Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ramm View Post
    O instalatie italieneasca, ceva de genul Landirenzo. Am fost cu un coleg de la munca care si-a montat pe un MX 5. El ii stia ca si-a montat cand avea un Tico si omul a fost multumit. Acum sa vedem in timp cum sta treaba. Pret 3800 cu tot cu montaj si omologare RAR (fara sa umblu eu ).
    Km nu fac multi, dar am zis ca pun mai mult pentru mersul in Bucurdistan.
    Ce coincidenta, Leutzu a postat pe DWCC ca si-a pus gaz pe MX5, ce mica e lumea! Instalatia mea avea emulator STAG2-E4/1, LCS A/1-V05 E si actuator de gaz. Interfata pt. LCS A/1-V05 E inca o mai am, inclusiv softul original de la LandiRenzo, daca iti face trebuinta o aduc la nationala.
    ex. Accord CL7 Executive 2,0 M/T Arctic Blue Pearl

    Comment


    • Leutzu este colegul meu de birou, cu el am fost.
      Nu ma pricep la instalatii, dar studiem problema, eu vin oricum cu laptop la mine.
      Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
      2 roti

      Comment


      • Nici eu nu ma pricepeam, stai linistit, insa am fost nevoit sa-mi reglez singur masina si asta implica mult studiu!
        ex. Accord CL7 Executive 2,0 M/T Arctic Blue Pearl

        Comment


        • Ramm, sa nu crezi ca nu mi-am dat seama ce faci! Daca nu te intereseaza gpl-ul si n-ai nici o legatura cu subiectul lasa caterincile de clasa a II a si lasa-ne pe noi, posesorii de gpl pe Honda sa discutam on topic.

          Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

          Comment


          • Corect, dar totusi azi e 1 Aprilie!
            ex. Accord CL7 Executive 2,0 M/T Arctic Blue Pearl

            Comment


            • Nu are voie omul sa glumeasca de 1 Aprilie...
              Oprescu, recunoaste ca in scoala erai cel care isi lua 'castane' de la toti colegii.
              Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
              2 roti

              Comment


              • Originally posted by ramm View Post
                Dupa multe mistouri, am facut niste calcule si am considerat ca este mai ieftin sa trec pe GPL. In poze am atasat instalatia, rezervorul evident in locul rotii de rezerva si compartimentul motor - zic eu ca arata cat de cat 'curat'. Stie cineva un emulator pentru sonda Lambda ca am eroare in bord si baietii de la service mi-au zis ca am nevoie de asa ceva; cica la Start 400 nu aveam nevoie de asa ceva. Era mai scumpa cu 860 lei si am zis ca nu e cazul.
                Momentan nu am prea multe detalii, este setata sa treaca automat pe benzina la 4000 rpm, deci sub VTEC ca sa nu am probleme. Revin cu consum mediu si cost/ km.
                Ce-ai patit? Ai tras cu prastia si ai avut parte de vreun ricoseu?

                LE: Scuze, am intrat de pe telefon si nu mi-au aparut toate postarile. Ulterior am vazut si restul. Oricum mi-a placut faza: " Tu ai fi in stare la 250 sa schimbi a doua si sa ai consum instant 3%.", dar nu ne-ai spus daca pe benzina sau pe gaz...
                HACC
                Senior Member
                Last edited by HACC; 01-04-13, 17:41.
                Honda Sacrilege 2.0 GPL A/T

                Comment


                • Ultimul offtopic
                  Ai cerut sa-ti fie schimbat nick-ul ca sa nu iti mai indexeze google prostiile postarile de pe hondafan.
                  Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                  2 roti

