Ce tip de fise si bujii sa aleg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce tip de fise si bujii sa aleg?

    urmeaza sa refac in mare parte motorul de civic ma refer la distributie , bujii , fise , filtre ulei , semerig axe , si mai multe . Pana la bujii si fise am ales/cumparat cam tot ce trebuie , la fise chiar nu am nici o idee am vazut ca sunt de diferite grosimi gen 8mm, 8,5 sau 10,2 din ce am aflat iar la bujii trebuie sa ma decid daca pun NGK-urile iridiumIX sau sa aleg altceva si aici astept pareri din partea voasta
    la fise am gasit ceva branduri : NKG ( blue), Accel ( yellow) ,MSD,OBX etc
    PanterA
    Senior Member
    Last edited by PanterA; 15-11-09, 09:44.
    Touge is what we live for

    Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

  • #2
    poti merge linistit pe mana NGK IridiumIX si NGK blue wires , acum depinde de buget

    Comment


    • #3
      grosime..?? presupun ca asta conteaza mult?

      LE: bujiile NGK iridium IX le am de ceva timp
      Vali_lj
      Tech Geek
      Last edited by Vali_lj; 15-11-09, 03:06.
      Touge is what we live for

      Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

      Comment


      • #4
        Daca nu ma insel, cu cat mai groase, cu atat mai bine. Uite ce fise recomanda NGK pentru fise: http://www.ngk.de/index.php?id=659&p...=HONDA&m=Civic
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • #5
          Am auzit ca Denso ar fi si mai bune decat NGK, parca RazvanP scria pe undeva.
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

          Comment


          • #6
            din cate stiu eu mai groase inseamna mai buna protectie impotriva caldurii
            o alta varianta foarte buna si de calitate exceptionala este :

            http://www.magnecor.com/

            cred ca 8.5 mm ar merge ok

            Comment


            • #7
              Ar mai fi Granatelli, dar si Vision cica ar fi in regula pt cei mai nevoiasi

              http://www.granatellimotorsports.com/#
              sigpic
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/LauX_LauX_LauX/

              Comment


              • #8
                Am ales acum 2 ani Accel 300+ thudersport si sunt foare multumit de ele, si bujiile NGK iridium ...acum merg pe Vpower diferenta majora intre ele ... urmeaza un schimb de bujii . Studiez o problema momentan si s-ar parea ca voi renunta la fise si distribuitorul OEM honda. Trebuie sa mai aflu niste detalii si revin cu un How to ca in cazul conversiei electro hidraulice a pompei servo. Totul pentru performanta .

                LE: ceva in genul acesta cred ca va arata pe viitor aprinderea ... face-ti abstractie de evacuare

                Click image for larger version

Name:	Ignition.jpg
Views:	1
Size:	63.6 KB
ID:	707687
                Vali_lj
                Tech Geek
                Last edited by Vali_lj; 13-04-11, 22:02.
                Touge is what we live for

                Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                Comment


                • #9
                  Aprindere independenta...buna treaba ,
                  Acum cateva saptamani ,pana sa ma hotarasc ce fise sa-mi iau, am gasit si eu ceva discutii si foto asemanatoare pe un forum dedicat .
                  Uite ca prinde viata si la noi, mult spor !!!

                  PS: dar cu distribuitorul tau, OEM Honda , ce se intampla ?
                  sigpic

                  http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=494

                  Comment


                  • #10
                    Ca sa nu deschid un nou thread pentru o intrebare, intreb si eu aici .... Se merita achizitionarea unui set de bujii NGK iridium IX in detrimentul unui set de bujii NGK normale ?

                    Mersi.

                    Comment


                    • #11
                      Grosimea nu stiu cat de mult conteaza in cazul fiselor de bujii!
                      Poate doar dpdv termic insa asta nu are prea mare efect din moment ce mai devreme sau mai tarziu temperatura fiselor va fi foarte apropiata de cea a capacului de la culbutori!
                      Eu m-as axa dupa urmatoarele criterii:
                      - rezistenta miezului (cu cat mai mica => cu atat mai buna ).. eu am trecut de la cele stock cu 18kohm (P4)->26kohm(P1) la 320ohm(P4)->680ohm(P1) si s-a simtit bine de tot
                      - calitatea ecranajului (de obicei fisele cu mai multe miezuri au ecranaj mai slab)
                      - comportamentul la imbatranire (cele de plastic crapa si e posibil sa ajunga la pierderi de scanteie, cele de silicon se inmoaie si le creste rezistenta..)
                      - materialul conectorilor (cele mai bune sunt cu otel aurit - gold plated steel)
                      - materialul si grosimea lui pe tuburile care intra spre bujie - asta e dintr-o experienta neplacuta... ale mele sunt dintr-o ebonita mai proasta si mai subtire si a trebuit sa le imbrac pt ca se crapau si imi fura scanteia. De asemenea, aceste tuburi nu sunt fixate prea bine pe fisa si atunci cand le scot cam risc sa ramana infipte pe bujie si sa iasa fisa far tub.. asta in cazul meu (fise vision de 10.2 cu 3 miezuri - o sa le schimb cu prima ocazie)

                      Ar mai fi si treaba cu suporturile in care se fixeaza fisele. Daca treci la fise mai groase e posibil sa nu iti mai incapa in suporturile de plastic!

                      Parerea mea e sa mergi pe unele de 8.5mm de la NGK sau MSD daca vrei performanta sau pe unele de 10.2mm daca vrei aspect "impresionant"!
                      ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
                      ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

                      Comment


                      • #12
                        Pentru un randament bun al scanteii ( daca tot vrei sa treci pe Iridium ) ar urma si schimbarea fiselor stock , cu unele de impedanta mai mica pentru a simti diferenta .
                        Trecerea de la impedanta de 5500 Ohmi la 100 a fost vizibila cu Vision de 10,2mm ..
                        Din punctul meu de vedere ai sa simti un raspuns al acceleratiei mai bun si chiar un consum un pic mai mic.
                        rooth
                        Senior Member
                        Last edited by rooth; 03-01-12, 12:31.
                        sigpic

                        http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=494

                        Comment


                        • #13
                          @ hcr , eu am avut si cele stock si iridium iar acum am V-line , am schimbat atat fise cat si bobina interna cu una de la Accel . Iti spun din experienta ca cele stock sau V-line sunt super ok pentru performanta/consum dar la 30-35 mii km trebuiesc schimbate. Cele iridium sunt mai longevive aprox 100 mii km ar fi garantate si nu am vazut diferente de performanta pe o masina stock intre cele pe cupru si iridium astfel incat sa merite achizitia bujiilor iridium doar de dragul inovatiei .
                          Touge is what we live for

                          Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                          Comment


                          • #14
                            Eu aveam NGK Platinum pe masina mea 100% stock si am acum NGK Iridium . Nici o diferenta.
                            No signature

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc ptr. raspunsuri.

                              Avand in vedere ca nu este nici o diferenta intre ele am sa merg pe bujiile stok.

                              Comment

                              Working...
                              X