Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Cei 2000 euro se refera la mers 50/50 benzina/GPL.
    2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
    2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
    2000 Honda S2000 Berlina Black
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

    Comment


    • #77
      dummy_id, reciteste cu atentie, era vorba despre mers 50/50, exact ca si regimul de mers al lui Robby_Alessio.
      Calculul tau e valabil pentru mers 100% benzina vs mers 100% gaz(ceea ce nici nu cred ca e posibil).
      Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
      Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
      1000 Locuri de vizitat in Romania

      Comment


      • #78
        Originally posted by Rares View Post
        dummy_id, reciteste cu atentie, era vorba despre mers 50/50, exact ca si regimul de mers al lui Robby_Alessio.
        Calculul tau e valabil pentru mers 100% benzina vs mers 100% gaz(ceea ce nici nu cred ca e posibil).
        Este posibil...
        Daca vrei sa mergi numai pe gaz (lucru spus si recomandat de cei care mi-au instalat GPL-ul) o poti face, esential este sa mentii benzina in rezervor peste jumate . Nu mai sunt implanturile vechi care necesitau "curatirea" instalatiei ,lucru facut prin "mersul"pe benzina. Masina porneste pe benzina apoi cand ajunge la temperatura optima trece automat pe gaz.(deci doar asa iti consuma "o firimitura" de benzina)
        Eu personal acum de cateva zile (dupa ce m-am hotarat ca nu se merita sa incerci sa scoti consumuri mici) mi-am propus sa merg dupa 3-4 plinuri de gaz cu benzina ramasa ,intru in rosu pe ambele variante apoi fac plinurile
        o sa fac poze (cu traducerea langa caci este in italiana) la chestiile esentiale scrise in cartea implantului sa va convingeti
        HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
        CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

        Comment


        • #79
          Cei de la Merc se pare ca au reusit sa dezvolte un motor diesel hybrid insa s-ar parea ca e o tehnologie destul de noua..
          Nu e nici IMA si nici stp&go nu are. Cu toate astea randamentul este net superior unui motor diesel simplu! Acum asteptam sa fie implementat in serie si apoi sa speram ca o sa se conformeze trendului si cei de la Honda!

          Cu toate astea eu am o mare problema!

          De cand eram eu copil vedeam Honda ca pe o masina sport, o masina la care nu te intereseaza altceva decat senzatia si care, daca ai banii disponibili sa o achizitionezi, isi merita fiecare banut!

          In ultima vreme se pare ca apar din ce in ce mai multe compromisuri facute ata de catre Honda ca si constructor cat si de catre posesori prin care sportivitatea asta este oarecum redusa la tacere!
          Robby, tu vrei sa ne spui noua ca ai acelasi timp pe sfert de mila cand mergi pe GPL cu cel de pe benzina?
          Vreti super economie de carburant?
          Faceti fratilor SWAP cu un 1.5 dCi si o sa ii enervati si pe biciclisti!

          No offence dar asta mi se pare o usoara "luare peste picior" a spiritului masinii voastre! Este doar parerea mea si nu ma astept sa mi-o impartasiti..

          Si ca tot veni vorba, stimabile Qyu, de ce masinile pe GPL pornesc pe benzina pana cand se incalzeste motorul? Intreb si eu ca sa nu mor prost.. cine stie cand o fi asta!
          ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
          ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

          Comment


          • #80
            si eu sunt de acord cu Bodo......eu unul as rade sa il vad pe unu ca are buson pt gpl la o masina sport.....mi se pare o prostie...civic 1.8 pe gaz consuma cat 2.2 diesel....si eu as vrea sa fiu "eco" cu o Lotus Tesla...

            Comment


            • #81
              Totusi sa nu cadem intr-o confuzie, Civicul nu e masina sport... Motorul de 1.8 i-vtec e facut pentru economie, desi nici prea economic nu putem scpune ca e.