                  Comment


                  • Originally posted by Aramia2008
                    azi am fost la service-ul unde mi-am montat instalatia si dupa cum mi s-a promis mi-au schimbat senzorul polonez cu unul italian mai bun. Si Gabi are pe mazda acest senzor si e multumit.
                    Daca erau profi cum spui tu iti montau din start ceea ce trebuia, mai ales ca acel Gabi are si el montat senzorul respectiv de care se declara multumit. Aici mai este o contradictie de termeni... Ai spus ca i-ai ales pe ei pentru ca sunt cei mai buni si ca ai ales cea mai buna solutie tehnica. Daca e asa cum ai afirmat cum de au gresit inclinatia rezervorului si mai ales de ce a trebuit sa-ti schimbe butonul? Cand ceva e cel mai bun nu poate fi inlocuit cu altceva mai bun.
                    Originally posted by Aramia2008
                    Mi-au indreptat unghiul la rezervor ca sa intre 80% din capacitatea rezervorului si s-au facut reglaje manuale in asa fel incat butonul sa arate rosu la nivel cat se poate de mic aproape de semnalul sonor.
                    Am mai spus-o si o repet: unghiul rezervorului nu are de a face cu capacitatea de incarcare a acestuia, mai ales in cazul aratat de tine. Poate cineva cu mai multe cunostinte de fizica iti va putea explica mai bine acest lucru. Cat despre reglajul facut la modul de aprindere a ledurilor inca o data pot sa-ti spun ca nu s-a facut in mod profesionist. Faptul ca rosul se aprinde cand rezervorul este aproape gol (aproape de semnalul sonor) inseamna ca in momentul cand se aprinde mai ai foarte putin de mers pana sa trebuiasca sa alimentezi, in unele cazuri poate ca nici nu vei mai avea autonomia necesara (pe gpl) pana la o pompa de alimentare. Dar daca tu esti multumit ce mai conteaza restul...
                    Originally posted by Aramia2008
                    Sunt multumit cum arata acum. Gabi mi-a dat si doua invitatii la salonul auto. Sunt uimit de cum am fost tratat de acest service. Oi fi dat eu 3200 lei pe instalatie dar mi s-a reparat gratis un senzor de parcare, mi s-a dat un saculet pentru dispozitivul ala de se pune la alimentare, unul in plus pentru un prieten, mi-au dat doua invitatii la S.A.M. Directorul m-a tratat ca pe un prieten apropiat, m-a dus pana in oras la cel mai apropiat metrou cu masina personala cand am lasat la montare masina, mi-a dat sfaturi si mi-a explicat tot ce am vrut desi uneori recunosc am fost pisalog. Au stat peste program de vreo doua ori pentru mine. N-am cuvinte! Nu e reclama. E doar aprecierea profesionalismului si calitatii cu care am fost servit. Eu unul am simtit nevoia sa-i laud pentru ca merita si cred ca oricare dintre membrii forumului ar fi fost tratati la fel. Toate bune!
                    Si altii sunt multumiti de cum au fost tratati in alta parte, de micile atentii din partea casei, dar nu au batut moneda pe acest aspect. Diferenta este alta, ca multi dintre noi ceilalti pe langa modul cum am fost tratati, pe langa micile atentii primite nu am fost nevoiti sa mai ajungem pe la service pentru reglaje sau inlocuiri de componente, desi nu ne-am facut montajul la "cei mai buni in domeniu".

                    Este ultima mea postare aici. Voi posta la mine, pe my accord orice feedback legat de instalatia gpl montata.
                    HACC out!
                    Honda Sacrilege 2.0 GPL A/T

                    Comment


                    • Nu mi-au inlocuit butonul ci un senzor care a venit saptamana trecuta comandat ulterior instalarii. I-am ales pe ei pentru ca erau cei mai vechi din Bucuresti in domeniu. Cu inclinatia o sa vedem daca intra mai mult de 28 l la urmatorul plin. Asta si vreau cand arata rosu sa fie aproape de semnalul sonor. Pot merge si pe benzina pana la pompa cativa km. Important e sa arate cum trebuie butonul si sa intre 80% din capacitatea rezervorului. In rest totul s-a dovedit perfect.

                      Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                      Comment


                      • @ramm totusi ceva din poze nu batea... nu parea a fi landi renzo din poze ci BRC cu rampa de injectoare mai veche... si la 3800 de lei... mai mancai o vatra de paine!
                        MCojo
                        Junior Member
                        Last edited by MCojo; 01-04-13, 22:30.

                        Comment


                        • Si tu acuma
                          Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                          2 roti

                          Comment


                          • Noul senzor instalat arata perfect nivelul de gpl existent in rezervor. Nici macar o data nu mi-a indicat gresit. Una peste alta pentru mine economia este evidenta pe gpl si nu am gasit nici un dezavantaj. Exemplu intr-un wend intreg cu autostrada a1 dus intors si toate drumurile pe care le faceam pe la parintii mei (Stefanesti Arges), parintii sotiei (Mioveni Arges), bunicii ei (Ionesti Arges) si ai mei Pitesti dus intors in jur de 80 km sa zic, pe benzina alimentam 150 lei iar pe gpl aceleasi drumuri le-am facut cu 78 lei. Mentionez ca distantele si drumurile au fost facute odata pe luna cel putin timp de 3 ani iar odata cu cresterea pretului benzinei de la 100 lei am ajuns la 150 lei. Nu-mi venea sa ma mai duc pe la rude asa des, pe benzina. Acum nu stiu pe cine sa mai vizitez, pe unde sa plec pentru ca mi-a revenit placerea de a merge oriunde cu masina. In oras alimentam la 2 zile cate 50 lei pe benzina. Pe gpl am alimentat o singura data de vreo 80 de lei si mi-a ajuns toata saptamana. Mi-am schimbat stilul de mers in sensul ca merg mai sportiv, folosesc aerul conditionat cand e cald pentru ca nu-mi mai ia din putere pe gpl cum imi lua pe benzina, chestiune pe care am vericat-o si pe autostrada la viteze marisoare. Sunt super multumit de alegerea facuta.

                            Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                            Comment


                            • Cum man, tu pentru 80 de km consumai 25l de benzina (150lei la 6 lei pere litru)? Parca aveai consum de 6-7% afara...Ori tu nu stii ce scrii ori minti de ingheata apele.
                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                              Comment


                              • Pare o combinatie.
                                ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
                                Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
                                Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
                                Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

                                Comment

                                Working...
                                X