Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna observatia in privinta Ohmilor, rampa valtek34 are 3 ohmi..DAR, in softul Stag300premium se pot alege mai multe tipuri de injectoare printre care sunt Hana care au exact cat si injectoarele Barracuda 1,9 ohmi.
    Duzele noi de la rampa Barracuda au 1,5mm dar cel mai probabil le voi gauri crescator pana vor fi ok cu o presiune maxima de 1,25 bari, cam asa.
    Last edited by InjectoR; 14-04-16, 14:46.
    Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

    … Jazz do it ...

    Comment


    • Nu iti recomand sa le gauresti decat daca mai ai un set de schimb,e foarte usor sa depasesti cota si sa vrei sa revi si nu ai cum. In schimb poti sta linistit cu presiunea in 1.4 ,compenseaza mai bine scaderea de presiune din rampa atunci cand esti cu rezervorul pe terminate si esti in accelerare,neavand pompa de combustibil.(sau cand e frig iar gazul vine greu din rezervor)
      Daca tot vrei sa te apuci de lucrare,fa o inspectie vizuala si eventual inlocueste chitul de furtune. Eu mai luam una alta de aici ( http://rmg-shop.com/index.php?route=common/home )

      Comment


      • salutare... de curand sunt posesorul unei honda cr-v 2.0 de 147 cp. cu GPL, an 2000, am achizitionato din italia , bucurie mare , am facut cele necesare la ea din pacate aici va cer un mic ajutor , instalatia GPL e un model ce nu prea e prin romania, anume TARTARINI, stie cine-va un service, o firma care are si soft pt asemenea instalatie?... multumesc anticipat

        Comment


        • Am vazut multe Crv-uri la statiile de alimentare gpl.

          Sent from my SM-G935F using Tapatalk
          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

          Comment


          • Originally posted by E.O.D.4 View Post
            salutare... de curand sunt posesorul unei honda cr-v 2.0 de 147 cp. cu GPL, an 2000, am achizitionato din italia , bucurie mare , am facut cele necesare la ea din pacate aici va cer un mic ajutor , instalatia GPL e un model ce nu prea e prin romania, anume TARTARINI, stie cine-va un service, o firma care are si soft pt asemenea instalatie?... multumesc anticipat
            Salut
            Poate iti e de ajutor

            http://www.remixbg.com/Documentation...io%2005%29.pdf




            Sent from IP6S+ using Tapatalk !!!
            HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
            CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

            Comment


            • Este incredibil cati km se pot face cu 60 de lei. Si nu iert acceleratia deloc. Apar intr-adevar probleme. Reglare tacheti la 50000 km si uneori un miros ciudat cand sunt pe benzina, care dispare ft repede dar e posibil sa fie de la filtru ala de bezina care nu a fost schimbat niciodata. 100 000 km pe gaz 3 ani. Intrebarea este daca as mai pune gaz pe masina acum. Raspuns Da. De ce nu. Oricum masina o tin pana pica. Decat sa o dau pe un pret de nimic mai bine o tin in familie. Imi place prea mult.

              Sent from my SM-A710F using Tapatalk
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

              Comment


              • Am un Civic 1.8 VTEC manuala. Masina e luata de noua acum 2 ani. Am facut deja peste 50.000Km, motiv pentru care am inceput sa ma documentez despre GPL.

                Are cineva GPL pe acest motor ? Din cate am citit instalatia e compusa din mai multe componente, puteti (din experienta personala) ce marci/modele mi-ar fi recomandate ? In principiu ma intereseaza ceva de foarte buna calitate. Lucru important, unde imi recomandati sa montez instalatia ?

                //recunosc, nu am reusit sa parcurg tot topicul.

                Comment


                • Se pare ca 1.8. Vtec e putin mai pretențios motorul. Acum o lună si-a montat un prieten instalația ca ă mea si nu e mulțumit. Pe i dsi 1.4. sunt super mulțumit dupa 3 ani jumatate de gpl. Azi am mers super sportiv. M-am grăbit ft tare sa ajung la Moreni si am prins un drum liber si fara Politie. Se duce motorasul meu in turiștii pe Gpl ceva de vis. Am plecat in spatele unui a4 de la o cale ferată cu bariera si dupa ce ă luat cam 140 la ora in fata mea l-am depășit si l-am lăsat mult in spate. Nu cred ca s-a pus prea tare cu mine. Mai degrabă ă încetinit pt ca nu era sigur pe drum. Era destul de îngust drumul, județean dar asfaltul bun si fara localități. Plus ca eu eram in treapta a 4 a cand am trecut pe lângă si am intrat ft tare in curbe.

                  Sent from my SM-N920S using Tapatalk
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                  Comment


                  • Sunt programat la inceputul lui Mai la Vernesti pentru trecerea pe GPL, instalatia va fi http://www.pro-gaz.ro/Instalatii_gpl...ecvent_32.html
                    Am sa revin cu opinii

                    Comment


                    • Primele impresii dupa implant (Vernesti).

                      Dupa cateva sute de km prin oras am avut de facut un drum ceva mai lung. 110km pe autostrada (135km/h pe cruise) plus inca vreo 25km pe drum national (100 la ora pe cruise). Am facut plinul la dus si la intors, mi-a rezultat din socoteli un consum de 9 litri de gaz la 100km. O medie ok pentru cei ~270km. Sper ca la un drum lung de vacanta, cu masina plina, sa scot un maxim 10-11 la suta.