              De cand eram eu copil vedeam Honda ca pe o masina sport, o masina la care nu te intereseaza altceva decat senzatia si care, daca ai banii disponibili sa o achizitionezi, isi merita fiecare banut!
              Bodo, sunt 100% convins ca masina sport la care visai in copilarie nu era diesel. Pentru ca da, si dieselul e tot un compromis.
              Rares
              Senior Member
              Last edited by Rares; 01-11-10, 18:58.
              Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
              Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
              1000 Locuri de vizitat in Romania

              Comment


              • #82
                Originally posted by Rares View Post
                ...
                Bodo, sunt 100% convins ca masina sport la care visai in copilarie nu era diesel. Pentru ca da, si dieselul e tot un compromis.
                Asta cam asa e sau cel putin ca intentie insa nici despre asta nu pot spune ca e tocmai economic ...

                oricum, de ce sa maniem pe cine nu trebuie? e oarecum mai sportiva decat majoritatea din clasa ei (a se citi masinile de strada gen Megane, Astra, Golf si altele) si aici ma refer si la aliura si la performante dar si la dotari
                ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
                ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

                Comment


                • #83
                  eu mi-am luat diesel pentru ca e mai rapid decat benzina....:-??

                  Comment


                  • #84
                    Da e mai rapid pt ca e mai mare si are turbina, e logic. Dar unde e spiritul sportiv?

                    Comparandu-l cu un motor benzinar de capacitate cilindrica asemanatoare cum e cel de pe s2000 lucrurile stau altfel, si asta din urma nu are turbo

                    Deja ne-am distantat prea mult de la ideea topicului.
                    Rares
                    Senior Member
                    Last edited by Rares; 01-11-10, 19:39.
                    Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                    Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                    1000 Locuri de vizitat in Romania

                    Comment


                    • #85
                      mi se pare mie sau nu mai vorbiti doar de Honda pe GPL? (Rares, scuze, ai spus-o primul...)

                      daca vorbim de non-hybride (strict gas powertrain) imi pare destul de sexy Civic GX (alimentare stricta Compressed Natural Gas). sigur, are o putere de doar 113 CP dar in US un echivalent al consumului exprimat in benzina trafic de oras ar fi de 3.3-5L/100km, functie de modul de alimentare.

                      daca vorbim de alimentari hibride (some oil+/OR electric powertrain), mai bine am face-o la Sectiunea Automobile, ca tot erau vreo 2 topice despre electrice si hibride. am mai spus-o si pe-acolo dar cu riscul de a fi complet off-topic, cel mai simpatic mi se pare Gas/Diesel-Electric Powertrain - cu succes folosit in extrem de multe aplicatii de pe la inceputurile lumii, daca-mi permiteti o gramada de simplificari in design pe alocuri, o suita de complicatii in altele, un rezultat care cel putin elimina ambreiaj si ofera un cuplu de invidiat pentru orice automobil conventional

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Bodo View Post
                        Cei de la Merc se pare ca au reusit sa dezvolte un motor diesel hybrid insa s-ar parea ca e o tehnologie destul de noua..
                        Nu e nici IMA si nici stp&go nu are. Cu toate astea randamentul este net superior unui motor diesel simplu! Acum asteptam sa fie implementat in serie si apoi sa speram ca o sa se conformeze trendului si cei de la Honda!
                        Bai, si eu de cand am zis asta: diesel hibrid!!! Uoffff http://www.hondafan.ro/forum/showpos...9&postcount=39
                        "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                        '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                        Comment


                        • #87
                          @Bodo : Robby, tu vrei sa ne spui noua ca ai acelasi timp pe sfert de mila cand mergi pe GPL cu cel de pe benzina?

