Probleme cu motorul H22A

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu motorul H22A

    Sunt din craiova. daca stiti vreun mecanic bun care se pricepe bine la motoare sau care a mai umblat in motoare de honda va rog lasati iun nr de tel. ieri am luat masina de la service dupa ce i-am schimbat garnitura de chiuloasa si azi am vazut cum dadea apa pe la galeria de evacuare si chiuloasa. deci toata munca a fost in zadar
    Last edited by hondatu; 02-04-10, 19:48.

  • #2
    YouTube - ce bate?1.m4v
    YouTube - ce bate?2.m4v
    YouTube - ce bate?3.m4v
    dativa si voi parerea.dupa ce am filmat a inceput sa bata mai rau,ff rau.

    Comment


    • #3
      Din ce parte vine bataia? Cine a dat chiuloasa jos si de ce? Daca curge apa inseamna ca garnitura de chiuloas nu a fost asezata bine sau chiuloasa nu este plana. Verifica uleiul si vezi daca e apa in el.

      Si daca o mai accelerezi blana ma tem ca iti cumperi alta, daca nu deja trebuie

      Comment


      • #4
        Originally posted by yulasinio View Post
        Din ce parte vine bataia? Cine a dat chiuloasa jos si de ce? Daca curge apa inseamna ca garnitura de chiuloas nu a fost asezata bine sau chiuloasa nu este plana. Verifica uleiul si vezi daca e apa in el.

        Si daca o mai accelerezi blana ma tem ca iti cumperi alta, daca nu deja trebuie
        bataia vine de sus de la chiuloasa,am schimbat garnitura ca imi baga apa in ulei,in ulei nu am apa.cand au terminat masina nu batea nimik cand am pornito,dupa o jumate de ora a inceput sa bata si azi e a doua zi de cand e masina la mine si nu am mers cu ea mai mult de 20 de km(doar in probe).cand a inceput sa bata inainte sa plec cu ea mecanicul a zis ca e un piston(boltul) si sa accentuat din ce in ce mai rau.in filmare am scos prima fise de la bujie si parca nu mai batea asa rau.sa fie pistonul?sa nu fi strans ei ceva bine pe acolo?eu i-am dat ieri capacul la chiuloasa jos sa vad daca sant axele stranse bine sau poate o fi ceva pe acolo,dar ieri nu batea ca azi

        Comment


        • #5
          Originally posted by makef22b View Post
          bataia vine de sus de la chiuloasa,am schimbat garnitura ca imi baga apa in ulei,in ulei nu am apa.cand au terminat masina nu batea nimik cand am pornito,dupa o jumate de ora a inceput sa bata si azi e a doua zi de cand e masina la mine si nu am mers cu ea mai mult de 20 de km(doar in probe).cand a inceput sa bata inainte sa plec cu ea mecanicul a zis ca e un piston(boltul) si sa accentuat din ce in ce mai rau.in filmare am scos prima fise de la bujie si parca nu mai batea asa rau.sa fie pistonul?sa nu fi strans ei ceva bine pe acolo?eu i-am dat ieri capacul la chiuloasa jos sa vad daca sant axele stranse bine sau poate o fi ceva pe acolo,dar ieri nu batea ca azi
          Daca se amesteca apa cu uleiul a fost garnitura de chiuloasa arsa si nu e un semn bun mai ales ca sunt facute din metal si se ard mai greu ca cele normale. Asta a insemna ca motorul a fost incalzit foarte tare, de aceea te mai intreb odata daca au verificat chiuloasa inainte sa o puna inapoi.
          Boltul din piston nu incepe sa bata din senin si nu ar avea de ce daca nu s-a umblat la el
          Ai incercat sa invarti motorul la mana sa vezi daca auzi ceva? Scoate toate bujiile afara si pe la roata din dreapta vezi fulia de la motor, baga o cheie pe acolo si invartel invers ceaselor de ceasornic (ca si cand ai vrea sa desfaci surubul) Vezi daca simti la mana cand invarti motorul daca "agata" cumva, un stetioscop auto e foarte bun in a localiza zona de unde provine bataia.

