Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ... nu-mi indica cat gaz am. Cat gaz am imi indica comutatorul Benzina/GPL care are deasupra niste leduri Daca te uiti la mine-n galerie iti dai seama ce si cum...Acea "chestie" comunica cu ECU masinii care-i da "ordin" CDB-ului. sa-si faca reset la benzina...Cum pana mea sa-ti explic sa intelegi...
    Vad ca continui s-o calci acum cat e nou implantul de gpl...mai las-o sa se obisnuiasca...Cum sa-ti explic.....mmm...
    Ex:
    -cand schimbi pastilele de frane la inceput iti zice dorel sa nu franezi brusc pt x km nu?
    sau
    - dupa ce abia schimbi cauciucurile. ..la fel dorel iti spune : mergi mai calm, intra in curbe mai linistit si nu frana prea brusc pt a face rodajul/dai jos ceara/protectia cauciucurilor......
    - cand iei auto noua si-ti vine cu folii pe scaune, sii dai tu prima cheie...dorel nu-ti spune mai intai sa-i faci rodajul apoi s-o calci pe coada? !?!?!
    Ei Bine exact acelasi lucru e si ci GPL-u. ..Tre' sa-i faci rodaju' mai intai apoi sa te dai la el...
    Ma mir ca mister (care ti sa parut o persoana de treaba) dupa ce ti l-a montat nu ti-a spus asta...dar, in fine e treaba ta ce si cum faci...Numai sa ai grija sa nu-ti pocneasca vre-un furtun sau sa nu scape pe la vreo imbinare...Nu ti-a spus ca acum la inceput daca simti cel mai mic miros de gaz sa decuplezi si sa o duci la control?!?...
    *******
    LE: mie mi-au dus-o ei la RAR dupa ce i-au facut prima revizie (1k km) facand ei programare si platind ei tot...Eu am facut doar prezenta si i-am aratat actele unui inspector de acolo ...poi dupa vre-o 10 min mi-au dat adezivul pt al lipi pe libret, am iesit afara ne-am salutat si numai bine...
    Robby_Alessio
    Senior Member
    Last edited by Robby_Alessio; 16-03-13, 17:54.
    HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
    CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

    Comment


    • Funny mod de a pune problema. Am facut un test sa vad daca poate. Nu cred ca o sa mai fac asta ca n-am de ce. L-am intrebat pe Gabi daca pot urca in turatii mari si mi-a spus ca da. A urcat-o si el in turatii mari la primul test si mi-a zis ca inainte de a da drumul la acel computer sa merg cu ea in toate plajele de turatii. O sa-ti ascult totusi sfatul si o sa merg mai calm pana ajung la 1000 km la prima revizie.

      Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

      Comment


      • Am mai marcat inca 200 km. Masina si implicit functionarea instalatiei gpl se comporta foarte bine. A disparut acel simptom la trecerea de pe benzina pe gaz, dimineata la prima pornire si chiar daca cineva m-a asigurat ca se datoreaza adaptabilitatii instalatiei tot am sa o reglez sa faca trecerea la 40 de grade. Spre finalul saptamanii viitoare voi intra in posesia interfetei OBD - USB, am descarcat softul si reader-ul pentru instalatia gpl si am vorbit deja cu cineva sa ma invete cum sa-mi fac singur diagnoza si setarile. Sper sa nu fie prea complicat pentru ca oricum majoritatea setarilor si le face insasi AC-ul instalatiei. Voi reveni cand voi mai avea si alte noutati
        Honda Sacrilege 2.0 GPL A/T

        Comment


        • Originally posted by Aramia2008 View Post
          Nu s-a vorbit de AGC compact. Am inteles ca este instalatie din cea mai noua generatie care a luat premiu pentru cel mai bun soft pentru instalatiile gpl. Am sunat la super gaz fiind service-ul in care aveam cea mai mare incredere. Pareri? De ce supergaz a renuntat complet la tomasetto si brc si sustine ca Agc compact ar fi mai bun si mai performant.

          Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
          pentru ca AGC fiind nou intrata in piata ofera marja de profit mai mare pentru distribuitori fata de brandurile "clasice" care impart piata. Cam asa se intampla de obicei
          si inca ceva....oameni buni tomasetto nu e instalatie in sine, de sine statatoare. daca intram pe site-ul tomasetto.com vedem fraza.....componente de calitate pentru instalatii de gaz, deci doar componente.....Da la mine in cartea masini cei de la rar au trecut tomasetto dar nu mi se pare corect, pe astia de la rar ii intereseaza elementele care asigura siguranta implantului GPL, cele mai importante piese care asigura siguranta instalatiei GPL sunt multivalva din rezervor( ea asigura implerea doar la 80%, si inchiderea circuitului de gaz in diverse momente, nu neaparat ce tin de pericol) si reductorul , la fel tomasetto in cazul meu, dar implantul GPL mai este compus de rampa de injectie( valtek 34) si ECU-ul stag 300 premium (creierul instalatie)
          mi se pare corect sa numim instalatia dupa ECU, pentru ca ECU cu softul lui face diferenta .Desi orice piese din lant contribuie la performantele implantului, mai putin rezervorul
          cand am pus eu implantul mi s-a parut Stag 300 premium cel mai performant ECU.
          prin intermediul interfetei OBD si ea de la firma STAG , ECU-ul implantului, Stag 300 premium, citeste parametrii masinii, astfel eu nu am nevoie de "HARTI/Grafice" pentru ca ECU-ul GPL le primeste in timp real.

          Ca sa nu poluez threadul cu postari continui tot aici
          http://www.honda.co.nz/assets/Techno...iving/IDSI.SWF
          apasati pe "play" , va lua ceva timp sa intelegeti ce se intampla ( scuze, dar asta e concluzia dupa ce citesc aberatiile de pe ultimele pagini a threadului)
          cu acest link vreau sa va arat ca si cand functionati pe benzina, softul masinii protezeaza supapele la turatii mari, schimband unghiul de aprindere, mai exact facand aprinerea la unghiul maxil posibil. De ce este nevoie de asta?
          Cu totii stim ca mersul la turatii mari este ineficient, dar de ce?
          pentru ca amestecul( oricare fie el de gaz sau de benzina) are nevoie de un timp constant de ardere, cu cat turatiile sunt mai mari cu atat timpul pe care il are amestecul la dispozitie sa arda in cilindri este mai mic, din acest motiv cu cresterea turatiilor creste si unghiul de aprinderea( mai popular, se aprinde mai devreme amestecul)
          de ce este nevoie sa se schimbe unghiul de aprindere( sa se dea mai devreme scanteia)?
          Pentru a proteja supapele, pentru a nu permite amestecului care inca arde, adica flacarilor sa scalde supapele la iesirea din cilindri
          Luati in maina o bricheta, aprindeti-o sub dosul palmei, faceti miscari repezi ...va frige? nu ( ASA arde BENZINA, repede)
          acuma faceti miscari lente. simtiti caldura? uite asa arde gazul...INCET!!!
          NU mai credeti in mitul cu arderea uscata, este o imbecilitate sa spui ca o ardere, eu repet: O ARDERE este mai uscata decat alta, problema gazului este ca el arde mai incet.
          Daca ma uit ce iese pe teava de esapament cand functionez pe gaz, pai pot sa va spun ca este o ardere chiar mai "umeda" la cata apa scuipa , mult mai multa decat pe benzina.