                      Nu sesizez diferente de putere, masina are un comportament similar cu cel pe benzina. La mine e setata sa treaca pe benzina la 4000 de ture, adica la 150km/h.
                      Indicatorul de consum de la BRC e stupizel, primele 3 leduri se sting foarte rapid, in realitate in rezervor mai exista minim 20 de litri de gaz. Mi-am facut un obicei sa resetez trip-ul si sa ma uit pe bord cand ma apropii de 400km ca sa fac plinul.

                      Voi reveni cu un feedback "la rece" dupa vreo 5-10.000 km pe gaz.

                      Comment


                      • Salutare !

                        As dori sa trec si eu Honda mea pe GPL. Motor K2A6.

                        Foarte interesant ce a spus InjectoR.
                        Intr-adevar rampca conteaza cel mai mult: Timpii de injectie, "lag-ul" care il are, erorile...

                        Ca virgula calculator m-am gandit la un Stag 4 200. Nu cred ca e nevoie de mai mult ! Am aceeasi instalatie si pe o Zafira A si e super tare sa faci plinul cu 80 de lei si sa mergi minim 300 de km prin oras, fara sa te mai intereseze de consum. Talpa..si da-i !
                        Ce nu imi place: Becul "check engine" aprins cand are el chef.

                        Intrebari: Stiti vreun service sa faca instalarea cu "piesele clientului" ?

                        La asa zis-ul "Tommasetto" am vazut diferente intre preturile din RO Vs Polonia la modul...in Romania erau duble ptr acelasi produs!
                        Japca pe fata.

                        De ce as alege Stag 200 V4 ? E o instalatie ptr care gasesti soft si mai ales piese pe toate gard-urile

                        De ex la Zafira mi-am schimbat singur fitrele: 40 de lei (filtrele) si 10 minute maxim.

                        In primul rand ma intereseaza o configuratie/service cu niste oameni care stiu ce fac.
                        Check-ul engine-ul ala prezent in general la majoritatea instalatiilor GPL ma dispera.

                        PS:

                        Japca tipic rromaneasca:


                        Romania -925 de lei

                        http://rmg-shop.com/instalatii--gpl/...-ac-stag-q-box

                        Polonia - 465 zloti ~ 475 de lei

                        http://allegro.pl/j24-elektronika-ac...826088313.html

                        Concluziile le trageti singuri.
                        Last edited by M4V3RiCk; 24-05-17, 00:22.

                        Comment


                        • Salut! Ce feedback mai aveți legat de GPL pe k20 sau alte motoare i-VTEC? Voi fi nevoit sa fac f mulți km în oraș si nu știu daca sa fac un implant sau cumpar o buburuză special pt oraș
                          Last edited by RemusMihai; 13-11-17, 21:44.

                          Comment


                          • Pe aici lumea are VTEC pe Honde, pentru "v-tech" nu cred ca poate nimeni să-ți ofere vreun feedback. Scuze, nu vreau sa fiu răutăcios, dar ma deranjează maxim cand un proprietar de Honda nu știe ce are sub capotă.

                            Comment


                            • Cei cu implant GPL, cum e pana acum pe partea de fiabilitate?

                              Comment


                              • Salut!
                                Si eu sunt interesat de o instalatie GPL pe Honda Jazz CVT.
                                Am cerut mai multe oferte de la montatorii din Bucuresti si inca studiez piata.

                                a. AGR Autogas Group mi-au dat 2 variante:
                                1. instalatie Tomasetto Stag 200 cu rezervor toroidal 42l -2300 lei (garantie 3 ani, dar revizie obligatorie la 6 luni si costa 150 lei)
                                2. instalatie dedicata pentru Honda , acelasi rezervor insa componente mai performante din ce am citit in detalii -3200 lei (garantie 2 ani parca au spus si revizii tot la 6 luni cu 150 lei). Injectoarele Hana si ECU mai performant ar fi plusul cel mai mare aici fata de Valtek sau alte firme mai slabe.
                                P-asta cu instalatie dedicata nu o inteleg, probabil e fraiereala pentru nestiutori, ca daca intrebi vreun dealer Honda de instalatii GPL dedicate pentru masinile pe care le vinde, iti spune hai pa pa si iti inchide usa in nas cred

                                b. O firma de langa targul Vitan (imi scapa numele) - Tomasetto QBox (acelasi rezervor) - 2800 lei (garantie 2 ani, revizia costa 100 lei)
                                Nu mi-au inspirat incredere, parea ca totul se face pe banda rulanta si se punea mai degraba pret pe rulaj mare, in loc de atentie si calitate.

                                c. Florian Petrut (floriangpl pe net), vrea intai sa vada masina, dar el din experienta , pentru motorizarea mea recomanda instalatie Landi Renzo.
                                Nu am vorbit inca de pret, a zis ca nu spune un pret pana nu vede masina intai (nu a mai montat pe Jazz, insa a montat pe Civic 1.4, motor identic). Maine ma duc la el pentru o evaluare si o oferta de pret.
                                Florian mi se pare un tip serios, el imi face revizia la cealalta masina cu GPL, desi instalatia nu a fost montata de el, are preturi decente si face tot posibilul sa nu plece clientul nemultumit de la el. Sper sa cad cu el la o intelegere ok.

                                Bugetul meu ar fi in pana pe la 3000 lei maxim, incluzand bujii speciale de GPL, desi nu inteleg ce mare branza fac alea, ca mai am o masina cu GPL si merge bine merci cu bujii standard NGK.
                                Eu zic ca merita pus GPL, mai ales pe masinile cu motorizari mari sau pe cele care merg preponderent in oras, unde benzinarele consuma intradevar destul de mult.
                                Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                                Comment

                                Working...
                                X