Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am spus pe langa autostrada. 80 km faceam in afara de drumul pe autostrada. Vreo 300-350 km uneori cam asa imi lua pe benzina cu toate drumurile de mai sus 150 lei. Acum imi ia 78 lei. Iese un consum de 7.8. Pe autostrada la 140 cam asa ia.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

    Comment


    • Sal . Dupa multe si multe intrebari , raspunsuri , m-am hotarat si am montat GPL pe masina mea . Honda civic sedan din 2009. Instalatia e de tip BRC Sequent 24.11 , cu rezervor toroidal de 58 litri .
      Am ales sa montez la Vernesti , Buzau , cu toate ca puteam ori in Constanta , ori Braila , ori Galati .
      Hotararea a fost a mea si va pot spune ca se merita Vernesti . Nu le fac publicitate dar fiecare isi are rolul sau in echipa formata de ei . O echipa stabila , tanara si pregatita pentru nou .
      In rezervor au intrat 49 litri gaz.
      Nu va pot spune cam ce consum am , deoarece nu ma voi lua dupa ledurile indicatoare ale nivelului cele de pe butonul de pornire , oprire .
      La dus ( Cernavoda , Drajna, Slobozia, Amara ,Smeeni, Buzau, Vernesti ) 185 km am ajuns cu un consum 5,4 % asa arata in bord . La intors ,pe acelasi drum dar cu GPL si plecat cu indicatia din zero , tot la fel arata cand am ajuns la destinatie . Nu pot spune daca e real sau nu , decat dupa ce voi face plinul , care sigur cat de curand il voi face .
      in timpul functionarii pe Gpl nu imi scade nivelul la benzina , ramane nemodificat .
      Va mai tin la curent indiferent de rezultate .
      De ce GPL? ,,,,Nu mai suportam sa pun aceeasi cantitate de benzina dar cu bani mai multi (fac 1500km lunar )sau inainte de a pleca in concediu , faceam calcul la Km sa stiu cam cati bani de benzina sa am disponibili , nu ma gandeam la cazare si mancare deci asta m-a facut sa aleg GPL . Dupa cum stiti de pe forum , am studiat f mult si varianta cu HHO , dar atat timp cat nu este omologata , atat timp cat viata placilor de inox din electrolizor e scurta ceeace duce la o revizie a electrolizorului , o solicitare a alternatorului , ,,,,, mai astept ....
      Vernesti _Buzau nu este pomul laudat .
      O zi buna !

      Comment


      • Felicitari pentru decizie! Cati mai multi km fara probleme! Ti se pare vreo diferenta de putere fata de benzina?

        Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
        Aramia2008
        Senior Member
        Last edited by Aramia2008; 06-04-13, 18:24.
        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

        Comment


        • Sal . La "stilul " meu de condus , pana acum nicio diferenta .

          Comment


          • Originally posted by melkfett View Post
            Sal . Dupa multe si multe intrebari , raspunsuri , m-am hotarat si am montat GPL pe masina mea . Honda civic sedan din 2009. Instalatia e de tip BRC Sequent 24.11 , cu rezervor toroidal de 58 litri...
            Felicitări încă o dată!
            La cum au montat-o nici nu prea se vede că ai GPL pe mașină.
            Așteptăm un "review" după ce mai faci ceva km pe GPL.
            La cât mai mulți km fără evenimente cu frumoasa ta japoneză vișinie!

            Comment


            • Foarte mare rezervorul de gaz.
              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
              My cars:

              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

              Comment


              • Originally posted by KMR View Post
                Foarte mare rezervorul de gaz.
                Ai dreptate.
                Și mie mi-ar fi plăcut să am un rezervor de GPL așa de mare la Accord-ul meu, toroidal cu diametrul de 650 mm și înălțime de 225 mm, capacitate 58-59 litri (intră cam 47-48 litri de GPL).
                Datorită faptului că am roată de rezervă temporară nu am reușit să înghesui, fără să se înalțe podeaua portbagajului, decât un rezervor de același diametru dar cu înălțimea de doar 180 mm și o capacitate de 44 litri (intră cam 35-36 litri de GPL). Ăsta a fost compromisul pentru a nu pierde din spațiu pentru bagajele soției atunci când plecăm în concediu ...
                Click image for larger version