          Si acele picuratori care cica ar unge supapele uscate,.......si aici incepe sa ma ia un val de caldura............pur si simplu ganditiva ca ele nu tin cont de turatii, fie ca stai la relanti fie ca ii dai talpa ca Montoya( un trepanat cu care tineam pe vremuri la F1, care facea show dar omora motoarele), aceasta picuratoare picura cum ii place ei fara nici un fel de logica.
          Unicul dispozitiv care si-ar avea rostul ar fi o chestie electronica care sa permita modificare ungiului de aprindere la mersul pe gaz.
          Sunteti surprinsi? probabil va ganditi ..despre ce tot vb baiatul asta( adica eu), caci n-am mai auzit de asa ceva? nici un Gigel de la nici un service nu mi-a mai spus de asta.
          Asta e! obisnuiti-va. cuiva nu-i pasa, careva doar incerca sa-ti vanda picuratoarea.
          Benzina bubuie mai tare ca GPL de aici si diferente de putere( gazul daca nu e incalzit si nu e amestecat cu aer nu bubuie deloc). La prima alimentare cu gaz , cand m-am uitat la busonul de gaz, aveam impresia ca m-au alimentat cu azot lichid, iar alta data undeva prin Croatia cand scoteam pistolul de gaz, el s-a agatzat nu puteam sa-l desprind in acelasi timp a inceput sa iasa gaz pe la pistol....MULT gaz, gaz ce iese sub presiune.....ideea e ca m-am ***** pe mine la propriu si nu stiam ce sa fac, sa fug sau sa contunui sa-l desprind, l-am desprins intr-un final dupa vreo 30 de secunde( stiti acel PSSS cand se desprinde pistolul? pai acest PSSS e datorat cantitatii de gaz care ramane in pistol dupa ce pompa e oprita, in cazul meu pompa a functionat in acest timp, in fine) dar mi-a inghet maina, sincer credeam ca o sa raman fara piele pe maina. pan la urma a fost totul ok, dar primele 2 zile imi faceam griji.
          Din aceasta cauza si anume arderea mai inceata a amestecului pe gaz eu recomand montarea imediata bujiilor de iridiu( pentru a nu rata aprinderea si pentru a aprinde amestecul cat mai rapid)
          si cel mai important ce mai recomand este trecerea pe benzina la turatii mari. Nu pentru ca n-ar trage sau nustiu ce minuni ci pentru a proteja Supapele.
          presupun ca ma adresez persoaneleor care doresc economie si care inteleg ca economia este direct proportionala cu intinderea piciorului drept.
          cand ne distram o facem la maxim pe benzina, cand facem economie pe gaz....grija mare la turatii!!!
          datii gazului timp suficient sa arda in cilindri.
          eu la jazz de exemplu am presiunea mai mare in cilindri decat la civic 1.8 si in plus mai am si 2 bujii pe cilindru astfel consider ca gazul reuseste sa arda complet la turatii unde eficienta energetica se manifesta si pentru benzina( turatii de cuplu maxim 2700 rpm in cazul meu). Da, eu am setat sa se faca trecerea pe benzina la 4000Rpm adica cu rezerva pentru depasiri scurte, pentru a nu obosi prea des multivalva dar eu nu merg pe gaz mai mult de 3000Rpm( 120KM/H) de fapt eu merg la 2700rpm adica 110 km.
          stiu ca chestiile astea n-o sa va placa, si o sa-mi spuneti ca Gigel de la serviceul X sau Y a zis ca pot sa-i dau talpa, ca totul va fi ok.
          poate la alte marci auto unde supapele au mecanism de auto reglare, Defapt supapele sufera si la alte marci dar acolo sunt "compensatori" nu stiu termenul exact dar e acel mecanism de autoreglare, pe care Honda din pacate nu-l are. admiratorii Vtec-ului o sa spuna...din fericire. eu nu zic o fi bine sau rau eu doar constat mersul lucrurilor.
          InjectoR
          Senior Member
          Last edited by InjectoR; 19-03-13, 01:25.
          Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

