Corect este "stoichiometric" nu stochiometric. In fine. Intrebare la tine @SEBY : puteti face aceste reglaje indiferent de tipul instalatiei GPL? Daca da, cat costa?
Honda pe GPL, utila sau nu?
Collapse
X
-
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
-
Foarte corecta remarca ta referitoare la termenul folosit.Mea culpa, corect este stoichiometric. Acest termen arata raportul de parti aer la parti benzina, am adaugat ca sa inteleaga toti cei care citesc si pe scurt numim AFR.
Putem seta orice instalatie pentru care avem interfata de editare a softului pentru controlerul de GPL. Fara a vinde sau a avea parti pris cu vre un vanzator noi in urma analizei modului de functionare si a softului de editare recomandam instalatii Tomasetto cu injectoare Hana si controler Stag.
Rezultatele la setarea custom, corecta cu LPG sunt mai mult decat imbucuratoare privind consumul si performantele realizate.
O sa vedeti pe grafice la o Dacia, un Volvo si o Lada.
Ca o recomandare pentru cei care doresc sa aibe masini cu GPL care functioneaza bie este si utilizarea unor bujii speciale.
Noi mai putem face altceva pentru cine vrea el sa seteze masina sau pentru montator sa-i punem dyno la dispozitie contara unui cost impreuna cu operator si sonda AFR logand si afisand amestecul direct pe graficele de cuplu/putere.
Comment
-
Cu tot respectul vad ca vrei sa-ti faci reclama si nu citesti ce am scris. Eu mi-am montat instalatia acum un an de zile este instalatie AG Zenit Pro montata la supergaz o firma in domeniu din 90. Instalatia este echivalentul brc plug &drive si are un computer legat la obd-ul masinii. Setarile sunt facute automat de computer dupa ce acesta citeste cum functioneaza motorul pe benzina,creindu-si un grafic, ii da automat amestecul necesar pentru functionarea optima pe gpl. Pana acum nu am avut nici o problema neavand nici o eroare check engine cu exceptia a ceea ce am prezentat anterior, nu mai repet. S-a intamplat insa ca la un plin agip sa-mi apara aceasta eroare masina sa traga prost in gaturi si cu smucituri, simptome care au disparut total dupa ce am golit rezervorul de gpl agip si am facut plinul la petrom. Clar a fost de la un gpl prost nu de la setari pentru ca acum totul e in regula. Baietii mi-au restartat computerul au facut o noua harta pe benzina si acum totul e ok. Azi am facut revizia la 153.000 km. Masina si motorul sunt ok dupa un an de gpl. Nici o problema. Inaintea mea un type r cu nr RED Rosu. Intru in vorba cu proprietarul si-l intreb daca e multumit de masina. Mi-a zis ca o are de 8 ani si ca nu a avut nici o problema. Inca odata se confirma fiabilitatea honda.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 2
Comment
-
Cum adica ti-au facut o noua harta pe benzina? Cu ce au rescris ECU? In cat timp a fost gata harta?
Comment
-
@mika : pai daca poti sa castigi 2-5cp pe GPL, de ce nu?nu toti avem consumul tau
Cred ca s-a inteles gresit si era la revizie la honda si nu la GPL
Sent from my iPhone using Tapatalk'17 Civic TypeR FK8 Championship White
'08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black
Comment
-
Originally posted by Aramia2008 View PostInaintea mea un type r cu nr RED Rosu. Intru in vorba cu proprietarul si-l intreb daca e multumit de masina. Mi-a zis ca o are de 8 ani si ca nu a avut nici o problema. Inca odata se confirma fiabilitatea honda.Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
2 roti
Comment
-
Are 8 jumatati de anI'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Honda pe GPL, utila sau nu?
Originally posted by Den1GRator View PostCum adica ti-au facut o noua harta pe benzina? Cu ce au rescris ECU? In cat timp a fost gata harta?
Отправлено из моего iPad используя TapatalkLast edited by InjectoR; 07-05-14, 03:54.Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".
… Jazz do it ...
Comment
-
Modalitatea de setare automata este doar o parte din setare si nu este suficient chiar daca aparent masina functioneza bine.
Poate ca daomnul respectiv a avut probleme cu Agip si poate cei de acolo furau sau bagau aer comprimat in butelia de GPL... posibil orice.
Modul de functionare nu-l poti evidentia exact pana nu pui masina pe dyno si faci un test cu gpl si altul cu benzina appoi compari amestecurile si valorile obtinute.
Personal nu am intrat sa fac nici o reclama cat despre Honda are un motor fantastic de rezistent.
Comment
-
Originally posted by Taz View Post@mika : pai daca poti sa castigi 2-5cp pe GPL, de ce nu?nu toti avem consumul tau
Cred ca s-a inteles gresit si era la revizie la honda si nu la GPL
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pentru mine cel putin e noutate.
Legat de consumul meu - am o ruta foarte avantajoasa spre birou, cu putine semafoare. Cand intru in aglomeratie si stau in coloane, ma uit la BC cum creste consumul mediu.
Comment
-
N-am zis ca are gpl. Nu stiu daca este a lui Cristi. Nu-l cunosc. Eu am vorbit cu un om in jurul varstei de 40 ani poate mai mult. A umflat doar rotile si a plecat. Nu eram la supergaz ci la un service din Ghencea unde am facut revizia. Mi-a zis ca masina are 8 ani si ca nu a avut probleme.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 2
Comment
-
Seby , intamplarea face ca instalatia plus componentele de pe Honda mea sa fie identice cu ce recomanzi tu : Tomasetto/Hana/ Stag 4 .
Ai mare dreptate cu reglajele facute dupa ureche facute de cei care monteaza instalatiile , nu as vrea sa generalizez pentru ca desigur nu am trecut eu prin toate atelierele , dar pot spune asta despre cei la care am montat eu . Chiar vreau sa fac si eu o verificare si un reglaj la masina , daca poti sa imi dai ceva date de contact ar fi super , sunt sigur ca si colegii de forum sunt interesati sa gaseasca in sfarsit pe cineva competent in acest domeniu .
Comment
-
Iti multumesc pentru incredere ai sa primesti in privat detaliile . De fapt le-ai primit deja. Sper sa pot fi de folos.
Greseala lor este faptul ca ei nu folosesc o sonda AFR sa verifice amestecul si tendinta generala este sa regleze cu amestec mai sarac. Acest reglaj este foarte periculos deoarece expune camera de ardere la temperaturi foarte mari riscand sa afecteze bujiile, pistoanele, segmentii si supapele. Multa lume se plange de deteriorarea supapelor la utilizarea GPL si de fapt nu GPL este de vina este un efect secundar al setarilor incorecte.
Amestecum sarac duce la multe probleme chiar si la detonatii sau predetonatii, autoaprindere...
Iar cand e prea bogat apar alte inconveniente tot foarte rele.
Din pacate inca in Romania GPL nu are o formula constanta si nu este foarte constant insa are un mare avantaj e ieftin si detoneaza ceva mai greu decat benzina,Last edited by SEBY; 09-05-14, 07:10.
Comment
Comment