Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @mika
    Poză făcută acum câteva zile (când întrebam ceva pe topicul uleiului) Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1383727628340.jpg
Views:	1
Size:	70.4 KB
ID:	716937
    Deci +30k...90% numai GPL ; 5% pe benzină fiind "spălături" regulare de 15/20km în forţă la fiecare 2 plinuri de GPL consumate şi restul de 5% pe benzină distracţie cu câte-un "taur al traficului"

    LE: Oftopic: tare semntura ta...dar e acceptabil zic eu pt un R....Eu am +10 cu un 1.8

    Sent from my Samsung Galaxy Tab 10.1 GT-P7500 using Tapatalk 2
    Last edited by Robby_Alessio; 06-11-13, 10:50.
    HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
    CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

    Comment


    • Originally posted by DAN G View Post
      ''Soichiro Honda parca spunea "if Honda does not race, there is no Honda"

      cand se proiecteaza un motor , testele se fac pe banc si nu cu gaz !

      sigur,suntem romani si tot timpul gasim ''variante ajutatoate'' . mai ales asupra ''...sunt ''verde'' !!! cu totul de accord !!! insa ptr asta trebuie sa iau ceva electric , nu pe banzina/motorina.

      EU RAMAN LA BENZINA.
      Daca imi dai voie: Pe langa aroganta de care dai dovada se mai amesteca si nestiinta.
      Faptul ca-l citati pe Honda-san nu va da dreptate automat in orice discutie.
      Faptul ca folositi un citat rostit in cu totul alte imprejurari decat cele de fata (el a fost rostit la jumatatea aniilor ´50 cand firma Honda nu avea masini, nici macar nu se apucase de primele prototipuri auto!!), dovedeste nestiinta. Iar daca totusi aveti acea stiinta, atunci sa-i spunem ignoranta.
      Iar faptul ca va folositi de un citat din lumea moto, amestecandu-l in lumea auto de serie (50 de ani mai tarziu), e in orice caz bataie de joc. Aici nu se discuta despre motorul de F1 care va fi pe GPL ci de motoare de serie mare.

      Iar atata timp cat cei mai prestigiosi constructori auto (Porsche, Toyota, Audi, etc) practica motorsport cu propulsii alternative, pai puteti voi s-o tot ardeti cu benzina e pentru raceri si alte bancuri nostalgice.
      Interesant ca voi din fata PC-ului sunteti mai raceri decat aia care chiar practica motorsport.

      La Honda, baza propulsiei alternative s-a pus acum 25 de ani, deci pe timpul cand Honda mai traia, si DACA EL N-A AVUT NIMIC IMPOTRIVA LOR, CUM PUTETI VOI SA AVETI?

      S-a inteles aversiunea ta fata de ceea ce inseamna GPL, te rog citeaza altceva ca cu asta nu tine!!


      Asa e, cand se proiecteaza un motor, se fac mii de teste, dar nu cumva cand se proiecteaza o instalatie GPL nu se fac la fel de multe teste? Sau pica toate din pom si se planteaza singure in masinile doritorilor? Iar cand producatorul instalatiei iti spune clar, pe raspunderea lui, ca se potriveste sau nu masinii tale, ce faci?

      Ca roman ce esti, chiar tu ti-ai gasit o "varianta ajutatoare" ca sa denigrezi subiectul principal din discutia de fata, te-ai ajutat de ceva complet in afara subiectului.
      Nu romanii au inventat GPL-ul si ideea de verde, stai linistit. Si nici electricul recomandat de tine nu e verde daca acel curent cu care iti incarci bateria, nu provine din resurse regenerabile!!
      RAMAI SANATOS LA BENZINA (vezi si tu sa fie de aia fara apa!!).
      Nu, nu am GPL si nu ma intereseaza doar ca in bagatul asta de seama nu gasesc absolut nimic constructiv.
      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

      Comment


      • Subscriu la cele spuse de hondatu !Cred ca o Honda pe GPL (din fabrica) ar fi foarte interesanta si utila, prin prisma preturilor la combustibili, dar n-avem !! Dupa benzina, m-as duce lejer spre electric sau spre hidrogenu' lu' FCX Clarity, dar in Romanica e greu, vazand si facand !
        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

        Comment


        • hai ca ati luat-o incet incet pe langa si sa revenim la fapte..