          … Jazz do it ...

          Comment


          • Cat te-au costat aceste bujii de irudiu? Cate trebuie sa pun si de unde le iau? Daca va uitati in stanga la poze Gabi mi-a dat un recipient cu ulei pentru ungerea completa si protectia mai eficienta a supapelor. El nu si-a pus pe masina desi are tot japoneza. Mi-a zis ca a montat si instalatii clasice pe honde si n-au avut nimic. " eu n-am vazut in viata mea honda cu motor stricat" El are mazda 6. Zice ca nu crede ca gpl-ul este periculos pentru motor daca instalatiile sunt reglate corespunzator. Zenit pro, mi-a explicat inca odata este echivalentul lui brc plug & play care costa 4600 lei. Ce are unul are si celalalt. Daca vreti explicatii cum functioneaza plug & play sau zenit pro cu grafice si update automat cautati pe google pentru ca e clar ca eu nu stiu sa vi le dau. Cert este ca tomasetto si brc cu exceptia lui plug & play nu au ce are zenit. Gabi Iancu de la Supergaz si Laurentiu de la Autogilex au fost colegi si sunt prieteni. Cand eram eu acolo l-a sunat Laurentiu pe Gabi sa-i ceara un sfat. Pe net printre recenzii ii gasim pe amandoi. Sunt la fel de buni. Eu am fost super multumit de cum am fost tratat mai ales ca am primit si niste cadouri si mi-au reparat si un senzor de parcare care era in bara ca o favoare. Pretul a fost intr-adevar cam mare fata de alte service-uri dar sper sa fi meritat.
            http://www.supergaz-gpl.ro/galerie-f...roidal-40l-170
            Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
            Exact ce mi-a zis Gabi am gasit pe google cand am cautat recenzii pentru brc plug & drive:
            "Relativ toate sunt ok ca si instalatii DAR BRC Plug & Drive e ceva complet (are toti neuronii), pe cand la celelalte e posibil sa fie problema cu check engine(becul galben din bord). Asta am aflat-o de cateva zile si eu cu @Mooq cel putin ne chinuiam sascapam de eroarea 16555 amestec sarac dar de fapt instalatia nu e asa rapida cum e BRC. Trebuie sa fac rost de lista cu codurile de motor care vor avea probleme la majoritatea instalatiilor in afara de BRC, printre aceste coduri de motor se afla AVU al meu si al lui @Mooq. Exista 2 posibilitati: sau puneti ceva ieftin si obisnuiti cu becul galben din bord sau puneti BRC. Repet, doar la anumite motoare mai senibile este aceasta problema cu becul galben. La mine merge de rupe(poate mai bine ca si pe benzina) dar in anumite turatii nu reuseste instalatia de GPL sa comande sondei lambda ca totul e ok iar aceasta aprinde becul galben.
            ...Si ma mine si la Sponsoru chiar daca avem niste motoare mai pretentioase, merg f bine...cu exceptia ca din cind in cind mai apare check engine aprins...o eroare de 2 lei din cauza sondei lambda care e pretentioasa...
            Solutii sint si pt trasnaia asta...emulator sonda, eu unul incerc sa o reglez super bine la indicatiile producatorului (m-am email-it cu suportul tehnic)
            Altii de exemplu pur si simplu ignora asta...si nu numai la marca noastra...e valabil si pt Opel, Ford etc...
            Eroarea este intermitenta pt citeva fractiuni de secunda cind in anumite conditii timpul de injectie pe GPL e ceva mai mare decit maximul permis de ciclul motorului...asta nu dauneaza motorului sau ceva de genul.." In plus, mi-a mai spus astazi ca la brc sunt mult mai scumpe injectoarele 200 lei in loc de 90 lei si se strica mai repede decat la AG Zenit Pro. Are dreptate . Am citit si eu asta pe net.

            Ce era la ei la montaj cand am fost eu!

            Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

            Scuze, ca am dat duble dar nu-mi uploadeaza pozele. Astept sa mai scrie cineva ca sa pot da reply sa va pun o poza cu asezarea rotii mele de rezerva in potbagaj legata cu extensiile de la un extensor de fittness.
            Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
            Attached Files
            Aramia2008
            Senior Member
            Last edited by Aramia2008; 18-03-13, 21:45.
            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

            Comment


            • Macar de aveai taria de caracter sa completezi pe forumul de unde ai citat mai sus masina pe care o ai si nu Golf 4 ...

              Nu ca ar conta prea mult...

              Comment


              • CITĮT, citate, #s. n.# Fragment dintr-o lucrare scrisă, reprodus īntocmai şi de obicei cu indicarea exactă a izvorului, īn scopul de a īntări şi a ilustra o idee sau o argumentare; citaţie. – Din #germ.# Zitat (refăcut după cita).
                CITĮ, citez, #vb.# I. #Tranz.# 1. A menţiona, a indica, a numi pe cineva sau ceva (pentru a face cunoscut, pentru a confirma etc. ceva); a reaminti o faptă, o īntāmplare care trebuie să servească de exemplu. 2. A reproduce īntocmai ceea ce a spus sau a scris cineva; a da un citat. 3. A chema pe cineva īnaintea unei instanţe judecătoreşti īn calitate de parte īntr-un proces, de martor sau de informator. – Din #fr.# citer, #lat.# citare.
                Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                Attached Files
                Aramia2008
                Senior Member
                Last edited by Aramia2008; 18-03-13, 23:14.
                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                Comment


                • offtopic: am Haudi V6 3.2 manca-ti-as ... da-i pe gaz !