          Comment


          • #6
            suna a bolt , ..... nu stiu daca a umblat cineva la bolt ,si cred ca bataia e consecinta la lipsa de ungere din cauza chiulasei duse.....

            Comment


            • #7
              m-am hotarat sa o desfac singur.azi am dat evacuarea jos,trebuie sa mai baia de ulei jos dar trebuie sa fac rost de o tubulara de 10 subtire si lunga pt ca nu pot sa desfac 2 suruburi.m-am uitat la ulei si are urme de pilitura(span) in el.chiuloasa nu vreau sa o dau jos pana nu dau baia de ulei jos sa vad ce e acolo.cand i-am zis la mecanic ca imi dadea apa intre chiuloasa si evacuare a zis ca vrea sa vina sa mai stranga chiuloasa inca o data.el cand sa uitat la chiuloasa a zis ca nu e ovalizata.

              Comment


              • #8
                Ma gandesc ca nici prezoanele nu au fost schimbate cand a fost pusa chiuloasa inapoi iar pilitura aia in ulei nu suna a bine deloc

                Comment


                • #9
                  Originally posted by yulasinio View Post
                  Ma gandesc ca nici prezoanele nu au fost schimbate cand a fost pusa chiuloasa inapoi iar pilitura aia in ulei nu suna a bine deloc
                  nu au fost schimbate prezoanele.da stiu ca nu e bine deloc cu pilitura.azi nu cred ca mai apuc sa dau baia jos,dar poimaine sigur o dau jos.astept un prieten sami aduca o tubulara.

                  Comment


                  • #10
                    pilitura .... pfff nasol ....

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Toyboy View Post
                      pilitura .... pfff nasol ....
                      ce poate fi?

                      Comment


                      • #12
                        ma gandesc si la cuzineti ... dar "bataia" nu e constanta pe toata plaja de turatii ...
                        Touge is what we live for

                        Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Vali_lj View Post
                          ma gandesc si la cuzineti ... dar "bataia" nu e constanta pe toata plaja de turatii ...
                          Si eu m-am gandit la aia cand am auzit de pilitura dar de unde bataia. Oricum nu e in regula si daca as fi eu m-as duce la "mecanicul" ala sa-mi repare masina pe banii lui.
                          Cred ca va trebui un full rebuild

                          Comment


                          • #14
                            pilitura fara bataie , pot fi segmenti
                            pilitura cu bataie , cuzineti 100%

                            da baia de ulei jos , desfa capul bielei si vezi cum prezinta cuzinetii

                            Comment


                            • #15
                              Nu pot sa-mi dau seama ce sa intamplat.prima oara cand am pornitu nu a avut deloc bataie.cand am vrut sa plec cu ea de la service am sesizat bataia,dar nu se auzea ff tare,am mers cu ea 20 de km cam asa si a inceput sa bata din ce in ce mai rau in ziua in care am filmat atunci cand am turato a inceput sa bata rau si incepuse sa se auda si un frecat ff puternic de fapt era un harscait si batea ff rau si la relanti.cred ca am gresit ff mult ca am mai fortato. Trebuia desfacut de atunci de cand am sisizat bataia prima data.n u stiu ce poate fi dar e ff grav maine o sa aflu cu siguranta ce bate. Am vb si cu un mecanic sa o fac la mine acas,mi la recomandat un prieten ca fiind ff bun si eu ma pricep cat de cat dar sant unele chesti care ma depasesc, dar prefer sa mi le demontez singur si sa le montez tot singur usurel dar bine.eu nu vreau decat sami stranga chiuloasa Si sa vada vibrochenul si restul pieselor. Ca distributia si restul mi le montez eu. Partea nasoala e ca nici bani nu mai am ca am bagat vreo 15 milioane poate mai mult si tot cu o masina faramata m-am alesdar am zis ca tot nu ma las pana nu fac motorul ala sa zbarnaie)am acas pe pc manualul de reparatie care ma ajuta ff mult.multumesc la toti pt sfaturile date.Scuze daca am facut greseli la scris dar am postat de pe telefon.

                              Comment

                              Working...
                              X