Name:	Rezervor 44L.jpg
Views:	1
Size:	67.2 KB
ID:	715528

                Comment


                • Originally posted by melkfett View Post
                  Sal . Dupa multe si multe intrebari , raspunsuri , m-am hotarat si am montat GPL pe masina mea . Honda civic sedan din 2009. Instalatia e de tip BRC Sequent 24.11 , cu rezervor toroidal de 58 litri .
                  Am ales sa montez la Vernesti , Buzau , cu toate ca puteam ori in Constanta , ori Braila , ori Galati .
                  Hotararea a fost a mea si va pot spune ca se merita Vernesti . Nu le fac publicitate dar fiecare isi are rolul sau in echipa formata de ei . O echipa stabila , tanara si pregatita pentru nou .
                  In rezervor au intrat 49 litri gaz.
                  Nu va pot spune cam ce consum am , deoarece nu ma voi lua dupa ledurile indicatoare ale nivelului cele de pe butonul de pornire , oprire .
                  La dus ( Cernavoda , Drajna, Slobozia, Amara ,Smeeni, Buzau, Vernesti ) 185 km am ajuns cu un consum 5,4 % asa arata in bord . La intors ,pe acelasi drum dar cu GPL si plecat cu indicatia din zero , tot la fel arata cand am ajuns la destinatie . Nu pot spune daca e real sau nu , decat dupa ce voi face plinul , care sigur cat de curand il voi face .
                  in timpul functionarii pe Gpl nu imi scade nivelul la benzina , ramane nemodificat .
                  Va mai tin la curent indiferent de rezultate .
                  De ce GPL? ,,,,Nu mai suportam sa pun aceeasi cantitate de benzina dar cu bani mai multi (fac 1500km lunar )sau inainte de a pleca in concediu , faceam calcul la Km sa stiu cam cati bani de benzina sa am disponibili , nu ma gandeam la cazare si mancare deci asta m-a facut sa aleg GPL . Dupa cum stiti de pe forum , am studiat f mult si varianta cu HHO , dar atat timp cat nu este omologata , atat timp cat viata placilor de inox din electrolizor e scurta ceeace duce la o revizie a electrolizorului , o solicitare a alternatorului , ,,,,, mai astept ....
                  Vernesti _Buzau nu este pomul laudat .
                  O zi buna !
                  ooo...salutari domnu' ... In sfarsit Felicitarile mele ...foarte buna alegere ...Acum poti macina km fara griji
                  58l de rezervor....bun bun...o poza poti pune sa vad/vedem cum arata portbagajul? TKS
                  HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                  CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                  Comment


                  • Poate imi explica si mie cineva de ce cand merg pe gpl acul de la benzina se misca in jos ca si cum ar consuma benzina. Cand ajunge aproape de rosu urca inapoi unde era fara sa alimentez. S-a intamplat deja de 2 ori si ma sperie ca nu stiu cate benzina mai am. In alta ordine de idei consumul pe gpl in oras exclusiv la pompa mi-a iesit 9.5 iar in afara exclusiv, pe autostrada cu viteza 130 km/h dus intors Bucuresti Pitesti si inca vreo 120 km (cu viteze mai mici si consum mai mic). La o alimentare de 27-28 l am facut 340 km. Consum 7.0. Pe cdb si 7.9. la pompa. Acestea fiind spuse testele mele pe gpl s-au incheiat. Pot scoate consum mai mic daca merg mai incet in afara, dar acest lucru nu se va intampla, iar in oras m-am obisnuit sa plec tare de pe loc si schimb la 3000 rpm pana ajung la viteza la care vreau. Butonul nu a mai dat rateuri de la schimbarea senzorului. Astfel stiu exact cat gaz mai am in rezervor.cu 4 leduri fac cam 120 km cu 3 cam 80 km. Cu doua leduri aprinse am facut autostrada si ledul rosu m-a tinut cam 30 km.Toate bune!