                  Comment


                  • Originally posted by Aramia2008 View Post
                    Cat te-au costat aceste bujii de irudiu? Cate trebuie sa pun si de unde le iau? Daca va uitati in stanga la poze Gabi mi-a dat un recipient cu ulei pentru ungerea completa si protectia mai eficienta a supapelor. El nu si-a pus pe masina desi are tot japoneza. Mi-a zis ca a montat si instalatii clasice pe honde si n-au avut nimic. " eu n-am vazut in viata mea honda cu motor stricat" El are mazda 6. Zice ca nu crede ca gpl-ul este periculos pentru motor daca instalatiile sunt reglate corespunzator. Zenit pro, mi-a explicat inca odata este echivalentul lui brc plug & play care costa 4600 lei. Ce are unul are si celalalt. Daca vreti explicatii cum functioneaza plug & play sau zenit pro cu grafice si update automat cautati pe google pentru ca e clar ca eu nu stiu sa vi le dau. Cert este ca tomasetto si brc cu exceptia lui plug & play nu au ce are zenit. Gabi Iancu de la Supergaz si Laurentiu de la Autogilex au fost colegi si sunt prieteni. Cand eram eu acolo l-a sunat Laurentiu pe Gabi sa-i ceara un sfat. Pe net printre recenzii ii gasim pe amandoi. Sunt la fel de buni. Eu am fost super multumit de cum am fost tratat mai ales ca am primit si niste cadouri si mi-au reparat si un senzor de parcare care era in bara ca o favoare. Pretul a fost intr-adevar cam mare fata de alte service-uri dar sper sa fi meritat.
                    http://www.supergaz-gpl.ro/galerie-f...roidal-40l-170
                    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                    Exact ce mi-a zis Gabi am gasit pe google cand am cautat recenzii pentru brc plug & drive:
                    "Relativ toate sunt ok ca si instalatii DAR BRC Plug & Drive e ceva complet (are toti neuronii), pe cand la celelalte e posibil sa fie problema cu check engine(becul galben din bord). Asta am aflat-o de cateva zile si eu cu @Mooq cel putin ne chinuiam sascapam de eroarea 16555 amestec sarac dar de fapt instalatia nu e asa rapida cum e BRC. Trebuie sa fac rost de lista cu codurile de motor care vor avea probleme la majoritatea instalatiilor in afara de BRC, printre aceste coduri de motor se afla AVU al meu si al lui @Mooq. Exista 2 posibilitati: sau puneti ceva ieftin si obisnuiti cu becul galben din bord sau puneti BRC. Repet, doar la anumite motoare mai senibile este aceasta problema cu becul galben. La mine merge de rupe(poate mai bine ca si pe benzina) dar in anumite turatii nu reuseste instalatia de GPL sa comande sondei lambda ca totul e ok iar aceasta aprinde becul galben.
                    ...Si ma mine si la Sponsoru chiar daca avem niste motoare mai pretentioase, merg f bine...cu exceptia ca din cind in cind mai apare check engine aprins...o eroare de 2 lei din cauza sondei lambda care e pretentioasa...
                    Solutii sint si pt trasnaia asta...emulator sonda, eu unul incerc sa o reglez super bine la indicatiile producatorului (m-am email-it cu suportul tehnic)
                    Altii de exemplu pur si simplu ignora asta...si nu numai la marca noastra...e valabil si pt Opel, Ford etc...
                    Eroarea este intermitenta pt citeva fractiuni de secunda cind in anumite conditii timpul de injectie pe GPL e ceva mai mare decit maximul permis de ciclul motorului...asta nu dauneaza motorului sau ceva de genul.." In plus, mi-a mai spus astazi ca la brc sunt mult mai scumpe injectoarele 200 lei in loc de 90 lei si se strica mai repede decat la AG Zenit Pro. Are dreptate . Am citit si eu asta pe net.

                    Ce era la ei la montaj cand am fost eu!

                    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

                    Scuze, ca am dat duble dar nu-mi uploadeaza pozele. Astept sa mai scrie cineva ca sa pot da reply sa va pun o poza cu asezarea rotii mele de rezerva in potbagaj legata cu extensiile de la un extensor de fittness.
                    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                    nu te supara dar eu nu mai inteleg nimic din postarile tale, dar cel mai tare ma enerveaza ca am impresia ca nu citesti threadul, am mai fost intrebat de ce am nevoie de 8 bujii?
                    adica si tu ai nevoie de 8 bujii, caci ai 2 pe cilindru. eu le-am gasit pe ocazii la 80 de roni bucata, in final au fost 700 roni toate 8, candva cand mi-am montat implantul . vezi si tu pe okazii ce preturi sunt sau intreaba vanzatorul preferat din vitan ca ti le aduce in 2 ore, caci cam toti de la unix cumpara piese.
                    cele mai ieftine de iridiu sunt de la denso( 0.6 mm distanta dintre electrozi),dar nu sunt dedicate pentru GPL, insa eu recomand NGK PLG Laserline( 0.4 mm distanta dintre electrozi) , in cazul tau nr 1, adica laserline 1
                    distanta mai scurta inseamna mai repede se aprinde amestecul, vezi mai sus postarea mea anterioara
                    InjectoR
                    Senior Member
                    Last edited by InjectoR; 19-03-13, 00:03.
                    Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                    … Jazz do it ...

