Colegul nostru PanterA a avut la un moment dat o eroare similara. Era data de sonda lambda. Din cate am inteles acesta se ocupa cu citirea noxelor... la un anumit nr de km ii corespunde o anumita cantitate de noxe si cum la GPL este mai mica interpreteaza aceasta informatie ca fiind un defect de functionare... ceva de genul... Am inteles ca a dat o resetare si s-a stins martorul din bord. Ia legatura cu el... iti va explica mai bine decat mine. Personal n-am avut probleme de acest gen.
Honda pe GPL, utila sau nu?
Collapse
X
-
1 an de cand am gpl pe honda. Toate bune. Nimic de reprosat. Mai am cateva sute de lei si amortizez investitia de 3200 lei avand in vedere ca in fiecare saptamana castig cam 50 lei.. Pun gpl de la Petrom sau Agip. Ma costa 100 lei un plin si fac 330 km in oras 450 afara de banii astia. Alta viata! Asadar, privitor la titlul topicului Utila!!! Categoric. Sa vina vara ca am chef sa ma plimb.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 2
Comment
-
Originally posted by Geo_G View PostIntr-adevar, uleiul special pentru GPl si mie mi se pare ca nu-si are locul in ecuatie, mai ales daca intervalul de service este de 10k km. Uleiul produce ungerea in motor nu a camerei de ardere. Practic combustibilul nu vine in contact cu uleiul asadar nu are sens sa credem ca ar exista ulei special pentru motoare convertite pe GPL.
Originally posted by HACC View PostColegul nostru PanterA a avut la un moment dat o eroare similara. Era data de sonda lambda. Din cate am inteles acesta se ocupa cu citirea noxelor... la un anumit nr de km ii corespunde o anumita cantitate de noxe si cum la GPL este mai mica interpreteaza aceasta informatie ca fiind un defect de functionare... ceva de genul... Am inteles ca a dat o resetare si s-a stins martorul din bord. Ia legatura cu el... iti va explica mai bine decat mine. Personal n-am avut probleme de acest gen.
Eroarea a aparut dupa un drum de 400 de km (Bucuresti - Iasi).
Era ceva de genul "System too lean", adica amestecul de noxe la iesire era "prea curat".
Dupa resetarea erorii (tot cu ajutorul softului si calculatorului GPL), se pare ca computerul original al masinii s-a "adaptat" noilor parametri si totul a fost in regula.
Originally posted by Aramia2008 View PostDe unde alimentati? Petrom-urile si rompetrol-urile sunt foarte putine. Eu am agip langa mine. In luk oil nu am incredere.
N-am sesizat diferente intre gazul de Luk, Agip sau altele.
Oricum, in cate stiu eu, nu se prea pot face matrapazlâcuri cu gazul deoarece vine sub presiune in cisterna, ramane sub presiune in rezervor.
Mi se pare mie sau chiar asa e ca pretul GPL a ramas neschimbat la 1 aprilie (in jur de 3 lei), iar cel la motorina si benzina a crescut odata cu noua acciza?Last edited by PanterA; 05-04-14, 10:36.
Comment
-
Pai normal - acciza noua nu e pe GPL ci doar pe benzina.
Acum ca benzina ajunge aproape de 7 RON imi cam pare rau ca n-am pus de 2 ani GPL si pe masina mea, dar calculasem ca nu fac multi km pe an... practic ar fi luat 3-4 ani pana imi recuperam investitia si imi ziceam ca vand masina inainte.
Comment
-
Salve...
Da este utilă pt a răspunde topicului (cum am facut-o si alte dați) .
Si ca să mă bag si eu in seamă in subiectul parcărilor discutat acum...
Eu nu stiu cum e in Ro. dar aici chiar dacă scrie că este interzis intru oricum caci pe actele implanturilor (fabrica BRC pe C3; after BI-Gas pe H) scrie că pot parca pana la -1 (chiar -2 daca nu ma insel)
Mi s-a întâmplat o singură dată sa vină gardianul/paza dintr-un centru comercial să imi spună ca trebuie să ies pt ca e o BI-Energy (C3-ul) la care am scos actele i le-am arătat indicându-i unde scrie, a chemat prin stație centrala care a verificat si am primit OK-ul cerându-si scuze si urându-mi o zi buna.
Deci !!!
La H scrie la fel deci din nou
............
GPL-ul nu putea intra pt ca având o densitate mai mare decat aerul "coboară si se depozitează *jos* "
Metanul nu am auzit sa aibă interdicție dar chiar si asa....ca sa răspund direct:
având o densitate mai mica decat aerul "se ridică si iese prin orice gaură "
Sent from my Samsung Galaxy Note II GT-N7100 using Tapatalk 2HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/
Comment
-
Originally posted by Turkish View Postdar chiar, oare de ce e interzis?
sent using digital smoke
Dar atat cat nu simti nici un miros de gaz pe langa masina sau in masina consider ca instalatia este etansata bine si ignor semnele.Last edited by InjectoR; 06-04-14, 12:00.Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".
… Jazz do it ...
Comment
-
Originally posted by InjectoR View PostDar atat cat nu simti nici un miros de gaz pe langa masina sau in masina consider ca instalatia este etansata bine si ignor semnele.ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012
Comment
-
Hai ca v-ati 'jucat' destul. Inapoi la subiect si lasati mesajele la misto.
Am sters toate mesajele offtopic, cine mai continua are warn sau ban in functie de punctele acumulate deja.
Last edited by ramm; 09-04-14, 13:56.Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
2 roti
Comment
-
Originally posted by rezare View Post"Mirosul de gaz" e de fapt mercaptan pus in instalatia de livrat gaze la bloc. GPL-ul nu are asa ceva, ca urmare nu are miros si nu afli cand "instalatia nu e etansata bine" dupa miros. Sau credeai ca semnele alea sunt puse la misto?Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".
… Jazz do it ...
Comment
Comment