Super tare!
Honda pe GPL, utila sau nu?
Collapse
X
-
GPL-ul oricum il pui numai si numai asumandu-ti tu riscul. Indiferent ca o faci inainte sau dupa terminarea perioadei de garantie. Referitor la sfaturi: concluzia ta pare sa afirme faptul ca nu ai tinut cont de majoritatea respectivelor sfaturi, atentia ta fiind in continuare indreptata asupra consumului cat mai scazut.
Bafta!B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!
Comment
-
Cred ca ramane cum am zis eu mai sus pana la urma:
Originally posted by w33bb0 View PostAfacere? Da. Pe Honda? Incalificabil!B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!
Comment
-
Ati sarit pe saracul om de parca urma sa faca o executie de tip medieval in public cu un motor de honda....pe bune acum, daca omul vrea economie, tebuia sa-l incurajati, nu sa-i dati in cap si sa-l luati la misto cu d-astea ieftine gen "il pedalino " si altele. Una e sa-ti spui parerea cu argumente si alta e sa iei omul in tarbaca. La urma urmei o face pe banii lui si pe masina personala. Argumente de genul "nu se face asa ceva pe o honda" sint deplasate in conditiile in car altii pun turbo si alte magarii pe aceleasi motoare si daca e sa o luam asa e tot o "blasfemie" ca si GPL.Hondafan forever
Comment
-
sorin, am dat si argumente initial, iar, dupa ce-am vazut cum colegul le ignora fiind interesat doar de consum, i-am urat chiar bafta. Asa ca nu l-a descurajat nimeni sa adopte un stil de condus cat mai economic. Cat despre turbo vs. GPL, iarta-ma dar este diferenta intre a face ceea ce este necesar pentru a bate recordul mondial la 110m garduri si a-ti taia laba piciorului ca sa dam mai putini bani pe pantofi
Nu spune nimeni ca toti trebuie sa ne antrenam sa fim atleti, dar a te automutila...
(da, stiu chestia cu automutilarea este oarecum exagerata )B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!
Comment
-
Guest
Originally posted by w33bb0 View Posteste diferenta intre a face ceea ce este necesar pentru a bate recordul mondial la 110m garduri si a-ti taia laba piciorului ca sa dam mai putini bani pe pantofi
In alta ordine de idei, sa-ti doresti un consum redus nu e un lucru rau, dar sa nu o ducem in extrema - in sensul ca, dupa ce ca i-dsi-ul consuma jenant de putin, sa-i mai pui si gpl. Inteleg sa pui GPL pe un motor care chiar consuma enorm in raport cu puterea sa, cum ar fi 2.4 ecotec 140cp de pe Antara, care mananca mai mult decat 2.4 200cp de pe Honda sau vechile 1.8 aspirate de pe grupul VW.
Comment
-
Mai vreti GPL? Mai ganditi-va... http://www.hotnews.ro/stiri-ultima_o...ntrerupere.htm"Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film
'08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue
Comment
-
Originally posted by octi_b View Post...
Doar o mica precizare: la dieseluri, diferenta de cuplu vine nu din arderea combustibilului, ci din conceptul motorului: la motorina, pentru a fi comprimata puternic pentru a se autoaprinde, cilindrul trebuie sa fie lung si subtire. Fiind lung, inseamna ca si cursa lui este mai lunga, deci bratul care actioneaza arborele cotit e mai mare. De aici cuplul aproape dublu fata de motoarele pe benzina.
Comment
-
Originally posted by cmihaic View PostInteresanta lectia de fizica... am cautat putin dupa niste formule sa vad ca ai dreptate. Era gata gata sa incerc sa te contrazic"Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film
'08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue
Comment
-
Dupa faza de pe DN1 ar trebui sa se schimbe titlul in " siguranta sau economie ?" pentru 1mil pe saptamana mai putin, poti sa-ti cumperi un motor...consum mai mic si aceleasi riscuri in caz de "Doamne fereste!"'17 Civic TypeR FK8 Championship White
'08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black
Comment
Comment