                    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                    Comment


                    • E normal pt ca inca nu s-a inventat inca acel "ceva" care sa impiedice "coborarea" acului de la benzina si sa spuna ECU-ului masinii ca defapt merge pe gaz nu pe benzina.(chiar si cele venite din fabrica au aceeasi "problema")
                      Pt a afla cata benzina efectiva ai ...baga mai mult de 6, 5l de benzina in rezervor sau fa un "reset" luand minusul de la baterie pt 15 min...apoi se ridica acul in pozitia normala


                      Sent from my Samsung Galaxy Note II GT-N7100 using Tapatalk 2
                      Robby_Alessio
                      Senior Member
                      Last edited by Robby_Alessio; 09-04-13, 00:52.
                      HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                      CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                      Comment


                      • Pai acel "ceva" nu e senzorul de nivel din rezervor?
                        "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                        '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                        Comment


                        • Originally posted by octi_b View Post
                          Pai acel "ceva" nu e senzorul de nivel din rezervor?
                          Nu Cand mergi pe gaz acel senzor nu prea mai conteaza ceea ce zice caci ECU nu stie ca defapt motorul nu manaca benzina ci gaz
                          ********
                          Printre altele sambata mergand la Rimini pt a viziona a 11-a editie de "My special car" am stabilit un record personal
                          329/330 km facuti cu un plin de GPL
                          (7.* km de la benzinarie pana acasa poi reset si inca 322.* km pana am consumat plinul)
                          Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1365458920692.jpg
Views:	1
Size:	21.9 KB
ID:	715537
                          Si aici e consumul (irelevant) aratat de catre CDB in cei 460km parcursi:
                          Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1365459045043.jpg
Views:	1
Size:	46.0 KB
ID:	715538
                          CC activat la 115 la dus si 129 la intors pe ceva ploaie si trafic iesindu-mi media de 86km/h
                          Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1365459401544.jpg
Views:	1
Size:	31.7 KB
ID:	715539
                          Sincer n-am mai vazut asa ceva de cand faceam rodajul.
                          O fi ca imbatranesc sau ca nu prea aveam chef de condus fiind obosit?!?

                          Sent from my Samsung Galaxy Note II GT-N7100 using Tapatalk 2
                          HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                          CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                          Comment


                          • Ba da - exista acel ceva care sa reseteze nivelul pe benzina cand iei contactul.
                            Evident ca si ala mai costa bani (undeva <50 Euro) - asa ca unii refuza sa-l cumpere. In plus nici cei care monteaza instalatii de GPL nu sunt in tema sa ti-l recomande.
                            Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


                            Comment


                            • La Vernesti la montarea instalatiei daca era nevoie se punea si "resetator de nivel"... parca 100 de lei in plus era!

                              Comment


                              • Originally posted by cci View Post
                                Ba da - exista acel ceva care sa reseteze nivelul pe benzina cand iei contactul.
                                Evident ca si ala mai costa bani (undeva <50 Euro) - asa ca unii refuza sa-l cumpere. In plus nici cei care monteaza instalatii de GPL nu sunt in tema sa ti-l recomande.
                                ... (nu prea imi place sa ma contrazic dar...)

                                Sunt la al 4-lea emulator si-ti spun ca nici asta nu-si face treaba perfect (daca urmareai forumul vedeai ca am mentionat atat pe "theardul meu cat si aici cum functioneaza acesta).... dar mult mai bine decat primele 3 si l-am lasat.
                                Primul era unul de la AEB generic care venea direct cu implantul dar dadea rateuri de la inceput...
                                Al doilea era un "Landi" dar si asta dupa ceva timp de functionare sa dus...
                                Al 3-a am cerut sa mi se puna experimental (platit de mine) cel care-l monteaza BRC -ul din fabrica nu retin numele acum (avand C3-ul cu BRC din fabrica si functioneaza perfect si acum dupa 3ani de viata) dar nu a dat rezultate nici asta
                                Al 4-lea e ultimul AEB iesit pt al nostru motor...despre el este vorba:
                                http://www.aeb.it/prodotti/emulatori/copy_of_393
                                si incepe sa de-a rateuri dupa ce scade acul de benzina sub jumate (benzina reala)...
                                Sincer asta s-a intamplat la inceput...acum nici nu mai bag de seama caci sunt obisnuit cu "ciclurile" mele de mers pe benza si gaz si stiu exact cata benzina am in rezervor...


                                Sent from my Samsung Galaxy Tab 10.1 GT-P7500 using Tapatalk 2
                                Robby_Alessio
                                Senior Member
                                Last edited by Robby_Alessio; 09-04-13, 11:32.
                                HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                                CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                                Comment

                                Working...
                                X