                          @Bodo toata stima pentru cunostintele tale care le-am observat in timpul "citirilor" pe diferite theard-uri dar, vad ca incepi sau macar de data asta ai gandit si tu ca altii...
                          NU am spus asta se vede ca ai inteles gresit. Ma refeream strict la comportament pe autostrada sau oras...II spuneam omului ca se merita pentru economie...
                          Daca vrei sa faci sfertu' (liniute legale sau ilegale), burnout, care pe care, drifturi si alte alea... nu-ti pui GPL si nu-ti cumperi Civic 1.8 sau 2.2 si chiar nici macar renumitul 2.0 type R (care saracul nu.-l mai produc bastarzii pacat pentru faima Hondei in toate motor-sporturile UAAA pentru ei)
                          Eu mi-am cumparat aceasta masina pentru placerea care mi-o aduce de fiecare data cand ma sui in ea,placerea acelui "cantec" al motorului in turatii inalte, placerea adusa cand ai nevoie sa faci vre-o depasire pe risc,scalezi si simti acel zvacnet urmat de lipirea ta in bancheta iar saracul din fata ta nici nu are timp sa te vada sau sa-ti faca flash ca deja esti pe banda ta "linistit",placerea cu care ajungi in viteze mari foarte repede , placerea stabilitatii in curbe ,turnante,ace de par si chiar intoarceri la 180 sau 200 de grade (cine stie cum se fac si le-a probat cu un civic ma intelege) , placerea imaginii care o avea si tind si sper ca o are inca HONDA pentru cunoscatori , placerea cand se urca cineva la tine in masina si spune mirat "waw cat loc are in spate aici ,imi imaginez in fata si ce bord super" la fel si cand vede marimea portbagajului...si as putea continua cred cu inca multe alte placeri pe care mi le aduce zilnic aceasta masina dar ma opresc. Tin sa te/va anunt ca sunt nebun dupa M3 si ca ,cu banii dat pe acest civic imi luam un M3 din 2005-2006 full si aveam 343 de caluti nu 140, tractiune spate care e nemaipomenita la distractiile nocturne nu fata si altele...BMW intr-un cuvand dar, nu..., am preferat Civic pentru multe alte lucruri
                          Imi pare rau ca am fost inteles gresit...oricum parerea mea este ca se merita...pentru a respunde titlului acestui topic strict si la subiect fara alte comentarii...iar daca vrei prestatiile benzinarei va amintesc ca nu-ti trebuie decat sa apesi un buton nu uitati asta Baftos
                          HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                          CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                          Comment


                          • #88
                            Bun.. ca sa nu o mai lungesc atat!
                            Discutia noastra (intregul thread) a pornit de fapt dintr-un punct gresit si intr-o directie gresita!

                            toma, intiatorul topicului, a cerut o parere sau mai multe din care el sa traga niste concluzii. Stau sa ma gandesc daca nu cumva intentia lui a fost doar aceea de a trage niste concluzii pentru el si nu si de a creea un subiect de polemica.

                            Ceea ce mie imi e foarte clar este ca masina fiecaruia este proprietatea lui si face cu ea ce vrea! Daca eu maine o sa am chef sa trec cu un monster truck peste hondele mele o sa imi puteti face ceva? Absolut nimic! Asadar tot ceea ce e scris aici sunt fie informatii generale fie pareri personale si absolut nimeni nu e indreptatit sa ii spuna altcuiva cum sa procedeze insa toate aceste posturi mai mult sau mai putin utile trebuiesc tratate ca atare!

                            Nu cred ca daca maine o sa ma invite Robby la o cafea o sa zic "nu frate ca ti-ai pus GPL pe Honda" sau nu o sa ii mai raspund la salut lui SGM.MYKE pt ca are GPL pe Honda.. sa fim seriosi ca doar nu suntem copii si am invatat cand eram mici ca nu e frumos sa arati cu degetul (nici la propriu si nici la figurat)!

                            Revenind la primul post si ca pot spune ca am fost si eu putin on-topic, GPL pe honda mi se pare o tampenie. (nu vorbim aici despre GPL pe un B18C5 turbo da?..asta e un proiect destul de incapatanat la mine si nu o fac special pentru economie dar foarte probabil ca voi profita de avantajele implicite).

                            Sper ca m-am facut inteles!
                            ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
                            ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by octi_b View Post
                              Bai, si eu de cand am zis asta: diesel hibrid!!! Uoffff http://www.hondafan.ro/forum/showpos...9&postcount=39
                              ia arunca un ochi pe o vechitura de mai bine de 100 de ani nu pare ca actualli constructori reinventeaza roata?

                              http://en.wikipedia.org/wiki/Lohner-...e_Mixte_Hybrid

                              Comment


                              • #90
                                hm , tinand cont ca eu fa naveta si bat cam 500 km cu tot cu weekend pe saptamana , consumul mediu fiind de 7.1 , daca as trece la gaz cam ce consum as avea ?
                                mentionez ca masina vede 6000 rpm / des si o alerg destul de tare

                                Intreb doar de curiozitate , nu sunt inca dispus sa imi asum riscurile gpl-ului din pct de vedere al securitatii...
                                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/alinp/civic/
                                civic sedan 08

                                Comment

                                Working...
                                X