          urmarind discutia dintre un sloven cu un cl7 care si-a montat o instaltie de gaz PRINS sau ceva de genu si un memebru al aceluiasi forum(care avea peste 130k km cu gaz-dar este si montator, deci stie sa rezolve probleme aparute sau sa isi intretinta masina pe gaz) din uk care are acelasi timp de instalatii si aceasi ver de masina, am inteles ca sunt unii dintre cei mai buni in sisteme de gaz, o fi sau nu adv am retinut urmatoarele lucruri;

          1. indiferent de instalatia de gaz daca nu este montata dupa specificatiile producatorului pe masina - apar probleme (deci montatorul e foarte important sa respecte si ultima virgula din montaj)
          2. daca tii la masina, motorul tau, iti pui o instalatie de gaz de renume dar care in acelasi timp am inteles ca trebuie sa se faca si o ungere a valvelor cu o ceara sau ulei care ajuta sa nu se deterioreze valve din cauza arderii gazului

          deci e foarte important acest aspect pe care nimeni nu il zice, cel de ungere al valvelor...

          Prins has each injectors and each waxing / cooling per valve. I think this was the most important for me.

          daca doriti si sursa ,pot posta linku aici...

          revenind la momentul actual mi se pare prea complicat gazul in locul benzinei...decat daca masina ar veni din fabrica cu o instalatie si un motor gandit ptr gaz!
          in rest parerea mea offtopic-nu se merita daca vrei sa tii masina!
          cand iti pui gaz te gandesti la costuri cat mai mici, deci nu renteaza sa ai drumuri la service sau montator din cauza gazului, si alte posibile probleme la masina de nu porneste sau nu merge rotund...
          dar fiecare face ce doreste...
          Last edited by jonyyybe; 06-11-13, 12:35.

          Comment


          • Tot citesc forumu-ul aceasta si constat ca este atata rautate in comentariile unora si nu prea inteleg de ce !!! Fiecare are dreptul la cel putin o parere si asta nu inseamna ca daca a spus-o automat ataca sau denigreaza sau e ignorant. (parerea mea).
            "In 30 years, Honda has made 15 million V-Tec System and they have never, not even once single failure" - Jeremy Clarkson Top Gear.

            The Power of Dreams

            Comment


            • Originally posted by Adrian Octavian View Post
              Tot citesc forumu-ul aceasta si constat ca este atata rautate in comentariile unora si nu prea inteleg de ce !!! Fiecare are dreptul la cel putin o parere si asta nu inseamna ca daca a spus-o automat ataca sau denigreaza sau e ignorant. (parerea mea).
              Esti offtopic.
              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
              My cars:

              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

              Comment


              • Nu e rautate, este vorba de "brainstorming"...mai aprins !
                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                Comment


                • Asa.....deci: ...
                  Ceva posturi in urma scriam despre Honda Italia ca aducea civicuri cu GPL din fabrică dar defapt e așa (cel putin din spusele unui "cineva" din H de la Firenze):
                  Honda Italia cerea la Honda MAMA civicuri cu alt tip de chiulasa+ "mŕtaraie"...mai precis ca cele care sunt pe 1.8 CNG in SUA care au alt tip de chiuloasa + compania.
                  Apoi având contract cu BRC acesta din urma le descarca frumusel la el in curte, le baga implantul cum comanda HONDA MAMA apoi le trimitea la Honda Italia care le împărțea ...
                  Pana acum am găsit doar codul de pe 1.4 i-vtec si este =BRSJ= si este situat pe partea unde este capacul pt încărcarea cu ulei...
                  Alta litera in locul lui "J" semnifică alimentare numai pe benzina...
                  **********
                  Tin sa precizez ca daca acel "cineva" din Honda minte mint si eu dar eu ca sa fiu mai sigur am întrebat pe forumul honda Italian pe cei care au Civic cumpărat cu ediția "Black&White" si mi-au confermat ca au acel cod pe chiulasa...Iar cei inafara ediției deci numai benzina au numere sau litere diferite sau numai brs

                  ***********
                  Când găsesc altceva va comunic...

                  Sent from my Samsung Galaxy Note II GT-N7100 using Tapatalk 2
                  HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                  CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                  Comment


                  • so, cum spuneam mai sus...

                    daca motorul/masina nu e pregatita din fabrica ptr gaz, nu e o idee buna sa punem noi gaz, pentru ca atunci instalatia de gaz ce va fi montata pe un motor care nu a fost gandit ptr gaz, are nevoie de modificarile necesare sau necesita imbunatatiri-modificari pentru a rezista arderii gazului...

                    concluzia e clara acum...

