Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Aramia2008 View Post
    InjectoR pe bune faci 360 km in oras pe gerul asta? Asta inseamna un consum de 8.
    Are Jazz... nu Civic, nu Accord...

    Originally posted by Aramia2008 View Post
    N-am patit pana acum sa-mi sara pe benzina indiferent cum accelerez.
    Pai daca e reglata sa sara de pe gaz pe benzina la 6000 RPM...

    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Nu am vrut niciodata sa pun mai mult de 80%.Stiu ca e periculos dar vreau 80% nu 70%.
    1. Nu inteleg cum de cei mai buni si cu experienta cea mai vasta au putut sa faca asemenea greseli de montaj?
    2. Nu inteleg ce si cum te impiedica sa alimentezi la capacitate maxima, adica la 80% din cea a rezervorului?
    3. Daca invoci pozitia inclinata a rezervorului, din punctul meu de vedere e cea mai "..." afirmatie facuta in legatura cu acest aspect. Stii de ce? Pentru ca multivalva este cea care determina cantitatea de gaz care poate intra in rezervor si face asta prin analiza presiunii din rezervor, fara sa tina cont de pozitia plutitorului. Plutitorul, in functie de pozitia sa la un moment dat transmite catre acel buton o tensiune care va determina cate beculete (leduri) sa se aprinda. Multivalva GPL are un manometru care masoara presiunea din rezervor. Umplerea rezervorului se face prin diferenta de presiune dintre pompa de alimentare si rezervor. Ma gandesc ca poate ar fi mai bine daca ai schimba pompa de unde alimentezi.

    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Nu s-a discutat deloc aici ce gpl punem. Ce presiune trebuie sa aibe pompa si unde gasim benzinarii cu gpl in functie de zonele in care dorim sa alimentam. Din cautarile mele amanuntite pe google si forumuri dar si din discutiile purtate cu Gabi si cativa prieteni am inteles ca presiunea optima trebuie sa fie intre 5 si 8. Daca e mai mult exista riscul sa fii furat. Cel mai sigur este sa alimentam la benzinarii, Omv, Petrom (foarte rare se gasesc doar la iesirile din oras), Moll foarte bun dar rar in Bucuresti ( stiu de benzinaria de pe calea giulesti sub podul grand dar nu am ajuns sa alimentez pana acum de acolo, Agip (consuma putin dar masina e mai lenesa din cate am vazut pe forum. Eu n-am alimentat din alta parte deocamdata nu pot compara), si de la unele rezervoare care nu sunt benzinarii( aici se fura la unele, altele sunt serioase si bune dar nu stiu amanunte. Feriti-va de gpl de la Lukoil. Am auzit multe lucruri rele de el. Cititi pe google articole cu motoare stricate din Cluj si Timisoara din cauza gpl-ului de la Lukoil.
    Agip (consuma putin dar masina e mai lenesa din cate am vazut pe forum. Eu n-am alimentat din alta parte deocamdata nu pot compara)... Ma gandesc ca decat sa-i critici pe altii (furnizori de GPL) despre care ai auzit doar unele zvonuri, mai bine ar fi daca ai schimba pompa si implicit furnizorul tau. S-ar putea sa ai unele surprize placute. Apoi referitor la amplasarea pompelor de GPL este bine sa-ti spui parerea tot atunci cand vei fi mai bine informat/documentat. De exemplu o pompa OMV (acum mi-a venit in minte asta) este la Sura Mare (Eroii Revolutiei/ Pieptanari/ Bellu) la intersectia dintre Oltenitei cu Giurgiului. Crede-ma ca nu este la iesire din Bucuresti!

