am alimentat de la benzinarii Aral sau Shell din Germania fata de OMV 100 de la noi in favoarea celor 2.Si am alimentat tot cu din alea cu C.O. mare.I alta ordine de idei,motorul este foarte ok,īnsă are 2 principii de funcționare pentru care nu merita sa faci nici cel mai mic rabat-injectie directa de benzina si turbo.

                              Comment

                              Working...
                              X