                    Comment


                    • domnlior scrieti si voi mai putin si mai la subiect.
                      consum in ultimii 457km bucuresti 10.53% in perioada 01.03-18.03
                      total facuti pana acum 2500 km din care 400 afara restul in bucuresti
                      consum benzina 0,5%.
                      Aramia2008 cat are garantie instalatia ta?
                      ce injectoare are?
                      rezviziile din cat in cat?
                      multi km fara probleme.
                      altii au dat pe instalatie 6500 fara tva.
                      intre toate instalatiile de pe piata recomand BRC cu toate ca eu nu am .
                      multmesc

                      Comment


                      • Originally posted by Toyboy View Post
                        offtopic: am Haudi V6 3.2 manca-ti-as ... da-i pe gaz !
                        cel mai tare ar fi sa aiba abtibildul cu <GPL> lipit pe caroserie...
                        Honda Sacrilege 2.0 GPL A/T

                        Comment


                        • Sper sa nu fiu off topic: dar care e primul motiv care v-a facut sa treceti pe GPL?
                          '08 Civic 5D MT\AT Milano Red

                          Comment


                          • Aici aveti caracteristicile instalatiei si injectoarelor puse pe masina mea. Sunt putine informatii despre ea pe net. Am gasit ceva pe un forum strain dand traducere cu google translate spunea cineva ca e foarte buna pentru motoarele pretentioase cum sunt japonezele. Altii spuneau ca sunt foarte multumiti si consumul le-a crescut cu 0.6%. Am gasit si o honda civic 1.8. ce avea zenit pe ea si nu erau probleme. Omul era multumit. Si Gabi avea montata pe mazda 6, masina lui personala la care tine foarte mult acelasi zenit si a zis ca nu merge si nu si-ar pune altceva pe masina lui.
                            http://www.supergaz-gpl.ro/instalati...-gpl-zenit-pro
                            http://www.supergaz-gpl.ro/instalatii-auto-gpl-hana
                            Garantia e 2 ani pe toate componentele. Injectoarele costa 90 lei. Plus toate masinile din galeria lor pe care s-a montat zenit pro. Mie toate astea mi-au dat incredere. Acum ramane de vazut. Toate bune!

                            Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                            Aramia2008
                            Senior Member
                            Last edited by Aramia2008; 19-03-13, 09:21.
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                            Comment


                            • Originally posted by InjectoR View Post
                              Luati in maina o bricheta, aprindeti-o sub dosul palmei, faceti miscari repezi ...va frige? nu ( ASA arde BENZINA, repede)
                              acuma faceti miscari lente. simtiti caldura? uite asa arde gazul...INCET!!!
                              Sorry de offtopic dar:

                              Te frige las-o jooooos!
                              FN2-ul papa:

