If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Da, e un Civic 4X4 cu gardă putin mai mare la sol.
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Sa-mi explice si mie cineva cum la petrom, moll si agip abia daca-mi intrau 30 l in rezervor de 40 si la omv mi-au intrat 35l. Daca fac aceeasi distanta ca si plinurile de la moll si petrom adica 340 km in afara sau 310 oras atunci m-au furat cu 20 lei si nu mai alimentez in viata mea de la omv
Revin. Desi am fost clar furat la pompa omv de la Eroii Revolutiei pentru ca imi intra cel mult 32 de l sau mai putin iar la ei mi-au intrat 35l, gpl-ul de la omv este clar cel mai bun. Se simte o diferenta enorma intre gpl de la agip si moll si cel de la omv atat la accelerare, viteza constanta consum si cu aer conditionat dar si la turatii mari. Daca merita sau nu 20 de lei in plus? Eu cred ca da.
Saptamana trecuta am avut gpl de la agip, azi de la petrom. Sunt mai putine benzinarii petrom gpl dar merita sa fac un drum sa alimentez de la ei. Nu simt nici cea mai mica diferenta pe gpl fata de benzina nici cand masina e incarcata. Am vrut sa povestesc aceste lucruri ca sa vedeti ca nu am pierdut nimic din puterea motorului pe gpl. Am facut acelasi top speed ca pe benzina si masina se comporta si la consum si la acceleratie la fel ca pe benzina.
Se simte o diferenta enorma intre gpl de la agip si moll si cel de la omv atat la accelerare, viteza constanta consum si cu aer conditionat dar si la turatii mari.
Esti sigur ca poti aprecia diferentele? De la "nu simt nimic" la "e o diferenta enorma" e drum lung. Mai ales ca zici ca e exact la fel cu benzina. GPL < benzina in general, m-as astepta ca acolo sa se simta prima data diferenta, abia ulterior intre diverse feluri de gpl.
Also din ce stiu eu petrom si omv sunt cam acelasi lucru.
N-am simtit diferente de la benzina la gpl. Mi-a placut cum a mers masina in general cu gpl de la omv. Exemplu la acelerari bruste din a II a pe a treia am simtit cu cel de la moll si agip usoare bruscari chiar innecuri nu stiu sa descriu. Cu omv nu le-am mai simtit. De la petrom am alimentat o data. Am fost multumit dar am mers numai oras era si frig ploaie aglomeratie. Asa ca nu am avut cum sa-mi dau seama. Am pus de 2 ori de la moll si acum nu-mi mai place dupa ce am mers cu omv. Acum am alimentat din nou de la Petrom militari. Au intrat 32.5 L. Cred ca raman la Petrom.
Sa-mi explice si mie cineva cum la petrom, moll si agip abia daca-mi intrau 30 l in rezervor de 40 si la omv mi-au intrat 35l. Daca fac aceeasi distanta ca si plinurile de la moll si petrom adica 340 km in afara sau 310 oras atunci m-au furat cu 20 lei si nu mai alimentez in viata mea de la omv
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
exista OPC pentru astfel de situatii
Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".
sal ! pana acum sunt multumit cum se comporta . Un consum 6,7% GPL la un drum Cernavoda -Galati si retur . La fiecare drum , aproxim 150km merg pe benzina 20 km . In legatura cu alimentarea cu GPL pana acum am alimentat de la aceeasi pompa mereu , Petrom . Am avut si eu surpriza sa zic plin si mi-a intrat doar 28 de litri si cand m-am uitat pe indicatorul de nivel al rezervorului mi-am dar seama ca mai intra dar asta e si urmatoarea zi de dim am mai alimentat 15 litri . depinde f mult de temp exterioara ,de temp gazului din rezervorul masinii cat si pres din rezervorul de unde alimentez. circuland f mult "naveta", imi pot permite sa iau de la aceeasi benzinarie GPL. De cand mi-am pus GPL, mai precis 04.04 2013 , am facut deja 1500 km. Cu acelasi stil de mers , pe acelasi traseu , pe benzina aveam un consum de 5,2% pe benzina pe timp de vara iar pe timp de iarna 6,1%. La 10000km aveam un consum mixt de 6,2%pe benzina . Ledurile de la nivel sunt provizorii , de ex = primul led se stinge ,odata la 27km , altadata la 57 km ,, ledul 2 cam la 135.....145km ,, led 3 cam 150 km . Nivelul de benzina pe bord nu se modifica odata ce se parcurg kilometrii pe GPL , ramane neschimbat . CB imi arata cand eu am facut calcule si am iesit 6,7% GPL , imi arata un consum de 6,2% ce inseamna nu stiu . Va mai tin la curent . Drumuri bune si fara evenimente !
Salut! Ce instalatie si ce masina ai? In oras cat iti consuma pe gpl. La mine primul led se consuma dupa 110 km in oras si peste 130 in afara. Imi indica foarte bine si gpl si benzina acum dupa schimbarea senzorului. Se pare ca zenit pro are acea functie de resetare de nivel al benzinei chiar daca acul de benzina se misca in jos cand ajunge pe rosu se ridica la nivelul corect. De asemenea contrazic pe cei care mi-au spus ca inclinatia rezervorului nu are nici o legatura cu cat imi permite sa alimentez. Cand era inclinat cu rezervorul gol nu puteam alimenta mai mult de 29 l. acum dupa indreptare alimentez 32 cel putin. Sunt total multumit de conversia gpl pe Honda.
Sal . Dupa multe si multe intrebari , raspunsuri , m-am hotarat si am montat GPL pe masina mea . Honda civic sedan din 2009. Instalatia e de tip BRC Sequent 24.11 , cu rezervor toroidal de 58 litri .
Am ales sa montez la Vernesti , Buzau , cu toate ca puteam ori in Constanta , ori Braila , ori Galati .
Hotararea a fost a mea si va pot spune ca se merita Vernesti . Nu le fac publicitate dar fiecare isi are rolul sau in echipa formata de ei . O echipa stabila , tanara si pregatita pentru nou .
In rezervor au intrat 49 litri gaz.
Nu va pot spune cam ce consum am , deoarece nu ma voi lua dupa ledurile indicatoare ale nivelului cele de pe butonul de pornire , oprire .
La dus ( Cernavoda , Drajna, Slobozia, Amara ,Smeeni, Buzau, Vernesti ) 185 km am ajuns cu un consum 5,4 % asa arata in bord . La intors ,pe acelasi drum dar cu GPL si plecat cu indicatia din zero , tot la fel arata cand am ajuns la destinatie . Nu pot spune daca e real sau nu , decat dupa ce voi face plinul , care sigur cat de curand il voi face .
in timpul functionarii pe Gpl nu imi scade nivelul la benzina , ramane nemodificat .
Va mai tin la curent indiferent de rezultate .
De ce GPL? ,,,,Nu mai suportam sa pun aceeasi cantitate de benzina dar cu bani mai multi (fac 1500km lunar )sau inainte de a pleca in concediu , faceam calcul la Km sa stiu cam cati bani de benzina sa am disponibili , nu ma gandeam la cazare si mancare deci asta m-a facut sa aleg GPL . Dupa cum stiti de pe forum , am studiat f mult si varianta cu HHO , dar atat timp cat nu este omologata , atat timp cat viata placilor de inox din electrolizor e scurta ceeace duce la o revizie a electrolizorului , o solicitare a alternatorului , ,,,,, mai astept ....
Vernesti _Buzau nu este pomul laudat .
O zi buna !
HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/
Comment