    In alta ordine de idei, personal cred ca diferenta de calitate a GPL-ului nu are legatura cu denumirea statiilor de distributie. Daca la benzina/motorina teoretic se poate interveni prin diverse alte adaosuri, nu vad cum ai putea face asta la GPL. Eu unul cred ca asta-i calitatea gazului comercializat in Romania spre deosebire de alte tari. Stiu sigur ca toti distribuitorii de GPL din Romania se aprovizioneaza de la Rafiserv Petrobrazi. Nu exclud posibilitatea ca statiile mai serioase sa faca periodic verificari metrologice, reglaje de presiune si chiar inlocuirea rezervoarelor de GPL, comparativ cu alte statii... Cel mai probabil cei cu motoarele stricate fie ca le-au exploatat in conditii extreme, fie nu si-au facut reviziile la timp, sau au uitat sa-si mai schimbe filtrele (PanterA stie la ce ma refer) decat prin faptul ca au alimentat de la Lukoil. Asa cum tu ai auzit ca la Lukoil calitatea gazului nu este corespunzatoare, tot asa am auzit si eu ca este la Agip, dar repet, doar am auzit si pana nu alimentez si de la ei nu-mi voi da cu parerea. Pana acum am alimentat de la trei statii diferite (Lukoil, OMV si Noname) si nu am sesizat nicio diferenta.
    Honda Sacrilege 2.0 GPL A/T

    Comment


    • Da. Sunt sfaturi utile. O sa incerc sa alimentez de la omv si de la moll. Si totusi cand auzi fereste-te de gazul de la lukoil din toate partile si citesti articole pe net de genul asta:
      http://www.stiridecluj.ro/social/gpl-ul-de-la-lukoil-distruge-masinile-clujenilor-vezi-un-exemplu-foto-
      http://www.stiridecluj.ro/social/gpl-ul-de-la-lukoil-distruge-masinile-clujenilor-vezi-un-exemplu-foto-

      Te gandesti sa eviti lukoil desi sunt cele mai multe. O sa incerc sa gasesc o solutie sa pot incarca 80%. Am citit si pe forumuri ca intr-adevar poate fi si pompa de vina. Dar Agip este cel mai apropiat de mine. Duminica m-am invartit si-am ocolit pe la toate benzinariile din sect 6 pe care le stiam dar n-am gasit rompetrol, omv, sau moll cu gpl. Stiam si citisem pe net omv pe timisoarei dar nu au sau au avut si nu mai au. Asa ca intr-un final am alimentat tot la Agip.

      Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
      Aramia2008
      Senior Member
      Last edited by Aramia2008; 27-03-13, 12:45.
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

      Comment


      • Poate site-ul acesta te ajuta sa gasesti mai usor statiile cu GPL din sectorul tau sau din apropiere...

        http://www.gazonline.ro
        Honda Sacrilege 2.0 GPL A/T

        Comment


        • Am bagat gpl de la petrom. Masina a mers fix la fel ca pe benzina pe autostrada 130-140 km/h cu consum instant 7. Acum, e drept, ca am schimbat si filtru de aer si uleiul si a fost si mai cald ca saptamana trecuta. Duminica trecuta m-am speriat cand am vazut ca nu pot tine viteza 110 km/h cu acelasi consum instant 7 (doar eu in masina) ,dar azi a mers ireprosabil cu 4 persoane in masina, a accelerat parca mai bine decat cu gpl de la agip si vieza nu a mai scazut sub 130 km/h. Ba chiar a crescut pana la 143. Asta e stilul meu de mers pe autostrada. Fixez 7 liniute consum instant si merg cu piciorul fix pe acceleratie cu o viteza constanta de 130-140. Cand ploua sau e frig viteza scade. Saptamana trecuta am avut gpl de la agip, azi de la petrom. Sunt mai putine benzinarii petrom gpl dar merita sa fac un drum sa alimentez de la ei. Nu simt nici cea mai mica diferenta pe gpl fata de benzina nici cand masina e incarcata. Am vrut sa povestesc aceste lucruri ca sa vedeti ca nu am pierdut nimic din puterea motorului pe gpl. Am facut acelasi top speed ca pe benzina si masina se comporta si la consum si la acceleratie la fel ca pe benzina. Chiar daca consumul real este mai mare decat cel de cdb consumul instant este acelasi viteza este aceeasi. Daca masina ar fi accelerat mai greu pe gpl sau daca instalatia ar fi luat din puterea motorului, consumul pe cdb ar fi mai mare dar nu este.

          Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
          Aramia2008
          Senior Member
          Last edited by Aramia2008; 30-03-13, 20:20.
          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

          Comment


          • Edit: era un post in care ma legam in mod nejustificat de Aramia2008 side aceea l-am editat.
            Multumesc @Rares pentru atentionare.
            KMR
            Super Moderator
            Last edited by KMR; 30-03-13, 17:01.
            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
            My cars:

            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

            Comment


            • KMR, el acum se referea la liniutele de la consumul instant, nu la ledurile de rev.
              Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
              Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
              1000 Locuri de vizitat in Romania

              Comment


              • Originally posted by Aramia2008 View Post
                Am bagat gpl de la petrom. Saptamana trecuta am avut gpl de la agip, azi petrom.
                Ai alimentat peste ce era in rezervor sau ai facut plin numai de la Petrom? Daca ai facut plinul ce cantitate ti-a intrat de data asta? Ai simtit vreo diferenta intre gazul de la Agip si cel de la Petrom? Personal ma intereseaza mai mult aceste detalii decat cele referitoare la stilul de condus. Ce ai hotarat referitor la buton/senzor, il mai schimbi?
                Honda Sacrilege 2.0 GPL A/T

                Comment


                • Mai aveam vreo 6 litri de agip dar am preferat sa fac plinul. Ma duc cand ajung la 1000 km. Daca a zis ca-mi schimba butonul cu unul mai bun ma duc sa mi-l schimbe.

                  Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                  Comment


                  • Dupa multe mistouri, am facut niste calcule si am considerat ca este mai ieftin sa trec pe GPL. In poze am atasat instalatia, rezervorul evident in locul rotii de rezerva si compartimentul motor - zic eu ca arata cat de cat 'curat'. Stie cineva un emulator pentru sonda Lambda ca am eroare in bord si baietii de la service mi-au zis ca am nevoie de asa ceva; cica la Start 400 nu aveam nevoie de asa ceva. Era mai scumpa cu 860 lei si am zis ca nu e cazul.
                    Momentan nu am prea multe detalii, este setata sa treaca automat pe benzina la 4000 rpm, deci sub VTEC ca sa nu am probleme. Revin cu consum mediu si cost/ km.
                    Attached Files
                    Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                    2 roti

                    Comment


                    • Emulator de lambda ar fi trebuit sa-ti monteze din prima, nu sa cauti tu ulterior. Pana si la Leganza Euro2 aveam emulator, cu toate astea m-am chinuit mult s-o reglez ca sa mearga OK si pe benzina, dupa ce o opream pe gaz. Ce instalatie ai pus, la ce pret si unde anume (montator?)? Cati km faci anual?
                      ex. Accord CL7 Executive 2,0 M/T Arctic Blue Pearl

                      Comment


                      • O instalatie italieneasca, ceva de genul Landirenzo. Am fost cu un coleg de la munca care si-a montat pe un MX 5. El ii stia ca si-a montat cand avea un Tico si omul a fost multumit. Acum sa vedem in timp cum sta treaba. Pret 3800 cu tot cu montaj si omologare RAR (fara sa umblu eu ).
                        Km nu fac multi, dar am zis ca pun mai mult pentru mersul in Bucurdistan.
                        Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                        2 roti

                        Comment


                        • Cand si-o monta ramm gpl pe Honda o sa ajunga si motorasul meu la 250 km/h top speed si o sa mearga pe apa.

                          Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                          Comment


                          • Tu ai fi in stare la 250 sa schimbi a doua si sa ai consum instant 3%.
                            Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                            2 roti

                            Comment


                            • Maestre, eu nu cred ca te-am jignit pe tine niciodata. Tu crezi fara sa mai faci presupuneri la adresa mea, de acum incolo! A doua intra dupa ce tragi frana de mana la 250. Incearca si o sa vezi!

                              Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                              Comment


                              • Originally posted by Aramia2008 View Post
                                Maestre, eu nu cred ca te-am jignit pe tine niciodata. Tu crezi fara sa mai faci presupuneri la adresa mea.

                                Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                                Da-i "Report Post" daca te-a jignit
                                I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                                My cars:

                                '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                                '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                                '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                                '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                                EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                                EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                                EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                                EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                                EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                                EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                                Comment

                                Working...
                                X