                              Comment


                              • Originally posted by Aramia2008 View Post
                                Cat te-au costat aceste bujii de irudiu? Cate trebuie sa pun si de unde le iau? Daca va uitati in stanga la poze Gabi mi-a dat un recipient cu ulei pentru ungerea completa si protectia mai eficienta a supapelor. El nu si-a pus pe masina desi are tot japoneza. Mi-a zis ca a montat si instalatii clasice pe honde si n-au avut nimic. " eu n-am vazut in viata mea honda cu motor stricat" El are mazda 6. Zice ca nu crede ca gpl-ul este periculos pentru motor daca instalatiile sunt reglate corespunzator. Zenit pro, mi-a explicat inca odata este echivalentul lui brc plug & play care costa 4600 lei. Ce are unul are si celalalt. Daca vreti explicatii cum functioneaza plug & play sau zenit pro cu grafice si update automat cautati pe google pentru ca e clar ca eu nu stiu sa vi le dau. Cert este ca tomasetto si brc cu exceptia lui plug & play nu au ce are zenit. Gabi Iancu de la Supergaz si Laurentiu de la Autogilex au fost colegi si sunt prieteni. Cand eram eu acolo l-a sunat Laurentiu pe Gabi sa-i ceara un sfat. Pe net printre recenzii ii gasim pe amandoi. Sunt la fel de buni. Eu am fost super multumit de cum am fost tratat mai ales ca am primit si niste cadouri si mi-au reparat si un senzor de parcare care era in bara ca o favoare. Pretul a fost intr-adevar cam mare fata de alte service-uri dar sper sa fi meritat.
                                http://www.supergaz-gpl.ro/galerie-f...roidal-40l-170
                                Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                                Exact ce mi-a zis Gabi am gasit pe google cand am cautat recenzii pentru brc plug & drive:
                                "Relativ toate sunt ok ca si instalatii DAR BRC Plug & Drive e ceva complet (are toti neuronii), pe cand la celelalte e posibil sa fie problema cu check engine(becul galben din bord). Asta am aflat-o de cateva zile si eu cu @Mooq cel putin ne chinuiam sascapam de eroarea 16555 amestec sarac dar de fapt instalatia nu e asa rapida cum e BRC. Trebuie sa fac rost de lista cu codurile de motor care vor avea probleme la majoritatea instalatiilor in afara de BRC, printre aceste coduri de motor se afla AVU al meu si al lui @Mooq. Exista 2 posibilitati: sau puneti ceva ieftin si obisnuiti cu becul galben din bord sau puneti BRC. Repet, doar la anumite motoare mai senibile este aceasta problema cu becul galben. La mine merge de rupe(poate mai bine ca si pe benzina) dar in anumite turatii nu reuseste instalatia de GPL sa comande sondei lambda ca totul e ok iar aceasta aprinde becul galben.
                                ...Si ma mine si la Sponsoru chiar daca avem niste motoare mai pretentioase, merg f bine...cu exceptia ca din cind in cind mai apare check engine aprins...o eroare de 2 lei din cauza sondei lambda care e pretentioasa...
                                Solutii sint si pt trasnaia asta...emulator sonda, eu unul incerc sa o reglez super bine la indicatiile producatorului (m-am email-it cu suportul tehnic)
                                Altii de exemplu pur si simplu ignora asta...si nu numai la marca noastra...e valabil si pt Opel, Ford etc...
                                Eroarea este intermitenta pt citeva fractiuni de secunda cind in anumite conditii timpul de injectie pe GPL e ceva mai mare decit maximul permis de ciclul motorului...asta nu dauneaza motorului sau ceva de genul.." In plus, mi-a mai spus astazi ca la brc sunt mult mai scumpe injectoarele 200 lei in loc de 90 lei si se strica mai repede decat la AG Zenit Pro. Are dreptate . Am citit si eu asta pe net.

                                Ce era la ei la montaj cand am fost eu!

                                Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

                                Scuze, ca am dat duble dar nu-mi uploadeaza pozele. Astept sa mai scrie cineva ca sa pot da reply sa va pun o poza cu asezarea rotii mele de rezerva in potbagaj legata cu extensiile de la un extensor de fittness.
                                Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                                Originally posted by Aramia2008 View Post
                                Aici aveti caracteristicile instalatiei si injectoarelor puse pe masina mea. Sunt putine informatii despre ea pe net. Am gasit ceva pe un forum strain dand traducere cu google translate spunea cineva ca e foarte buna pentru motoarele pretentioase cum sunt japonezele. Altii spuneau ca sunt foarte multumiti si consumul le-a crescut cu 0.6%. Am gasit si o honda civic 1.8. ce avea zenit pe ea si nu erau probleme. Omul era multumit. Si Gabi avea montata pe mazda 6, masina lui personala la care tine foarte mult acelasi zenit si a zis ca nu merge si nu si-ar pune altceva pe masina lui.
                                http://www.supergaz-gpl.ro/instalati...-gpl-zenit-pro
                                http://www.supergaz-gpl.ro/instalatii-auto-gpl-hana
                                Garantia e 2 ani pe toate componentele. Injectoarele costa 90 lei. Plus toate masinile din galeria lor pe care s-a montat zenit pro. Mie toate astea mi-au dat incredere. Acum ramane de vazut. Toate bune!

                                Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                                Te-ai hotărāt dacă Gabi ăla are sau nu GPL pe maşină? :screwy:
                                Oricum, tāmpenii mai mari ca cele scrise de tine pe aici, eu n-am mai văzut.
                                I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                                My cars:

                                '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                                '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                                '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                                '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                                EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                                EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                                EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                                EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                                EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                                EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                                Comment

                                Working...
                                X