A crescut nivelul uleiului in baie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A crescut nivelul uleiului in baie

    Salut,

    Zilele trecute am observat ca a crescut nivelul uleiului in baie. Cam cu jumate de centimetru.
    Masina este un CR-V 2.2 diesel din 2008 cu DPF.
    S-a mai intalnit careva cu problema asta ? La mine in zona sunt foarte slabe sanse sa ajung la un service Honda.
    Mersi.

  • #2
    Cum adica a crescut?! Singur? Nu ai completat tu prea mult din greseala (adica ai masurat nivelul la cald si era de fapt mai mult ulei in baie)? Sau ti-au pus la ultima revizie mai mult?

    Stii sigur ca aveai nivel corect, masurat la rece, dimineata anaterior si fara sa adaugi/ schimbi ceva, la un anumite interval de timp e mai mult?
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

    Comment


    • #3
      Stiu sigur ca a crescut. Prima data am depistat problema in urma cu aprox 1 luna. Am mai scos putin ulei din baie astfel incat sa fie la nivel si in urma cu o saptamana am masurat iar si am vazut ca iar a crescut putin. Masurarile le-am facut la rece sau dupa 20-30 min de la oprirea motorului.
      Am inteles de la un mecanic ca problema ar putea fi de la DPF (dar l-am verificat in urma cu o luna si isi face OK regenerarile) sau de la ceva garnituri uzate.
      Ati mai patit careva ? Ce ar trebui sa verific la service ?

      Am uitat sa mentionez: am verificat nivelul la lichid servo si antigel si nu a scazut deloc. Ma gandesc ca doar motorina poate sa fi patruns cumva in baie.

      Comment


      • #4
        Prin 2014 am fost chemat la Asko cu Accordul i-dtec pt schimb gratuit de ulei si filtru + update soft, deoarece s-a constatat ca in urma regenerarii DPF, o cantitate de motorina patrundea in baia de ulei!
        Atunci a fost actiune de service!
        ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

        Comment


        • #5
          Cresterea nivelului de ulei in baie se datoreaza filtrului de particule. Cu cat regenerarile sunt mai dese si lungi cu atat nivelul de ulei creste mai rapid prin contaminare cu motorina din postinjectie. Daca nivelul creste mai mult de 1 cm trebuie sa schimbati urgent uleiul si filtrul de ulei. Un ulei diluat nu face bine motorului si turbosuflantei.
          Te intregi de ce creste tocmai acum? Simplu. Filtrul de particule este un consumbil cu o durata de viata cuprinsa intre 150.000-180.000km. Aceasta durata poate scade daca masina este utilizata frecvent doar in mediul urban. Daca filtrul de particule a ajuns la refuz cu cenusa, frecventa regenerarilor creste. La fel si durata lor. Acesta este motivul pentru care creste nivelul de motorina din ulei.

          La motorizarile 2.2 iDTEC 150cp au avut multe probleme cu dilutia uleiul. Filtrul de particule are dimensiuni mici si valoarea de cenusa la care intra in limp motorul este setata la 28mg. Multi clienti s-au plans ca masinile intra foarte repede in limp mode si nu mai pot circula cu ele decat dupa o regenerare fortata in service. Din acest motiv s-au facut multe buletine de service care au dus la numeroase update-uri.
          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

          Comment


          • #6
            Offtopic: Doc, eu am fost la un singur update. In 90k km nu a intrat niciodata in limp mode. Si din ce am inteles de la actualul proprietar, masina merge impecabil si are vreo 180k km acum.
            ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

            Comment

            Working...
            X