                    Comment


                    • Puneti voi pe cl7 si altele din gama (cu valve standard - nu'i cazul civicului de mai sus adus in discutie) si reventi dupa 200.000 - 300.000 km sa vedem atunci.
                      Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                      Comment


                      • Jonyyybe , a monta o instalatie de gaz presupune economie de exercitiu de la prima cheie succesiva montajului

                        Pe urma intervin diversi factori care pot avea tendinta sa iti duca aceasta economie spre ZERO .

                        Depinde de tipul impiantului , hai sa nu spunem nimic de marca , totusi .

                        Depinde de experienta celui care ti l-a montat , evident .

                        Depinde de calitatea gazului pe care il consumi .

                        Depinde mult si de norocul tau

                        Si motoare gandite pentru gaz nu exista , folosirea gazului da probleme la nivel de supape . Anumite case auto au ales sa moteze sediul supapelor ( nu stiu cum se numesc ) intarite sau cu un tratament special ,in cazul modelelor care sunt prevazute sa fie transformate pe GPL .
                        Si in plus , de ceva vreme exista FlashLube , un aditiv care previne uzura prematura a motoarelor pe GPL .
                        Fetele mele : http://foto.webalice.it/stoicamarius

                        Comment


                        • Click image for larger version

Name:	IMAG0018.jpg
Views:	1
Size:	32.6 KB
ID:	716938
                          Gpl reprezinta o investitie buna, fosta masina, o laguna cu motor de 1.6 si cu 320.000 km+ mersi pe gaz. Masina a avut destule probleme, mai putin motorul. Cand am schimbat valvele din cauza unui rulment blocat pe alternator ce a aruncat distributia si a indoit toate valvele, pot spune ca valvele batrane aratau foarte bine.
                          Acum sigur exista si partile rele a problemei. Instalatia GPL de pe masina costa 3500 euro la momentul instalarii iar acum 2 ani cand am dat masina costa 3000 euro si in Romania habar nu are lumea cum e instalatia si cum i se face service. Am fost in diverse ateliere sa caut sa ii fac o revizie si eram expediat de toti.
                          Eu as monta o instalatie doar ca trebuie sa ma hotarasc daca mai tin sau nu masina.
                          Honda Accord 2.0i 2004 M/T Gallery

                          Ofer diverse servicii IT

                          Comment


                          • Problema e ca la Honda valvele nu sunt ca la Reno. Din ce am citit, la Honda nu supapele se duc ci scaunele acestora.
                            Gandeste-te ca nu degeba se face valve check din 80.000 ( citez din minte posibil sa fie un +/-). Asta la mers normal cu benzina.
                            Eu unul am facut anul asta aceasta verificare, 2 valve au avut nevoie de reglaj. Nu cu mult dar a fost necesar.
                            Prima oara am vrut sa fac acest reglaj la reprezentanta , dar am renuntat pt ca erau paraleli si nu am vrut sa faca experimente pe masina mea (asta e alta poveste - de reprezentanta de Constanta).

                            Dupa care am apelat la un meserias bun. Rezultat reglaj , 2 din 16 ajustate. Asa ca cum o fi pe gaz dupa 200.000 - 300.000 ? Unii cu CRV-uri di Italia cu aceleasi motoare ca ale noastre au avut probleme dupa 50.000 - 60.000 , lasat cu schimb de valve. O fi la Renault ok, dar la Honda am un dubiu.
                            De ce credeti ca au versiuni speciale pt gaz acolo ? Au, pentru cele normale nu au voie pe gaz, se uzeaza excesiv scaunele.
                            Last edited by wolfydRg; 07-11-13, 12:17.
                            Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                            Comment


                            • Valvele sau scaunele?
                              ex. Accord CL7 Executive 2,0 M/T Arctic Blue Pearl

                              Comment


                              • scaunele ...
                                Corectat in mesajul de deasupra ulterior.
                                Last edited by wolfydRg; 07-11-13, 13:57.
                                Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                                Comment

                                Working...
                                X